• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de Ferrari F12tdf [780 pk]

Auteur: sir_smokalot, gepost 13 oktober 2015 om 12:09 – 74 Reacties

Afbeelding Dit is de Ferrari F12tdf [780 pk]Afbeelding Dit is de Ferrari F12tdf [780 pk]Afbeelding Dit is de Ferrari F12tdf [780 pk]Afbeelding Dit is de Ferrari F12tdf [780 pk]Afbeelding Dit is de Ferrari F12tdf [780 pk]Afbeelding Dit is de Ferrari F12tdf [780 pk]

Ferrari F12tdf
spatiebalkgebruikisvoorstakkers.

We wisten dat er een extra hete F12 aan zat te komen, waarvan de naam Versione Speciale rondzong, maar uiteindelijk werd het F12tdf, geheel in lijn met de F12berlinetta.

799 stuks

De F12tdf wordt gelimiteerd tot 799 stuks, en accelereert van 0-200 km/u in 7,9 seconden. Naast 780 pk kreeg de atmosferische V12 een max koppel van 705 Nm en een redline van 8.900 toeren per minuut (+200 rpm), ook is het gewicht met maar liefst 110 kg gereduceerd, waardoor de F12tdf nu droog 1.415 kg weegt. De naam is een hommage aan de Tour de France-wegrace, die Ferrari in de jaren ’50 en ’60 veel succes bracht.

Bredere voorbanden = meer grip

De extrahete F12 kreeg een set bredere voorbanden (275, in plaats van 255 mm), waardoor de zijwaartse grip toenam. Ook is de downforce dankzij de nieuwe body met 87% vergroot, en werden de schakeltijden fors verkort. Mooier wordt de auto er wat mij betreft absoluut niet op, maar sneller wel. De F12tdf doet een rondje Fiorano in 1:21 minuten.

De F12tdfzonderspatiebalk wordt op 8 november in Mugello onthuld, tijdens de Finali Mondiali.

Ook interessant!

  • Video: Nederlandse YouTuber Gio koopt Ferrari 458 Speciale
  • Wie wint? Ferrari 488 Pista 800 pk vs Opel Kadett 800 pk
    Wie wint? Ferrari 488 Pista 800 pk vs Opel Kadett 800 pk
  • Gespot - Een gloednieuwe Ferrari met 1.000 pk
  • Ferrari SP48 Unica wordt een unieke Ferrari

Nieuwste artikelen

  • Koop de Nederlandse voorloper van de Porsche 911 Dakar [video]
  • Kerstspecial: de geschiedenis van de Pausmobiel
  • Dit waren de dikste spots van 2025!
  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
FacebookTweetPinLinkedIn

f12berlinetta, f12tdf, Ferrari, geel

Vorig bericht: « Nieuwe Volkswagen Phaeton wordt elektrisch
Volgend bericht: Met deze Volvo S60 wil Polestar het WTCC winnen »

Lees Interacties

Reacties

  1. reinoutgtr zegt

    13 oktober 2015 om 12:12

    Pff, hij is wel ongelofelijk dik! Alleen die achterkant is nog even wennen.

    Login om te reageren
  2. w0o0dy zegt

    13 oktober 2015 om 12:13

    Tour de Force lijkt me meer op zijn plaats…

    Login om te reageren
    • Vincegail zegt

      13 oktober 2015 om 15:14

      @w0o0dy: Tour de Farce…

      Login om te reageren
  3. Dutchdriftking zegt

    13 oktober 2015 om 12:13

    Het ziet er in ieder geval goed uit!

    Login om te reageren
  4. toniominestrone zegt

    13 oktober 2015 om 12:14

    Fraai, profiel doet mij een beetje aan de Corvette denken.

    Login om te reageren
    • edje zegt

      13 oktober 2015 om 12:43

      @toniominestrone: had ik ook ja!!

      Login om te reageren
    • v60polestar zegt

      13 oktober 2015 om 14:12

      @toniominestrone: ja dacht ik ook al aan

      Login om te reageren
  5. rikus zegt

    13 oktober 2015 om 12:15

    780 pk.. Insane!
    Het piemel meten met pk’s is dus nog lang niet afgelopen.

    Login om te reageren
    • Dimglor zegt

      13 oktober 2015 om 12:22

      @rikus:
      Als de 488 al 670 pk heeft, dan kon dit niet uitblijven..
      Begint wel wat waanzinnig te worden, dat wel!

      Login om te reageren
    • guusboum zegt

      13 oktober 2015 om 12:42

      @rikus: tja, de standaard F12 heeft al een volslagen idiote 740pk, en hij moet natuurlijk wel wat meer hebben…

      Login om te reageren
      • 991gt3rs zegt

        13 oktober 2015 om 13:09

        @guusboum: Daarom is hij ook 2 seconde sneller op Fiorano dan de F12 Berlinetta. Wel leuk om dat erbij te vermelden @sir_smokalot

        Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          13 oktober 2015 om 13:22

          @991gt3rs: Maar dat komt echt niet alleen door die 40 paa… nee geintje. Het zou inderdaad wel fijn zijn als we wat meer informatie kregen, want nu weten we alleen de 0-200 tijd.

          Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            13 oktober 2015 om 13:30

            @berlinetta: Dingen als:
            – 100 in 2,9 sec
            – Hij heeft het remsysteem van de LaFerrari
            – 200-0 in 121 meter
            – 100-0 in 30,5 meter
            – actieve mee/tegensturende achteras
            – gewicht is met 110 kg afgenomen
            – opschakelen gaat 30% sneller
            – terugschakelen gaat 40% sneller

            Login om te reageren
            • sir_smokalot zegt

              13 oktober 2015 om 13:45

              @berlinetta: Niet het remsysteem, maar de remklauwen komen van de LaFerrari. Gewicht kon er inderdaad nog wel even bij, dus dat zal ik toevoegen, de rest kunnen we mss eens in een vergelijking stoppen. Sneller op- en neerschakelen zou voor mij voldoende zijn om te weten.

              Of weet jij de tijden ook in ms?

              Login om te reageren
              • berlinetta zegt

                13 oktober 2015 om 14:58

                @sir_smokalot: Die weet ik niet helaas. Het was al sneller dan een mens mijn z’n ogen kan knipperen dus dat is snel genoeg ;)

              • steef2 zegt

                13 oktober 2015 om 15:04

                @sir_smokalot:

                Een leuke vermeldingswaardig feitje is misschien nog wel dat hij door de gewichtsreductie nu rijklaar zelfs minder weegt als 488 GTB spider. Dat is toch wel een prestatie!

            • T16 zegt

              13 oktober 2015 om 15:31

              @berlinetta: 230 kg downforce bij 200 km/u. Top 340 km/u.

              Scheda tecnica F12tdf
              Motore
              Tipo V12 – 65°
              Cilindrata Totale 6.262 cc
              Potenza massima* 574 kW (780 cv) – 8.500 giri/min
              Coppia massima 705 Nm a 6.750 giri/min
              Regime massimo 8.900 giri/min (limitatore)
              Dimensioni e peso
              Lunghezza 4.656 mm
              Larghezza 1.961 mm
              Altezza 1.273 mm
              Peso a secco** 1.415 kg
              Distribuzione dei pesi 46% ant – 54% post
              Pneumatici e cerchi
              Anteriori 275/35 ZR 20” 10” J
              Posteriori 315/35 ZR 20” 11,5” J
              Prestazioni
              Velocità massima oltre 340 km/h
              0-100 km/h 2,9 sec
              0-200 km/h 7,9 sec
              Giro di Fiorano 1’21”
              Consumo combustibile ed emissioni CO2
              Consumo*** 15,4 l/100 km
              Emissioni*** 360 g/km
              * La potenza del motore è espressa in kW, come definito dal Sistema
              Internazionale (SI) e in cv (1KW=1.3596216 cv). Con sovra-alimentazione
              dinamica
              ** Con contenuti opzionali alleggerimento
              *** ECE+EUDC con allestimento HELE

              Login om te reageren
              • T16 zegt

                13 oktober 2015 om 15:57

                @T16: 107 kg meer dan de F12berlinetta.
                Dingen te loodsen? Ferrari willen graag het niet uitleggen. Anders spelers en oude mannen konden een pijn. “We hebben – in feite verklaren de ingenieurs in Maranello – maak een auto uiterst wendbaar en krachtig, maar het was beheersbaar, zelfs door minder ervaren chauffeurs Ze profiteerde ook van wat er ontstond in de jaren XX programma dat high-performance auto’s aangedreven door niet-professionele chauffeurs kenmerkt. . De buitengewone prestatie voertuig, zowel wat de maximale zijwaartse versnelling zowel wat de snelheid van de reactie op de commando’s, zijn ook het resultaat van de nieuwe dimensie van de banden aan de voorzijde waarvan de grootte wordt verhoogd van 255 tot 275, een toename van kanaal halve inch ( 9,5 “tot 10”). Dit biedt meer dwarsversnelling gegenereerd uit de vooras, maar resulteert in een sterke overstuur hanteerbaar alleen deskundige rijders. Om de heren bestuurders in staat om volledig van de prestaties van de auto geïntroduceerd SWB Waarschuwingen (PCV), dat op F12tdf vindt zijn eerste toepassing, waardoor de actieve achteras, waardoor de wielen draaien op de verticale as. De achteras besturing, door middel van een controle logica volledig ontwikkeld in Ferrari, bepaalt dat de achterwielen automatisch aangepast bepalen van de optimale stuurhoek als functie van de stuurhoek, besturing snelheid en het stuurwiel snelheid. “Bello nee?

                Enorme eindelijk werken aan aerodynamica: ondanks niet zien rolroer stijl Can Am deze zeer speciale F12 gaat om een ​​downforce van 230 kg hebben op 200 km / h, die 107 kg meer dan het model waarvan het afkomstig is. Een zo kom je met mobiele vleugels overal verborgen, plus spoiler, diffuser achteraan volledig herontworpen met 3 “deuren” actieve en een herziene onderkant stroomt. Zelfs de achterruit is meer rechtop om de efficiëntie te verhogen gemaakt.

                Ik vind die achteras besturing bijzonder noemenswaardig, en dan toch 110 kg lichter, bravo!

            • T16 zegt

              13 oktober 2015 om 15:48

              @berlinetta: De overbrengingsverhoudingen F1 DCT werden ingekort met 6%, een korte eindoverbrenging dus.

              Login om te reageren
      • 991gt3rs zegt

        13 oktober 2015 om 13:11

        @guusboum: uiteraard bedoel ik niet met die reactie te zeggen dat het alleen door 40PK extra komt…voordat ik weer een preek krijg van willem

        Login om te reageren
  6. mrrallycross zegt

    13 oktober 2015 om 12:15

    Mensen gaan mij vermoorden maar hij lijkt wel beetje op een Corvette zo6 in het geel.

    Login om te reageren
  7. w0o0dy zegt

    13 oktober 2015 om 12:16

    Tutti deliberamente flagrante

    Login om te reageren
    • rossi46audi zegt

      13 oktober 2015 om 12:23

      @w0o0dy: ik dacht Turbo Diesel Ferrari

      Login om te reageren
  8. moldauferrari zegt

    13 oktober 2015 om 12:16

    Vet ding, maar achterkant is wel even wennen.

    Login om te reageren
  9. str8six zegt

    13 oktober 2015 om 12:16

    Te Dikke Ferrari lijkt me.

    Login om te reageren
  10. uncivilsum zegt

    13 oktober 2015 om 12:17

    780 pk? Meh
    799 stuks? Meh
    7 jaar garantie? Ik moet em hebben
    Zei geen ferrari eigenaar ooit

    Login om te reageren
  11. henkhupelschoten zegt

    13 oktober 2015 om 12:19

    tdf? tour de france?

    Login om te reageren
    • 991gt3rs zegt

      13 oktober 2015 om 13:05

      @henkhupelschoten: Goed dat je de tekst hebt gelezen!

      Login om te reageren
      • henkhupelschoten zegt

        13 oktober 2015 om 13:12

        @991gt3rs: Oeps, overheen gelezen… Tis dindag he!

        Login om te reageren
  12. jaapiyo zegt

    13 oktober 2015 om 12:20

    Wow wat een ding. Helaas geen kans om er een in handen te krijgen want ik heb de milli’s nu even niet liggen en vanmiddag is ‘ie waarschijnlijk uitverkocht.

    Login om te reageren
    • paulaner zegt

      13 oktober 2015 om 12:43

      @jaapiyo: Zal wel aan de doping zitten. Moet Volgend jaar zijn gele lak inleveren.

      Login om te reageren
  13. tvklarenbosch zegt

    13 oktober 2015 om 12:21

    Lijkt wel alsof een of andere wanstaltige tuner ermee aan de haal is gegaan

    Login om te reageren
  14. mrB zegt

    13 oktober 2015 om 12:23

    Wat??!!! Dit is echt een officiële weg Ferrari en niet een grapje van een tunner? Dit ziet er echt niet uit en de naam slaat ook nergens op.

    Login om te reageren
    • papa zegt

      13 oktober 2015 om 12:30

      @mrB: u heeft geen historisch besef… Google eens Ferrari tdf

      Login om te reageren
      • Edge zegt

        13 oktober 2015 om 12:40

        @papa: ik denk dat @mrB niet zozeer doelt op het gebruik van de letters TDF, maar op de manier waarop. F12tdf ziet gewoon niet uit. Dat ze de Tour de France willen noemen is prima, maar noem hem dan gewoon F12 Tour de France of F12 TDF. Dat met kleine letters en zonder spatie ziet er gewoonweg kinderachtig uit.

        Login om te reageren
      • mrB zegt

        13 oktober 2015 om 12:40

        @papa: Ja ik weet van de tour de france wagens. En vroeger waren die prachtig. Maar ik doelde meer op het F12tdf allemaal aan elkaar. Waarom niet F12 Tour de France? Klinkt veel mooier ;)

        Login om te reageren
  15. Edge zegt

    13 oktober 2015 om 12:37

    Zouden ze die gele kleur hebben gekozen in de hoop er eentje aan Benjamin Sloss en zijn Racewife te slijten?

    Verder: Heel erg dik. Toen ik die uitgelekte spyshots zag en hij hier op Autblog nog als F12 QuattroFormaggi door het leven ging had ik sterke twijfels. Maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit heel indrukwekkend vind. Het is vooral heel erg dik, zonder meteen Mansory-wanstaltigheid mee te dragen en in die zin snap ik de opmerking van @mrrallycross over de gelijkenis met de Corvette Z06 ook wel. Ik vind het niet mooier dan een gewone F12, maar wel heel erg tof. En eh, Ferrari, probeer eens wat minder hip te zijn en geef dat ding gewoon een fatsoenlijke naam mee.

    Login om te reageren
  16. kapitein187 zegt

    13 oktober 2015 om 12:44

    Ik moest ik meteen denken aan turbo diesel..

    Login om te reageren
  17. rotjeknor zegt

    13 oktober 2015 om 12:47

    Is ook gedacht aan het rubber aan de achterzijde? 335/345 moet wel volstaan met dit vermogen.

    Login om te reageren
  18. viezefreddyw zegt

    13 oktober 2015 om 12:51

    Hmm.. Nee, ik weet het nog niet zo goed.
    Eigenlijk vind ik hem niet zo geslaagd als ik eerlijk ben.
    Wat hierboven al een aantal keer gezegd is, hij heeft zeker veel weg van de Corvette ZO6.
    Plus dat hij zo net van een tuner afkomt in plaats van uit de fabriek van Ferrari zelf.

    Als dit de vervanger moet zijn van de 599 GTO is hij niet geslaagd in mijn ogen.
    Voor mij dus een 599 GTO, in het geel! Er staan er twee te koop bij de heren van Hoefnagels.
    Wat een schitterende apparaten, iets wat ik helaas niet kan zeggen over deze F12.

    Login om te reageren
    • 87sandyd zegt

      13 oktober 2015 om 19:04

      @viezefreddyw: _O_ amen

      Login om te reageren
  19. fconderkantlat zegt

    13 oktober 2015 om 12:54

    o god laat niet nu alsjeblieft alle irritante amateurwielrenners met een 6 meter pens leip worden omdat ze tour de france in een ferrari zien

    Login om te reageren
  20. Stylez zegt

    13 oktober 2015 om 12:57

    Ferrari heeft het GTO label misbruikt door het op een getunede 599 te plakken, nu doen ze hetzelfde met Tour de France.
    Om het zacht uit te drukken: niet zo geslaagd dit.

    Login om te reageren
  21. berlinetta zegt

    13 oktober 2015 om 13:06

    Oke, ik kom erop terug. Ik vind het een tering dik apparaat. Hij is totaal niet meer stijlvol en mooi zoals de gewone F12 dat is, maar dit is gewoon een blubberdikke racekar. Ik zou wel de zwarte accenten in dezelfde kleur meespuiten om het toch net iets rustiger te houden.

    En die specs: tja, hij is sneller dan je ooit zou willen. Maar dat was de vorige ook al. Bovendien is hij nauwelijk sneller dan de 488, maar dat komt natuurlijk door die verrekte turbo’s.

    Login om te reageren
  22. scottishcarspotter2000 zegt

    13 oktober 2015 om 13:07

    Laten we er niet omheen draaien, wat een lelijk hok. Nu hoop ik wel op een F12 SA met dit blok erin, wel het geluid maar niet het uiterlijk

    Login om te reageren
  23. audiworker zegt

    13 oktober 2015 om 13:11

    Niet moeders mooiste, maar hopelijk klinkt ie net zo lekker als een 599 GTO!

    Login om te reageren
  24. mikeveerman zegt

    13 oktober 2015 om 13:21

    Toch jammer, vond de achterkant juist het beste punt van de F12 en die hebben ze nu naar mijn mening helemaal verneukt

    Login om te reageren
  25. paganizonda760nc zegt

    13 oktober 2015 om 13:26

    Best een lekkere racemonster zo. In het geel lijkt het net gatenkaas. Ik zou em wel in het zwart bestellen. Valt het niet zo op.

    Login om te reageren
  26. silver zegt

    13 oktober 2015 om 13:32

    Oeps, ik was even bang dat tdf zou staan voor Turbo Diesel Failure… Had dat ding toch Tour de France genoemd!!

    Login om te reageren
    • potver7 zegt

      13 oktober 2015 om 15:38

      @silver: Het blijven wel Italianen hè… die zoeken wel vaker de grenzen van de logica op.

      Login om te reageren
  27. E34M5Touring zegt

    13 oktober 2015 om 13:35

    Ik vind de voorkant niet echt mooier dan een stock F12. De achterkant wel, die vind ik een stuk fraaier zo. Specs zijn fantastisch. Snap sowieso niet dat iemand een Aventador kiest boven deze. Zat een tijdje geleden achter een F12 op de A10. Die stampte er even vandoor. Kippenvel, wat een sound en performance.

    Login om te reageren
  28. allesmetturbo zegt

    13 oktober 2015 om 13:44

    Voor petjes met teveel geld, vind m wel vet

    Login om te reageren
  29. reggie-boy_rood zegt

    13 oktober 2015 om 13:48

    Tour de Frans?

    Login om te reageren
    • Rob zegt

      13 oktober 2015 om 19:08

      @reggie-boy_rood:
      Dit?
      http://media.dumpert.nl/foto/4058bd05_309325_2961229688196_989521287_n.jpg

      Login om te reageren
  30. gemaskerdemuchacho zegt

    13 oktober 2015 om 14:04

    Heerlijk zeg! Is dit zeg maar de GTO? Zoals de 599 GTO toen der tijd?

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      13 oktober 2015 om 15:00

      @gemaskerdemuchacho: Yes.

      Login om te reageren
    • Turbo S zegt

      13 oktober 2015 om 16:47

      @gemaskerdemuchacho: dat wil ik niet hopen. Ik vind hier namelijk geen hol aan.

      Login om te reageren
  31. jorndvv zegt

    13 oktober 2015 om 14:04

    Lijkt net of een of andere tuner er mee aan de haal is gegaan. Nee, doe maar een ‘gewone’ f12

    Login om te reageren
  32. appelvis zegt

    13 oktober 2015 om 14:11

    Niet mooi, wel belachelijk dik. Vooral van voor en van de zijkant. De achterkant valt me tegen. Te hot wheels.

    Login om te reageren
  33. PASM zegt

    13 oktober 2015 om 14:36

    Binnenkort in de Ferrari gift shop: de papieren F12pdf…

    Login om te reageren
  34. clarkson zegt

    13 oktober 2015 om 14:55

    Wat een gaaf ding zeg! Zal dit de laatste atmosferische v12 zijn van ferrari?

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      13 oktober 2015 om 15:01

      @clarkson: Volgens mij niet. Ferrari heeft gezegd dat alle V8-modellen aan de turbo’s gaan en de V12-modellen hybridetechniek krijgen. Ze hebben toen niks gezegd over turbo’s dus fingers crossed. Het geluid van een V12 die tot 8.900 rpm doorjankt, wil ik graag nog lang blijven horen.

      Login om te reageren
  35. daffaa zegt

    13 oktober 2015 om 16:00

    Lelek

    Login om te reageren
  36. trolle zegt

    13 oktober 2015 om 16:16

    Zoals sommige hier zouden zeggen :wat een onbewezen kitcar

    Login om te reageren
  37. jippie zegt

    13 oktober 2015 om 16:31

    De luier is ie kwijt, dat is toch wel de grootste winst.

    Login om te reageren
  38. schellekens006 zegt

    13 oktober 2015 om 16:50

    HAAI was volgens mij was het thema deze keer.

    Login om te reageren
  39. mashell zegt

    13 oktober 2015 om 17:28

    Hehe. Eindelijk een Ferrari waar je zo’n mooie gele kentekenplaat goed op kwijt kan.

    Login om te reageren
  40. Rob zegt

    13 oktober 2015 om 19:06

    Mooi kan ik ‘em niet noemen. Maar goed, wat wil je met een intens lelijke basis…….

    Indrukwekkend kan ik ‘em wel noemen. Gaat vast superhard over een circuit, mits je een geoefend coureur bent natuurlijk. Anders heb je helemaal niks te zoeken in dit ding……..

    Denk maar niet dat je als amateur überhaupt iets hebt aan ook maar één van de verbeteringen ten opzichte van de normale F12. Echt niet. *Mompelt iets met parels voor de zwijnen….*

    Ergo: dit is niks voor mij en ik ga ook niet doen alsof het iets voor mij zou zijn. Idem dito voor een normale F12, maar dat terzijde.

    Login om te reageren
  41. davelepeef zegt

    13 oktober 2015 om 20:12

    Normaal gesproken ben ik helemaal down met stringetjes die uit gaan maar in dit geval vind ik het jammer. Was zo lekker karakteristiek en ik vond het zelf erg fraai :/

    Login om te reageren
  42. anders zegt

    13 oktober 2015 om 20:36

    WTF TDF? Als je een fiets zo noemt, OK… Of moet dit bijdragen aan een groen imago of zo?
    Successen met mooie auto’s niet, kan me toch wel heel wat meer tot de verbeelding sprekende races bedenken waarnaar ze nog geen auto vernoemd hebben.

    Login om te reageren
    • jorden zegt

      13 oktober 2015 om 21:12

      @anders: nou aangezien de eerste alinea van dit artikel alleen al over de naam gaat, vervolgens volgen er nog meer verwijzingen naar de spatie loze naam. Hoe makkelijk wil je gratis publiciteit hebben??

      Login om te reageren
      • anders zegt

        13 oktober 2015 om 22:28

        @jorden: Hebben ze helemaal niet nodig. Elke scheet die ze laten wordt al groots uitgemeten. En die 799 stuks zouden ze zonder die publiciteit zelfs voor het einde van het jaar wel verkocht hebben.

        Login om te reageren
  43. gtwillem zegt

    14 oktober 2015 om 08:08

    Prestaties: puik! Bizar snel. V12 met bijna 800pk. Onglaublich!!!!

    Looks: zelfs Mansory zou het niet zo lelijk kunnen bedenken!

    Naam: gewoon een kinderachtige actie van de marketing afdeling. Alleen de 398 GTB zou ik kunnen goedkeuren. LaFerrari, FF, F12berlinetta, F12tdf: serieus???? Wat is er gebeurd met 212 Inter, 365/4 GTB, 575M Maranello, 250 Testa Rossa of 599 GTB Fiorano??

    Kortom, alleen mechanisch en qua prestaties een raspaardje. In mijn ogen niet voldoende voor een Ferrari.

    Login om te reageren
  44. Michiel_vd_Brink zegt

    15 oktober 2015 om 13:48

    Ik zeg: Coachbuilden dat ding! :)

    http://www.michielvandenbrink.com/wp-content/uploads/ferrari-f12-gto-by-michiel-van-den-brink1.jpg

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North