![Mansory S-klasse Black Edition](https://static.autoblog.nl/images/wp2015/mansory-black-edition-interieur-header.jpg)
Hier word je toch stapeldol van?
Enfin, Mansory denkt dat het scoort, dus we zijn waarschijnlijk de enigen die het interieur een paar streepjes too much vinden. Het exterieur is geheel naar de laatste trends (van 2008) mat zwart en lekker overdadig aangekleed met koolstofvezel. Check vooral ook die motorkap met gleufjes enzo. Een spoiler net als op de S63 Coupé ontbreekt dan weer.
Onder de kap begint de magie pas echt, met een tot 1.000 pk opgekietelde V8. Het koppel is elektronisch gelimiteerd op 1.400 Nm. Vermenigvuldig dat met de topsnelheid van een begrensde 300 km/u en je komt op een zieke waarde van 420.000 Nm per uur. Da’s ongeëvenaard in deze klasse. 0-100 km/u duurt trouwens 3,2 tellen.
Velgspul meet 22 inch en Mansory heeft het zwaartepunt van de auto met maar liefst 30 mm verlaagd. Wegligging bonanza dus, met deze S-klasse Black Edition. Verdere details met betrekking tot het uiterlijk bekijkt u op uw gemakje in de gallery’s. Doet u mij in de tussentijd maar zo’n gewone S63 AMG.
Ik zou er zelfs in slapen, op de achterbank dan.
@rs6issnel: de voorstoelen vind ik ook prima hoor!
Als je erin zit hoef je tenminste niet naar de buitenkant te kijken.
Ik zou er langer willen inzitten dan dat ik er zou naar willen kijken langs de buitenkant ..
Alleen andere velgen, dan is het prima
Nee, dit is echt de limo waarin je wilt komen voorrijden……
@dutchdriftking:
Ligt er een beetje aan waar, als je hiermee komt voorrijden bij de Arena ben je helemaal de man.
Kom je bij mij voorrijden dan is de hoon je deel.
Dan hoor ik mensen altijd over de GT-R met zijn playstation interieur; dit is een volledig mislukte windows pc!
Maar voor het feestje onder de kap wil ik hem best een dagje lenen :)
@erwin_lagcher: voor dat dagje wordt het ook een feestje in je portemonnee
Zwart en wit, zo’n foute combinatie. Hoop dat het niet teveel voorkwam op de autoblog trendlist. Verder rest. Ik koop voor dit geld liever een s900 rocket.
Half uurtje. En dit is een serieuze reactie. Mits ik er mee mag knallen op de autobahn of circuit. Dan krijg je me er niet meer uit.
Het verbaast me dat Mansory nog niet failliet is.
Waar ik wel benieuwd naar ben, is hoe de afwerking en materialen zijn. Klinkt misschien heel irrelevant, maar die Mansory’s zijn peperduur. De duurste materialen en mega specs voor de motoren. Dus mijn vraag was een beetje: hoe is het tegenwoordig. Ik heb een keer in een Mansory Continental GT en Phantom gezeten en het viel mij op hoe goedkoop alles in elkaar geflanst was. Naden waren onregelmatig, sommige delen leken er opgeplakt en leerkwaliteit viel een beetje tegen. Maar dat is alweer bijna tien jaar geleden. Gezien de groeistuipen die he bedrijf lijkt te maken, is het telkens beter. Binnenkort maar eens zelf bekijken ;-).
@gtwillem: Doen ze expres die naden. Dan zie je dat het handwerk is.
@clarkson: dat verklaart een hoop! Is dat dezelfde reden waarom Biologisch komkommers klein en een rare vorm hebben en een veel goedkopere standaard komkommer veel groter is en perfect van vorm?
Had er een discussie over met de vrouw des huizes.
@gtwillem: Ja precies! Klinkt heel bekend dat soort discussies haha
Zun kotzen.
Wanneer er Russisch bloed door je aderen stroomt kun je hier lang, heel erg lang in zitten.. Met je trainingspak, borsthaar en gouden kettingen
Heel lang… Ik kijk nu 15 uur per week tegen een plastic lupo 3l dashboard aan…
Grappig, precies het aanrechtblad van m’n keuken
Misschien een leuke wagen voor m’n vrouw
En dan wel dat stuur zo gelaten…
Wat een Verschrikkelijk hok. Lelijke velgen en lelijk interieur met een matige buitenkant bha wat een kamperbak
@leemster: wel geweldige motor ;)
Die velgen zijn trouwens best lelijk..