We hebben de verklaring gevonden voor de vloeiende ronde vormen van de retro Ford GT. Heel veel oefenen. Vroeger op school om je schriften wat leuker aan te kleden, en nu in wat groter formaat voor de verkoop. De beste ontwerpers doen het.
Camilo Pardo was verantwoordelijk voor het uiterlijk van de reïncarnatie van de Ford GT40 in 2005. Op een prachtige manier wist hij binnen de klassieke lijnen een nieuw, modern model te schetsen. Nu houdt hij zich niet alleen met auto’s bezig. Pardo heeft een uitgebreid kunst-portfolio. Bijvoorbeeld schietschijven, maar dan anders. Er worden 45 van deze platen verkocht, via 1xRun.com. (via autoblog.com)
[nomsn]
jp zegt
edit -nutteloos artikel- :P
Megakix zegt
God…het is al laat…kga maar n’s slapen…
oh…schrijf ik dit bij een artikel van AB ? :lol:
Relief zegt
Meeste auto-ontwerpers hebben een artistieke opleiding gehad,dus zo vreemd is dit niet.
hubert zegt
@Relief:
En autodesigners drinken ook wel eens melk.
Laten we een koe van de week verkiezing houden….
rotorhead zegt
Ziet ‘r uit als zo’n standaard ‘kijk mij ik ben artistiek en zit aan de kunstacademie, interessant he? – project’
Shenkie zegt
Best aardig!
niemand komt aan maaskantje!!!! zegt
Hij heeft wel gevoel voor humor….met zijn ferrari race overall:)
rikus zegt
Ex ontwerper? Of de auto nog gebouwd word of niet, meneer is en blijft de ontwerper toch?
SNDR zegt
@Alwood: Je bedoelt natuurlijk dat ze allemaal al verkocht zijn ;)
JH zegt
Zijn auto-schilderijen zijn echt gaaf, zoals bijv:
naast een goede ontwerper dus ook een begenadigd kunstenaar
Svenska Aeroplan AB zegt
@JH: Cool! Die kan wel wat ja… Die schietschijven zijn ook humor. En best mooi, zij het wat té arty-farty wellicht…
jp zegt
@JH: misschien was het handiger geweest hier wat aandacht aan te geven ipv. aan zijn vrouwen met schietschijf, this being AUTOblog.
majinstar zegt
-edit: nutteloze bijdrage-
Karel zegt
De nieuwe Ford GT is nog altijd mijn favoriete superauto van het moment (ook al wordt die niet meer gefabriceerd). Ik mag die Camilo dus wel!