Twee weken geleden liet ik alvast wat lekkers zien dat in de laatste tien maanden was langs geweest. En dat was dus nog niet alles… Sterker nog, in de tussentijd heb ik er onder andere nog een prachtige DB9 gespot, geheel vrij geparkeerd! Wie weet wat er in de tussentijd nog allemaal langs komt? En wanneer is er weer genoeg nieuwe stof voor een aflevering die geheel aan dit schitterende en royale hotel is gewijd? Nogmaals een aantal bijzondere auto’s voor Amstel Intercontinental.
Aston-Martin DB9
We beginnen meteen maar met de meest recente spot, waar ik in het uurtje voor mijn eerste college op woensdag maar eens een shoot van heb gemaakt. Hij stond prachtig geparkeerd, met geen enkele andere auto in de hele rij! Dat lokt toch mij toch echt uit tot het maken van veel plaatjes. Maar natuurlijk ook het feit dat deze auto een ongelooflijke schoonheid is, wie vindt hem nou niet mooi? In andere kleuren/tinten dan grijs en zwart vind ik de schoonheid overigens aanzienlijk achteruit gaan, in knalrood is hij nog maar nèt mooi.
Audi S6 Sedan
Deze auto stond ook weer redelijk vrij geparkeerd, maar ja, echt een auto die uitnodigt tot een photoshoot vind ik het gewoon niet. De auto ziet er niet verkeerd uit hoor, maar de opwinding komt vooral door de gedachte aan het feit dat er een vrij forse en krachtige V10 voorin ligt. Maar wat is er verder nog allemaal veranderd ten opzichte van de A6? Van buiten zien we een opvallendere grill en zeer coole LED’s, aan de zijkant zien we soms spannende velgen, en aan de achterkant zien we 4 uitlaten. Bij elkaar opgeteld is het nog steeds geen erg opvallende auto, zoals met wel meer vlotte Audi’s. Mooi dus, als je een snelle auto wilt maar niet zo wilt opvallen.
Bentley Continental GT
Ik kon zo gauw niet meer dan 4 exemplaren voor het Amstel Hotel vinden, allemaal uit het buitenland! Sowieso is het niet zo heel gek dat je voor een duur hotel relatief veel buitenlanders ziet, want daar overnachten naast popsterren (Lionel Richie laatst nog) ook vaak vermogende toeristen met hun bolide. En die hebben logischerwijs vrij vaak een Continental GT, dat is namelijk één van de populairste exclusieve auto’s van het moment. Contradictio interminis? Welnee! Met een prijs van – in het buitenland al – twee ton, ongeveer 560 pk aan vermogen, en een schitterend interieur, is het zeker exclusief. Maar een oudere Bentley heeft voor mij toch nog een exclusievere uitstraling door de veel grotere afmetingen en het minder “neutrale” (doch mooie) lijnenspel.
BMW M3 CSL
BMW’s zijn redelijk goed vertegenwoordigd voor het Amstel Hotel, met name M5’s kom je er regelmatig tegen. De bijzondere M3 CSL kom je er eigenlijk nooit tegen, net als op alle andere plaatsen (Nurburgring daargelaten). Het is een kale variant van de M3 met heel veel carbon erop, en is zodoende veel duurder dan de in praktijk bijna net zo snelle standaard M3. Net zo snel? De auto is immers maar 110 kg lichter en 17 pk krachtiger dan de standaard M3, op de Nurburgring blijkt het echter vrij veel te schelen. De M3 doet er 8 minuten en 22 seconden over, de M3 CSL doet het slechts in 7 minuten en 46 seconden! De doelstelling om de M3 CSL in minder dan 8 minuten over het circuit te jagen is daarmee vrij duidelijk gehaald!
BMW M5
Voor het Amstel Hotel staan vrij regelmatig M5’jes, een paar weken terug zagen we er zelfs twee achter elkaar, ook nog in dezelfde kleur. Lichtblauwmetallic is blijkbaar een heel populaire kleur voor deze supersnelle sedan, die je – afgezien van op de Ferrari 360 – haast nooit tegen komt op auto’s. Is dat erg gek, of is het gewoon geen mooie kleur voor de meeste auto’s? De M5 is trouwens sowieso een heel erg populaire auto, ik zou er soms haast voorbij rijden zonder ze vast te leggen. Maar de auto op zich blijft natuurlijk wel echt een technisch hoogstandje, meer nog dan de concurrentie van Mercedes. Zo heeft de BMW bijvoorbeeld een sequentiële versnellingsbak met zeven voorwaartse verzetten! Daarnaast heeft de auto ook nog de awards “Best New Engine 2005” en “Best Performance Engine 2005” gewonnen. De auto op zich is dus bijzonderder dan je zou denken, het feit dat je hem zo veel ziet zorgt er echter weer voor dat je hem minder bijzonder vindt (bij mij dan).
Ferrari F430 Spider
Deze F430 Spider behoort tot de vaste klantenkring van het Amstel Hotel. De laatste tijd zie ik hem er niet meer zo veel, maar daarvoor stond hij er regelmatig. In Maart 2006 verving de auto zijn eveneens rode voorganger, de 360 Spider. De auto is uiteraard wat vlotter geworden, veel vlotter zelfs! Het is een heel serieuze supercar geworden, waar ik bij de 360 Modena meer het idee had dat het om een stoere sportwagen ging die verder niet was gemaakt om “te winnen”. De F430 doet de 100 echter in ongeveer 4,0 seconde waar bijvoorbeeld de Gallardo er net wat meer tijd voor nodig heeft. Kijk je echter niet blind op dat soort gegevens, want bij hogere snelheid komt de aërodynamische aard van beide auto’s opborrelen en is het veel duidelijk welke van de twee de snelste is, maar in dit geval is het wat betreft de rest ook een aanzienlijk vlottere auto op het circuit.
Maserati GranSport
Één van mijn favoriete spots voor het Amstel Hotel is deze beeldige GranSport met passende antracietkleurige velgen. Het is vooral het feit dat ik hier een flinke photoshoot van kon maken, aangezien hij relatief vrij stond geparkeerd. Bij het Amstel Hotel is dat vaak namelijk nogal een beperkende factor, maar bij deze kon ik me erg goed uitleven. Daarnaast is het ook een auto die ik erg graag zou willen hebben, en dat zeg ik zeker niet bij elke sportwagen! Vorige week hebben we echter gezien dat de GranSport niet eens zo veel voorstelt als je van zijn wilde en woeste uiterlijk zou verwachten, helaas. De auto komt ongeveer 3,5 keer zo weinig voor als zijn basisbroeder, de 4200 GT, dat maakt hem ook nog wat interessanter.
Mercedes-Benz CL 55 AMG
Even een klein intermezzo tussendoor met deze CL 55 AMG, waarvan het bijzonderste nog wel is dat hij helemaal uit Zweden is gekomen. Dat kom je niet vaak tegen! Verder valt de auto een klein beetje in het niet bij zijn opvolger die wèl een compressor heeft en er een stukje bruter uitziet. Dat scheelde zo’n 130 pk aan vermogen trouwens!
Noble M12 GTO 3R
In de herhaling, de M12 GTO 3R! één van de allerbijzonderste spots voor het Amstel Hotel als je het mij vraagt, hoe vaak zie je zo’n auto nou? Het is zeker niet de kostbaarste, zoals ik al eerder zei, de auto is zo bijzonder omdat hij zo radicaal en onpraktisch is. Erg veel bagage kun je nou eenmaal niet kwijt in de auto, het zicht in de achteruitkijkspiegel is niet bijzonder goed te noemen, en het nemen van drempels vergt aandacht. Daarnaast heeft de auto zelfs schade opgelopen aan de voorbumper bij het parkeren voor het Amstel Hotel, jammer maar helaas. Achterin ligt een V6 meteen inhoud van drie liter, waar 352 pk uit komt. Net zo veel als bijvoorbeeld in de hierboven genoemde CL 55 AMG, maar in deze auto pakt het wel anders uit door zijn massa van iets meer dan duizend kilo! Van nul tot honderd doet hij bijvoorbeeld in minder dan vier seconde.
Porsche 997 Turbo
Net als bij de F430 ten opzichte van de 360 is de 997 Turbo een erg grote vooruitgang geweest ten opzichte van de 996 Turbo wat betreft prestaties, vind ik zelf. Het kan ook liggen aan het feit dat sowieso al niet zo veel heb met Porsches en de 996 Turbo dus ook oversla, de 996 Turbo is voor zijn relatieve onzeldzaamheid namelijk ook nog erg snel. Als ik het goed heb nog een stukje sneller dan een 360 Modena. De 997 Turbo is dus sneller dan zowel de F430 als de Gallardo, en ik ben er van overtuigd dat het niet alleen voor de rechte lijn geldt, maar ook voor circuits! Ik vind het wel geinig om te weten dat de minst exclusieve van de drie de snelste is, en daarnaast is de meest exclusieve volgens mij ook nog de minst snelle. Als ik mocht kiezen, zou ik het trouwens wel weten!
Rolls-Royce Silver Cloud III Long Wheelbase
Klassiekers zijn voor alsnog een ware zeldzaamheid voor het Amstel Hotel, deze waanzinnig elegante en erg bijzondere klassieker zul je zelfs voor het Amstel Hotel dus maar heel erg zelden tegen komen. De Cloud met lange wielbasis is minder lang dan je zou verwachten, het scheelt maar 10 centimeter. Dat komt door het feit dat het extra ruitje bij de afgebeelde auto nog een stukje meeneemt van het stukje carrosserie dat er zit bij degene met de korte wielbasis, snap je? Vergelijk het bijvoorbeeld maar eens met deze. De korte vind ik overigens wat mooier wegens de fijnere proporties, en blijkbaar had men vroeger ook niet zo veel behoefte aan 10 centimeter extra, want tegen 2.555 standaard Cloud III’s werden er maar 254 exemplaren voorzien van een lange wielbasis.
Saab Sonnet III
We sluiten de Amstel Hotel sessie af met een erg ongebruikelijke klassieker. Een Silver Cloud zie je bijvoorbeeld nog wel eens rijden, wie regelmatig spot komt er wel een paar tegen per jaar, of een paar per dag als je in Londen bent. Maar waar moet je in hemelsnaam op zoek gaan naar een Saab Sonnet? Gewoon een kwestie van toeval dus, waar het bij veel andere auto’s slechts een kwestie van zoeken is. De Saab Sonnet is naast zijn weinige voorkomen en aparte vormen geen sensationele auto. In de II was zelfs nog een 841 cc driecilinder leverbaar, dat is dan ook met 258 verkochte exemplaren wel een dieptepunt. Daarna werden ze alleen nog maar geleverd met een 1,5 V4 motor van Ford, die 65 pk leverde. De auto weegt gelukkig maar 760 kilo, wat een nog wel aardige pk/massaverhouding van 86 pk per ton oplevert.
reuses zegt
Achter die maserati staat een rolls royce .
Sven zegt
Mooie foto’s!
Die Noble ziet er goed uit!
Sven zegt
@ reuses
Ja en 2 daarachter een Q7;)
jakob zegt
mooie foto van die Aston!
anders is er idd wat moois te vinden :)
Gideon zegt
Woonde ik ook maar even in Amsterdam……(Droom)
Maar er is altijd nog de Autorai…..!
Verder weer klasse spots!
sjaak lombok zegt
sjeik weer
David USA zegt
Die Saab is mooi! Heb ik nog nooit gezien en ohjah, Bentley GT zie je overal en is zoooo 2006 ;) Bedankt voor de mooie foto’s weer!
Stef zegt
Vooral stoer dat die Noble geen plaat voor heeft, als ik het goed zag is het een Amerikaanse auto, dus dat zou ook best eens kunnen kloppen. Denk wel dat het je veel discussies in Nederland oplevert.
Porsche Fan zegt
Voor wie een witte 997 turbo wil zien moet ff langs de importeur te leusden daar staat namelijk een Witte 997 turbo
Ziet er zeer bijzonder uit :D
Jonas zegt
toch nie zo goed gespot, even de phantom vergete :p
Thijs zegt
Noem me maar bevooroordeeld (3x woordwaarde) maar doe mij maar de S6 met S8 velgen… Een wolf in schaapskleren. Je ziet ergens wel dat er wat speciaals aankomt maar tis niet te schreeuwerig en kan uit eigen ervaring zeggen dat het echt super is om erin te rijden!
Forza! zegt
Die Audi A2 die achter de Maser tussen de Q7 en de Phantom staat lijkt zo
wel zo’n Ligier brommobieltje :)
josje zegt
@ stef
ik kan me vergissen, maar volgens mij heb ik op topgear gezien dat Noble engels is?
nope zegt
jammer van die bmw en mb maar voor de rest klasse op naar de rai
linkinparknl zegt
@josje
Ik denk dat stef bedoeld dat die Noble een nummerplaat heeft uit Amerika.. Staat namelijk New York op. Maar je hebt helemaal gelijk dat Noble Brits is. ;)
Rob zegt
De f430 is een geweldig maar ik blijf de spider toch wat minder vinden…
Weet iemand (uit ervaring!) of de F430 duur is qua onderhoud als je ‘m gewoon “normaal” gebruikt dus niet op het circuit?
Ja4 zegt
@Sven
Vergeet de A2 niet tussen de rolce en de Q7
:o)
Joost.. zegt
Appeltje mijn complimenten.
De foto’s van de DB9 zijn echt prachtig:D
S AMG zegt
De F430 vind ik eigenlijk gewoon lelijk in het rood in het zwart vind ik hem veeeel mooier. Raar eugenlijk want Ferrari’s horen eigenlijk rood te zijn maarja
PieterA zegt
Mooie foto’s!
Bol zegt
Oeeeeeh doe mij die M3 CSL
Justin zegt
@ sjaak lombok : Sjeik wie? Of bedoel je ‘chique’?? :-)
Sven zegt
Mooie bekleding in die 997 Turbo trouwens!
bubbel zegt
netjes hoor, maar sta je daar nou heel de tijd of wat:S…
SugarFree zegt
Leuke foto’s weer!
Doe maar iets, als het maar Italiaans is (met een grote voorliefde voor de zwarte Gran Sport: gedistingeerd en snel).
Verder de Porsche Turbo en als meest bijzondere de Noble, aparte wagen!
Niet die saaie en clichéwagens als de Mercedessen en BMW’s :(
HLK zegt
Doe mij die S6 + M5 maar..
So’n geile auto’s pfffff..
Krijg het er echt warm van vooral van die M5
RenJie zegt
die 997, uit welk land komt die? Monaco? er worden in ider geval niet heel veel autos verkocht, gezien de kentekencombinatie.. ;)
maxsrt8 zegt
mooie foto’s
Audi RS zegt
Maar maar wat een bak die S6,zo subtiel en toch de stoeptegels uit de grond trekken fantastisch!!
nope zegt
@ renJie gezien het rood is hett naar alle waarschijnlijkheid een duitse importauto
Ary zegt
lekker goed ingeparkeerd staat die s6 :P
Chief_S5 zegt
Geef mij maar de S6. Ik ben nooit fan van Maserati geweest, maar toch vind ik deze GranSport best mooi… :o
Captijmen zegt
Die Continental zie je bijna overal, maar die Sonnet is wel een erg mooie auto:p
Mooie kleur trouwens van die 991 :D
jeanne1981 zegt
me pa heeft zelf ook een porsche maar deze is wel erg mooi:)
de rest mag er ook zijn hoor maar de aston db9 en de porsche zijn toch mijn favorieten;)
Antonio zegt
na het zien van deze foto’s heb ik een glimlach van oor tot oor, wat een auto’s, het zal jammer genoeg bij een droom blijven voor mij. Als een echt ferrarifan is het prachtig om een ferrari 430 spider te zien. in 1 woord gaaf!!!
jantje zegt
WTF? BMW’s triest hoorr
Tarzan zegt
“”Maar natuurlijk ook het feit dat deze auto een ongelooflijke schoonheid is, wie vindt hem nou niet mooi?””
Nou ik vind het een lelijke kutbak met zijrooster gestolen van BMW, Lelijke koplampen, een lijn die we al zooooooooooovaak gezien hebben en dan die kleur…hoe wil daarmee ooit indruk maken op de lekkere wijven? Knalgeel, bordeaxrood of gewoon spierwit in het geval dat ik zon eikel was om een Fordproduct te kopen. Zwart is alleen mooi op Mercedes of Porsche imo.
De 430 is wel erg geil en in de goede kleur. De Porsche ook mooi maar wederom van een saaie eikel die hem in grijs gekocht heeft. Dr was laatst een onderzoek dat uitwees dat mannen die grijze autos mooi vinden, in het dagelijkse leven ook erg saai zijn. zie ook: mclaren. :P
Citrofiel zegt
@ appeltje; Die foto’s van de M5 zijn toch niet lichtblauw, appeltje? Even voor het geval ik kleurenblind wordt. :P In het tekstje wijdt je uit over lichtblauwe, en de foto’s zijn zilvergrijs…. :( Waar zijn de lichtblauwe?! FOTO!
Laat ik overigens niet vergeten dat het weer een erg mooie serie was. Jammer alleen dat er geen Citroën bij stond… :( ;) Ik mag toch wel hopen dat daar af en toe een C6 te vinden is.
Cars zegt
Wat een lekkers daar, en goeie foto;s zijn er gemaakt. De mooiste vind ik toch de 430, maar een rollsroyce cloud III is niks bijzonders . Verder vindt ik de Sonnett als een neus aap. Echt een lange motorkap
Peet zegt
Hallo, zou iemand mij kunnen helpen met de knoop door te hakken? ik zit te twijfelen tussen een audi s6, die hier ook op de foto staat, een bmw 750i, of een maserati quatroporte….groetjes peet
Appeltje zegt
Een Silver Cloud III is niets bijzonders? Pardon? Gaat het je zeker alleen om de PeeKaas :’-) ? Dat kan…
@ Citrofiel ik zie een zweempje blauw, maar ik kan het me inbeelden… Ik heb er trouwens wel een C6 gespot maar de foto was wel erg slecht, en ook een SM, realiseerde ik me later…
Pannekoek zegt
Citrofiel,
Het spijt me zeer maar ik moet zeggen dat je kleurenblind bent..
Tip: Kijk nog ff goed naar de eerste foto van M5… Dar kan je goed zien dat ie degelijk lichtblauw is… die andere foto’s zijn inderdaad wat onduidelijker..
Citrofiel zegt
@ Appeltje en Pannekoek; Oke, op die eerste foto zie ik het nu (als je het vergelijkt met de CSL erboven is het idd ietsje blauw). Maar van een opvallende blauwtint kun je niet spreken, ik vind het een schande ( :P ) dat dit lichtblauw genoemd mag worden. Maar mss is hij in het echt wel veel blauwer. Alsnog vind ik het geen echt lichtblauw, dit wel:
Daar zit geen andere kleur doorheen, bij de M5 wel, grijs is de boventoon.
(Ja, het is weer Citroën, maar die is het gemakkelijkst voor mij)
Wat ben ik eigenlijk mijn tijd aan het verspillen aan het wel/niet blauw zijn… :(
Enne, hopen maar dat je binnenkort maar weer een C6 spot, appeltje! :)
Citrofiel zegt
@ Peet; Als ik zou kiezen zou ik de BMW nemen, maar dat is op niet-rationele argumenten gebaseerd, dus laat maar. (als je de argumenten nog wilt weten: Audi is saai en Quattroporte heeft een lelijke neus)
Tim (de Hummergek) zegt
1) Is het niet de Maserati 3200 Coupe? Hier staat 4200 namelijk…
2) En achter de Rolls Royce Phamtom, Audi A2 en Audi Q7 staat ook nog gewoon een Opel Zafira…
Frits zegt
Voor geinteresseerden: 5 minuten geleden kwam ik langs een ML Brabus in de Spuistraat. Spotter in A’dam? Zie je kans schoon…
Jan-Jaap-Karel-Kees zegt
@ Tarza
“zijrooster gestolen van BMW”, ehm hoe kom je dr bij.
Nog voordat jij vloeibaar was, gebruikte Aston Martin al van die zijroosters. Dit is dus een stijl-element van Aston Martin.
(voor een voorbeeld, zoek eens op DB4)
Tarzan zegt
Nou goed, het zijrooster is niet gestolen. Ik blijf het een zeer, zeer lelijke wagen vinden.
JEEPY zegt
Hoe vaak hebben we die Noble wel niet voorbij zien komen?
phantom zegt
die eigenaar van die noble was de ford mondeo achterlichten zeker zat want er zitten andere in.
Markus zegt
Uitverkoop bij Bentley? Die BMW 3 CSL vind ik vet. Ook omdat ie zo bijzonder is.
Die Maserati mag je zo in de gracht parkeren van mij. Suf ding. En rij die Saab er gelijk even achteraan, wil je?
En die Porsche vind ik erg mooi, vooral de achterkant en de velgen. De ledjes hoeven dan weer niet zo nodig.
Verder mooie foto’s, Appleby!
henk zegt
schitterende reportage…mooie auto’s zeg!
Marijn zegt
ik geloof dat je iets beters over het hoofd hebt gezien, achter die Maserati Gran Sport staat namelijk een dikke Rolls Royce Phantom en twee daarachter een Audi Q7. Had daar ook even een fotoshoot van gemaakt…
MurcieBoy zegt
met alle respect hoor maar er verschijnen wel vaak de zelfde auto’s
&zo zegt
Zeer goede bijdrage weer Jim, ik lees je artikelen altijd met veel plezier! Ook je foto’s zijn van hoog niveau overigens. Ga zo door!!
Slager Korrel zegt
“Sterker nog, in de tussentijd heb ik er onder andere nog een prachtige DB9 gespot, geheel vrij geparkeerd!”
OEPS!
Als je gezien had wat er eerst naast stond, was je niet zo blij dat-ie er nu vrij stond geparkeerd… Ik heb de DB9 ook gezien, de dag ervoor stond er een Maybach 62 naast!
(Kom erlangs naar en van mijn werk.)
appeltje zegt
Dat is zelfs een 57 in de walgelijk lelijke combinatie donkerrod met goud, ik heb hem wel degelijk gezien! Dus niets “OEPS” :P
C zegt
Achter die Q7 die achter een A2 die achter een Rolls staat …. staat een Zafira!
vØlvØ frǽk zegt
ik vind die S6 maar erg mager!!!
onder de achterbumper zit zelfs zwarte plastic! :O
en dat voor zo’n duur model..
en ook de achterlichten doen erg oud aan…’
de rest ziet er zeer goed uit! :-D
vooral die 997 Turbo :-D
hanswillemjanjaapvandonkervoord zegt
wordt gezegd dat S uitvoeringen van Audi niet veel bijzonders hebben. dat is ook zo, maar ik zou toch wel nog ff graag willen opmerken dat ze (vaak) van verchroomde buitenspiegels zijn voorzien… op zich lekker opvallend :P
Slager Korrel zegt
Haha, jij mist echt niks he!? De Maybach is inderdaad walgelijk, maar wel cool om in het echt te zien. Tenminste, ik zie ‘m niet elke week.
Meer zo van “wow, wat een hoop geld” dan “wow, vette bak”. De Continental GT daarentegen had ik niet in dit topic geplaatst, die staat er echt ongeveer elke week in een ander kleurtje…
Joske zegt
Saab Sonnet; nog nooit eerder van gehoord. Grappige 70’s roadster; maar vooral voor in de jaren ’70. Die Aston Martin DB9 en die 997 Turbo zou ik ook wel in mijn garage willen hebben.
Overigens; de Alfa 156 werd ook vaak in lichtblauw verkocht maar dan wel non-metallic.
Swan zegt
Wat een geweldige fotoserie ! Ik merk echt dat je een liefhebber bent
die de exacte gegevens van de auto s kent en ook de rondetijden
van de “ring”. Misschien komen wij elkaar nog wel eens tegen….
zie mijn email. Nogmaals bedankt en ik kijk uit naar de volgende serie !
Cars zegt
He @ Peet , ik zou voor een volbloed maserati gaan ( maar nog eerder die fraaie 430 ).
Heeft iemand trouwens al de Porsche 911 gezien (996) vlakbij de Mercedes Cl 55 amg? Die Noble-chaffeur vindt ik lomp, alleen al schade bij inparkeren! tssss.s. De Bentley Continental is een grappige samenstelling van een luxe sedan en supersportwagen. Een machtige coupé van buiten, een Fancy-interieur dat vergeleken kan worden met een Lincoln. En wat heeft de Citroen C3 er mee te maken, @ Citro fiel?
Tombnolz zegt
Vinden jullie de DB9 ook mooier dan de Vanquish?
Wat die Saab betreft, magnifiek! Bijzonder zeldzaam, me dunkt.
roel zegt
Mooie fot’s van de DB9
(die volgens mij wel mooier is dan de Vanquish)
Thom zegt
jezus en die fanthom er niet bij zetten…
Sammy zegt
Jammer dat je geen spyker ziet ik vind de C12 En de C8 laviolette en spider heel mooi..
dries zegt
Weer heel mooi werk van je appeltje, de Aston martin DB9 blijft toch nog altijd de mooiste in de familie, hopelijk veranderd de DBS (die ik zelf nog niet fatsoenlijk heb gezien) en de DBX dit. De Ferrari F430 Spyder vind ik heel mooi maar soms heb ik mijn twijfels.. vergeleken met de 360 Spider is deze wel wat extreem. Over de Porsche ben ik helemaal te spreken, eigenlijk is dit een van de enige moderne porsches die ik mooi vind buiten de carrera gt. De S6 vond ik in het begin echt wow maar door z’n saaie uiterlijk zou ik eerder voor een E63 AMG of een M5 gaan. Wel heel praktische auto vergeleken met M5.
henk zegt
ga een keer naar Knokke, daar kijk je pas je ogen uit