• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Een Range Rover Evoque met stukjes brons: 92 mille

Auteur: ricardo, gepost 19 oktober 2015 om 15:57 – 15 Reacties

Afbeelding Een Range Rover Evoque met stukjes brons: 92 milleAfbeelding Een Range Rover Evoque met stukjes brons: 92 milleAfbeelding Een Range Rover Evoque met stukjes brons: 92 milleAfbeelding Een Range Rover Evoque met stukjes brons: 92 milleAfbeelding Een Range Rover Evoque met stukjes brons: 92 milleAfbeelding Een Range Rover Evoque met stukjes brons: 92 milleAfbeelding Een Range Rover Evoque met stukjes brons: 92 milleAfbeelding Een Range Rover Evoque met stukjes brons: 92 mille

Range Rover Evoque met brons in de grille: 92 mille
Dat is niet raar, dat is kunst.

Tijd om een moeilijke bril op te zetten en deze Evogue Coupé eens even tegen het licht te houden. Land Rover Nederland heeft in samenwerking met designbureau Studio Job – bekend van deze kermisbak – een tamelijk bijzondere SUV samengesteld. Ze noemen ‘m Evoque Bronze en wordt uitgelegd als een auto met “handgevormde delen gegoten in brons of aluminium, direct uit ons atelier”. Wij zien vooral een auto waarvan het lijkt alsof de spoiler, lijsten, uitlaten en badges in goudkleurig aluminiumfolie zijn gewikkeld, onderdelen die in de banlieues van de randstad vermoedelijk geen lang leven beschoren zijn. Maar wij zijn dan ook geen designbureau.

Op de grille en in het interieur prijkt de naam van de studio, eveneens in brons gegoten. Hij is verder uitgerust met Ebony-lederen bekleding, de Si4 HSE-motorisering (2.0 benzine, 240 pk, 340 Nm)en het Black Design Pack met lichtmetalen 20-inchwielen, een achteruitrijcamera en een glazen panoramadak.

20 units

Waar je Evoquejes in standaardtrim al voor 57.200 euro hebt, gaat de Studio Jobs-editie voor niet minder dan 92.250 euro de deur uit. Maar dan rij je wel iets dat geen tuning- of wrapboer kan imiteren. Ook wat waard, denken we. Als er daadwerkelijk gegadigden voor de auto zijn, worden er maximaal 20 gemaakt.

Ook interessant!

  • Land Rover Range Rover D350 rijtest
  • Range Rover Evoque P300e rijtest
    Range Rover Evoque P300e rijtest
  • Video: Carwash sloopt Range Rover
  • Land Rover bewaart de foutste Range Rover voor het laatst

Nieuwste artikelen

  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
  • Dit zijn alle nieuwe auto’s die in 2026 uitkomen
  • Waarom je ruiten beslaan en hoe je ze 10× sneller ontwasemt
  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
FacebookTweetPinLinkedIn

Coupe, evoque, Land Rover, range-rover, SUV, zwart

Vorig bericht: « Iedereen zegt ‘yes’ tegen een BMW M2 GTS
Volgend bericht: Lexus CT200h: rijtest en video »

Lees Interacties

Reacties

  1. bakbanaan zegt

    19 oktober 2015 om 16:02

    Doe maar op een Vogue :)

    Login om te reageren
  2. potver7 zegt

    19 oktober 2015 om 16:03

    Zo zeg, wat is dát lelijk!

    Login om te reageren
  3. skylinefan zegt

    19 oktober 2015 om 16:18

    Kinky

    Login om te reageren
  4. rs6issnel zegt

    19 oktober 2015 om 16:20

    En de volgende dag zijn alle bronzen onderdelen ontvreemd en worden ze omgesmelt bij de metaalboer.

    Login om te reageren
  5. m550d zegt

    19 oktober 2015 om 16:23

    Hahaha.

    Sorry.

    Hahahahahaha.

    Login om te reageren
  6. 888natan zegt

    19 oktober 2015 om 16:32

    Nèt niet blingerdeblingbling

    Login om te reageren
  7. Dutchdriftking zegt

    19 oktober 2015 om 16:55

    Kitscherig hok!

    Login om te reageren
  8. clarkson zegt

    19 oktober 2015 om 16:58

    Weten ze ook dat bons gaat oxideren? Moet je dat bons afplakken als je er mee naar buiten gaat?

    Login om te reageren
    • jpoers zegt

      19 oktober 2015 om 17:11

      @clarkson: het magische woord: blanke lak, zolang koper niet reageert met zuurstof kleurt het niet groen.

      Login om te reageren
      • clarkson zegt

        19 oktober 2015 om 17:29

        @jpoers: Ja dat blijft nooit lang goed.

        Login om te reageren
        • lebeaunl zegt

          20 oktober 2015 om 11:53

          @clarkson: valt wel mee, als het brons een hoog tin-gehalte heeft (30%, en daar lijkt het op gezien de gelige tint) zal het niet zo snel gaan patineren. Corrosiebestendig is het zeker.

          Lelijk ook :-)

          Login om te reageren
  9. s62b50 zegt

    19 oktober 2015 om 17:09

    Welke idioot heeft dit verzonnen? Niet om aan te zien.

    Login om te reageren
  10. Foramen zegt

    19 oktober 2015 om 17:52

    Volgens mij zijn de de nabewerking vergeten.

    Login om te reageren
  11. a3aan zegt

    19 oktober 2015 om 21:04

    Geen gezicht! Vast wel weer iemand die deze unit koopt. Smaak Is namelijk niet te koop.

    Login om te reageren
  12. driver28 zegt

    19 oktober 2015 om 21:19

    Ik mis de brons/gouden shotgun-hulzen om de wielbouten ;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North