• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gettin’ some (long) tail: dit is de McLaren 675LT!

Auteur: sir_smokalot, gepost 25 februari 2015 om 14:18 – 76 Reacties

Afbeelding Gettin’ some (long) tail: dit is de McLaren 675LT!Afbeelding Gettin’ some (long) tail: dit is de McLaren 675LT!Afbeelding Gettin’ some (long) tail: dit is de McLaren 675LT!Afbeelding Gettin’ some (long) tail: dit is de McLaren 675LT!Afbeelding Gettin’ some (long) tail: dit is de McLaren 675LT!Afbeelding Gettin’ some (long) tail: dit is de McLaren 675LT!Afbeelding Gettin’ some (long) tail: dit is de McLaren 675LT!Afbeelding Gettin’ some (long) tail: dit is de McLaren 675LT!

McLaren 675LT
Damn, son. Deze nagelnieuwe McLaren zet nieuwe standaarden als het gaat om snelheid. Wil je een gokje wagen wat zijn 0-200 km/u tijd is? We geven je een hint: hij laat de 488 GTB (een handje) stof happen.

McLaren pakt in Genève uit met zijn zoveelste aanscherping van het 12C/650S-concept. Deze 675 L(ong) T(ail) heeft 675 pk (of 666 diabolische bhp’s) en knakt de 0-200 in 7,9 seconden (650S: 8,4s). Dit is precies 5 seconden langer dan de 0-100 tijd, die 2,9s bedraagt (650S: 3,0s). En dat voor een achterwielaandrijver. Fenomenaal.

Deze duizelingwekkende waarden, opgewekt door dezelfde 3,8 liter twin-turbo V8 die in de gehele McLaren-range ligt, worden mede mogelijk gemaakt door een gewichtbesparing van 100 kilogram ten opzichte van de 650S (die niet is voorzien van lichtgewicht opties). Droog legt de 675LT slechts 1.230 kg in de schaal, da’s een volle 60 kg minder dan een Ferrari 458 Speciale (alle vergelijkstats hier).

De motor mogen we van McLarens PR-mensen overigens NIET met die uit de 650S vergelijken, want 50% van de onderdelen zijn nieuw: de turbo’s, nokkenassen, drijfstangen, brandstofpomp, cilinderkoppen, uitlaatkleppen, allemaal zijn ze anders. Daarom verdient het blok in de 675LT ook een nieuwe codenaam: M838TL. Vergelijk het maar met Mercedes’ M177 vs M178 uit de nieuwe C63 en AMG GT. Superanders, maar stiekem toch gelijk.

Het model is van achteren het duidelijkst te onderscheiden van zijn broertjes, dankzij de dubbele herriepijpen die een beetje uit het centrum gemonteerd zijn.

Volgende week mogen fanatieke petrolheads op hadj naar de Geneefse Palexpo, om daar op hun knietjes te gaan en richting Macca te bidden. Of is dat teveel iconoclasme?

Ook interessant!

  • Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
    Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
  • Hoofdkwartier McLaren in Woking verkocht
  • Video: Mclaren 720S crasht vlak voor Mini
  • nieuwe McLaren Artura
    Video: McLaren Artura in de kreukels in Spanje

Nieuwste artikelen

  • Is de BMW 5-Serie beter te pruimen met deze nieuwe neus?
  • Hamilton kan voor spoedige komst van Verstappen bij Ferrari gaan liggen
  • Dit is de enige Nederlandse Giulia GTA met een achterbank
  • Dikke BMW op Marktplaats heeft een zeer smakelijke kleurencombo
FacebookTweetPinLinkedIn

675LT, geneve-2015, McLaren

Vorig bericht: « Autoblog-Advies: van Corsa terug naar een Alfa?
Volgend bericht: Slingers, muziek! DAF heeft z’n miljoenste truck gebouwd »

Lees Interacties

Reacties

  1. meneer zegt

    25 februari 2015 om 14:20

    blubberdikke achterkant!

    Login om te reageren
  2. E34M5Touring zegt

    25 februari 2015 om 14:22

    Deze kont met het originele front, dan was ie voor mij perfect geweest. Vind de achterkant echt enorm verbeterd zo, kan niet precies uitleggen waarom. Front vind ik nog steeds niet mooi, vond de pre facelift beter.

    Login om te reageren
    • mrdjm zegt

      25 februari 2015 om 15:42

      @E34M5Touring: Eens, maar het front is wel een stuk beter passend dan op de 650S!

      Login om te reageren
    • swordfish zegt

      25 februari 2015 om 16:23

      @E34M5Touring: mee eens. Ze hadden hem wel 675CT kunnen noemen van Cock Tail. Wat een geil apparaat.

      Login om te reageren
      • fejjie zegt

        25 februari 2015 om 16:38

        @swordfish: Dus jij word geil van cock?

        Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      25 februari 2015 om 18:30

      @E34M5Touring: AMEN! Ik vond de MP4-12C schitterend, heerlijk understated als een Evora, maar uitstekend ‘engineered’.

      Een 675 met de Longtail upgrades op een MP4 passen is zeker niet mogelijk?

      Login om te reageren
  3. janmetdelangeachternaam zegt

    25 februari 2015 om 14:22

    Lekaahh..alleen jammer van de velgen

    Login om te reageren
  4. trustmeiamanengineer zegt

    25 februari 2015 om 14:22

    Toch zou ik, zonder ook maar een meter gereden te hebben in beide voor de Ferrari gaan. Die McLaren’s doen me gewoon helemaal niks.

    Login om te reageren
    • piquet1986 zegt

      25 februari 2015 om 14:35

      @trustmeiamanengineer: begrijp helemaal wat je bedoeld. Iets met passie. Een Ferrari straalt gewoon snelheid en geweld uit. De mclarens hebben een te hoog computer/wizz-kid gehalte vind ik.

      Login om te reageren
      • badboys zegt

        25 februari 2015 om 14:46

        @piquet1986: Onzin alsof een McLaren geen passie uitstraalt, zo is de McLaren P1 de mooiste hypercar van de afgelopen tijd naar mijn mening en heeft die juist meer uitstraling dan een Laf of een 918. Goed dat meningen verschillen en dat ieders smaak is anders, alleen dat een McLaren geen passie uitstraalt is regelrechte onzin.

        McLaren P1 vs LaFerrari > P1 voor mij.
        McLaren F1 vs Ferrari F50 F1 voor mij.

        Login om te reageren
        • viezefreddyw zegt

          25 februari 2015 om 15:02

          @badboys: Ik ben het een klein beetje met je eens. Tuurlijk heeft Mclaren uitstraling en dergelijke.
          Toch zou de P1 bij mij niet op de eerste plek komen.
          En de vergelijking tussen de F1 en F50 is onterecht in mijn ogen. De F40 is vergelijkbaarder.

          Login om te reageren
          • badboys zegt

            25 februari 2015 om 15:11

            @viezefreddyw: De F1 kun je ook tegenover de F40 zetten. Daar zat ik persoonlijk over te twijfelen. De F50 kwam er in 1995 en de F40 kwam in 1987 en werd geproduceerd tot ’92.
            De McLaren F1 kwam in 1992 en werd geproduceerd tot ’98, om die reden vond ik het eerlijker om de F1 te vergelijken met de F50. Ook al zet je de F40 gaat mijn (persoonlijke) voorkeur uit naar de F1.

            Login om te reageren
            • sydney zegt

              25 februari 2015 om 16:35

              @badboys: Je hebt een duidelijke voorkeur, maar dat het maakt niet de waarheid.Mijn voorkeur gaan naar Ferrari’s.Ook dat zal de waarheid niet zijn.Die ligt zoals zo vaak in het midden.Alleen heeft Ferrari op een vlak een behoorlijke streepje voor.En dat is de (race) historie die in het DNA van elke Ferrari zit.Dat is iets ongrijpbaars wat een McLaren (nog) niet heeft.Misschien hoeft dat juist ook niet.Maar vraag een jochie van 5 een auto te tekenen en wedden dat 90% een Ferrari op papier zet? Of iets wat er voor door moet gaan natuurlijk.Daar zit ‘m de essentie.

              Login om te reageren
              • MaartenD zegt

                25 februari 2015 om 16:59

                @sydney: mooie verwoord en helemaal mee eens

              • tupperware zegt

                25 februari 2015 om 17:33

                @sydney:
                En, 1 puntje, als je een 5 jarige vraagt om een auto te tekenen dan tekent hij een Lada, aka Fiat 124….
                Dat hij dan vol trots Fellali roept maakt het nog geen Ferrari..

                Al zal elke trotse vader hem niet tegenspreken en de kleine petrolhead een aai over zijn bol geven..

        • thierryvth zegt

          25 februari 2015 om 15:48

          @badboys: grappige is dat die gasten die die 3 auto’s hebben gereden het alllemaal warmer kregen (zoals altijd, Ferrari is nou eenmaal de next level zoals Clarkson dat zegt) van de Laferrari.

          Login om te reageren
          • tupperware zegt

            25 februari 2015 om 17:35

            @thierryvth:
            Dat je het altijd warmer krijgt van een Ferrari heeft meer te maken met de licht ontvlambaarheid van die dingen..

            Nomex ondergoed verplicht..

            Login om te reageren
    • MaartenD zegt

      25 februari 2015 om 16:14

      @trustmeiamanengineer: ik sluit mij aan bij de vorige sprekers. De McLarens zijn zeker mooi maar missen de passie & emotie die bijvoorbeeld en Ferrari of Maserati wel hebben. Ziet er te klinisch uit, alsof de auto direct uit het laboratorium gerold is….no thanks

      Login om te reageren
      • jpoers zegt

        25 februari 2015 om 20:17

        @maarten020: nou heb ik dat ook bij de hedendaagse ferrari’s hoor. Sinds dat ze met die macho-ainetti knop ding op t sturen zijn gaan spelen.
        Bij Ferrari heb ik tegenwoordig het idee dat ze mooi worden gevonden omdat er een srijgerend paard op staat.
        McLaren heeft zoals @meneer zei blubberdikke apparaten.
        Met een styling die erg hare it or love of is. En ik ga voor het laatste.

        Login om te reageren
        • jpoers zegt

          25 februari 2015 om 20:18

          @jpoers: hare = hate. Stomme t18 die zich overal mee wil bemoeien.

          Login om te reageren
        • MaartenD zegt

          25 februari 2015 om 20:35

          @jpoers: daar heb je wek een punt mbt Ferrari. .naar mijn mening (dat moet ik hier er altijd bijzetten amders krijg je hier de wind van voren ;-) ) waren de ferrari’s uit de periode f355 de laatste mooie ferrari’s. Ik vind de styling nu so so en ben niet gecharmeerd vh interieur met al die knopjes en geel en rode kleuren, doe mij nu maar het interieur uit een maserati of astin met mooi leer in cognac kleur…mclarens heb ik gewoon niks nee..te klinish en koud maar je hebt wel een punt

          Login om te reageren
          • jpoers zegt

            25 februari 2015 om 20:40

            @maarten020: inderdaad zijn de interieur en van de vernoemde vele malen mooier. En cognac-kleurig leer heb ik altijd al een zwak voor gehad.
            Blij dat er zoveel verschillende auto’s zijn anders hadden we allemaal hetzelfde gereden.

            Login om te reageren
  5. viezefreddyw zegt

    25 februari 2015 om 14:24

    Wauw, stukken mooier dan het origineel. De kont is er echt mooier op geworden.
    Goede vooruitgang, en wat een prestaties. Fenomenaal.

    Login om te reageren
  6. sydney zegt

    25 februari 2015 om 14:25

    Heel dik, alleen had de tail van mij nog wel wat longer gemogen.Dat vind ik bij de F1 juist ook zo mooi.

    Login om te reageren
    • sydney zegt

      25 februari 2015 om 14:26

      @sydney: Maar ik zou toch voor een 488 GTB gaan.Dan maar een handje stof happen.

      Login om te reageren
  7. jrk68 zegt

    25 februari 2015 om 14:25

    Ongetwijfeld allemaal heel indrukwekkend, maar doe mij maar een 12C. Ik heb het niet zo met de P1 neus in combinatie met dit model.

    Mocht ik onverhoopt vinden dat de 12C vermogen tekort komt chippen ze het verschil er heus wel bij….

    Login om te reageren
    • jrmpower24 zegt

      25 februari 2015 om 14:39

      @jrk68: alleen de lampen zijn van de P1.. Verder is de neus zelf echt anders. Zelf vind ik de 650S veeel mooier dan de wat saaie 12C die totaal de ‘scherpte’ mist in het design.

      Login om te reageren
      • badboys zegt

        25 februari 2015 om 15:14

        @jrmpower24: Yep vind de 650s ook mooier dan de 12c.

        Login om te reageren
      • thierryvth zegt

        25 februari 2015 om 15:45

        @jrmpower24: yea right, hoe lang moet een niet autofiel kijken om het verschil te zien?
        Kan ook niet anders als de P1 zoveel deelt met zijn kleinere broertjes, een werkwijze waar Ferrari voor was geslacht als ze het geflikt zouden hebben

        Login om te reageren
        • jrmpower24 zegt

          25 februari 2015 om 16:32

          @thierryvth: zoveel deelt? Dat is echt onzin. Zet de P1 en 650S dan nog maar eens naast elkaar! .. Het verschil is gewoon groot. Ja, ze hebben beide die lampen met dat zwarte van de bumper dat er in doortrekt.. Maar verder? Totaal verschillend.

          Login om te reageren
          • tupperware zegt

            25 februari 2015 om 17:40

            @jrmpower24:
            Ik heb regelmatig de mogelijkheid gehad om ze side by side te bekijken en de 650 doet het gewoon niet voor mij.
            Het gaat vooral om het totaalplaatje, tuurlijk zijn het de lampen die er voor zorgen dat hij op de P1 lijkt en verschilt hij door vele kleine details.
            Gek genoeg vind ik de P1 wel kloppen, sterker, ik zou hen altijd boven de laffe arie en de 918 verkiezen.

            Login om te reageren
  8. lightstar zegt

    25 februari 2015 om 14:25

    Echt een stuk beter zo met deze uitlaten !

    Login om te reageren
  9. baasbas zegt

    25 februari 2015 om 14:26

    Tsja… Ziet er iets beter uit dan de S, maar eerlijk gezegd: het kan me niks boeien al die uitvoeringen.

    Login om te reageren
  10. badboys zegt

    25 februari 2015 om 14:31

    Dus als ik het goed begrijp wordt deze leverbaar naast de 650s? Vinde de 650 toch iets mooier als ik eerlijk ben.
    Maar het mooiste blijft de P1 voor mij zalige achterwerk en front zorgt voor een supere auto.

    Login om te reageren
  11. reactief zegt

    25 februari 2015 om 14:33

    Qua specs dus sneller/lichter en sterker dan de 488 GTB.

    Achterkant is de mooiste uit de serie tot nu toe. Voorzijde wel beter dan de 650S, maar de 12C blijft het mooist, eventueel met MSO bumperset.

    Login om te reageren
  12. jrmpower24 zegt

    25 februari 2015 om 14:35

    Absoluut liever deze dan de 488!
    Echt prachtig net zoals de 650S. Alleen de velgen zijn echt niet mooi maar McLaren heeft genoeg andere velgen die heel erg mooi zijn.

    Login om te reageren
  13. bluebluered zegt

    25 februari 2015 om 14:43

    Ach binnenkort de 488GTB Speciale, kan deze LT weer stof bijten. Ik ga nog steeds voor de niet-hardcore “gewone” 488GTB, meer “dagelijks” inzetbaar als een Speciale, of 675LT. Af en toe circuit zal hij ook wel af kunnen met 60kg meer.

    Login om te reageren
    • bluebluered zegt

      25 februari 2015 om 14:45

      @bluebluered: In mijn dromen uiteraard, nog even 80 jaar doorsparen..

      Login om te reageren
  14. Kvgorp zegt

    25 februari 2015 om 14:55

    Shmee150 denkt nu echt van grrr was ik maar wel lid geworden van de nieuwsbrief uit Woking.

    Login om te reageren
    • HzR zegt

      25 februari 2015 om 22:16

      @Kvgorp: Schmee is vrij actief op de McLarenlife forums. Zijn een paar goed ingelichte mensen daar, dus hij was hiervan al een paar maanden op de hoogte.

      Login om te reageren
  15. reggie-boy_rood zegt

    25 februari 2015 om 15:09

    Zoooo wat druk

    Login om te reageren
  16. Edge zegt

    25 februari 2015 om 15:13

    Oogt lekker, maar stiekem had ik bij Longtail toch wel op een aanzienlijk langere achterkant gehoopt, net als bij de F1 Longtail

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      25 februari 2015 om 16:01

      @edge: inderdaad, had wel een centimetertje of bij gemogen..

      Weet iemand hoeveel langer deze is dan de 650S?

      Login om te reageren
  17. uncivilsum zegt

    25 februari 2015 om 15:19

    Alle motorblokken zijn gelijk, maar sommige motorblokken zijn meer gelijk dan andere

    Login om te reageren
  18. philipf zegt

    25 februari 2015 om 15:33

    Zoo wat een lekker ding!

    Login om te reageren
  19. thierryvth zegt

    25 februari 2015 om 15:38

    1 monocoque 1 motor en 10 varianten afknapper in dit segment

    Login om te reageren
  20. daanprikkel zegt

    25 februari 2015 om 15:39

    That ass do

    Login om te reageren
  21. mrrallycross zegt

    25 februari 2015 om 15:40

    Die uitlaten zijn wel beter, zie verder niet echt een geweldig groot verschil met de 650s. Ben benieuwd naar de duo tests met de ferrari

    Login om te reageren
  22. godofracing zegt

    25 februari 2015 om 15:45

    Uitlaten waren bij Ferrari in de aanbieding?

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      25 februari 2015 om 15:59

      @godofracing: wist niet dat Ferrari ook een patent had op ronde uitlaten.

      Login om te reageren
  23. thezonda zegt

    25 februari 2015 om 15:57

    Originele voorkant.

    Login om te reageren
  24. phaeton zegt

    25 februari 2015 om 15:59

    Ik zie de tail, maar ik mis de long.

    Login om te reageren
  25. Onehp zegt

    25 februari 2015 om 16:00

    LT: Long…er Tail

    Login om te reageren
  26. maurits123 zegt

    25 februari 2015 om 16:07

    De buitenzijde prima maar de binnenkant, daar hebben ze nog grote stappen te maken.

    Login om te reageren
  27. bouwvakkert zegt

    25 februari 2015 om 16:10

    Deze is wel heel erg mooi geworden.

    Login om te reageren
  28. Edge zegt

    25 februari 2015 om 16:12

    Overigens, dat ‘ie de 488 GTB stof laat happen hadden we wel kunnen verwachten. Beide auto’s zitten in een totaal ander punt in hun levenscyclus. Ferrari komt (volgend jaar?) uiteraard ook weer met een Challenge Stradale/Scuderia/Speciale van de 488 en dan zijn de rollen (voor even) weer omgedraaid.

    Login om te reageren
  29. spotterkevin zegt

    25 februari 2015 om 16:30

    vindt de achterkant echt op niets trekken, wat lelijk zeg

    Login om te reageren
  30. Hupke zegt

    25 februari 2015 om 16:33

    Longtail voor betere aero en stabiliteit -> dat had de 650s echt nodig? -> marketing boys zijn weer drukker bezig geweest dan de engineers vermoed ik.

    Login om te reageren
  31. berlinetta zegt

    25 februari 2015 om 17:31

    Specs zijn wel indrukwekkend zeg. Dat heeft McLaren wel goed op orde. Maar toch zou ik ook voor de 488 GTB gaan. Trekt me gewoon meer. Als McLaren nou eens wat mooier uit zouden zien en wat minder klinisch zouden rijden dan zou het een ander verhaal worden.

    Login om te reageren
  32. wd97 zegt

    25 februari 2015 om 18:03

    Die 675LT ziet er prachtig uit hoor maar doe mij toch maar een 488 GTB

    Login om te reageren
  33. stijnnert zegt

    25 februari 2015 om 18:10

    100x mooier dan de 650s

    Login om te reageren
  34. series2 zegt

    25 februari 2015 om 18:21

    Dik!

    Login om te reageren
  35. 991gt3rs zegt

    25 februari 2015 om 18:29

    Halve nieuwe motor? De V8 van de P1 levert toch ook al zo een 720Pk, dus een beetje de turbodruk verlagen en je bent er. Of zeg ik nu iets verkeerd?

    Login om te reageren
  36. Carreza zegt

    25 februari 2015 om 18:46

    Zo, ik denk dat ik mijn favoriete McLaren gevonden heb.

    Login om te reageren
  37. sleepyj zegt

    25 februari 2015 om 18:52

    In vergelijking met de F1 longtail, is dit maar een kort staartje. Maar de mac larens kunnen mij niet echt warm maken. Zeker niet lelijk, maar ook niet een overweldigend uiterlijk.

    Login om te reageren
  38. Dutchdriftking zegt

    25 februari 2015 om 19:25

    Elk jaar een facelift, het lijkt wel een japanner!

    Login om te reageren
  39. toyotafortuner zegt

    25 februari 2015 om 19:32

    Sexy hoor!

    Login om te reageren
  40. jaapiyo zegt

    25 februari 2015 om 19:34

    Meh cLaren.

    Geen fan van de MP4-650-675…ook niet heel erg van P1 zelfs. Doe mij maar gewoon een Italiaans raspaardje.

    Login om te reageren
  41. burninrubber zegt

    25 februari 2015 om 20:23

    Oelala prachtig!

    Login om te reageren
  42. atmosferischemotor zegt

    25 februari 2015 om 21:19

    Ik ga toch voor Ferrari, meer beleving en toch iets mooier design al is deze ook prachtig.

    Login om te reageren
  43. mashell zegt

    25 februari 2015 om 21:21

    Ze zijn niet zuinig geweest met dat alcantara in het interieur zeg.

    Login om te reageren
  44. hijdienietgenoemdmagworden zegt

    25 februari 2015 om 21:57

    heerlijk dit!! waar blijft die baan als directeur nou

    Login om te reageren
  45. kevinc3 zegt

    25 februari 2015 om 22:35

    De P1 was de eerste echt mooie Mclaren voor mij qua looks. Dit is de tweede.

    Login om te reageren
  46. jorden zegt

    26 februari 2015 om 00:11

    Ik zou alleen al geen maclaren kopen omdat ze iedere week met een update komen! Als je een nieuwe auto koopt van dit kaliber wil je toch een paar jaar het nieuwste model hebben!? Ik wel voor 3,5 ton te minste.

    Login om te reageren
  47. turbobrick zegt

    9 maart 2015 om 15:48

    Weet je wat het is met Mc Claren, het zijn sportwagens zonder een eigen ziel.
    Ze zien er grotendeels uit als 13 in een dozijn van die supersportwagens die ontwikkeld worden door allemaal mensen met een droom en veel geld.
    Je ziet ze zelfs uit Slovenie komen en met de meest wazige namen. Spanje, Mexico, Frankrijk en nog 12 van die kleine fabrikanten die zelf iets moois maken maar afgezien van de soms indrukwekkende prestaties ziet het er niet direct bijzonder uit ..

    Ja bijzonder bij de AH op de parkeerplaats maar zet ze eens naast de toppers van de aloude merken en dan vallen ze weg.
    Beetje het Audi R8 syndroom, mooi ding maar valt helemaal weg naast de gevestigde orde.

    Kijk eens naar dat interieur van deze Mc Claren alleen al … Totaal geen bezieling.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      9 maart 2015 om 15:53

      @turbobrick: McLaren mikt bewust op mensen die een minder opzichtig uiterlijk zoeken. En ze verkopen extreem goed voor een nieuw merk dus hebben zij het ergens wel gord gezien.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North