Binnenkort in uw theater: van de makers van de Ferrari 360 limousine, een verlengde Bugatti Veyron en verlengde Koenigsegg CCX.
De mannen van Carbonyte die mee werkten aan het chassis van de Mercedes Mclaren SLR, hebben nu niets meer te doen. Als de verveling toeslaat, dan ga je “leuke” dingen bedenken. Wij startten een paar jaar geleden een website en de mannen van Carbonyte zagen supercars door het midden. Het is maar net wat je leuk vindt. Het eerste project wordt overigens een Lamborghini Murcielago in opdracht van dezelfde klant die de Ferrari 360 Modena limo liet bouwen. Om het allemaal nog een stapje verder te nemen, zijn de specialisten van Carbonyte ook voornemens om de Veyron en Koenigsegg CCX te gaan verlengen. Heiligschennis of gaaf…. (via autoblog.com)
Yannick zegt
die veyron is wel zelfmoord en zeker heilig schennis… koeni ook hoor
wortel zegt
gewoon doen, fuck it..
ben namelijk wel benieuwd naar het eindresultaat
CasperH zegt
Ik ga ff de vlag halfstok hangen.
Max zegt
Als ik mij niet vergis zijn alle Veyron’s verbonden door een contract aan het fabriek waarin alle herstellingen of wijzigingen aan de wagen moeten worden uitgevoerd door bugatti technici.
Juppe zegt
Heeft Carbonyte het chassis van de SLR ontworpen? Zover ik weet is er ‘slechts’ een productiemethode van Carbonyte toegepast. Het chassis werd gebouwd door Advanced Composites, en het lijkt me dat Mercedes/McLaren zelf het ontwerp heeft gemaakt. Maar ben daar niet zeker van.
august zegt
Ben vooral ook benieuwd naar die Veyron.. komt heel wat meer bij kijken dan bij het verlengen van een 360 me dunkt (of een Countach, for that matter).
Esprit de Flandre - Krottegemse Rommelmarkt 6 zegt
Als het proper gedaan is, waarom niet? Zal nooit zo mooi zijn als het origineel, maar ja.
Marijn zegt
Dit kan niet waar zijn :?. Wat een belachelijke actie.
Ik bedoel; het verlengen van een auto verspilt 1-de lijnen, 2-de performance (gewicht), 3-de handling. Het enige waar supercars voor gemaakt worden zijn die 3 dingen. De veranderingen zorgen ervoor dat datgene wat erg goed was verpest wordt, en datgene wat erg slecht was (binnenruimte) iets beter wordt.
Sorry hoor, kunnen ze hun tijd niet ergens anders in steken? Coachbuilding ofzo? Als je zo per sé wilt verlengen, begin dan met een M5, of een E63. Dan heb je tenminste nog wat aan de extra ruimte, en zijn ze ook nog vrij snel.
Eric zegt
Leuk een Murc met 4 vleugeldeuren en motor nog steeds achterin! Nieuwe concurrent voor de top limo’s alla M5, E-klasse AMG, RS6!
TGA zegt
En hoe willen ze dat doen met de Veyron? ik dacht dat die een monoqueframe had :P
Niels zegt
De zaag er in natuurlijk :D. Een Veyron Limo lijkt me briljant, ik hoop alleen dat ‘ie bij 400 niet opstijgt :)
Wouter zegt
@Juppe: ik heb de tekst iets aangepast, want dat klopte mi. inderdaad niet.
Knorrit zegt
Een mooie auto verbouwen zodat deze compleet nutteloos wordt? –> ask the men of Carbonyte!
Bart zegt
Als er vraag naar is en het kan, waarom niet?
Tis weer eens wat anders dan mannetjes met petjes die zoveel mogelijk korte-penis-compenserend-plastic op hun golfjes plakken ;)
Texter zegt
Ik vond de Maserati Biturbo stretched limo uit The Running Man wel grappig.
Blitz zegt
Zo’n stretched Veyron… zou die dan ook 1000 PK hebben??? :)
MEe zegt
-edit: leer eens schrijven-
Incognito zegt
Die Countach vind ik nochtans niet erg lelijk.
Dodge Challenger zegt
je gaat toch niet zo’n supercar verknallen door er een zaag in te zetten!
ik vind dat gewoon triest
ben stiekem toch benieuwd naar die veyron limo
Justin zegt
Nee Blitz, je weet toch hoe dat gaat; als je een auto doormidden zaagt dan verlies je meteen de helft van het aantal pk’s….. duhhhhh
Jandepandaman zegt
Wát nou heiligschennis vlag halfstok belachelijke actie!?!?
De gemiddelde Familyman met wat meer centjes op de bank dan gemiddeld is sociaal, wil ten alle tijde plek hebben voor een kinderzitje op de achterbank plus nog een plaats voor 2e kind én bagageruimte voor de onvermijdelijke plunjebaal met luiers en schone kleertjes voor de koters.
…Ook als hij eens geen zin heeft in zijn eeuwige Audi A4 Sedan of Passat Variant of Subaru Forester of Renault Espace, maar juist een ritje gaat maken in zijn ultieme Mannenmetmidlifecrisistransport….! En waar kom je dan op uit…?
…Juist.
:P
343bhp zegt
Normaal zeg ik doe met je auto wat je wil, maar een Veyron of Koenigsegg doormidden zagen gaat wel erg ver…
NLX zegt
Is het feit dat Bugatti van Volkswagen is sowieso geen heiligschennis? Mij maakt het niet uit, lelijker wordt hij toch niet.
Kyanite zegt
Toch zonde als ze de Veyron weer aan elkaar plakken, laat maar in twee stukken liggen….
Carmaster zegt
Het is net zulke heiligschennis als de Countach-limo hierboven.
De 360-limo kan ik nog mee leven, maar van een Veyron, CCX, of Murcielago moet je echt afblijven!!!
Hebben we niet asl genoeg problemen met verneukte tuners?
Deze gasten doen het alleen omdat het ‘uniek’ is…
Fuck dat, als iets uniek is is het niet meteen mooi naar mijn weten….
Gr.
jochem zegt
vergeet niet de logo’s van de auto’s er dan af te halen
En wie zorgt voor de donor veyron??
Nick zegt
En wat gaat er gebeuren met die enorm hoge stijfheid van de originele Veyron?
lincoln zegt
heiligschennis is voor religieuse-meelopers van zakenlui die financiele belangen hebben bij zo veel mogelijk meelopers ..
heilschennis word ook vaak gebruikt door intollerante mensen die andersdenkende graag ongefundeerd de dood toewensen ..
hup .. die slijptol erin ..
lambofreak zegt
@ Max : Je hebt 100% gelijk, aan je eigen Veyron (mocht je zover al zijn :-) ) mag je niet prutsen, niet tunen, weet ik wat voor een geprul.
@Jandepandaman : Ik denk dat er genoeg alternatieven zijn voor de A4 Sedan die wel extreem en spannend genoeg zijn. RS6, M5, S amg… plus een tuningspakket moest je dan nog niet tevreden zijn :-)
hubert zegt
@Max en Lambofreak:
En wat zou Bugatti dan willen doen als je er toch aanprutst?
Als je knaken zat hebt om er een te kopen, vervolgens nog geld over hebt om hem te verbouwen, dan maak je je zeker niet druk dat Bugatti boos wordt.
papa mk1 zegt
dat gaat bugatti niet goed vinden! Als je zo’n ding koopt zit er een contract bij dat je er niet mee mag prutsen dus zal je hem zeker niet mogen verlengen…
Bas zegt
@hubert
Inderdaad wat zou het? Sturen ze dan de gestapo op je af?
Proest…u mag wel een auto van ons kopen maar als u er in wil rijden moet u eerst toestemming aan ons vragen….yeah right.
Nee hoor dat gaat Bugatti niet goed vinden hoor ….ohw…nou…boehoe…foei hoor jongens dat mag niet.
Bart zegt
Het is trouwens alleen heiligschennis als ze het met een Mustang doen ;) Volgens die gekke amerikaan dan.
markieanta zegt
Bugatti heeft er toch niets over te zeggen, de enige die er wat over te zeggen heeft is Herr Piech himself…
Bas zegt
@markieanta
Als ik geld genoeg heb voor een Bugatti (en ik koop er 1) heeft Herr Piech himself er geen ene moer meer over te vertellen….dat is dan namelijk MIJN auto.
L-Fred zegt
Kan er iemand een verlengde Veyron gaan photoshoppen? Bouwen van zo’n ding duurt te lang! Ik ben niet zo goed in die dingen. (ik ken m’n tekortkomingen)
Citrofiel zegt
Heb je zo’n supercar, ga je hem zwaarder maken, en dus langzamer… :roll: Nou ja, het gaat iig nog wel snel genoeg, in tegenstelling tot dit geval:
ELB zegt
Pek en veren, of toch iets moderners?
Ferrari599GTB zegt
Die Veyron wordt dan wel de snelste sedan ter wereld. Dus waarom zou je die niet in je collectie willen hebben?
Als je dan toch geld genoeg hebt…
Something zegt
-_- blasfemisten! zulke bedrijven moeten verboden worden