De Amerikaanse tunert Vorsteiner is nog relatief onbekend hier op autoblog, we hebben alleen een keer aandacht besteed aan de CLK63 AMG Black Widow, maar ik heb zo’n vermoeden dat daar snel verandering in gaat komen.
Ze komen nu in elk geval op de proppen met een lekker opzichtige lichtgewicht bodykit voor de 911. Er is veel gebruik gemaakt van carbon fiber om de 911 te ontdoen van overbodige vetrandjes. Ook is er een wat heftigere uitlaat gemonteerd. Vorsteiner rept met geen woord over verbeterde prestaties dus gaan we er maar even vanuit dat die minimaal zullen zijn. Persoonlijk vind ik het wel raar/jammer dat Vorsteiner de ‘oude’ 997 heeft aangepakt en niet de gefacelifte. Maar dat zal ongetwijfeld een kwestie van tijd zijn.
PCCB zegt
Dan toch liever een GT3!
eric zegt
Die spoiler is ook te bestellen via de autostyle catalogus.
Svenska_Aeroplan_AB zegt
@ Eric: of rechtstreeks via http://www.tupperware.com...
Edman zegt
Toch liever Gembella/TechArt…
Sven zegt
Als hij serieuze power heeft dan mag dit uiterlijk wel.
En dan bedoel ik 450 pk of meer
jurrian zegt
dit is gewoon een GT3-RS bumperset op de diffuser na. op zich wel mooi, maar ik hou niet van auto’s die zich meer voordoen dan ze zijn. dus dit is overbodig.
Emile_Benz zegt
@ readactie van autoblog: aub “normaal” taalgebruik, die “t” achter zelfstandignaamwoorden (tunert etc) begint nu echt irritant te worden…
-edit: boehoehoe! Klagen mag, maar we zijn het nog lang niet zat –
ON TOPIC: Ik heb zo m’n bedenkingen bij de achterbumper van de kit en de spoiler (overbodig?, zie liever de geïntegreerde spoiler)… Front en side-skirts vind ik wel geslaagd.
@ SAAB: Lol :lol:
Emile_Benz zegt
@ all: maak nu je eigen thema (van je favoriete automerk/-model bijv.) voor je telefoon @ http://www.zedge.net
Jan Rap zegt
@ Emile Benz; wat betreft taalgebruik, helemaal mee eens!
Chrisjuh zegt
De spoiler lijkt meer op een handige campingtafel…..
Emile_Benz zegt
* ’t is natuurlijk redactie :oops: :roll:
eric zegt
@Svenska precies !!
@Chrisjuh ik lees niks over een verwarmingselement. Leuke bakplaat voor de campingt (ahh Emile de laatste)
Chrisjuh zegt
@eric
Of een leuk campingbedje voor de kleine die mee op reis is in de winter…..lekker warm :P
eric zegt
@Chrisjuh voor een kaasplankje is ie net een slagje te groot. Bijzettafeltje ??
Chrisjuh zegt
@eric
Ideaal! Dat wordt sparen en dan hebben we volgend jaar de perfecte campingvakantie want een appartement kunnen we dan niet meer betalen:P
Jesper zegt
Vrij subtiel, helemaal mijn smaak! :)
Alleen die achterkant is lichtelijk overdone indien de prestaties niet drastisch verbeterd zijn, wat kennelijk niet het geval is, of juist wel, jullie snappen me wel ;)
ELB zegt
@ Edman
Ja toch maar wel ja. Dit heeft mij een net iets te hoog Matchbox-gehalte.
rvo zegt
ik ben het ook eens met de opmerking over het taalgebruik.
en ik vind dit geen opzichtige kit maar best een net setje voor een auto die je toch al niet bepaald onopvallend mag noemen.
P_fanatic zegt
jajajaja…. blablabla… allemaal tupperware, matchbox enz….
ik heb er één en ik vind hem geweldig!!
fooooord zegt
@P_fanatic
ben het helemaal met je eens!
wilco zegt
[offtopic]Op t gebied van turbo gen moet Saab s praten met RuF, die bouwen echt idiote turbo s hehe[/offtopic]
Maar die bodykit vind ik wel stoer, ziet er dik uit. Alhoewel ik dan wel t vermogen van op zn minst de GT2 erbij wil hebben (uiterlijk vertoont overeenkomsten).
ELB zegt
@ P_fanatic
Nee alleen deze vind ik niks. Maar jij hebt er een… Autojunk? (hinthint!)
Robin zegt
Ow ow ow bijna net zo gaaf als Gemballa!
Sjoerd zegt
mooie auto!
zwart metallic was mooier geweest..
Matthis zegt
ik snap niet dat mensen zo veel spoilers op hun auto willen schroeven maar de motor onaangepast later. Dit valt bij mij in de categorie Golf en Civic Tuning met No Fear stickers.
P_fanatic zegt
@elb
ja 997 met tupperware, niet van vorsteiner…. ik reageerde op de tupperware opmerkingen
@matthis
standaard 997 heeft al genoeg paardjes en gaat naar 100 in iets meer dan 4 sec
waarom moet je die motor dan nog aanpassen? kost je een fortuin om er een paar tienden af te doen… en geloof me… er is geen enkele golf die meerijdt hoor… beter aerodynamica aanpassen, lager onderstel, carbonstukken voor gewicht enz… op rechte lijn kan elke idioot snel rijden, zaak is van het ook in de bochten te doen, daarvoor heb je geen pk’s nodig maar downforce en grip