Want waarom zou je hier opteren voor een iets hogere C5 die nog steeds voorwielaandrijving heeft?
Bovenstaande vraag is ietwat retorisch, maar we moeten deze C5 CrossTourer misschien vooral als leuk extraatje zien naast de C1 en C4 Cactus, de modellen waar het echt om draait in Genève.
Citroëns grootste station is royaal voorzien van extra chroom in zijn snuit en op de spiegelkappen, terwijl u de meest extreme aanloophoeken naar uw parkeergarage moeiteloos zonder schade bedwingt dankzij de beschermplaten voor en achter.
pjp911 zegt
Citroën C5 CrossTourer is irrelevant voor de mensheid.
janvdl zegt
Vind de C5 Tourer nog steeds een mooie auto, jammer dat hij geen succes is in Nederland door ongunstige bijtelling. Zeer comfortabele reisauto.
peugeot205 zegt
Omdat 20% bijtelling voor een grote comfortabele station.
Jansen zegt
Ik vind het ook nog steeds een mooie auto… Binnen PSA gaat denk ik momenteel de meeste aandacht naar de 508, vandaar dat de c5 nooit een hybride (en dus 14% bijtelling) heeft gekregen. T model is natuurlijk inmiddels ook al weer wat ouder aan t worden.
toyotafortuner zegt
Zeker niet verkeerd. Irrelevant? Ach, je ziet die audi a4/6 plastic bumper editie nog vaker danik dacht dus… Maar vast alleen omdat audi
K zou dit zeker erboven kiezen
Hupke zegt
Die ziet er wel redelijk goed uit anders, maar toch zou ik hem niet kopen.
LaLancia zegt
Blijft een geweldige auto, de C5! PSA heeft dit netjes gedaan. Normaal houd ik niet van dat extra plastic, maar bij de C5 en 508 stoort het me niet en vind ik ’t wél mooi.