Al jarenlang worden we doodgegooid met geruchten en andere berichten dan Infiniti, net als Lexus, met een ‘kleine’ premium auto zou komen om de strijd aan te gaan met auto’s als de BMW 1 Serie en Audi A3. En nu heeft het Japanse merk bekend gemaakt dat we in Geneve inderdaad kennis kunnen maken de nieuwe kleine Etheria.
Volgens Infiniti wordt het iets compleet nieuws:
Like every Infiniti, it will be completely different to anything currently offered by our rivals.
Maar ik heb zo’n vermoeden dat het gewoon een verbouwde Mercedes A-/B-Klasse gaat worden (van de huidige of volgende generatie). Onder de motorkap schijnt in elk geval een 1.8 liter CGI motor van het merk met de ster te liggen. Waarom er zoveel Mercedes techniek gebruikt wordt door Inifiniti? Dat is simpel moederconcern Daimler werkt immers intensief samen met Renault-Nissan op het gebied van motoren en platforms.
Tijdens de show van Geneve zullen we meer te weten komen over deze nieuwe kleine Infiniti. De kans dat dit net als de Lexus CT 200h een hybride gaat worden is overigens klein.
FlighTom zegt
-edit: check!-
ON: ben benieuwd! Infinity heeft de laatste jaren wel mooie plannen, maar ze moeten eens zo’n auto op de markt zetten naast al die grote SUV’s van hun.
gregorius zegt
dat is duidelijk, gemaakte zaak, geen twijfel over mogelijk.
uhm…. Ik hoop alleen dat die achterkant-knik niet a la Peugeot zal worden. Dan kunnen ze t net zo goed laten!
demoder zegt
Gaat nooit lukken. Wat de jappen en koreanen ook proberen ze zullen nooit in zichzelf tussen de duitse premiums kunnen voegen. Gewoon geen status genoeg!! Helaas want er zitten leuke modellen tussen.
jack_abarth zegt
@demoder:
In mijn ogen geeft een LS600 toch meer status als bijvoorbeeld een A8, of een 7-serie.
En zit ongeveer gelijk met een S600.
Maarja, wie ben ik…
gregorius zegt
@jack_abarth: Als ik een LS600 langs zie rijden, denk ik: ja, mooi, netjes, degelijk.
Als ik een S8, A8w12 or 760i langs zie rijden begin ik een begeerte te krijgen. (Zelfde als met S600, S63/65).
Ik ben bang dat meerdere mensen dat zullen hebben.
mrdjm zegt
@gregorius: Dat is bij mij toch echt andersom. “Iedereen” kiest ook voor een S/7-serie of A8. Doe mij mar zo’n mooie Jap hoor!
MAB zegt
Ik wacht hier dus echt niet op.. Kan sowieso niet concureren met bwm audi, veel telaag voor. iemand die een Audi of Bmw rijd zal nooit een wat was het ookal weer.. Infiniti kope..
jzaero zegt
@MAB: Oh nee? Ik rij binnekort een 5 serie E39, maar ik ben echt niet vies van een Infiniti, sterker nog, ik overweeg dit soort wagens echt wel wanneer ik een wat betere inkomen heb.
Jipp zegt
@demoder: als ik zo’n dure toyota langs zie komen, denk ik failure, wil wel maar kan niet… net zoals gregorius al zij.
Esprit_de_Flandre zegt
@Jipp: Kan wel, maar de mensen willen niet. Te bang voor hun status… zucht.
Jipp zegt
@Esprit_de_Flandre: Dat verklaart ook direct de status van lexus bij de geplaatste orde…. toch?
Esprit_de_Flandre zegt
@Jipp: Nee, dat verklaart dat de Europeanen conservatief zijn. Men hecht meer waarde aan die bekakte ‘Heritage’, zoveel zelfs dat men niet ziet dat zo’n Japanse bak ook een goeie auto is.
In Amerika doet Lexus het fantastisch. Daar kijkt men naar de auto die voor hun staat, ongeacht het merk en de geschiedenis van dat merk. Wat maakt het nu uit dat een merk al 50+ jaar bestaat. De auto die op dat moment voor je staat wordt er niet beter door. En een auto is niet slechter omdat het merk nog maar 10 of 20 jaar bestaat.
Kijk bvb naar de Nissan GT-R en een Porsche 911. De GT-R kan de vergelijking met de 911 als Product makkelijk doorstaan, maar ja, Porsche is Porsche, en duurder is beter… voor je status.
bozewolf zegt
@Jipp: Zegt de VAG groupie hoor…als er 1 iemand is die niet mag mekkeren over “te duur” en “niet genoeg status” zijn het de VAG adepten wel.
Daarnaast, jullie piepen wel over statusgebrek, maar das ook voorbehouden aan ons bekrompen Nederlandse wereldbeeldje hoor…
Jipp zegt
@bozewolf: ochjee, daar hebben we onze niets wetende wolf weer…. Audi heeft genoeg status, dat weet jij ook.
jzaero zegt
@Jipp: Wil wel maar kan niet? Als je goed naar de prijslijsten kijkt, valt een GS en LS in veel gevallen nog duurder uit dan de Duitse drie. Jappen zijn daarentegen veel beter qua uitrusting, waar je bij Duitsers nog veel moet aankruisen. Het zit tussen men oren, niet bij de merken zelf. Infiniti en Lexus maken zeer goede auto’s. Als de service bij Lexus Nederland beter was, hadden wij de GS gekocht.
Jipp zegt
@jzaero: al eens gekeken wat het prijsverschil is tussen de topmodellen, dan is het toch echt, lexus wil wel, maar kan niet. Daarbij zijn ze te veel gericht op de japanse markt met het uiterlijk. En de kwaliteit, het kan nog steeds niet tippen aan de duitste 3, en dat zit niet tussen oren…
jzaero zegt
@Jipp: Zeker niet, maar waar doel jij op met ‘wil wel maar kan niet?’ De huidige modellen van de Jappen kunnen inderdaad niet tippen tegen de kwaliteit van de Duitsers, maar ik overweeg wel zo’n auto bij mijn keuze omdat deze toch veel exclusiever zijn en veel minder schreeuwerig.
Jipp zegt
@jzaero: naar mijn mening schreeuwen ze juist meer dan de duitsters, alleen als je kijkt naar het ontwerp en lompigheid. Daarbij doel ik op de prijs, een volledig uitgeruste duitster, blijft duurder dan het topmodel van lexus. Daarbij hebben ze op een andere manier meer techniek, maar lopen ze echt achter op de gevestigde orde.
Esprit_de_Flandre zegt
@Jipp: Zoals ik daarnet al zei: duurder is beter?
Alleen voor je status jongen…
jzaero zegt
@Jipp: Weet je waarvoor je vooral voor betaald bij de Duitsers? De badge, tuurlijk zegt dat wat over de status van die merken, ze kunnen dat gewoon vragen zonder dat er maar ook iemand denkt dat het eigenlijk te duur is, maar ik vind het belachelijk dat je gewoon voor dezelfde uitrusting op E, 5, A6 niveau gewoon 25.000 euro meer betaald. Wij rijden dan wel jaren BMW of Mercedes, maar ik weet vrijwel zeker dat zo’n Jap ook niet mis is voor wat het biedt. Daarnaast is het design van een Jap in de meeste gevallen ‘saai’ of ‘anoniem’. Bij Infiniti is dat minder het geval, zij hebben dan meer het sportieve design verspreidt over de gehele modellengamma, maar ik vind Lexus bijvoorbeeld gewoon tijdloos en anoniem stijl uitstralen. Een BMW 7 serie doet dat op een hele manier, maar heeft toch wel een beetje dat gemene in zich, wat overigens ook geldt voor de S en A8. Ik zeg dan ook niet dat de Jappen het beter doen dan de Duitsers, ik zeg echter wel dat ze het overwegen waard zijn. Als jij denkt dat duurder beter is dan zit het toch echt tussen je oren want prijs/kwaliteitverhouding is zeker niet slecht bij de Jappen.
Lan_Evo zegt
@Jipp:
Hmmm, niet tussen de oren…. Autoweek tevredenheidstroffee betrouwbaarheid, alleen de Mercedes C-Klasse (8ste) doet het beter dan de Lexus IS (14de). Audi A4 staat 22ste en de Bmw 3-serie moet je lang zoeken, 50ste plek. Bmw 1-serie staat overigens wel 25ste en de A3 29ste, maar allebei onder de Lexus IS. En nu niet met caravanverhalen aan komen kakken, want dan zet ik SBS 6 wel op als ik dat wil horen. ;)
Jipp zegt
@Lan_Evo: en wat zeggen die testen? dat de dealer haar werk goed doet?
jzaero zegt
@Jipp: Die testen worden volgens mij gecombineerd met resultaten van betrouwbaarheid, comfort, prijs, rijprestaties en uiterlijk.
speedlimit zegt
@Jipp:
Wil wel maar kan niet…vanwege failure zei je?
Bij ’t zien van de filmpjes in dit topic dacht ik idd zo over audi:
http://www.autoblog.nl/archive/2009/07/26/x-ongeschikt-audi-s8-kan-geen-terreinrijden
MichaelvdBroek zegt
@demoder: niet mee eens, want lexus bewijst toch keer op keer een heel erg sterk merk te zijn, met hun modellen en vermogens, en hun eigenheid, en dat is bij de duitsers nu veel het zelfde.
porsche928 zegt
Die foto hierboven laat anders geen MB A of B type zien. Dat ding hierboven zou ik qua lijnen wel voor mijn vrouw willen. Infinity is echter in NL belachelijk duur. Hopelijk komt er een bpm en btw vrij model. Die zal hier dan weer erg goedkoop zijin.
robbie zegt
@porsche928: dat auto’s hetzelfde platform gebruiken hoeft nog niet te betekenen dat ze er hetzelfde uitzien ;)
ardonjr zegt
Jammer dat Infinity dan niet, net als bij al haar andere modellen, het 370Z V6 blok gebruikt. Lijkt me juist wel stoer, een hatchback met 3,7 liter V6 :P Liever geen hybride, als ik die wil.. koop ik wel een Honda Insight of Toyota Prius.. en die wil ik niet.. dus ik zeg.. kom er maar in met je V6 :D
rshscuderia zegt
*zucht* Audi is niet priemiejum. Bentley, Rolls Royce, die zijn Priemiejum.
En de A3 is niet de benchmark, dat is de 1-serie.
C220AMG zegt
@rshscuderia: “En de A3 is niet de benchmark, dat is de 1-serie” Eens!
Ik denk trouwens niet Infinity zich kan settelen tussen de A3 en de 1-serie, het is naar mijn mening altijd net niet en iets te Amerikaans getint/gericht (Ja, het is een Jap ik weet het!).
robbie zegt
@C220AMG: Het is Infiniti en niet Infinity ;)
C220AMG zegt
@robbie: Verschillende items bezocht om een foutje van mijn kant op te zoeken? :lol: Er zullen er vast meer zijn!
C220AMG zegt
@C220AMG: #fail @ Infiniti(y)
gregorius zegt
@rshscuderia: 1 serie de benchmark over de A3? De A3 was daar eerst in het ‘premium/dure’ Golf-segment. BMW ging vervolgens meedoen. Nou weet ik niet precies hoeveel meer 1series tov A3s er rondrijden, maar het is nou ook niet zo dat BMW hier Audi dik met de grond gelijk heeft gemaakt. Ik heb twee vrienden, eentje met 130i ander met A3 3.2 (dus niet 135i vs S3), zelfde jaar, ongeveer zelfde prijs. En sorry, ik vind de A3 zeker de winnaar. Dat is ver van of je kan zeggen dat de 1serie nu de benchmark is.
Jipp zegt
@rshscuderia @C220AMG : sinds wanneer staat de audi onder de bmw? ten eerste kwam de bmw later, verkoopt minder, de helft koopt de auto alleen omdat er een bmw logo op zit, en het is niet veel meer dan een 3 serie zonder kont, net als een jetta niet meer is dan een golf met kont. De a3 is dus het benchmark, en niet de 1 serie. Daarbij zal dit model denk ik gaan concurreren met de lexus, die het niet gaat winnen van de geplaatste concurrentie!
bohica zegt
@Jipp:
en waarom koopt iedereen een audi omdat die zo goed rijden.
Audi A3 wordt gekocht voor het merk.
En ja ik kan er over meepraten heb veel veelvuldig met beide auto’s gereden en dan is de A3 een 6,5 en de 1 serie een 8,0
Jipp zegt
@bohica: Ik vraag het me af, aangezien je ook een scirroco voor het zelfde geld hebt. ik heb ook wel eens de bmw gereden, en heb toch al ruim 3 jaar een a3, nu een s-line en de audi rijd soepeler. En beter in verschillende omstandigheden. Een van mijn goede vrienden rijdt een 1 serie, om even een voorbeeld te noemen, samen op wintersport, hij de 1 serie, ik de a3, en hij moet toch veel eerder sneeuwkettingen om…
jzaero zegt
@Jipp: Voorwielaandrijving of AWD is beter voor het dagelijks leven, inclusief situaties in de sneeuw, maar voor de echte rijbeleving moet je toch echt RWD hebben. Je maakt hier een vrij kromme vergelijking. BMW wordt gekocht voor het logo? Waarvoor wordt een Audi dan gekocht? Volgens mij ook voor het logo zo.. Daarnaast mag je toch wel wat onderzoek doen voor je gaat roepen over allerlei verkoopcijfers of iets dergelijke. Dat getuigt van fanboy-reacties en als je dit artikel had gelezen had je dat ook niet geroepen:
http://www.autoblog.nl/archive/2011/01/11/bmw-is-wederom-het-grootste-premiummerk-te-wereld
Jipp zegt
@jzaero: je zegt het dus zelf, tenzij je op het circuit gaat rijden, heb je niets meer aan een auto met RWD. Daarbij kijk eens naar de stijging van audi tov bmw.
jzaero zegt
@Jipp: Tjah, nu wordt het beetje moddergooien… De nieuwe A6 is inderdaad een potentieel verkooptopper, maar goed, ik weet nu dus dat jij alleen Duitsers zal rijden en dat ook zal blijven doen. Ik verbreed liever mijn keuzes en ga dan ook langs meerdere merken.
Esprit_de_Flandre zegt
@rshscuderia: Nee hé, niet weer diezelfde discussie. En daarbij, je hebt ongelijk.
De betekenis van een woord is namelijk onderhevig aan veranderingen. Na verloop van tijd verandert de betekenis van een woord dus soms, als genoeg mensen die nieuwe betekenis aan dat woord toekennen. En dit is het geval bij Premium. Het woord Premium is een trapje lager komen te staan dan het oorspronkelijk bedoeld was, en valt dus nu op merken die een trapje lager staan.
Dat kan je onterecht vinden, maar dan nog is het zo…
florisw zegt
“Like every Infiniti, it will be completely different to anything currently offered by our rivals.”
Ja gelukkig zijn die huidige SUV’s ook niet gebaseerd op de outdated Nissan Murano. Ik ben overigens wel benieuwd wat voor middenklasser er uit die schets komt. We wachten af.
Pixed zegt
@florisw: De Nissan Infinity bestond al jaren (in de VSA)vooraleer de Murano op de markt kwam. En de nieuwe FX, wel laat ons zeggen dat Porsche met hun nieuwe Cayenne wellicht naast hen op de schoolbank zat…
robbie zegt
@Pixed: De Murano was ook al jarenlang leverbaar in de VS voordat die naar Europa kwam ;)
Nissan Murano: introductie in december 2002
Infiniti FX: intrductie in 2003
Overigens heb je wel gelijk als je zegt dat beide auto’s niet op hetzelfde platform staan.
De eerste generatie Murano stond op het Nissan FF-L platform en de eerste generatie FX stond op het Nissan FM platform.
jeanclaude zegt
gaan we weer autoblog, waarom staat er in de titel dat het een audi killer wordt, terwijl hij ook moet concurreren met de bmw 1 serie. zorgt bmw voor een stijve bij jullie ofzo?
en voor de duidelijkeheid ik ben geen audi fanboy, want rij zelf ook gewoon een 1-serie.
Esprit_de_Flandre zegt
@jeanclaude: Omdat de Japanse merken Audi, zoals zovelen hier, lager inschatten dan BMW en Mercedes, of minder fanboy-gevoelig, en daarom een makkelijker target is dan de 1-serie.
robbie zegt
@jeanclaude: daar zit idd een duivels plan achter. We grijpen namelijk elke kans aan die we krijgen Audi de grond in te boren en BMW de hemel in te prijzen…
Denk toch eens na man. Er moet iets in die titel staan, nu is dat toevallig de A3 en andere keer staat er wellicht 1 Serie.
Ook grappig dat jij het als iets iets ‘negatiefs’ ziet dat er A3 staat. Ik zou het eerder als iets positiefs zien. De A3 is er al veel langer dan de 1 Serie en dus het model to beat. Waarom denk je anders dat BMW de 1 Serie heeft ontwikkeld, om de A3 te “killen”. Het is juist een eer als andere merken je “aanvallen” ;)
Atenza zegt
@robbie: iedere website/blad wordt gesponsord door PON. Kan je ook gewoon toegeven hoor. De 1000en berichten over Audi, VW en zoveelste getunede Panamera en de rijtesten die bijna altijd van VAG zijn zegt genoeg toch? ;)
robbie zegt
@Atenza: Shit je hebt ons door :(
Atenza zegt
@robbie: of krijg je geen aanbiedingen van andere importeurs dan om een nieuw model te testen?
Jipp zegt
@Atenza: of komt het, doordat mensen geintereseert zijn in deze merken? daarbij heeft PON/VAG geen enkel belang bij al die getunende panamera’s die hier staan…
ricardo zegt
@Atenza: “iedere website/blad wordt gesponsord door PON”
Klopt, dat staat ook in een aantal nog te onthullen cables van Wikileaks. Trouwens, de Illuminati is er ook nauw aan verbonden. Maar ach, zolang wij iedere maand 666.666 euro van PON krijgen, klagen we niet.
/Aluhoedjemodus
E34M5Touring zegt
@ricardo: nee nee dat klopt hoor mijn eten bestelsite geeft alleen bezorgservice weer als ze een Caddy of Seat Inca gebruiken voor het bezorgen, de bedrijven met opel combo’s geeft ie niet weer zeker dat PON en VAG daar wat mee te maken hebben
Atenza zegt
@ricardo: aangezien jullie jezelf geen autojournalisten noemen (ondanks dat je autonieuws brengt, auto’s test en er over schrijft enz…) weet je dus ook niet waar je het over hebt.
ricardo zegt
@Atenza: Ja, maar volgens jou ben ik wel een autojournalist, dus weet ik per definitie waar ik het over heb? Rare gedachtegangen. Anyway, ik ga nog even een getunede Audi/BMW/Porsche zoeken om over te schrijven. Wel lief blijven bashen hè.
Atenza zegt
@ricardo: tja de Cayenne en Panamera hebben we vandaag nog maar 1x gehad. Dat kan beter jongen. Snap niet wat je in die getunende hokken ziet. TFTF is een beetje over hoor
ricardo zegt
@Atenza: Welnee, TFTF is springlevend! ;)
Atenza zegt
@ricardo: maar goed, genoeg hierover. het valt andere mensen toch wel op en jullie blijven het toch wel ontdekken ;)
Citrofiel zegt
Vooralsnog zal het toch voor geen meter verkopen. Maar je moet ooit beginnen. Kwestie van tijd. Geef ze 30 jaar. 30 jaar geleden was Audi ook nog niets.
As_long_as_it_is_fast zegt
@Citrofiel: Dat zou ik nu toch zo snel niet zeggen. Als ze er in slagen een model te bouwen dat goed in de markt ligt en qua vormen geapprecieerd wordt, en ze kunnen daar nog eens een scherpe prijs aan koppelen, dan zou mij dat niet verwonderen als ze wel degelijk verkopen boeken…
Citrofiel zegt
@As_long_as_it_is_fast: Scherpe prijs? Infiniti? Ze willen graag premium over komen, vergeet dat niet. Ik vrees dat deze auto een bijrol gaat spelen in zijn segment, hoogstens vergelijkbaar met de Lexus IS (qua verkopen dus).
Nu ik toch naar jou reageer: Wat bedoel je met een Peugeot achterkant?
As_long_as_it_is_fast zegt
@Citrofiel: Daar heb je een punt. Als ze te premium willen zijn gaan ze waarcshijnlijk een te hoge prijs willen stellen. Als ze dit willen doorzetten moeten ze met een héél sterk ontwerp op de proppen komen dat er zo goed uitziet dat je er een extra centje voor over hebt. Als ze dat niet kunnen, en toch pakweg 17k instap vragen, zullen ze het moeilijk krijgen!
Dit bedoel ik met de peugeot achterkant. Zo lelijk hoe die eerst vrij recht en dan schuin naar beneden loopt! Doet mij denken aan de megane. No like.
As_long_as_it_is_fast zegt
@Citrofiel: 2e poging
Citrofiel zegt
@As_long_as_it_is_fast: Ah, zo’n ‘Peugeot-achterkant’. Me like. :mrgreen:
Esprit_de_Flandre zegt
Leuke lijnen. Ben benieuwd naar het geheel. De huidige Infiniti’s spreken me niet echt aan. Misschien dat deze een kantelpunt wordt…
As_long_as_it_is_fast zegt
Als de schets van hierboven uberhaupt enige referentie is naar het nieuwe modelletje, dan maken ze nog wel een kans. Ik vind de ruwe schets iets hebben, als ze deze nu nog op een goede manier kunnen invullen, zal dit vast enkele harten kunnen bekoren.
Zolang ze maar geen peugeot achterkant ontwerpen.
P.S.: Voor enkelen onder jullie, het is infiniti en niet infinity
P.S.2: Japanse merken zijn wel degelijk van goede kwaliteit. Kijk maar naar Top Gear en hun Toyota vernietigingstests (die overigens hilarisch was).
jeanclaude zegt
@robbie jij voelt je persoonlijk aangevallen, dat was niet mijn bedoeling, ik snap je verhaal nu ik het lees en bedankt voor de uitleg, maar wat ik bedoel is dat ik vaak berichten tegenkom die ‘negatief’ over vag (producten) gaan en bij een soortgelijke bericht van andere merken ‘positief’ wordt gedaan. een voorbeeld was laatst dat van die mazda mx5 of iets dergelijks dat de zoveelste was geproduceerd. het werdt door autoblog een feest genoemd, maar een tijdje daarvoor kwam volkswagen met de zoveelste geproduceerde golf en dat was een nutteloos feitje.
robbie zegt
@jeanclaude: een MX-5 is ook veel leuker dan een Golfje ;) En daarnaast heeft elke auteur/blogger zo zijn eigen voorkeuren. Sommige houden van VAG andere van BMW weer andere van Mercedes of van Japanners, Amerikanen of Italiaanse auto’s. Geen peil op te trekken verder :D
Atenza zegt
@robbie: echt wel. voorkeur ligt bij Duits premium.. is gewoon heel duidelijk hoor ;)
robbie zegt
@Atenza: schrijven over zaken die (bijna) niet gelezen worden heeft meestal weinig zin. Voor niche nieuws zijn er genoeg niche websites.
Atenza zegt
@robbie: tja als jullie over Japans nieuws schrijven klopt er 9 van de 10 iets niet van. Maar noem je dan geen autoblog.nl als je het liefst alleen maar lult over premium dit en premium dat (bij voorkeur Duits, want die zijn zo speciaal..)
Esprit_de_Flandre zegt
@robbie: Het is anders wel heel duidelijk waar de voorkeuren liggen…
#1 bmw (1887)
#2 tuning (1760)
#3 mercedes (1623)
#4 audi (1456)
#5 porsche (1369)
#6 ferrari (1143)
#7 vw (955)
#8 lamborghini (777)
#9 ford (746)
#10 crash (690)
http://www.autoblog.nl/archive/2010/11/30/there-you-go-25-000-artikelen-op-autoblog-nl
Megakix zegt
Infiniti…dat merk dat in Nederland al 9 exemplaren verkocht heeft in 2011 :lol:
Nja, leuke slogan, veel ambitie, maar ze motten maar gewoon aan de overkant van de plas blijven, vinden jullie niet ?
Jipp zegt
@Megakix: 9 exemplaren, via grijze import? Maar je hebt gelijk, ze moeten niet te veel willen, dat kan ook een ondergang betekenen…
Atenza zegt
Serieus.. hoeveel mensen nog altijd Infinity schrijven ipv Infiniti.. ben je dan echt gewoon dom of heel dom?
janklaassen zegt
jaja, okee.
voordat deze komt is de A3 allang vernieuwd.
jeanclaude zegt
@robbie wat je nu zegt vind ik stom. het is jou mening en de meeste bezoekers komen hier niet om (in de meeste gevallen) de mening van een blogger te lezen, maar voor relevant auto nieuws. ik vind het daarom ook onprofessioneel dat iemand die een tekst schrijft over een nieuwsitem zijn persoonlijke mening daarin verwerkt. zie je het al voor je vanavond bij het rlt 4 nieuws: (voorbeeld) vanmiddag is gordon die vieze …….. zwaargewond geraakt bij een aanrijding. hahahah dat kan toch ook niet.
robbie zegt
@jeanclaude: en dat is dus precies het verschil tussen een traditionele ouderwetse nieuwssite en een weblog (wat wij zijn).
Ik ben ook geen journalist, maar een weblogger. Ik (en mijn collega’s) brengen het nieuws voorzien van onze eigen mening. Mensen mogen daarna lekker zelf beslissen of ze het er wel of niet mee eens zijn.
Als je zouteloze, middle of the road verhaaltjes wil lezen zijn er genoeg andere sites op het web waar jij je hart kan ophalen.
Atenza zegt
@robbie: http://www.autoblog.nl/archive/2011/01/13/volvo-s60-nu-ook-met-20-bijtelling
http://www.autoblog.nl/archive/2010/12/23/ford-mondeo-1-6-tdci-econetic-slechts-20-bijtelling
http://www.autoblog.nl/archive/2010/12/16/bmw-320d-efficientdynamics-touring-20-leasetopper
http://www.autoblog.nl/archive/2010/12/07/alfa-romeo-mito-is-er-nu-ook-met-14-bijtelling
http://www.autoblog.nl/archive/2010/10/25/audi-schopt-de-a4-2-0-tdie-naar-20-bijtelling
Geen eigen mening, wel zoutloos een bericht schrijven over die geweldige bijtelling en droge feitjes. Bij dit soort berichten komt er een hoog “sponsorgeld” gehalte omhoog hoor..
E34M5Touring zegt
@jeanclaude: mischien is autointernationaal wat voor jou
Atenza zegt
@Atenza: ontkennen :P
Justawheelchairguy zegt
Ik vind die Infiniti’s erg mooi! Dus ben benieuwd!
jeanclaude zegt
@robbie mag ik vragen wat jou favoriete automerk is?
speedie zegt
De eerste A3 killer moet nog geboren worden. Lexus en Infiniti e.a. zulle wel een klein graantje meepikken want nieuwe bezems vegen schoon. Toch zullen ze niet op kunnen tegen de nieuwe A3 die er gaat aankomen, nieuw platform en met ontelbaar meer uitvoeringen zowel als benzine, diesel en hybride.
devtester zegt
-edit: fijn, het werkt hoor-