• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De Mercedes CL63 AMG in Parijs

Auteur: Wouter, gepost 28 september 2006 om 12:47 – 33 Reacties

Mercedes CL63 AMG


Speciaal voor mensen die van grote coupes houden en ook van sportiviteit, heeft Mercedes zojuist de CL63 AMG gelanceerd.

De CL heeft het nieuwe 6.3 V8 AMG blok met 525 pk en 630 nm koppel. Goed voor een sprintje naar de 100 in 4,6 seconden.

Mercedes CL63 AMG
Mercedes CL63 AMG
Mercedes CL63 AMG
Mercedes CL63 AMG
Mercedes CL63 AMG
Mercedes CL63 AMG
Mercedes CL63 AMG

Ook interessant!

  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Video: Mercedes AMG One in het wild!
  • Video: Het F1-geluid van de Merces-AMG One!
    Video: Het F1-geluid van de Mercedes-AMG One!
  • Mercedes-AMG GT 73 voor het eerst officieel op beeld

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, cl, Mercedes, Parijs-2006

Vorig bericht: « Renault Twingo Sport Concept
Volgend bericht: Pininfarina P4/5 in Parijs »

Lees Interacties

Reacties

  1. Chimaera zegt

    28 september 2006 om 12:53

    Gaaf!! Die remklauwen op de voorwielen zijn niet mis trouwens.

    Login om te reageren
  2. christoff zegt

    28 september 2006 om 12:55

    zalige wagen. mss dat ik dit weekend ook even gaan kijken in parijs. waneer gaan we hem in de showroom tegen komen??

    Login om te reageren
  3. henk zegt

    28 september 2006 om 13:30

    wat moet ik hier nog op zeggen….in 1 woord: super

    Login om te reageren
  4. Stan zegt

    28 september 2006 om 13:31

    Had niet gedacht dat Mercedes de vorige CL kon overtreffen maar deze is toch wel erg mooi. Doe er maar een strik om.

    Login om te reageren
  5. SimonMc zegt

    28 september 2006 om 14:02

    Heel mooi, maar er is iets raar met de voorste wielkast?Het lijkt wel of er een bult te veel is.

    Login om te reageren
  6. slk55 amg zegt

    28 september 2006 om 14:20

    ohhhw ik val volgens mij flauw…..WAT EEN PRACHT EXEMPLAAR! wat een prachtige como van kleur, velgen en wagen! de kleur lijkt bijna of chroom, erg mooi!
    Ik snap wat je bedoelt met die ‘extra bult’ ik zie het (nu) ook, ziet er inderdaad uit alsof hij daar niet hoort te zitten. Misschien is de bestuurder wel ergens van de zijkant tegenaan gereden? die spatborden zijn ook zo breed ;)

    Login om te reageren
  7. CSL zegt

    28 september 2006 om 14:21

    Mooie wielkasten

    Login om te reageren
  8. Bas zegt

    28 september 2006 om 14:44

    Een mooie wagen, maar wat doen die sleuven net voor de voorwielen? Krijgen ze daar nog een fatsoenlijke radiator tussen gepropt? Knap hoor :). Het design is wel ietsje overdone met die uitgeklopte wielkasten en lijn van voor naar achter, maar over het algemeen: mooi

    Login om te reageren
  9. JLJ zegt

    28 september 2006 om 15:00

    Inderdaad geweldig mooi! Ik zie alleen het nut van deze motorvariant niet. De grootte en gewicht van de auto maken dit niet bepaald een bochtenridder, dus de CL600 (met (ook) 517pk, maar 830Nm/1900!!!) is sneller op de Autobahn!

    Login om te reageren
  10. Mojo zegt

    28 september 2006 om 17:14

    Gaaf, maar voor de mensen die van grote coupes houden en toch sportiviteit willen is er de DB9.

    Login om te reageren
  11. Bas zegt

    28 september 2006 om 17:27

    Very Very nice dudes!

    Login om te reageren
  12. Benny zegt

    28 september 2006 om 17:32

    Wat een ouderwets dikke mercedes zeg :) Alles ziet er helemaal goed uit, alleen de achterkant. Die heeft het net net…. niet.

    Login om te reageren
  13. J. zegt

    28 september 2006 om 17:38

    Schitterend, eindelijk weer eens een mercedes die niet van die al bijna standaard 4 ronde koplampen heeft.

    Ik vind deze exemplaren er toch een stuk moderner en sportiever uit zien!

    Login om te reageren
  14. JustFendi zegt

    28 september 2006 om 17:49

    Tering GAAF, ALLES IS IN PERFECTE HARMONIE bij deze wagen, en dat maakt mercedes toch de een van de beste! de lijnen zijn prachtig, dikke wielen,velgen.. alles is gewoon perfect! wanneer in de showroom te verw8en??

    Login om te reageren
  15. silasse zegt

    28 september 2006 om 18:45

    Alles is mooi behalve achterlichten…
    en dit overtreft in mijn menig niet de oudere cl zeker niet…

    Login om te reageren
  16. Steve zegt

    28 september 2006 om 19:10

    wow…kan niet wachten om dat regelmatig op straat tegen te komen…die neus is gewoon kolosaal perfect…

    greetingz,

    Login om te reageren
  17. Nelson zegt

    28 september 2006 om 19:36

    Zijn deze foto’s ook in wallpaperformaat?

    Login om te reageren
  18. Dink zegt

    28 september 2006 om 21:21

    Hip ding weer. Alleen waarom nou weer van die reppersvelgen erop?

    Login om te reageren
  19. flori zegt

    28 september 2006 om 21:28

    dat is een auto waar je met een open mond naar staat te kijken, zie die dikke uitlaten en die bodie kit alleen jammer van die 525 pk van mij mocht die wel de s65 blok hebben

    Login om te reageren
  20. HaS zegt

    28 september 2006 om 21:53

    Die voorkant is vooral bruut hmmm
    heeft iets van een opel en jaguar lolz klinkt raar maar ik zie t zo

    Login om te reageren
  21. mercedesfan zegt

    28 september 2006 om 22:34

    zalige, schoone en stoere auto auto

    Login om te reageren
  22. relax zegt

    28 september 2006 om 23:29

    Huh? Wat een saai lomp ding. ’t Verbaast me dat er zoveel lovende reacties op deze zoveelste Mercedes coupe komen. Ach ja, vastgoedcriminelen zullen er vast blij mee zijn.

    Login om te reageren
  23. pyscho zegt

    29 september 2006 om 00:55

    wald en asma tunen beter dan amg het lijkt wel een mietjes auto eerste yupie die hem ziet gaat zeker op de motorkep springen net als chappel look what ay got e amg by de hoodrich benzo wiht spinners on it

    Login om te reageren
  24. slk55 amg zegt

    29 september 2006 om 10:12

    @ pyscho

    Als je ASMA beter vind tunen dan amg, dan, dan………….dan ben je gewoon gek! Heb je je naam niet fout gespeld? bedoelde je niet PSYCHOpaat. letterlijke betekenis: iemand met een abnormale persoonlijkheid en crimineel, acociale aanleg.

    Login om te reageren
  25. Merc .Pordon zegt

    30 september 2006 om 16:24

    ………………………………………….
    sorry moest even bijkomen, WAT EEN AUTO…

    Login om te reageren
  26. w0o0dy zegt

    12 oktober 2006 om 10:13

    Autotelegraaf heeft een videootje staan van deze auto op de beurs…
    http://www.telegraaf.nl/anptelevideo/autotelegraaf/article51367511.ece

    Login om te reageren
  27. sogut hamza zegt

    3 januari 2007 om 16:57

    ik gewoon zot op do upto en ben zzer verliefdt maar probleem is ik geen geld

    Login om te reageren
  28. OLIII zegt

    3 januari 2007 om 17:06

    http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_301327.html?wt.bron=hlnBottomArtikels

    da is pas ***

    -EDIT: deze bedoel je: http://www.autoblog.nl/archive/2006/11/16/mercedes-cls-brabus-rocket-politiewagen

    Login om te reageren
  29. Ford GT Freak zegt

    24 maart 2007 om 11:15

    ziet er mooi uit hoor
    zet hem maar voor mijn deur

    Login om te reageren
  30. Gerard zegt

    26 april 2007 om 23:19

    Persoonlijk vindt ik zowel de optische als de motorische tuning van AMG over het algemeen vrij zwak, en is estetisch gezien al zéker geen kunstwerk. Alleen de velgen trekken min of meer op iets.

    Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom Mercedes-Benz niet in zee gegaan is met ‘Brabus’ op motorisch vlak, en met ‘Carat-Duchatelet’ op interieur vlak, vermits het middenoosten bijvoorbeeld daar verzot op is, en kwestie van optische exterieur tuning, voldoet echt geen enkel tuningsfirma in mijn opinie.

    Het is anderzijds wel duidelijk dat de designers van Mercedes-Benz het hebben ingezien dat de automobielen die zij ontwerpen en ontwikkelen van meet-af-aan een tijdloos design moeten hebben. Hetgeen de huidige tuners doen is daar dus een ferme inbreuk op, wellicht speelt hun winstcoherentie hier parten.

    Anderzijds begrijp ik ook niet goed waarom Mercedes-Benz geen afdoend marktonderzoek doet naar die klanten die echt alleen het allerbeste willen.

    Met de Maybach bijvoorbeeld, komen ze al dicht in de buurt van wat de klant echt wil, maar dan nog blijven ze steken door een AMG versie te ontwikkelen, een versie die ik persoonlijk gezien al zeker niét wil als ondernemer in Dubai.

    Wanneer gaan die gasten nu eens eindelijk met gezond ‘Boerenverstand’ aan tafel zitten om tot een sluitend zéér interessant kunstzinnig & commercieel idee te komen ! ?

    Login om te reageren
  31. Gerard zegt

    26 april 2007 om 23:25

    Nog even een klein detail, uitgezonderd de velgen van AMG zijn de ‘Uitlaaten’ wel goed ontworpen. Vergeten te melden in mijn vorige briefing.

    Login om te reageren
  32. kristouble zegt

    24 mei 2007 om 17:02

    whaah echt cool!

    alleen het vermogen is aan de krappe kant;p
    effe serieus als iemand dit leest en een cl63 amg heeft!
    mag ik hem lenen dit weekend?

    Login om te reageren

Trackbacks

  1. Mercedes CL63 AMG In Paris - German Car Scene schreef:
    29 september 2006 om 11:01

    […] [Source: Autoblog.nl] […]

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North