• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hoeveel trekkracht heeft een Q7?

Auteur: Sammie, gepost 22 december 2010 om 20:03 – 95 Reacties

Hoeveel trekkracht heeft een Q7?


De vraag is hoe je daar op een betrouwbare manier achter kan komen. Een Boeing 747 voortslepen? Die vlieger gaat niet meer op. Je wordt gek van al die publiciteitsstunts van de marketingafdelingen. Nee, het roer moet om!

We hebben het hier over guerrilla marketing, het benutten van een kans zodra je de mogelijkheid ziet. Dit is waar het echt om draait. Deze Q7 rijder moet zich de afgelopen weken in de handjes hebben staan wrijven. Laat die sneeuw maar komen moet hij gedacht hebben. Zijn moment van glorie is aangebroken. Hij zet Audi op de kaart! Deze SUV staat z’n mannetje!

En zo begint dit heroïsch verhaal. Er was eens… een gestrande vrachtwagen, een pientere doordachte Audi-fan en een sleeptouw. Geniet.

Een beetje meer gas, Michiel

Met dank aan Jeremy & Micha voor de tip!

Ook interessant!

  • Audi Q7 55 TFSIe rijtest video
  • Audi dealerschap onder water
  • Audi A7 L
    Audi A7 L wordt prachtige, gestrekte sedan
  • Meer Audi Sport dealers
    Meer Audi Sport dealers voor Nederland

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, Funny, Q7, sneeuw, trucks, Video

Vorig bericht: « Hoofddoek gebruiken voor handsfree bellen mag niet
Volgend bericht: Volkswagens nutteloze feitje #111.111.111 »

Lees Interacties

Reacties

  1. roffel zegt

    22 december 2010 om 20:11

    denk niet dat duwen helpt. had de boys eerder in de q7 gedouwd. beetje meer grip. maarja, uiteindelijk lukt het. netjes. Chapeau!

    Login om te reageren
  2. steffenn zegt

    22 december 2010 om 20:12

    Als al die mensen in de q7 gingen zitten ging het ook ng wat schelen denk ik

    Login om te reageren
  3. Stopwearingpants zegt

    22 december 2010 om 20:14

    ook nog es op sneeuw, knap staaltje techniek

    Login om te reageren
  4. Faalhaas zegt

    22 december 2010 om 20:15

    Iedereen ziet het verkeerd, er is overduidelijk te zien dat de vrachtwagen de audi duwt.

    Login om te reageren
  5. jtb zegt

    22 december 2010 om 20:18

    kost je zowat alleen een koppeling

    Login om te reageren
  6. Dennis21 zegt

    22 december 2010 om 20:19

    als ie zn trailer had laten staan ok ;)…haha
    maar wel knap gedaan chauffeur ook weer blij :)

    Login om te reageren
  7. trucking-for-living zegt

    22 december 2010 om 20:23

    DAF= Duwen Anders Fietsen (wel zijwieltjes doen met dit weer ;-)) groet van een scania rijder (Sommige Chauffeurs Accepteren Niet Iedere Auto)

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      22 december 2010 om 20:48

      @trucking-for-living: haha zéér sociaal naar je medetruckers :mrgreen:

      OT: Zeer knap staaltje trekwerk van die Q7! Doet me denken aan dit filmpje

      http://www.youtube.com/watch?v=3eG_sD8yD40

      Login om te reageren
      • bpc zegt

        22 december 2010 om 22:25

        @xilver: ik moest ook direkt aan deze denkne , vind ik persoonlijk nog 1000X impressionanter een q7 is eigelijk gemaakt om kracht te hebben en dingen te trekken , een sti is gemaakt om snel te gaan , en hij is veel goedkoper maar klaart het klusje ook , hulde !

        Login om te reageren
        • xilver zegt

          23 december 2010 om 00:16

          @bpc: Idd, die WRX deed me wel verbazen. Nu denk ik wel dat de condities voor die Q7 iets slechter waren dan voor die Subaru, desondanks toch knap staaltje trekkunst.

          Is overigens wel grappig hoe die 3 de Q7 mee ‘helpen’ vooruitgaan :D

          Login om te reageren
    • mb man zegt

      22 december 2010 om 22:49

      @trucking-for-living: Scania chauffeurs schamen zich dat ze op zon hok rijden.Zitten helemaal achter de gordijnen.Hoe zielig kan je wezen.

      Login om te reageren
      • trucking-for-living zegt

        22 december 2010 om 23:47

        @mb man: Ik heb inmiddels bijna alle merken gehad, iveco nog niet (vluchtstrookvulling) en mercedes (bel wel een taxi) maar die hokken mogen wat mij betreft allemaal afbranden, enkel volvo, die heeft de beste automaten. Dus laat mij maar lekker zitten achter m’n gordijnen, hoef ik dat getob van jullie niet aan te zien.

        Login om te reageren
    • C220AMG zegt

      22 december 2010 om 23:51

      @trucking-for-living: AUDI = Als U Duwen Intreseert! Alhoewel die vlag indeze niet op gaat! Maar denk dat veel auto’s dit wel aankunnen, mits de vrachtwagen helpt!

      Login om te reageren
      • trucking-for-living zegt

        23 december 2010 om 08:16

        @C220AMG: idd, als de trekas van de vrachtwagen op 1 plekje staat rond te draaien, word dat alleen maar gladder, dan heb je maar een klein rukje nodig om van dat gladde plekje af te komen, in bijv bagger of zand is dat lastiger omdat je dan al stukje weggezakken staat en als het ware eerst tegen een rug omhoog moet (dan had die audi het niet getrokken) op gladheid met een verharding onder de wielen is zo’n audi net genoeg om ervanaf te komen

        Login om te reageren
  8. clubbtraxx zegt

    22 december 2010 om 20:24

    Best sleepkabeltje ook trouwens, zat te wachten tot die ’t ging opgeven eigenlijk.

    Login om te reageren
    • vale46 zegt

      22 december 2010 om 21:52

      @clubbtraxx: Op sneeuw heb je echt niet veel grip, dat weet iedere autobestuurder nu wel an ondertussen! Dus over dat touw zou ik mij niet druk maken, zelfs niet op droog asfalt.

      Login om te reageren
  9. Gideon zegt

    22 december 2010 om 20:25

    Zo ziet u maar weer, eerst grip, dan power.

    Login om te reageren
  10. EFB zegt

    22 december 2010 om 20:34

    lol @ koel en vriestechniek op de vrachtwagen.

    Login om te reageren
  11. deeb zegt

    22 december 2010 om 20:35

    dat krijg je ervan met zo’n bordje “Jolanda” op de voorruit.

    Login om te reageren
  12. TDI-goeroe zegt

    22 december 2010 om 20:36

    TDI-powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt :D

    Login om te reageren
  13. Bert zegt

    22 december 2010 om 20:38

    Erg handig ook om 50 cm naast een kabel waar een
    XXX aantal kilo’s kracht op staat te gaan duwen.
    Op zich wel moedig en dapper…Audi 4X4….tja….

    Login om te reageren
  14. the-budel-guy zegt

    22 december 2010 om 20:40

    ben benieuwd wat voor motor inhoud de Q7 had.
    zelf denk ik een 4.2 maar als ik hem hoor is het een 3.0 TDI

    Login om te reageren
  15. AjaxSjaaky zegt

    22 december 2010 om 20:40

    Joh fimpje is gewoon achteruit gespoelt, de vrachtwagen trekt de audi.

    Noway dat een audi dit levend red…..

    :D

    Login om te reageren
  16. Jipp zegt

    22 december 2010 om 20:45

    Ziet er goed uit, knap staaltje techniek! Zou toch is willen weten of een bmw dit ook zou kunnen, terugdenkend aan het filmpje van top gear en een X6

    Login om te reageren
    • MAB zegt

      22 december 2010 om 20:52

      @Jipp: hahahaha ja wat denk je zelf een bmw, die komt zelf vast te zitte

      Login om te reageren
    • Jokkebrok zegt

      22 december 2010 om 21:02

      @Jipp: BMW rijders zijn doorgaans moet zo sociaal…

      Login om te reageren
      • Jokkebrok zegt

        22 december 2010 om 21:03

        @Jokkebrok: moet = niet

        Login om te reageren
      • the-budel-guy zegt

        22 december 2010 om 21:23

        @Jokkebrok: zou best kunnen alleen komen wij steeds de verkeerde BMW rijders tegen.

        alhoewel de lease auditjes er ook wat van kunnen

        Login om te reageren
  17. Nijntje_ zegt

    22 december 2010 om 20:46

    Knap.. maar dit kost de Q7 rijder wel zijn koppeling vrees ik…

    Login om te reageren
    • Olivier zegt

      22 december 2010 om 20:59

      @Nijntje_: Hoeveel Q7 rijders rijden er met een handbak (wordt de Q7 eigenlijk wel geleverd met een handbak?) Met een automaat kan dit prima..

      Login om te reageren
      • Bart zegt

        22 december 2010 om 21:10

        @Olivier: Handbak zit er niet bij in een Q7.

        En de koppelomvormer kan dit best een tijdje vol houden, maak je maar geen zorgen.

        Login om te reageren
        • jtb zegt

          22 december 2010 om 21:51

          @Bart: ik wil wel eens in die auto zitten, ik denk toch echt wel dat je de lucht ruikt alsof je in een staalfabriek zit. Ook voor een automaat is dit geen pretje

          Login om te reageren
  18. BartZ zegt

    22 december 2010 om 20:50

    Ja dat doet die subaru @ Xilver toch sneller ;p

    Login om te reageren
  19. marco0ow zegt

    22 december 2010 om 21:10

    Hee! v d Brink! Me oude werkgever ben daar ook chauffeur geweest rij nu voor een ander transport bedrijf maar heb deze week ook al 3x vast gestaan in de sneeuw toen was er helaas nergens zo’n vriendelijk persoon te vinden om me ff te helpen!

    Login om te reageren
  20. VWFreak zegt

    22 december 2010 om 21:11

    @ Die Subaru… Er is wel flink wat minder sneeuw ofniet op dat wegdek… Voorsprong Door Techniek…zzmw: Audi+4×4+TDI= Levensredden :D…

    Login om te reageren
  21. the-budel-guy zegt

    22 december 2010 om 21:24

    bestaan er wel winterbanden voor vrachtwagens ??

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      22 december 2010 om 22:16

      @the-budel-guy: Jep, die bestaan. Hier vroeg iemand dat ook. In Duitsland zijn ze sinds kort zelfs verplicht.

      Login om te reageren
  22. jeanclaude zegt

    22 december 2010 om 21:26

    knap gedaan hoor, als het een v12 tdi was, had tie het dan makkelijker of moelijker, want hoe meer vermogen en koppel, hoe meer dat naar de banden gaat en hoe meer kracht er vrij komt?

    Login om te reageren
  23. Jarno zegt

    22 december 2010 om 21:31

    Een bekend gezicht…. de afgelopen weken vaak gezien, een St v.d Brink vrachtwagen die niet weg komt van een losplaats van een AH !

    Login om te reageren
  24. wimbers zegt

    22 december 2010 om 21:33

    ik heb met de 4×4 ook al een vrachtwagentje van de parkeerplaats mogen begeleiden deze week, erg tof om te zien dat je met 4×4 en goede winterbanden een paar ton van zijn plek kunt helpen.

    Login om te reageren
  25. dres zegt

    22 december 2010 om 21:34

    Ik ben de betreffende chauffeur van de Q7. Ik heb inderdaad een 3.0 TDI en ik moet eerlijk zeggen ik heb niet eens vol gas gegeven want dan slip je toch alleen maar door.

    De vrachtwagen stond al 3 kwartier vast en toen ben ik maar eens gaan kijken of ik kon helpen. Ik wist wel dat mijn Audi een hoop aan kon, maar dit had ik zelf ook niet helemaal verwacht. Achteraf op het filmpje viel me eigenlijk pas op hoe lang de vrachtwagen was, dat viel me toen niet echt op omdat de helft van de vrachtwagen nog om de hoek stond en niet zichtbaar was voor me.

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      22 december 2010 om 22:19

      @dres: Je avatar is een oude foto dan, met de zomerbanden eronder?

      Sorry, op internet zijn beweringen makkelijk gemaakt en worden ze dan ook met scepsis ontvangen. ;)

      Login om te reageren
  26. dres zegt

    22 december 2010 om 21:35

    Ook zonder de vrachtwagen erachter rijdt de auto fenomenaal door de sneeuw heen!! Vindt het dan ook een echt supersysteem.

    Login om te reageren
  27. C70T5 zegt

    22 december 2010 om 21:44

    Het duurde ff maar hij heeft m er wel uit gekregen. Mijn complimenten.

    Login om te reageren
  28. Alexander_NAS zegt

    22 december 2010 om 21:57

    Audi Q7 wat een grap
    Zet er gewoon een Range Rover voor

    X5, Q7, ML,Cayenne

    Prachtige auto’s, maar waarom marketing op hun zwakken punten namelijk: terreinrijden. (of in dit geval sneeuw)

    Waarom focust men niet op de sterke punten van deze auto’s zoals de bijzonder goede wegligging (gezien gewicht, hoogte en grote)

    Login om te reageren
    • 911GT2 zegt

      22 december 2010 om 22:16

      @Alexander_NAS: Ik denk dat je verbaasd zal zijn over de awd kwaliteiten van een cayenne vriend!

      Login om te reageren
      • Bert zegt

        23 december 2010 om 00:01

        @911GT2:
        [img]http://farm5.static.flickr.com/4037/4372652574_240d527a91.jpg[/img]

        Login om te reageren
    • Laue zegt

      22 december 2010 om 22:22

      @Alexander_NAS:
      rangerover is anders ook veels te overrated. Laat me niet lachen.

      Login om te reageren
      • xilver zegt

        23 december 2010 om 00:25

        @Laue: Wij hebben een Range Rover… Je staat versteld wat dat ding kan. Er zijn maar weinig productiewagens die kunnen doen wat een Range Rover kan. Een Cayenne kan wel wat teweeg brengen op ruw terrein, maar dat valt in geen mijlen te vergelijken met een Range Rover. Eerst zelf ervaren vooraleer je ongestaafde kritiek uit.

        Login om te reageren
  29. geertje zegt

    22 december 2010 om 21:58

    waarom komt niemand op het idee om je vloermatten onder de aangedreven wielen te leggen. dan rij je zo weg

    Login om te reageren
    • marco0ow zegt

      22 december 2010 om 22:37

      @geertje:

      Maar dat helpt niet als je er een vrachtwagen van minimaal 10ton (leeg) overheen voort mot helpen! En ik spreek uit ervaring! Die vliegt er gelijk onder door!

      Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      22 december 2010 om 22:41

      @geertje: Niet waar.. Kijk nog maar eens naar het filmpje wat van de week hier ook al gepost is.. helpt geen hol..

      http://www.dumpert.nl/mediabase/753771/639ae92e/rutger_leert_sneeuwrijden_met_paul_vlasblom.html

      OT: Stoere actie. Of het allemaal op het conto van de Audi komt heb ik mijn twijfels over.. maar het was misschien net het beetje extra tractie dat de DAF nodig had. Wel een leuk stukje reclame voor Audi. PON doe er iets mee!

      Login om te reageren
  30. frank zegt

    22 december 2010 om 22:04

    Niets te nadele van de Q7, maar je kunt natuurlijk niet zeggen dat de Q7 de vrachtwagen heeft getrokken. De vrachtwagen had te weinig grip om weg te komen, dat stukje grip heeft de Q7 aangevuld waarvoor de complimenten, maar de Q7 heeft misschien de laatste 20% benodigde grip geleverd, het si niet zo dat de vrachtwagen niet meewerkte…

    Login om te reageren
    • Laue zegt

      22 december 2010 om 22:21

      @frank:
      al was het maar het laatste 20% beetje grip. Dat is wat de vrachtwagen nét nodig had en dat had je met een kleinere auto niet gered.

      Login om te reageren
      • Freewarefreak zegt

        22 december 2010 om 22:43

        @Laue: Oeps dat zeiden jullie dus ook al.. toch stoer of niet?

        Login om te reageren
  31. ikke zegt

    22 december 2010 om 22:04

    Op de vraag of er winterbanden voor vrachtauto’s zijn. Ja die zijn er. Alleen beetje duur denk ik om ieder half jaar te wisselen voor de werkgevers.

    Wel stoer hoor, maar vind toch wel dat je achterwielen lang stil staan terwijl je voorwielen redelijk spinnen.

    Bij dat filmpje van die sub zie je een echte 4wiel aandrijving…

    Maar t zal zeker fijn rijden in de sneeuw en met andere gladde ondergronden…

    Login om te reageren
  32. Laue zegt

    22 december 2010 om 22:14

    je kunt zeggen wat je wilt, omgekatte VW of wat dan ook. maar Q7 (V12 TDI) is koning SUV

    Login om te reageren
  33. DS3OWner zegt

    22 december 2010 om 22:30

    ik zag een navarra van rijkswaterstaat dit ook doen op het journaal van de week hij trok hem in een keer los

    Login om te reageren
  34. Tommy2 zegt

    22 december 2010 om 23:00

    Alst een 4.2 TDI was trek je best nog wel wat, kan net dat extra zijn wat je nodig hebt om weg te komen.

    Login om te reageren
  35. dres zegt

    22 december 2010 om 23:01

    Ach de vrachtwagenchauffeur dacht dat hij er nooit meer uit zou komen zonder de hulp van een andere vrachtwagen. Hij was me in ieder geval heel erg dankbaar. Al met al was hij met 5 minuten uit de sneeuw terwijl hij al 45 minuten stil stond. Ik denk dat de Audi dan toch wel zijn aandeel in het verhaal verdiend heeft. Ik ben er in ieder geval erg blij mee en de chauffeur van de vrachtwagen ook.

    Ow en ff voor de mensen van de andere merken die menen dat bmw er veel beter in is in de sneeuw check dit filmpje maar even en oordeel dan opnieuw:

    http://www.youtube.com/watch?v=Dx2mgPw33r4

    Login om te reageren
    • Laue zegt

      22 december 2010 om 23:27

      @dres:
      op de rijvaardigheden van de chauffeurs na vind ik dat toch wel redelijk objectief filmpje!

      Login om te reageren
      • AlpinaSC zegt

        23 december 2010 om 00:29

        @Laue: Alleen zegt die oude meuk weinig over de prestaties van de hedendaagse AWD-systemen van BMW.

        Login om te reageren
      • frank zegt

        23 december 2010 om 10:58

        @Laue:

        ik vind het helemaal geen objectief filmpje, duidelijk is dat de pk / gewichtsverhouding heel belangrijk is bij hoe hoog de auto’s komen, de A6 heeft de meeste pk’s en zeker niet het hoogste gewicht terwijl de landcruiser de minste pk’s heeft en derhalve het gewicht gewoon de berg niet op kan tillen, het zegt dus niks over de tractie van beide auto’s

        Login om te reageren
  36. Citrofiel zegt

    22 december 2010 om 23:15

    @Sammie: Update dit artikel eens met die nieuwe video op Autojunk! Hummer kan het ook!

    Login om te reageren
    • Laue zegt

      22 december 2010 om 23:30

      @Citrofiel:
      Ook zeker een leuk filmpje. Laat eigenlijk ziet dat élke auto een vrachtwagen wel uit de brand kan helpen. is alleen afhankelijk hoeveel extra grip een vrachtwagen nodig heeft.

      Login om te reageren
      • xilver zegt

        23 december 2010 om 00:19

        @Laue: Haha, slaat de nagel wel op zijn kop :D Als een Hummer het kan dan kan elke wagen het wel! Ik denk ook wel dat bijna elke wagen dit kan, zo’n vrachtwagen heeft een klein duwtje nodig en dan doet hij de rest wel zelf.

        Login om te reageren
  37. quattroporte zegt

    22 december 2010 om 23:28

    en V6 3.0 tdi vergelijken met en V12 tdi ? ahh die autoblog redacteurs…

    Login om te reageren
  38. dres zegt

    22 december 2010 om 23:49

    @laue vond ik ook wel een objectief filmpje al had ik van sommige andere dure merken wel verwacht dat ze wat verder zouden komen.

    Login om te reageren
  39. Pier zegt

    22 december 2010 om 23:50

    Misschien een tip voor de volgende keer: zet je ESP uit. Vaak wordt ASR dan ook uitgeschakeld waardoor de wielen kunnen spinnen. Nu wordt je vermogen telkens afgekapt en wielen met te weinig grip afgeremd. Denk dattie dan wat sneller van de plek was gekomen.

    Login om te reageren
  40. dres zegt

    22 december 2010 om 23:50

    @citrofiel ja zijn de zomerbandjes die op de foto staan

    Login om te reageren
  41. Erikb zegt

    22 december 2010 om 23:59

    zou ik dus echt niet moeten hebben he, 3 van die ezels die met hun vette pisklauwe m’n auto duwen. Ik zag al iemand op die achterlicht drukken, voor je het weet heb je er een scheur in

    Login om te reageren
  42. VeniVidiVici zegt

    23 december 2010 om 00:04

    1: Zo zie je maar dat je geen Q7 V12 TDI nodig hebt om een truck te trekken.
    2: Damn! dat is goede reklame voor Audi :x

    Login om te reageren
    • M52B28 zegt

      24 december 2010 om 12:15

      @VeniVidiVici:
      Als die Audi echt zo goed was geweest had het filmpje niet zo lang geduurt denk ik….
      Niks ten nadele van Audi maar de reacties van de meeste mensen hier getuigen niet van veel kennis van techniek.
      Ik bedoel te zeggen, met een willekeurige andere zware SUV had je hoogstwaarschijnlijk hetzelfde resultaat gehaald.
      Het gaat om die 20cm die de vrachtwafen vooruit moet komen om vervolgens zelf weer op eigen kracht verder te kunnen rijden.
      In het begin van het filmpje zie je zelfs dat de vrachtwagen een stukje naar voor rijdt terwijl de sleepkabel gewoon slap hangt.

      Login om te reageren
  43. Bert zegt

    23 december 2010 om 00:08

    Mooie discussie weer, niks mis met de 3.0 TDI van VAG (Dijk van een motor) maar dit zegt niks over de terrein kwaliteiten van een Q7.
    Ik zweer erbij dat elke landrover elk VAG product in het terrein op alle fronten overklast.
    Ik zie ze de laatste week al alle kanten opzwabberen met een klein laagje prut, dat zegt me genoeg. De hele Q serie is toch meer bedoeld als lifestyle product en heeft wat terrein kwaliteiten maar zeer beperkt, wat prima s voor de doelgroep die de auto meer voor de ruimte en uitstraling aanschaft dan voor de rij kwaliteiten, want die zijn echt onder de maat voor zo’n grote auto.

    Login om te reageren
    • Laue zegt

      23 december 2010 om 00:10

      @Bert:
      Hierbij wil ik je bedanken voor het feit dat je ons het verschil even uitlegt tussen een terreinwagen en een SUV.

      Login om te reageren
      • xilver zegt

        23 december 2010 om 00:21

        @Laue: Idd je moet een Range Rover niet naast een Q7 zetten op terrein… want die haalt het toch niet van een RR. Omgekeerd kan ook: Op een asfaltweg bijt de RR in het platgereden stof van de Q7… Elke wagen zijn kwaliteiten.

        Login om te reageren
      • Bert zegt

        23 december 2010 om 00:27

        @Laue:
        Geen dank, je postte namelijk iets geks over dat een Q7 de koning van de SUV’s was.
        Ik dacht, help je even uit de sneeuw…ehhh brand :-)
        Alles weer helder nu? Landrover is SUV en VAG is het net nie. zoiets.

        Login om te reageren
        • Laue zegt

          23 december 2010 om 10:23

          @Bert:
          lulz, landrovert maakt terreinwagens, Q7 is SUV.

          Login om te reageren
          • Bert zegt

            23 december 2010 om 18:45

            @Laue: Sinds wanneer dan?
            Volgens mij reden er landrover SUV’s rond toen Audi nog bij de VW dealer achter een kunstplant stond.

            Op een echte SUV hoef je geen plaatje te plakken dat hij 4WD is.

            Een defender is een terreinauto, dat wel.

            Login om te reageren
  44. Tom zegt

    23 december 2010 om 00:49

    Ik vond het er nogal gevaarlijk uitzien.
    Als die koord sprong, zou dat nogal een terugslag geven.
    Kheb zo nog een achterruit zien ingeslagen worden

    Login om te reageren
  45. pedro zegt

    23 december 2010 om 01:49

    2.5 ton … blijt toch een beest

    Login om te reageren
  46. RinusV zegt

    23 december 2010 om 01:55

    wanneer veranderd de naam hier nou in audiblog.nl?
    als je niet beter weet zou je daadwerkelijk gaan geloven dat audi het helemaal is…

    volgens mij wordt de redactie gewoon betaald door VAG

    Login om te reageren
  47. MDV zegt

    23 december 2010 om 08:39

    Een Toyota Landcruiser had dit klusje in een keer geklaard!

    Login om te reageren
  48. Ersin Demirci zegt

    23 december 2010 om 09:07

    Subaru Impreza WRX STI sleept vrachtwagen!!! http://www.youtube.com/watch?v=d_mbTtxRctI kijk naar dit filmpje.

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      23 december 2010 om 12:11

      @Ersin Demirci: repost… had dit al eerder geüpload…

      Login om te reageren
  49. Ersin Demirci zegt

    23 december 2010 om 09:14

    Sorry ben nog slaperig. Heb de bovenste filmpje niet gezien…. Was te enthousiast..

    Login om te reageren
  50. Ersin Demirci zegt

    23 december 2010 om 09:26

    Geniet hier maar lekker van jongens. Meeste van jullie kennen het misschien al. http://www.youtube.com/watch?v=8hYo_JMjYd8

    Login om te reageren
    • agarde zegt

      23 december 2010 om 12:22

      @Ersin Demirci: Ik dacht precies hetzelfde!

      Login om te reageren
  51. Mohmoh zegt

    23 december 2010 om 12:45

    Wel lekker, als die kabel knapt is er toch al 1 idioot minder op deze wereld..

    Login om te reageren
  52. janklaassen zegt

    23 december 2010 om 19:41

    Jonges; dit is gewoon netjes/liefdevol dat je iemand helpt.
    ga nou niet zeggen dat de X5 dit beter kan.

    Login om te reageren
  53. Raptor zegt

    24 december 2010 om 19:45

    Erg kinderachtig die reacties altijd welke de beste is. Jullie papa kan toch geen van beide betalen!
    Zou de Audi winterbanden hebben?

    Login om te reageren
    • Dres zegt

      25 december 2010 om 16:50

      @Raptor: Ja mijn Audi heeft
      winterbanden.

      Login om te reageren
  54. Dres zegt

    25 december 2010 om 16:53

    @iedereen die denkt dat ik de esp uit moest zetten en daar
    met 4 spinnende banden hoorde te staan, die hebben het niet
    helemaal door ik probeerde grip te krijgen en slippende wielen
    hebben geen grip. Ik heb dus zoveel gas gegeven dat ik op de grens
    zit van grip pakken en dooslippen. Vol gas geven en met 4 spinnende
    wielen hier staan heeft totaal geen zin.

    Login om te reageren
  55. zakar36 zegt

    25 december 2010 om 19:37

    @Dres

    Dat kan waar zijn maar als je ESP aan staat dan remt hij de wiel(en) die ondanks dat ze doorslippen en vooruit komen af en dan kom je helemaal nergens.Goed voorbeeld is de video die je poste staat alles natuurlijk uit anders kom je nog geen meter vooruit(En spreek ook uit ervaring:P)

    Login om te reageren
  56. MichaelvdBroek zegt

    26 januari 2011 om 00:25

    Goed reclamestuntje voor ST VD Brink Ermelo! :D

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North