Daarnaast voorziet de tuner het interieur van nog meer swag, zodat jij deze zomer helemaal het mannetje bent.
Een standaard G63 AMG 6×6 is goed voor een gargantueske 544 pk en 760 Nm, maar met chiptuning alleen al knal je zo door de 600 pk-grens heen. En da’s precies wat Carlsson heeft gedaan, met 650 pk en 900 Nm aan koppel als resultaat. Goed, een Brabus 6×6 is met z’n 700 pk nog net iets geschikter om een huis mee omver te rijden, maar die heeft ook meteen een exterieur dat rijkelijk voorzien is van opzichtig tupperware.
Carlsson deed het wat de buitenkant betreft juist iets rustiger aan en richtte zich vooral op de binnenkant van deze automobiele Brontosaurus. Van het interieur hebben de Duitsers een grote orgie van carbon, alcantara, leer en hout gemaakt. Daarnaast kan de veeleisende koper z’n 6×6 krijgen met verlichte dorpels en schapenwollen vloermatten. Alsof je je daar druk om maakt als je in stijl het strand op rijdt.
berlinetta zegt
Ga dan gewoon naar Brabus.
dennisjuh95 zegt
Lekker toch die schapenwollen vloermatten. Parkeren op het strand. Vervolgens lekker genieten van het zonnetje en aapjes kijken (de mensen die jouw zeecontainer komen bekijken). En daarna weer lekker instappen met je blote voetjes die dan tot rust kunnen komen op de matten. Doe mij er maar eentje.
Jantje_555 zegt
bij brabus zal je toch ook enkel kunnen kiezen voor de motortuning en niet hun opsmuk?
Sta je met je 6×6 Carlsson aan de lichten, komt er een Brabus naast die je er losjes zoek rijdt…dat wil je toch niet
biohazardracer zegt
Ach ja…. je ken natuurlijk ook nog altijd voor de red russian G63 gaan
harryb zegt
doe mij maar gewoon een kaartje voor de brabus showroom, jij ook?
gtwillem zegt
Volgens mij blijft er geen standaard exemplaar meer over, als alle tuners de 6×6 gaan kietelen. Nu nog wachten op de versie van Asma, Vaeth, A.R.T., Mansory, Kahn Design en Lorinser…