
Minimaal 22 inch or GTFO.
De Mercedes G-Klasse en de Range Rover (Sport) wedijveren om de gunst van de nieuw geld-rijder, hoewel deze auto’s er in standaardvorm natuurlijk véél te geciviliseerd uitzien. Gelukkig klapt er een heel legioen aan tuners over laatstgenoemde heen, die allemaal een stukje van zichzelf in en op de Chelsea tractor achterlaten. Hier vier exemplaren met een dikmaakpak:
Hamann Range Rover Sport
Schwäbischer Breitbau auf Basis Range Rover Sport, zo prijst Hamann zijn uitgebouwde Range Rooney aan. Hem helemaal naar (wan)smaak configureren doe je HIER.
Kahn Range Rover Sport 400-LE
Personally overseen by Afzal Kahn, the Range Rover Sport 400-LE (Luxury Edition) has been given the full Project Kahn treatment, from stylish exterior enhancements to a luxurious and well-appointed interior. Lightweight Alloy Wheels – 9.5×22”. Tyres – 285x35x22”. Kleurt prima bij de Huntsman 6×6. Mocht je iets tussen beide modellen in willen, dan heeft Kahn ook nog een Range Rover RS-650 op zijn stand staan.
Startech Range Rover Sport
The new STARTECH WIDEBODY version adds 60 millimeters to the width of the new Range Rover Sport, making it even more striking. To this end, the designers from the refinement
specialist have developed curved fender flares that increase the available space in the wheel arches to make room for forged STARTECH Monostar S 11Jx23 wheels and 305/30 R 23 high-performance tires. Nou, dan krijg je dit dus.
FAB Design Range Rover
De enige full-size Range uit de lijst. Fab gebruikte al zijn matte verf voor zijn McLaren, en besloot dus maar voor hoogglans blauw te gaan op deze Range Rover Vogue met stapeluitlaatjes.
Ze zijn toch allenaal breed?
Kahn voor mij
@pixeltrooper: Kahn ermee door inderdaad.
@RickB: gele kaart!
Zou ik in de markt zijn voor een RR Sport dan zou ik toch ook langs een tuner gaan. RR zelf monteert er namelijk zwarte plastic bumpers op en dat vind ik maar niks. Het pakketje van Kahn ziet er nog niet eens zo heel verkeerd uit.
Hammam voor mij
en die defender 6×6? ik weet dat er geen range rover op staat maar valt onder hetzelfde.
Zoals gewoonlijk heeft kahn het nog redelijk stijlvol gehouden, van de anderen vraag ik me -ook zoals gewoonlijk- af waarom iemand dit zou doen met z’n prachtige wagen. Er nog geld voor betaald ook..
De FAB: groter en donkerblauw. Maar die bodykit gaat er echt af.
De kahn graag, maar dan gewoon in het wit.
Normaal zou ik zeggen Kahn maar ik vind deze niet echt geslaagd met die wielen en tupperware die vlees noch vis is; niet dik genoeg om tof te zijn als over the top tsjoeeening, niet subtiel genoeg om door te gaan als OEM tsjoening.
Nooit gedacht dat ik deze zin zou uitspreken maar ik vind de Hamann het beste geslaagd.
Eingelijk zijn ze stuk voor stuk mooi.
Ik hoef ze allemaal niet
Die mij de kahn maar in appelrood, met dat setje velgen van de startech sport in hoogglans antraciet.
Als je mij vraagt, is het allemaal een beetjesimpelsjes.Daarom staan dit en ander tuning-spul vaak letterijk in de kelder van Genève.
Het kost je een roltrap, niets meer.
Die laatste vind ik wel mooi!
Startech.. omnomnom. wit dikke velgen en niet te
De Hamann vind ik nog best mooi.