We hebben alle Opel Mokka prijzen voor je.
Mocht je willen weten wat je kwijt bent voor zo’n versie portie Mokka, hebben we goed nieuws. Alle, maar dan ook echt alle prijzen van de Opel Mokka zijn bekendgemaakt.
Het is een van de belangrijkste Opels van dit jaar. We hebben het natuurlijk over de nieuwe Opel Mokka. Samen met de elektrische Mokka, de Mokka-e, kan de auto de concurrentie aan met andere compacte crossovers. Een populair segment in Europa.
Geen visuele eenheidsworst
Dat niet alleen, de Mokka is ook een enorme stap voorwaarts qua design. Nog niet zo lang geleden heeft Opel zich los kunnen weken van General Motors en valt het nu bij PSA (dat nu eigenlijk Stellantis heet omdat PSA en FCA ook weer item zijn). Met dit soort fusies en samenwerking kun je vrezen voor visuele eenheidsworst, maar die vlieger gaat ditmaal niet op.
Want de Mokka ziet er hip en guitig uit en is overduidelijk een Opel. Erg knap gedaan. Met name het front smoelt heerlijk. Wat dat betreft kunnen we niet wachten totdat we een dergelijke snuit zijn op een sportief getinte Astra of Ascona, eh, Vectra, eh, Insignia.
Opel Mokka prijzen
Nog niet zo lang geleden verklapte Opel al een paar prijzen. De instapprijs voor de Opel Mokka (26.299 euro) en de instapprijs voor de Opel Mokka-e (35.399 euro). De private lease prijs begint bij 339 voor de benzine en 465 voor de EV. Het kan echter ook zijn dat je een Mokka benzine met meer vermogen of luxe (of allebei) wenst of dat je een stiekeme voorliefde hebt voor een zelftontbrander. Daarom is het goed te weten dat we alle Opel Mokka prijzen hebben:
Uitvoering | Prijs |
Opel Mokka 1.2 Turbo (100 pk) | € 26.299 |
Opel Mokka 1.2 Turbo (130 pk) | € 28.899 |
Opel Mokka 1.2T Aut. (130 pk) | € 30.299 |
Opel Mokka 1.5 Diesel (110 pk) | € 28.299 |
Opel Mokka-e 1-fase (136 pk) | € 34.399 |
Opel Mokka-e 3-fase (136 pk) | € 35.399 |
Prijzen diverse Opel Mokka uitvoeringen
Vervolgens kun je kiezen uit vier uitvoeringen. Standaard heb je een Mokka ‘Edition’ tot je beschikking. Een luxere Elegance kost 1.900 euro meer. Mocht je lever een sportieve GS Line wensen, die is 3.500 euro duurder dan de Edition. Dan is er nog een ‘Ultimate’, die kost 6.200 euro meer dan de Mokka in standaard-trim, maar dan heb je ook wat. Tenslotte is er een Business Elegance, specifiek gericht op de zakelijke markt. Deze kost 26.899 euro. Dan heb je een Elegance tegen gereduceerd tarief.
Bestel maar!
Nu alle Opel Mokka prijzen bekend zijn, is het ook mogelijk om ze allemaal te bestellen. De lokale Opel dealer is echter ook blij als je er gewoon eentje bestelt.
derx zegt
Front ziet er wel leuk uit, maar die zijkant… Diezelfde rare lijn (aka de lijkenwagen) als oa. de Astra. nope…
dees zegt
Aan die lijnen aan de zijkant kun je tenminste nog een leuke kleur geven.
Vind het van binnen en buiten vrij goed uitzien, de overname door PSA is een van de beste dingen die ze had kunnen overkomen.
grasvreter zegt
Waarom 1000 euro minder voor een versie met 1 fase laden. Die 1000 euro die je bespaard ben je direct kwijt aan frustratie en een minder gewilde auto als je het ding wilt verkopen.
mashell zegt
@grasvreter: dat vraag ik me ook af? Waarom überhaupt die hier aanbieden?
moveyourmind zegt
Leuke wagen. Het lijkt erop dat Opel bij PSA in goede handen is.
En nu als de wiedeweerga weer samen achter de tekentafel om de nieuwe Opel Calibra en Peugeot 406 coupé te ontwerpen.
cossiekiller zegt
Maar wel hoog op hun wielen en met een 3 cilinder én met een mild hybrid systeem…
Dat is het nadeel van PSA.
Richmond zegt
@cossiekiller: de 508 is niet hoog en heeft geen 3 cilinders. Een coupé versie maken van de PSE is geen verkeerd plan
mpc007 zegt
Zeker niet. PSA kennende kost ‘ie dan alleen minimaal 60k, waardoor het ding geen schijn van kans heeft tegenover allerlei Duitse opties. Krijg je beetje het Kia Stinger verhaal.
Peugeot moet eens leren begrijpen dat hun kracht zit in het aanbieden van mooie producten voor een goede (minder dan premium) prijs, maar daar zijn ze te hardleers voor. Met als gevolg dat auto’s als de enorm overpriced e-208 nu al voor de tigste keer afgeprijsd wordt (begon op 39 mille, waarna ik direct al riep dat het een gotspe was!) en het een lachwekkende toestand wordt. Plus allerlei boze klanten die voor die prijs gekocht hebben en hun restwaarde zien verdampen.
cossiekiller zegt
@Benja01 Dat is helemaal geen verkeerd plan. Of ja, eigenlijk wel. Het zou zalig zijn, maar niemand gaat hem kopen. De coupemarkt is jammer genoeg al jaren de dieperik in. Daarmee was mijn reactie bedoeld.
Beetje zoals Ford, we maken een nieuwe Puma!! En dan met de zoveelste crossover komen… Dat zal zo bij PSA ook zijn als ze de Calibra of 406 coupé nieuw leven zouden inblazen. De naam blijft, maar het wordt dan weer zo’n gebakje met 130pk en funky kleuren.
mpc007 zegt
Erg leuke auto om te zien. Gewaagd design, wat ook nog eens fraai uitpakt. Naar mijn mening stukken beter geslaagd dan de DS3 Crossback. Prijzen zo op eerste gezicht ook niet heel verkeerd. Wel jammer dat de interieurkwaliteit en dan vooral de look en feel van de deurpanelen (net als bij andere PSA producten anno nu) niet geweldig is en dat men geen sterkere EV motor aanbiedt. 9s acceleratie is voor mij gewoon te traag. Om dezelfde reden laat ik ook de Mazda MX30 links liggen (10 seconden 0-100 sprint voor een EV, dat is gewoon slecht). Dé charme voor de wat enthousiastere rijder zit hem bij EVs toch in de goede prestaties, want op gebied van motorgeluid en beleving is er verder bar weinig te vinden. Als je dat als fabrikant laat liggen ga je dat soort rijders nooit overtuigen en blijft Tesla klantjes scoren. Snap niet dat ze daar bij het management schijnbaar niet aan denken of geen antwoord op hebben. Maak een motor met 50pk extra, verkoop ‘m in al je producten als GS, GTI, of whatever, en je kunt nog een leuke marge maken ook.