• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Cargraphic levert Turbo-look voor Cayenne diesel

Auteur: CasperH, gepost 16 maart 2010 om 15:16 – 23 Reacties

Cargraphic Cayenne Diesel
Schaam jij je een beetje voor de povere prestaties van je Cayenne diesel? Dan heeft Cargraphic de oplossing voor je!

Je krijgt een volledig aangepaste achterbumper, sportuitlaat, hitteschild en uitlaatsierstukken voor slechts 2495 euro exclusief btw. Uiteraard rijd je dan nog steeds in een Porsche Diesel en iedereen kan dat horen. En dan hebben we het nog niet over de afkeurende blikken aan de pomp gehad. Volgens Michael Schnarr, de directeur van Cargraphic, hoef je je geen zorgen te maken over het dragen van de Turbo badge. De diesel is namelijk toch gewoon een turbomotor? De puristen zullen daar iets anders over denken waarschijnlijk…

Er is overigens ook een upgrade voor de motor beschikbaar. Deze tilt het vermogen naar 290 pk in plaats van de standaard 240. Daarmee haal je een topsnelheid van 221 kilometer per uur en een koppel van 630 Nm. De software upgrade kost 995 euro exclusief btw.

Overigens lijkt het ons wat laat om het oude model Cayenne op te leuken, maar laat zijn is men bij Cargraphic niet vreemd.

Ook interessant!

  • Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
    Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
  • Porsche komt met übersportieve Cayenne
  • Video: straatracen met een Porsche Cayenne
    Video: straatracen met een Porsche Cayenne
  • Porsche Cayenne Turbo GT: sneller dan een 992 GT3

Nieuwste artikelen

  • Video: In het donker over een doorgetrokken streep inhalen
  • Tanken over de grens gaat in 2026 nóg meer lonen, maar wel alleen in dit land
  • Overleden Call of Duty-oprichter laat prachtige autocollectie achter
  • Video: Tesla-influencer laat zien hoe Full Self-Driving zorgt voor spookrijden en crash
FacebookTweetPinLinkedIn

cargraphic, cayenne, Diesel, Porsche, SUV, tuning

Vorig bericht: « Peugeot komt met semi-premium “hors-série”
Volgend bericht: Vreemd: €13.000 verschil tussen i-MiEV en iOn/C-Zero »

Lees Interacties

Reacties

  1. jan zegt

    16 maart 2010 om 15:22

    Pure rotzooi

    Login om te reageren
  2. Something zegt

    16 maart 2010 om 15:22

    Niet slecht alleen dat zilveren gedeelte van de bumper mag ook in zwart, ook dat gedeelte bij de lampen

    Login om te reageren
  3. Mr.X zegt

    16 maart 2010 om 15:24

    waarom is er op autoblog zo’n negatieve schrijfstijl de laatste tijd….. zonde! alle ferrari’s zijn blijkbaar lelijk, volvo s60 is een leaseslet voor saaie mensen etc…

    achterbumper staat zeker mooi! voorbumper met 4 mistlampen daarentegen….

    Login om te reageren
    • De Fiets zegt

      16 maart 2010 om 15:50

      @Mr.X: de auteurs zitten in een midlife crisis en hebben last van de ontkennende fase.

      Login om te reageren
      • CasperH zegt

        16 maart 2010 om 16:00

        @De Fiets: nietes.

        Login om te reageren
    • CasperH zegt

      16 maart 2010 om 16:00

      @Mr.X: Volgens mij zijn we gemiddeld genomen best enthousiast geweest over de S60. Over Ferrari verschillen de meningen op de redactie nogal. Zelf vind ik de California inderdaad héél lelijk, maar de 458 vind ik prachtig.

      Echter: verschillende auteurs, verschillende smaken, verschillende meningen. Dat houdt het juist een beetje interessant toch? ;)

      Login om te reageren
  4. FM3'er zegt

    16 maart 2010 om 15:46

    Als je geen turbo kunt betalen, doe dan ook niet alsof je er een hebt door er aftermarket onzin op te plakken. Doe toch niet alsof je een andere auto hebt dan de realiteit is. De Cayenne is veelste mooi en duur voor deze tupperware-troep.

    Login om te reageren
  5. CJJ zegt

    16 maart 2010 om 15:50

    Topsnelheid is wel lichtelijk teleurstellend. Bij een fatsoenlijke auto zou deze met 290pk minstens op 250 liggen.

    Login om te reageren
  6. PCCB zegt

    16 maart 2010 om 15:59

    Ik heb als purist geen problemen met de modeluitbreidingsstrategie van Porsche, ik juich het zelfs toe. Ook de Panamera en de Cayenne. Maar een verrekte Diesel. Dat is gewoon fout. Je mag er nog zoveel plastic op plakken, je bent een faker, een poser, van het zuiverste soort met je Cayenne Diesel. Een Porsche-rijder onwaardig. Enfin, da’s wat ik ervan denk.

    Login om te reageren
  7. Mr.X zegt

    16 maart 2010 om 16:09

    ja dat snap ik wel casperH, maar jullie brengen hier op deze site nieuws maar proberen dan toch de duidelijk de eigen mening er bovenop te leggen…. dat je in een rijstest je mening duidelijk gaat geven snap ik… maar het gemiddelde nieuws….

    begrijp me niet verkeerd, ik vind de site top, maar dit begint te duidelijk te worden.

    Login om te reageren
    • CasperH zegt

      16 maart 2010 om 16:46

      @Mr.X: We brengen vanaf dag één het nieuws met onze eigen mening daarbij, juist omdat er al zoveel sites zijn die alleen maar persberichten copy pasten. Meningen veroorzaken discussies en interactie, dat maakt het juist leuk. Ten minste, dat hopen we. Maar bedankt voor je feedback, het is altijd goed om de meningen van lezers te weten.

      Login om te reageren
  8. jack_abarth zegt

    16 maart 2010 om 16:13

    @FM3’er

    En als je je auto zo mooier vindt maar vanwege de vele km’s per jaar toch beter een diesel kunt rijden?

    Login om te reageren
  9. PeugeotGTI zegt

    16 maart 2010 om 16:28

    Wat een pauperbak

    Login om te reageren
  10. ardonjr zegt

    16 maart 2010 om 16:31

    T#RING! Wat lelijk! Als je dit mooi vind heb je echt een wansmaak. niet normaal!!

    Login om te reageren
  11. Innokenty zegt

    16 maart 2010 om 16:38

    @ PCCM

    Ben het volledig eens met jou.

    Login om te reageren
  12. FM3'er zegt

    16 maart 2010 om 16:41

    @jack abarth
    dan koop je maar een andere auto of je gooit deze rotzooi er toch maar op. Maar jij vindt het dus mooi, volgens mij ben je de enige met die mening hier. En als je veel km’s per jaar rijdt kun je volgens mij sowieso beter geen cayenne kopen maar een ZUINIGE diesel leasebak!

    Login om te reageren
  13. JvT zegt

    16 maart 2010 om 18:29

    Is denk ik nog wel te pruimen als je er gewoon een Nederlands kenteken op denkt, en zonder die afzichtelijke goedkoop ogende velgen.

    Login om te reageren
  14. jack_abarth zegt

    16 maart 2010 om 18:46

    @FM3’er,

    Knap dat je uit mijn vorige post mijn mening uit kunt halen. Ik stel je alleen de vraag of je eigen ook kunt indenken in de situatie van een ander persoon. Niet zozeer de mijne want ik geef sowieso al niks om een Cayenne.

    Login om te reageren
  15. killioq zegt

    16 maart 2010 om 18:51

    behalve dat de voorbumper 10 cm lager is, valt ook niet op hoor

    Login om te reageren
  16. Dimglor zegt

    16 maart 2010 om 22:26

    Hou deze maar standaard… Is al lelijk genoeg :-)

    Login om te reageren
  17. Timmie zegt

    16 maart 2010 om 23:04

    Ola, mét de turbo-badge… Dat is inderdaad met vuur spelen. Natuurlijk valt dat in het niets tov the real thing, en maar goed ook, want die allures van tegenwoordig…

    Login om te reageren
  18. Doekse zegt

    17 maart 2010 om 16:04

    1 woord: HAHA!

    Login om te reageren
  19. Timmie zegt

    23 april 2010 om 09:34

    Eigenlijk is het fantastisch dat deze Cayenne verbouwd wordt. Zo is de diesel beter herkenbaar!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North