In januari werd de huidige Focus uitgeroepen tot de bestverkochte auto ter wereld, op basis van een analyse van de Polk-registratiegegevens over de eerste negen maanden van 2013. Dat kwam allerminst als een verrassing, want in 2012 was de Ford Focus ook al de bestverkochte auto.
Ford schat dat er in 2013 wereldwijd 1,1 miljoen exemplaren van de Focus zijn verkocht. De nieuwe generatie Focus, die eind dit jaar in Nederland arriveert, mag dat successtokje gaan overnemen. Nee, móét dat stokje gaan overnemen. Een zware taak. Voor de nieuwsgierigen die de Focus deze maand alvast willen bekijken: dat kan, op een van de Ford preview events, waar je gefêteerd wordt terwijl je aan de nieuwe Focus mag voelen om te bepalen of het wederom een mondiaal succesnummer wordt. Oh, en de nieuwe Mondeo zetten ze er ook meteen neer.
Het overzicht met dealers en data vind je HIER.
tupperware zegt
Wel jammer voor Ford dan Nederland dan weer uit de pas loopt..
Het straatbeeld zou er flink van opknappen als hij hier die grijze Golf ook van de troon zou stoten.
wimp31 zegt
Waarom blijf ik al deze advertorials zien ondanks dat ik een abonnement heb afgesloten? Het worden er steeds meer….
jxrr zegt
@wimp31: En dan lees je een headline waar je helemaal enthousiast van wordt en dan blijkt ’t ook niks anders te zijn dan een leeg artikel met 2 foto’s. Ik hoop dat AB z’n kwaliteit een beetje blijft bewaken…
marussia zegt
Door een stel nieuwe koplampen erop te zetten en het dan een ‘facelift’ te noemen…
tupperware zegt
@marussia:
Tja, er zijn merken die dan van een “compleet” nieuw model spreken..
Om nieuwe koplampen te monteren moet je meer veranderen dan alleen die lampen, anders past het niet hè..
Dus, resumé Over-Flakkee, de term facelift is dus volledig correct..
remylahaye zegt
@marussia: nou ja ook een nieuw interieur hè… ;)
marussia zegt
@remylahaye: een paar nieuwe badges een een nieuw lampje?
Maarten zegt
@marussia: Een nieuwe schakelaar voor de achteruit verwarming valt tegenwoordig al onder een facelift.
baasbas zegt
Eerder stond er nog ‘advertorial’ onder de kop. Door het 1 niveau dieper te stoppen genereer je lekker veel clicks. Maar je frustreert ook je gebruikers. Niet handig
baasbas zegt
@baasbas: Ah, nu staat er wel netjes advertorial bij
autoblogger zegt
@baasbas: stond er al de hele tijd, en het staat sinds kort ook duidelijker in de apps.
gop1 zegt
@autoblogger: in de app is niet te zien dat het een advertentie betreft voordat je geklikt hebt.
lohran zegt
@gop1: Bij mij staat er Adv. voor, waar dat voot staat lijkt me duidelijk :)
remylahaye zegt
Interessant, maar hebben jullie je al aangemeld voor het VIP-Evenement met de nieuwe Ford Focus en Mondeo?
rotarypowah zegt
Het antwoord op de vraag staat niet in het artikel. Meh.
Carreza zegt
Die advertorials mogen toch wat duidelijker aangegeven worden op de homepage …