Voor wie de Mirr6r vorig jaar in Genève toch een beetje te overdreven vond, kan nu zijn hart ophalen met de (deels) gematteerde versie.
De nieuwe Mirr6r komt uiteraard weer met verbeterde prestaties, upschmuck voor het exterieur en goodies voor de inzittenden. Hamann installeerde een koolstofvezel wide body kit, inclusief de motorkap die nu nog maar 9,5 kilo weegt. Verder zijn er de standaard veranderingen doorgevoerd aan de kin, kont (diffuser) en sideskirts waar de tunerlover het warm van krijgt. Schroef het geheel 35 mm naar beneden, installeer een sportuitlaat et voila: een nieuw product.
Ons hart gaat pas echt sneller kloppen na een kijkje onder de motorkap. De 4,4 liter V8 levert nu 620 pk en 760 Nm, 10 procent meer dan vorig jaar, dankzij ECU tuning. Vlug geregeld en sneller weg bij het stoplicht: 0 – 100 km/u duurt nu nog maar 4,2 seconden.
De flinke 21 inch velgen heten Forged Formula uitgevoerd in mat zwart, Anniversary Evo 21 voor de mat grijze versie. Hier komt breed Vredestein rubber omheen te liggen voor goede grip, maar de remmerij moet je zelf nog aanpassen. Even naar de BMW dealer voor een setje koolstof-keramische remmen, dus.
rocky zegt
LOL dit noemen ze “rustig aan doen”? Ik vind het wel druk(jes) maar goed ik heb niet het geld daarvoor ;-)
jordy14 zegt
Zonder die spoiler en in één kleur ist die nog best te pruimen.
norge zegt
Plastic fantastic.
fant zegt
Ik vind hem best mooi, op die rare zwarte zijvleugeltjes aan de spoiler na.
thmsnl zegt
Wat een beest!
mrniesoe zegt
@thmsnl helemaal eens met jou!
mdemooistelettervanhetalfabet zegt
Wie kan er eens voor zorgen dat Hamann failliet gaat? Die lelijke rotzooi die ze elke keer weer op auto’s plakken…
JvH zegt
Dikk
isobmw zegt
Nu sneller weg bij het stoplicht?
De standaard versie doet er ook gewoon 4.2 seconde over..
367pk zegt
Carbon remmen zitten er al onder (goudkleurige remtangen) en standaard M6 gaat inderdaad al in 4.2 sec naar de honderd. Volgende keer dus beter nadenken voordat er commentaar wordt gegeven.