• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Cargraphic geeft Porsche Cayenne Diesel extra powerrr

Auteur: robbie, gepost 10 juli 2009 om 23:09 – 17 Reacties

Porsche Cayenne Diesel Cargraphic


Want met die 240 standaard peekaatjes komt zo’n oliegestookte Cayenne natuurlijk niet van zijn plaats. Maar dankzij Cargraphic trappelen er nu 290 diesel drinkende paardjes onder de motorkap. En dan heb ik het nog niet gehad over de trekkracht.

De trekkracht neemt namelijk toe van 550 Nm naar 630 Nm. Niet slecht toch? En dat allemaal voor een schappelijke € 1.184,-. En om aan de buitenwereld te laten zien dat je diesel Cayenne wat extra vermogen heeft kan je ook het uiterlijk aanpassen.

Zo zijn er dubbele mistlampen, diffusor, bredere spatborden en natuurlijk velgen tussen de 20 en 22 inch. Wat wil de typische Cayenne rijder nog meer? (via: carscoop)

Porsche Cayenne Diesel Cargraphic

Porsche Cayenne Diesel Cargraphic

Porsche Cayenne Diesel Cargraphic

Porsche Cayenne Diesel Cargraphic

Ook interessant!

  • Video: straatracen met een Porsche Cayenne
    Video: straatracen met een Porsche Cayenne
  • Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
    Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
  • Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
    Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
  • Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
    Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

cargraphic, cayenne, Diesel, Porsche, tuning

Vorig bericht: « Feest model: Abarth 500 Competizione
Volgend bericht: Eerste echte afbeelding van de Mercedes SLS? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Polygoon zegt

    10 juli 2009 om 23:12

    Men tuned een lelijke auto en gues what hij word nog lelijker

    Login om te reageren
  2. maarten zegt

    10 juli 2009 om 23:29

    mensen die een diesel nemen hoeven niet zo nodig 22 inch…

    Login om te reageren
  3. Audio-Online zegt

    10 juli 2009 om 23:37

    En anders is deze V10 TDI ombouw nog een optie:
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=118484774&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=18&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&minMileage=5000&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

    Login om te reageren
  4. JanJansen zegt

    10 juli 2009 om 23:40

    Bestaat er zoiets als Cayenne-moe? Ik heb een soort Porsche RSi ontwikkeld en het begint chronische vormen aan te nemen.
    Als ik vanavond niet kan slapen ga ik wel Cayennes tellen.

    Login om te reageren
  5. Directeur zegt

    10 juli 2009 om 23:45

    Al die tuning kits voor de Cayenne heb ik nu wel gezien. Zelden kom ik er nog originele tuning kits, maar voor de rest lijken ze allemaal op elkaar..

    Login om te reageren
  6. rstyled zegt

    10 juli 2009 om 23:57

    kunnen ze diesel auto’s niet gewoon een keer serieuzer tunen i.p.v. dat chiptunen alleen. Dat kun je voor 400 euro ook wel ergens voor elkaar krijgen. Laat ze het geluid eens proberen op te fokken ofzo.

    Login om te reageren
  7. Ferdinand1 zegt

    11 juli 2009 om 00:53

    Zonde…. :( Nu verliest deze Cayenne Diesel zijn functie: zuinig zijn. Want ik neem aan dat het verbruik nu wel mee zal stijgen. En traag wil ik de standaard Cayenne Diesel nou ook weer niet noemen.

    Login om te reageren
  8. Jo zegt

    11 juli 2009 om 09:15

    In tegendeel.. het verbruik zal volgens mij alleen toenemen wanneer je de pedaal diep intrapt, echter wanneer je rustig cruised zal het verbruik zelfs minder worden.

    Login om te reageren
  9. Jeroen zegt

    11 juli 2009 om 10:40

    Wat wil de typische Cayenne-rjider nog meer?
    Uhm, andere velgen misschien, dan deze ongelooflijk lelijke dingen.

    Login om te reageren
  10. BananaFlip zegt

    11 juli 2009 om 11:12

    Ziet er in ieder geval een stuk minder sjonnie uit dan die Progressordinges van JE Design.
    E.f. de velgen, maar dat is simpel zelf aan te passen.

    Login om te reageren
  11. Nick rr sport zegt

    11 juli 2009 om 11:47

    En daar hebben weer een tuner die een Cayenne onder handen neemt.

    De Gts blijft voor mij de mooiste en daar hoeft van mij geen tuner bij te komen. (sterker nog, daar mag geen tuner bij komen)

    Zelf vind ik de Cayenne een mooie wagen, maar het wordt nu toch echt tijd voor een nieuw model hoor. Ik vind het echt mooi geweest met de huidige Cayenne.

    Login om te reageren
  12. Timmie zegt

    11 juli 2009 om 11:49

    Weer een die een diesel-Cayenne verkl**t. Een remedie: lach de eigenaar en de tuner eens goed uit met je nieuwe 740d: affabriek én meer vermogen uit 3 liter!

    Login om te reageren
  13. Laue zegt

    11 juli 2009 om 12:54

    @rstyled

    kenmerk van gemiddelde diesel rijder:

    -geen petjes herrie
    -geen petjes uitlaat
    -geen uitstekende spoilerts

    maar een dikke plemp roet in je face bij het stoplicht :P

    mee eens dat je op elke hoek een chippie in je diesel kan laten zeggen.
    andere injectoren/turbo doet wonderen ;)

    Login om te reageren
  14. Innokenty zegt

    11 juli 2009 om 18:00

    Wel een beetje raar dat zelf een diesel 4 uitlaten geven. Nu is er geen bijna geen verschil tussen een Turbo Cayenne een Diesel. Het enige verschil is dat de Turbo 2x zo veel kost en 2x zo snel is.

    Login om te reageren
  15. Yo..nas zegt

    12 juli 2009 om 01:27

    Velgen op de foto zijn verschrikkelijk lelijk en nog te klein ook. Maar de motorische aanpassingen zijn goed en voor een zeer schappelijke prijs.

    Login om te reageren
  16. JanJansen zegt

    12 juli 2009 om 11:00

    @ Jo
    Zelfs minder gaan verbruiken? Dat Porsche daar zelf niet aan heeft gedacht! Bel jij ze even om het te gaan vertellen.

    Login om te reageren
  17. BmwMPower zegt

    12 juli 2009 om 13:38

    Ik wil Gemballa!
    Alleen hun hebben de allergaafste Cayenne.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North