Citroën biedt de mogelijkheid om thuis je auto afgeleverd te krijgen.
Het gaat hierbij om klanten die een private leasecontract aanschaffen bij Citroën. Als introductieaanbod wordt deze service (genaamd @homedelivery) in het begin van 2018 gratis aangeboden. Daarmee heeft het Franse merk een goed aanbod, want tot op heden werd deze service voor privéklanten alleen door luxemerken aangeboden.
Steeds meer klanten vragen om een oplossing op maat voor de aflevering van hun Citroën, zo claimt het merk. Op die behoefte wil men nu meer inspelen. De aflevering wordt gedaan op het huisadres van de klant, in een tijdsbestek van maandag tot en met zaterdag, binnen een straal van 30 kilometer van de dealer waar de auto is besteld (en rijklaar gemaakt).
Louis Wyers, Algemeen Directeur van Citroën Nederland BV, vindt dit een logische stap voor het Franse merk, dat comfort als belangrijkste merkwaarde voert, en ziet volop kansen: ‘We zien dat klanten het ontzettend waarderen dat er service aan huis wordt geleverd, en op deze manier is het ook nog eens mogelijk om op een comfortabele en ontspannende manier alle benodigde toelichting te krijgen die bij een goede overhandiging van de auto hoort’.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.