Dit karakteristieke oude tankstation in Los Angeles werd gered van de sloop, alleen wordt er voortaan alleen nog maar 0 octaan geserveerd.
Op de hoek van Highland Ave en Willoughby stond sinds de jaren ’30 een tankstation in art-deco stijl, maar zoals dat wel vaker gebeurt raakte het in de loop der jaren in verval en zag het publiek alleen nog maar vergane glorie.
Een Starbucks-baasje zag dit met lede ogen aan, en besloot voor een nieuwe vestiging van zijn koffieketen niet voor het bekende 13-in-een-dozijn-concept te gaan, maar het karakteristieke gebouw in zijn oude grandeur te herstellen. Props. (via artofgears.com)
gijsso zegt
Leuk idee en goede uitvoering. Is inderdaad beter dan al die donkerbruine, ‘sfeervolle’, hipsteroverlade Starbucks tentjes die je overal ziet, ook in Nederland.
Ram-G-maN zegt
Waarschijnlijk hebben ze in een halve dag ook hun investering terugverdiend. De prijzen bij ook bij Starbucks… Bij McDonald’s kom je nog terug(hè @Donstil?), Starbucks daarentegen, één keer. Daarna nooit meer.
Ram-G-maN zegt
@AutomotiveDesigner: *prijzen
bijook bijTonnie zegt
@AutomotiveDesigner: ligt eraan wat je wilt, voor een normaal kopje koffie betaal ik hier iets meer dan een euro, maar wil je 0.7 liter vanilla latte dan ben je ongeveer 7,50 euro armer ja.
dromedaris zegt
@AutomotiveDesigner:
De reden van de hoge prijzen is te zoeken bij de bijscholingen “eigennamen correct leren spellen” voor het personeel.
timowouters zegt
@dromedaris: pssst.. Dat is onderdeel van hun marketingstrategie! Door namen fout te spellen gaan mensen vaker een foto van hun beker met verkeerde gespelde naam op instagram/facebook/snapchat enz. zetten.=gratis exposure.
redneckdarian zegt
@dromedaris: ze schijnen de namen van klanten expres verkeerd te doen zodat al die hipster op alle social media gaan zeggen ‘oh my god, wat een gekkies ze kunnen mijn naam niet eens spellen’. Weer gratis reclame voor Starbucks
sir_smokalot zegt
@redneckdarian: Kan kloppen, echt elke keer wordt de naam van een vriendin van me vernaggeld.
Ok, ze heet dan Qua’Lifriaqui’Sha’Niquia. Maar toch..
power369 zegt
@power369: sorry, mijn telefoon zag het ‘like’ knopje als het ‘reageer’ knopje
Donstil zegt
@AutomotiveDesigner: Haha ja ja daar kom je terug, goed opgelet :)
philipf zegt
Goed bezig! Top gedaan!
Tonnie zegt
Starbucks wederom +1.
bierbuik zegt
@thijsj: starbucks wederom -1
Tonnie zegt
@bierbuik: gvd nog meer likes ook nog.
pjeey zegt
Nu nog lekkere koffie…
Dutchdriftking zegt
Erg leuk gedaan!
jack_abarth zegt
Heb toch liever de keten “nero”
norge zegt
Je kon erop wachten dat het eerste nonbenzine station zou komen ..Bij de meeste gewone zijn het vooral snacks die verkopen…
mrrallycross zegt
Echt een geweldig idee!
scottishcarspotter2000 zegt
Heel mooi, maar een Nespressobar was beter geweest
berlinetta zegt
@scottishcarspotter2000: Het is Amerika. De maten van Nespresso zijn te klein voor hen.
haroldv zegt
Dan vind ik die AVIA in Olaberria veel mooier gedaan:
google: ‘avia olaberria’ Alles in authentieke stijl en nog dagelijks in gebruik!
mrdjm zegt
Heel gaaf!
Fidenza zegt
Dat is wel heel mooi, maar jammer dat het een Starbucks tent is…veel te duur!