Moeten we dit nu Chrysler 300 of Lancia Thema noemen? Ik kom er niet uit. In ieder geval is er aan dit exemplaar flink ‘getuned’, in opdracht van Chrysler zelf.
De “FatChance 2.0” is een project van John Fortuno die met zijn eerste “FatChance” blijkbaar de aandacht van Chrysler wist te trekken. In Amerika zijn ‘customizers‘ een vrij belangrijke doelgroep voor de 300, daarom geeft Chrysler vast een opzetje. Tot een productieversie zal het niet snel komen, ze mikken vooral op veel jaloerse blikken.
Aan de carrosserie zijn verder weinig aanpassingen gedaan. Er is vooral met kleuren gespeeld en de auto is natuurlijk een stuk lager gezet. Het zet het 300 (of Thema?) design in ieder geval in een ander daglicht. Zo lomp is dat ontwerp ook weer niet, toch?
Lancia kan van dit concept leren dat ze haar Thema ook kunnen verlagen. Niet te grote wielen (kleiner dan hierboven) en iets dichter bij de grond ziet de auto er meteen sierlijker uit. Zeker als je hem naast de eerste Thema zet. (via carscoop)
Nou nou, niet verkeerd hoor (iets met een datum…)
ALs ze hem nou niet zo laag hadden gezet…
@meneersander: Want het is vast geen airride met normale rij-hoogte stand…
@Bwlian: maakt niet uit, maar had dan ook wat foto’s gemaakt van de auto op normale hoogte. Tevens rijden er in Amerika genoeg auto’s zo laag…
@meneersander: Foto 5 is redelijk normaal, wel verlaagd maar niet zo extreem als de andere.
Niet lomp? Ik vind dit ding afschuwelijk en ik kan me bijna niet voorstellen dat dit mooi gevonden kan worden.
@Vanquish: +1
@Vanquish: +1
Nou praktisch kan je ‘m niet meer noemen nee, maar vind het toch nog aardig gelukt! Degelijke kleurstelling, niet té schreeuwerig, en wel heel dik :)
Wat ik nog steeds niks vind aan de 300 zijn die ronde pijpjes. Hier moeten Rechthoekige onder als je het mij vraagt.
Z
@rotarypowah: Dat ging niet helemaal goed. Ik wilde zeggen: “Zo, dat ziet er lelijk uit zeg. Kan die stijl vaak wel waarderen, maar hier maak ik niet zoveel van.
Ik heb die auto-verbouw-projecten nooit helemaal begrepen want over het algemeen wordt een auto er alleen maar lelijker op. Deze Chrysler is daarop geen uitzondering, gruwelijk lelijk zeg! En dat met die wielen die helemaal verzonken zijn in je wielkasten snap ik al helemaal niet, een beetje verlagen is mooi, maar dit slaat nergens op.
Idd, de kleurstelling vind ik helemaal goed!
Al Capone zou hierin gezien mogen worden! (lukt natuurlijk niet met die getinte ramen, maar toch…)
‘niet zo lomp’
‘jaloerse blikken’
‘vooral met kleuren gespeeld’
‘sierlijker’
Volgens mij kan je beter waspoeder snuiven dan wat je nou voor waas in die holle ruimte boven je kraag hebt zitten.
En niet geschikt voor verkeersdrempels.
best mooi, 1 april grap zeker?
Niemand? Niemand?
How low can you go!
Wat een gruwelijke kar!
Boring elke keer als Chrysler aan de beurt komt…FIAT heeft toch een keus gemaakt, hier Lancia en daar Chrysler. Get over it of bel voor wat hulp!
Wat een verschrikkelijk lelijke gangsterbak.
Mooi, als je er de vering terug onder steekt, want zo dicht bij ge grond is gewoon niet realistisch, en in mijn ogen nie schoon
vind het wel wat hebben, maar je maakt me er niet blij mee. compleet onpraktisch dat ding.
doe mij maar een standaard BMW met M velgjes onder , veel mooier
zwarte bumpers / deurklinken hoe cool , dat heeft mijn bora ook lol.. (ongespoten gewoon haha)
Doet me aan dit denken…
http://www.youtube.com/watch?v=ckKFxMw6z0c
lelijk
Ziet er een beetje goedkoop uit.
En op het moment dat de band + velg in de wielkast verdwijnt door de verlaging vind ik hem gewoon lelijk.
De velg zelf is ook niet echt mooi vind ik.
Maarja vind de de nieuwe Chrysler 300 niet zo bijzonder.
Terwijl ik de vorige prachtig vond.
Net als ik tuning niet lelijk vind maar het moet allemaal wel een beetje in verhouding blijven, zowel qua kleur en plaatsing van de wielen is dit totaal mijn smaak niet.
Nou, is nog best te doen! Je wilt er niet in gezien worden, maar het is best te doen.
Ik zou hem doen!:D
Echte Lancia fanaten moeten nu eerst zorgen dat Lancia weer op de kaart komt door de auto te kopen,iedereen vindt of de Thesis mooi maar bleef gewoon aan de zijlijn staan,willen jullie Lancia helpen dan is het zaak dat de verkoop boven de 350.000 stuks komt..Zelfs de Kappa was een ingetogen auto maar kon ook geen potten breken het lag niet aan de kwaliteit die stond ver boven gem..met zeer lange levensduur…