• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Bugatti Veyron moet Nissan GT-R nu wel voor laten

Auteur: Dennis, gepost 10 juni 2010 om 08:51 – 139 Reacties

Nissan GT-R klopt Bugatti Veyron


“Nieuwe ronde nieuwe kansen” noemen ze dat…

Een kleine drie weken geleden lieten we je een filmpje zien waarin de Veyron en de GT-R het in Rusland tegen elkaar opnamen. Ondanks dat de door tuner Switzer behandelde GT-R alleraardigst presteerde, moest deze toch zijn meerdere erkennen in de Veyron.

Maar het tij kan ook keren. Opnieuw staat het duo in Rusland tijdens Moscow Unlim 500+ naast elkaar voor een dragrace. Ditmaal overdag en deze keer bijt de GT-R behoorlijk van zich af. Was de GT-R uitgerust met een soort Nitro installatie? Had de Veyron problemen? Vraag niet hoe het kan, want dat weet ik ook niet, maar de Veyron wordt in onderstaande video na een eerste opwarmsprintje toch echt stevig geklopt. En wat klinkt het lekker, ik zou bijna zeggen NSFW, want de speakers moeten open! (vanaf 1.10min)


Met dank aan FlowMotion voor de tip!

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, gt-r, Nissan, rusland, snelweg, Vergelijkingen, veyron, Video

Vorig bericht: « CarPolitics: VVD en Pvda beiden 31 zetels! [updated]
Volgend bericht: Audi A4 Avant op bescheiden goudgele slofjes »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jokke zegt

    10 juni 2010 om 08:57

    Daar gaat het woord ‘porschekiller’, vanaf nu iedereen aan de Veyronkiller!

    Login om te reageren
    • sebasjuhh zegt

      18 september 2011 om 22:38

      @Jokke: porsche killer is het niet geweest vriend

      Login om te reageren
  2. Bjorn Zijlstra zegt

    10 juni 2010 om 08:57

    Ik weet niet wat ze hebben gedaan met die GTR, maar wat is dat ding snel zeg.. abnormaal..

    Login om te reageren
  3. Sjoske zegt

    10 juni 2010 om 08:59

    Dat kan gewoon niet… die veyron wordt of niet vol gereden of heeft een probleem

    Login om te reageren
  4. Ricky zegt

    10 juni 2010 om 09:01

    Schiet mij maar lek… Dit gaat basurd hard

    Login om te reageren
  5. alltimer zegt

    10 juni 2010 om 09:02

    holy cr*p!
    die gt-r is snel!

    Login om te reageren
  6. wotevajjjj zegt

    10 juni 2010 om 09:02

    nissan !!! maar waarom zet die bug kerel zijn spoiler niet af ?

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      10 juni 2010 om 10:47

      @wotevajjjj: logisch als je op de rem trapt…ze laten het kijkertjes even ‘weten’ dat het snelheidsverschil uiteindelijk het gevolg is van ‘remmen’…

      Ik denk dat de Veyron-rijder (Jopie Braafnekski) vergat om de sleutel in de middenconsole te stoppen; en dan racen tegen een 750-800Pk sterke Nissan…tsja…

      Login om te reageren
  7. Jeff zegt

    10 juni 2010 om 09:11

    Idd, vet!
    Mss het natte wegdek….

    Login om te reageren
  8. ardonjr zegt

    10 juni 2010 om 09:12

    Bizar? De Veyron kruipt langzamer dichterbij.. en dan ineens *BAM* weg GTR!! NICE! :D

    Login om te reageren
  9. demoder zegt

    10 juni 2010 om 09:15

    Je kan toch alle snelle auto’s voorzien van nitro en andere tuning sets om maar zo snel mogelijk te gaan. We hebben het hier over een standaard straatauto de Veyron ( wat je standaard noemt natuurlijk ) en een verschrikkelijk opgefokte Jap, dat is appels met peren vergelijken.

    Er is simpelweg geen standaard straatauto die sneller is dan een Veyron. De vergelijking gaat dus nergens over.
    Ik zou die GT-R wel eens willen zien als die een ton op de klok heeft staan. Wat er dan nog over is van het blok.

    Login om te reageren
  10. Xxx zegt

    10 juni 2010 om 09:16

    wtf ! eigenlijk, hoe snelllll zou dit niet zijn :p toch ‘voor ons gewone stervelingen’ onvoorstelbaar heh :)

    Login om te reageren
  11. silly zegt

    10 juni 2010 om 09:23

    @demoder

    Het gaat wel keihard zeg !!!…..maar idd dit kan je niet al te lang doen met die nissan,want dan is ie kapottttttttttttttt !!!

    Login om te reageren
  12. AutomotivePassionNL zegt

    10 juni 2010 om 09:23

    @ardonjr
    Wat dacht je ervan dat de Veyron in de remmen ging?

    @xxx
    Nee hoor, niet onvoorstelbaar, maar hard gaat het wel :D
    Veyron staat nog op het wensenlijstje. 800pk is nu nog de top qua meerijden.

    Login om te reageren
  13. alltimer zegt

    10 juni 2010 om 09:24

    only in russia!
    hier zie ik dit niet zo snel gebeuren…

    Login om te reageren
  14. Jantje_555 zegt

    10 juni 2010 om 09:28

    mss is die camera heel dik waardoor de auto te veel moeite krijgt!

    Is zou die GTR wel is op een dyno willen zien!

    Login om te reageren
  15. Waxweazel zegt

    10 juni 2010 om 09:29

    Veyron en nat wegdek is geen goeie combinatie.
    Je kan in de eerste drag-race zien hoe de bestuurder van de Veyron problemen heeft om plankgas te geven zonder dat de auto onbestuurbaar wordt.

    Met andere woorden, die Veyron houdt duidelijk in, voor zijn eigen veiligheid wel te verstaan.
    Maar de GT-R laat toch wel zien hoeveel grip hij heeft, zelfs bij nat wegdek.

    Login om te reageren
  16. McHiel zegt

    10 juni 2010 om 09:31

    Dit is absurd!!!! Hoe kan het dat in het 2e sprintje de Nissan weg rijd bij de Veyron, daarna haalt de Vayron de Nissan weer in. Wat volgt er, een Nissan die zich lijkt af te schieten als een racket! Echt bizar!!!

    Login om te reageren
  17. Laurens zegt

    10 juni 2010 om 09:35

    De Veyron zal de sleutel in de deurdorpel niet omgezet hebben denk ik.
    En volgens mij gaat ie in de eerste run niet voluit, want iedereen weet dat zo’n bak veel sneller kan…

    Login om te reageren
  18. lexie2797 zegt

    10 juni 2010 om 09:36

    werkt de veyron niet met een sleutel en als die sleutel er niet in zit dat hij inhoudt? zou een logische verklaring zijn lijkt mij zo

    Login om te reageren
  19. FungHo zegt

    10 juni 2010 om 09:39

    NSFW? Kan iemand mij ff bijpraten wat dat precies betekend?:P

    Login om te reageren
    • John zegt

      10 juni 2010 om 09:46

      @FungHo: Not Suitable For Work
      OT: Rimmend hard..

      Login om te reageren
    • Wouter zegt

      10 juni 2010 om 09:49

      @FungHo: http://tinyurl.com/crdmwz

      Login om te reageren
  20. Fiskmas zegt

    10 juni 2010 om 09:45

    Not Safe For Work als het goed is.

    Login om te reageren
  21. Joshua zegt

    10 juni 2010 om 09:46

    @Demodder:
    Wat denk je dat een Veyron kost kwa onderhoud, dat valt (zoals je zelf al beetje zegt) ook al niet meer echt onder de echte straat auto’s.. Enige wat we uit dit filmpje kunnen halen is dat – als de veyron voluit gaat – die GT-R echt bizar snel is!

    @FungHo: Not Safe For Work, wordt wel eens bij filmpjes gebruikt waarin een meisje staat te dansen of een tietje laat zien, hehe ;)

    Login om te reageren
  22. Neal zegt

    10 juni 2010 om 09:54

    onderhoudsbeurtje op een Veyron komt op een 23-25.000 euro (ex banden)en dan moet je hem ook nog ff vriendelijk naar Frankrijk rijden (of beter, laten verzenden/vliegen) want enkel daar mag men eraan werken.

    dus ja, doe mij maar ff die GT-R met tuningkitje (80.000 voor de auto en al meot je dan nog eens 50.000 voor een gepreped blok neerleggen…. doe maar…

    Login om te reageren
  23. Dimglor zegt

    10 juni 2010 om 09:56

    Hey what do I see there in my rearview mirror?? Oh it’s a Bugatti Veyron ;)
    Is waarschijnlijk wel uitgerust met een soort NOS systeempje…. je ziet het mooi bij de 2de rit… De Bugatti komt dan langzaam in de leiding en dan plots, zoef die Gt-r die gewoon voorbij schiet…

    Login om te reageren
  24. spykerboy zegt

    10 juni 2010 om 10:02

    haha, en toch zou ik liever meer uitgeven voor de “langzame” veyron dan die oerlelijke GTR :) als ik het geld had vind ik het het vershcil wel waar om de looks (maar zou toch een wiesmann of ferrari kopen als ik eht geld had :P vind ze allebij niet echt mooi :) )

    Login om te reageren
  25. GijsSpierings zegt

    10 juni 2010 om 10:03

    Dit is gewoon ziek. Moet inderdaad wel een NOS kitje in liggen want hij schiet er in een keer zó hard vandoor.

    Login om te reageren
  26. Laurens zegt

    10 juni 2010 om 10:07

    @ Lexie

    Yep. Wanneer je de top wilt halen in een Veyron moet je in de dorpel een sleutel steken (en omdraaien natuurlijk). Dan gaat ie in de raceafstelling. Dat zal een slok op een borrel schelen denk ik.

    http://www.youtube.com/watch?v=jk1t6S737Cs (vanaf 4.12 min)

    Login om te reageren
  27. lars zegt

    10 juni 2010 om 10:22

    haha eindelijk word die grote volkswagen is goed verslagen

    Login om te reageren
  28. erik zegt

    10 juni 2010 om 10:24

    @lexie, laurens,

    De bugatti kan 375 km/h zonder gebruik van de magic key en ik denk niet dat ze in dit filmpje al 375 km/h rijden op t moment dat de bugatti wordt afgetroefd..

    Login om te reageren
    • Laurens zegt

      10 juni 2010 om 12:19

      @erik:

      Oké, wist ik niet.
      En nee, lijkt mij ook niet…

      Login om te reageren
  29. Potje zegt

    10 juni 2010 om 10:29

    Ik vraag me nog steeds af waarom iemand zo veel geld zou uitgeven voor een nissan……

    Login om te reageren
    • bigcar zegt

      18 september 2011 om 20:40

      @Potje: goedkoopste in z’n klasse en ook eentje die ver boven uit z’n klasse steekt
      m.a.w. prijs / prestatie verhouding is gewoon superieur!

      Login om te reageren
  30. saba zegt

    10 juni 2010 om 10:35

    wat een geweldige onboards zeg,…

    Login om te reageren
  31. Henk_he zegt

    10 juni 2010 om 10:36

    Die Veyron gaat (in ieder geval bij het 2e sprintje) gewoon van het gas af, dus lijkt het alsof de GTR wordt afgeschoten. Als de Veyron echt vol gas was gegaan, zouden de boompjes steeds sneller voorbijschieten, en dat doen ze niet. Simpel..

    Login om te reageren
  32. circlestorm69 zegt

    10 juni 2010 om 10:37

    Ik zeg dat er Nitro in de Nissan zit en dat de cameraman in de Bugatti 220kg weegt. Anders weet ik het ook niet!

    Intro van het filmpje is wel grappig…eerst een Bugatti logo en daarna een Nissan logo. Twee uitersten. Totdat je de GT-R ziet gaan!

    Login om te reageren
  33. Daeruin zegt

    10 juni 2010 om 10:43

    @Erik: Is enkel de topsnelheid gelimiteerd zonder sleutel? Of ook het vermogen? Want mij lijkt het wel plausibel dat die zonder sleutel op 700pk staat ofzo, die 300pk extra heb je in stadsverkeer toch niet nodig… (Zo’n beetje als een BMW M5 die je ook in iDrive op z’n volle kracht moet instellen) Beetje inschattingsfout van die Rus om die GT-R als stadsverkeer in te schatten hoe dan ook :)

    Serieus geprepareerde GT-R alleszins, die wagen blijft toch verrassen. Ook al houdt die het niet zo lang uit, je kan natuurlijk voor het geld van de Veyron 10 GT-R’s verslijten…

    Voor mij echter toch de Veyron, ook al zijn ze echter niet te vergelijken; een wagen met zulk comfort, design dat zo’n staaltje van techniek zo de straat op brengt :p

    @ Potje: Omdat niet voor iedereen de badge het belangrijkste is. Kijk eens naar de prestaties van dat ding, voor dat geld komt niets in de buurt ervan. Ik vind het persoonlijk een lelijk hok, maar je kan niet ontkennen dat het een schitterende machine is…

    Login om te reageren
  34. Relief zegt

    10 juni 2010 om 10:46

    Haha dat mensen dit nog geloven ook. Als die GT-R echt zo snel is, zou hij van 0-100 binnen de 2 seconden. Daar geloof ik geen snars van.

    JE hoort aan de auto van de veyron dat deze totaal niet op zijn max gaat en je hoort hem zelfs snelheid verminderen.

    Login om te reageren
  35. Blitz zegt

    10 juni 2010 om 10:48

    Grappig filmpje… vraag me wel af wat er nou in die GTR zit… Educated guess: Een NOS kit… maar dat hebben meerdere al gezegd… Ik ken nog een ander filmpje van die GTR (Dragtimesinfo) waar hij op een afgelegen weg achter elkaar sprintjes van 10.xx secondes doet… die GTR gaat echt af…. :D

    Login om te reageren
  36. Blitz zegt

    10 juni 2010 om 10:48

    ^^^ 1/4 mile sprintjes bedoelde ik… :)

    Login om te reageren
  37. rstyled zegt

    10 juni 2010 om 10:55

    als allebei auto’s stock zijn, kan een gtr dit niet winnen, punt uit.

    Login om te reageren
  38. Daeruin zegt

    10 juni 2010 om 10:56

    @Relief: Er zijn GT-R’s getuned tot 800+ pk (tot zelfs 1000), in combinatie met een NOS setje zie ik niet in waarom dat zo onmogelijk is. Zeker zonder full power mode van de Veyron.

    Login om te reageren
  39. Jochempie zegt

    10 juni 2010 om 11:02

    Mijn god wat gaat die GT-R hard! Hij laat die Veyron echt gewoon staan. Als die Veyron de motor voorin had, kon men er nog veel meer vermogen uit halen…. Maar ja, die koeling..

    Login om te reageren
  40. Stoplichtsprintertje zegt

    10 juni 2010 om 11:05

    Damn… die nissan blijft verbazen.

    Alhoewel er vrijwel zeker sprake was van NOS

    Login om te reageren
  41. Nico94 zegt

    10 juni 2010 om 11:08

    Hahaha!

    Login om te reageren
  42. RALM zegt

    10 juni 2010 om 11:11

    Ik had op een andere site gelezen dat de Veyron bij de eerste race inderdaad moeite heeft met het vermogen en daarom niet voluit gaat. Bij het tweede filmpje wordt het inderdaad duidelijk dat de Veyron toch wel echt de overhand heeft normaal gesproken. Maar die GT-R is zeker de morele winnaar wat mij betreft. Een auto voor iets meer dan een ton, dan even bij Switzer langsgaan, P800 kit laten installeren en je rijdt gewoon bijna een hypercar van meer dan 1,8 miljoen eruit. Meestal ben ik niet zo van de tuning om een Veyron te verslaan, zoals die SSC Aero etc. Maar dit is gewoon te vet toch, die GT-R was helemaal niet purposebuilt om de Veyron te kloppen..maar na wat aanpassingen komt hij zo dichtbij!En hij blijkt nog eens fenomenaal met dat extra vermogen om te kunnen gaan. Super!

    Login om te reageren
  43. Benjamin zegt

    10 juni 2010 om 11:12

    Een Bugatti Veyron heeft altijd het volle vermogen. Die sleutel legt hem lager en zet de begrenzer af. Bij een reactie van: na x aantal km is de GT-R kapot heb ik de volgende bedenking:
    Voor de prijs van één w16 blok kun je die v6 zeker 10x reviseren met andere stukken, en als het blok op is er een ander inlepelen.

    Login om te reageren
  44. Neal zegt

    10 juni 2010 om 11:12

    Zonder sleutel zit de Bug op een goeie 700 pk en daaraan zit de Switzer GT-R ook. Dus enkel gewicht, versnellingsbakverhoudingen spelen een rol.

    Conclussie, de Bug zal in ‘race-mode’ de Gt-R nog steeds verslaan, zeker op topspeed. Om de zwaartekracht en tegenwind te verslaan heb je vermogen (lees koppel) nodig en dan is een 16.4 liter 16cil nog altijd in het voordeel tov een 3.5 6cil met hetzelfde vermogen

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      10 juni 2010 om 17:46

      @Neal: Wauw, jij kent er veel van?Een Bugatti Veyron heeft een cilinderinhoud van 16,4 liter?Zozo?

      Login om te reageren
  45. H_Kroese zegt

    10 juni 2010 om 11:16

    Als je die tweede run, wanneer je denkt dat de Veyron ouderwets oppermachtig is, bekijkt en de GT-R zijn Nitro-knopje vervolgens indrukt kun je niet anders dan ongecontroleerd giechelen.
    Tuurlijk ging die Veyron niet voluit, en wat Waxweasel over dat natte wegdek zegt lijkt me een redelijke observatie. Blijkt GT-R voor Grip Tijdens Regen te staan.
    De overbuurman heeft zo’n apparaat staan, en je kan zeggen wat je wil, maar het de associatie die je krijgt is niet “Hey, een Nissan”, en als je nu ook ziet hoe geavanceerd die auto voor z’n prijsstelling is kan ik met goed voorstellen dat je geen Audi/BMW of Porsche koopt.

    Login om te reageren
  46. Jordi zegt

    10 juni 2010 om 11:26

    Dit is tog geen eerlijke vergelijking, ga dan een standaard GT-R vergelijken met een standaard Veyron.. en dan wint de Veyron wel.

    Login om te reageren
  47. Peej zegt

    10 juni 2010 om 11:27

    niks nitro, de veyron eigenaar remt, kijk maar naar de vleugel die je net nog ziet terugklappen van de remactie. wat een onzin gaat hier rondt haha :D

    Login om te reageren
  48. FlowMotion zegt

    10 juni 2010 om 11:28

    Even paar mythes uit de wereld helpen:

    1)Er was GEEN nos installatie op GT-R aanwezig, daar beginnen ze niet aan. Op geen een filmpje van dragtimes.info zie je dat ze ook maar iets van NOS gebruiken. Reden? Betrouwbaarheid, een van de Switzers heeft daar al 3 keer zijn blok moeten vervangen, en dat zonder NOS… GTR had 800pk aan boord.

    2) Veyron reed WEL met “magic key”, ik stond erbij toen hij de settings activeerde (ding kwam lager te zitten e.d.), sterker nog, ik heb het aan die gast gevraagd.

    3) De eigenaar van Veyron is niet echt een ervaren dragger, hoewel er vrij weinig hoeft gedaan te worden + ze meten zonder reactietijd daar. Snelste tijd van de dag was ook door dezelfde gast gereden die in GT-R rijdt, maar dan wel in de Veyron (26.1 sec @ fullmile).

    4) Voor volledige resultaten verwijs ik jullie naar http://www.dragtimes.info/results/mile/ Resultaten van 2010 editie worden vandaag pas geupload.

    5) Filmpjes geschoten door mij @ Unlim http://www.autojunk.nl/gebruikers/FlowMotion

    Nog vragen? Stel ze.

    Login om te reageren
    • T16 zegt

      10 juni 2010 om 15:29

      @FlowMotion: Er staat cyrillische tekst in het filmpje. Kun je die voor ons vertalen?

      Login om te reageren
      • FlowMotion zegt

        10 juni 2010 om 16:52

        @T16:

        Niks bijzonders:

        “Zijn jullie klaar?”

        “Doe jullie gordels om!”

        “We starten!”

        “Zo dus …”

        Halvewege filmpje vraagt Oleg (gast in witte shirt):
        “En hoe vond je het?”

        Daarna tijdens het rijden:

        “Vanaf hoeveel Oleg?”

        “50” – (km/u rollend start)

        Comments op het laatst:

        “Niet herhalen!”

        “Levensgevaarlijk!”

        Comments van presentatoren:

        “26.1 sec voor Bugatti Veyron van Oleg en xxx gefeliciteerd, 1e plaats”

        Oleg onderbreekt: “geen eigenaar, maar test-piloot”

        ZO!

        Login om te reageren
  49. Roland zegt

    10 juni 2010 om 11:29

    Die tweede run is toch best duidelijk?
    De veyron is duidelijk aan het winnen totdat hij gaat remmen (je ziet zelfs de spoiler nog net in remstand staan als de camera omdraait)
    wat er de 1e run gebeurde weet ik niet
    en een veyron heeft zonder die 2e sleutel niet minder pk’s, alleen de topsnelheid is begrenst en de spoiler gaat niet helemaal in en wagenhoogte zijn iets anders

    Login om te reageren
  50. Mr.X zegt

    10 juni 2010 om 11:30

    Neal, wat een onzin praat je toch….
    Die extra sleutel zorgt er alleen voor dat de auto lager gaat liggen en dat de adaptieve spoiler omlaag blijft om een zo laag mogelijke luchtweerstand te creëren.
    Zonder die sleutel heeft de auto ook gewoon 1000pk, alleen haalt hij geen 400km/h omdat de luchtweerstand dan te groot is.

    Login om te reageren
  51. FlowMotion zegt

    10 juni 2010 om 11:30

    Edit: Veyron remde idd in de 2e run, ze reden terug, dus niet op tijd remmen zouden ze in publiek knallen, en zoals ik al zei: Veyron eigenaar was niet zo zelfverzekerd als GTR rijder.

    Login om te reageren
  52. GOD zegt

    10 juni 2010 om 11:40

    @ FlowMotion

    Kijk zulke info hebben we wat aan.
    Kon zelf ook wel raden dat het met remmen te maken had.
    Met NOS krijg je wel een lekkere boost maar maakt je wagen nog geen raket.
    Zal wel heel vet zijn geweest daar ofnie.

    Login om te reageren
  53. MC959 zegt

    10 juni 2010 om 11:56

    Ik heb altijd gehoord dat de Bugatti ALTIJD 1000PK heeft,
    de speciale sleutel zorgt er gewoon voor dat de achterklep niet uitkomt en verlaagt de wagen 1 a 2 cm zodanig hij zijn top kan behalen, wat hij maar kan doen in een acceleratie als ge stopt voor de top moet je stoppen en weer de sleutel insteken en gans de procedure herstarten…
    nooit gehoord dat hij maar 700pk’s heeft zonder die sleutel.

    Login om te reageren
    • Olivier zegt

      10 juni 2010 om 13:34

      @MC959: De Veryon heeft altijd minimaal 1001 pk maar vaak nog wel wat meer. De GT-r heeft altijd minimaal 480 maar heeft bij alle test vaak een pak meer.De sleutel is alleen voor het niet omhoog komen van de spoiler tot de eerste keer remmen en dat de auto lager bij de weg komt te liggen en heeft neits te maken met de hoeveelheid pk’s.

      Login om te reageren
  54. Duidelijk zegt

    10 juni 2010 om 12:03

    In de tweede run zie je dat de Bugatti sneller is eenmaal die zijn aerodynamica terug in orde heeft (raam staat open). En dan stop die met acceleren, dat zie je aan de snelheid waarmee de bomen voorbij komen (Toevallig dat juist dan de muziek het geluid van de motor onderdrukt?).

    En zoals al gezegd: Het is appelen met peren vergelijken. Ik weet niet of deze Nissan hier in Europa door de controle komt. De Bugatti in ieder geval wel.

    Login om te reageren
  55. FlowMotion zegt

    10 juni 2010 om 12:04

    @ GOD

    Het duurde voordat de vetheid op gang kwam, maar uiteindelijk was het wel waard. Enkele deelnemers waren geinteresseerd om mij te komen opzoeken @ Dutch Quarter Mile, dus wie weet kunnen we discussie naar live niveau tillen.

    Login om te reageren
  56. Nick GT-R zegt

    10 juni 2010 om 12:06

    Is het de P1000 kit van switzer die op deze GT-R geinstalleerd is????

    Login om te reageren
  57. wolffjee zegt

    10 juni 2010 om 12:08

    die nissan heeft zoiezo iets van lachgas ofzo.. als je ziet dat hij “OPEENS” er snoeihard vandoor gaat.. en het is zeker niet dat die bugatti werd ingehouden

    Login om te reageren
  58. Pier zegt

    10 juni 2010 om 12:16

    Ik vind het anders er wel op lijken dat de Bugatti niet voluit gaat. No matter what, ook al is die GT-R opgevoerd dan nog is dit verschil te groot..

    Login om te reageren
  59. Something zegt

    10 juni 2010 om 12:18

    @relief: laat mensen maar denken dat de nissan sneller is, hebben ze ook weer een blije dag :)
    Iedereen weet dat de Veyron sneller is, dat er in dit filmpje wat dingen niet kloppen dat merkt iedereen, ook al willen sommigen het niet toegeven.
    Lekkere rocktrack op het einde trouwens :D

    Login om te reageren
  60. BB zegt

    10 juni 2010 om 12:20

    Volgens mij zat Erika Terpstra op de achterbank van die Veyron!

    Login om te reageren
  61. RuudV68 zegt

    10 juni 2010 om 12:21

    HAHA….volgens mij durft die Bugatti gast gewoon niet harder dan 180km/h..!!

    Login om te reageren
  62. Lan_Evo zegt

    10 juni 2010 om 12:25

    Hehe en dan te bedenken dat een GT-R geeneens per se ontworpen is om snel te gaan in een rechte lijn, maar meer voor het betere bochtenwerk. Op een circuit zou die Veyron wss helemaal geen kans meer hebben.

    Hoeveel weegt zo’n Veyron trouwens? Want als die veel zwaarder is kan dat 200 pk voordeel zo verwaarloosd worden natuurlijk. En hij had problemen met tractie zo te zien.

    Login om te reageren
  63. B3nk0 zegt

    10 juni 2010 om 12:26

    Ehhh jongens, op 0:36 keek hij denk ik alleen al naar zijn gaspedaal, dat ding staat te popelen om te rennen….

    WTF!!!!

    Login om te reageren
  64. Jochempie zegt

    10 juni 2010 om 12:26

    @BB: volgens mij had die Veyron een achterbank!

    Login om te reageren
  65. koekepan zegt

    10 juni 2010 om 12:29

    mss is het de veyron-replica wel ^^
    met een 4liter motor ofzo…

    Login om te reageren
  66. BaySideBlueBoy zegt

    10 juni 2010 om 12:47

    Wait until you see this…

    http://www.gtrblog.com/2009/12/16/ams-performance-1000hp-gt-r-build-high-tech-introduction/

    Login om te reageren
    • Osca zegt

      10 juni 2010 om 15:18

      @BaySideBlueBoy: (sorry voor double post )
      kan niet wachten tot die GTR af is :P

      Login om te reageren
  67. xilver zegt

    10 juni 2010 om 12:57

    Weeral een nutteloos filmje… en weeral vergeet iedereen dat het om een zwaar gemodificeerde GT-R gaat terwijl dat die Veyron nog altijd standaard is. Als je dezelfde aanpassing van die GTR verhoudingsgewijs op die Veyron zet dan gaat die pas keihard knallen…

    Login om te reageren
  68. nokiaaaaa zegt

    10 juni 2010 om 12:59

    veryron zal hoogstwaarschijnlijk wel rapper geweest zijn en ingehouden :) , geef me tog maar de nissan :D pakke goeikoper en sneller op de ring

    Login om te reageren
  69. een oplettende voorbijganger zegt

    10 juni 2010 om 13:06

    ja leuk, daar hebben we het verhaal weer van de verhoudingen.
    en als we het over verhoudingen hebben, in geld dan, waar ben je dan goedkoper mee uit? (voor / na het opvoerbeurtje)

    kortom beiden zijn gevaarlijk snel, er zou maar een kind oversteken

    Login om te reageren
  70. Grote Smurf zegt

    10 juni 2010 om 13:23

    Veyron gaat van gas af… duidelijk te zien aan de omgeving.

    Login om te reageren
  71. timZ zegt

    10 juni 2010 om 13:27

    wtf? hoe kan dat nou… dat ding heeft toch 1001pk???

    0-100>>> 2,5s

    Login om te reageren
  72. Olivier zegt

    10 juni 2010 om 13:37

    Al had die Gt-r ook 1000 pk of desnoods 1200 het verschil is echt veel en veel te groot om dit serieus te nemen. De Veyron heeft door de grote boring,4turbo’s en 16 cilinders namelijk veel en veel meer koppel en bij tussensprints heb je dat toch ook echt nodig.

    Login om te reageren
  73. lambo4all zegt

    10 juni 2010 om 13:44

    alweer zon race… en alweer met die saaie GTR…. deze heeft natuurlijk 1500pk net als die Gallardo die we laatst zagen.
    next.

    Login om te reageren
    • As_long_as_it_is_fast zegt

      10 juni 2010 om 14:31

      @lambo4all: Saaie GT-r?
      ff serieus man, die auto is alles behalve saai. :D
      Als je daarin mag rijden is het waarschijnlijk het minst saaie dat je in heel je leven zal rijden.:p
      Wat gaat dit hard zeg, zelfs al gaat die veyron van de gast, wat gaat die GT-R vooruit.. Heerlijk gewoon.
      Toch wel crazy russen als ge ’t mij vraagt. :D

      Login om te reageren
  74. poeperman zegt

    10 juni 2010 om 14:34

    @ olivier

    door de grote boring? ’t is de slag die koppel bepaalt

    Login om te reageren
  75. jack_abarth zegt

    10 juni 2010 om 14:42

    @Xilver,

    De “zware modificaties” aan de nissan zitten op een “standaard” Veyron.
    NOS daargelaten natuurlijk.
    De nissan doet het nog steeds met:

    -Minder inhoud
    -Minder cilinders
    -Minder turbo’s

    Login om te reageren
  76. Osca zegt

    10 juni 2010 om 15:10

    @Something , boeit me niet wat je zegt mare.. IN YOUR FACE! :D

    Login om te reageren
    • Something zegt

      10 juni 2010 om 15:21

      @Osca: Wat een zielig mannetje ben je zeg, met je in your face? wat in me face? dat er hier iets niet klopt dat is duidelijk.
      Dus niet dom lullen wanneer het een feit is dat de Veyron sneller is, dat de bestuurder niet durfde wil niet zeggen dat die speelgoedwagentje sneller is.
      Dus IN YOUR FACE;)

      Login om te reageren
  77. Something zegt

    10 juni 2010 om 15:28

    Dit filmpje heeft een overeenkomst met het filmpje waarin de mclaren f1 en veyron tegen elkaar racen.
    Het was duidelijk te zien dat hammond toen ook niet volle kracht vooruit ging, maar ach als er mensen willen zijn die geloven dat dit speelgoedwagentje sneller is dan moeten ze vooral in die waan blijven.

    Login om te reageren
  78. Davidov zegt

    10 juni 2010 om 15:29

    LOL, wat een mooi filmpje. De Veyron wordt een keer geklopt en meteen janken de fans :/

    @ Len_Evo:

    1888 kg (leeg).

    @ jack_abarth:

    Lol, goed punt xD

    Login om te reageren
    • Something zegt

      10 juni 2010 om 15:39

      @Davidov: En jij voegt je toe aan de blinde mensen, de Veyron wordt niet geklopt, de bestuurder bakt er gewoon niets van dat is 1 ding dat duidelijk is.
      Janken? of jij bent gewoon blind, en wil niet accepteren dat de Veyron sneller is en blijft.
      Plaats The Stig in beide wagens, en dan zal je zien hoe dat stuk schroot de gt-r afgemaakt wordt als de zielige speelgoedwagentje dat het is.

      Login om te reageren
  79. Blitz zegt

    10 juni 2010 om 17:18

    Luister niet naar Something iedereen….

    Hij wil alleen maar een flame war beginnen…

    Login om te reageren
    • Something zegt

      10 juni 2010 om 17:38

      @Blitz: Nee ik wil geen flamewar beginnen :) dus zo een lompe plaatje is dan ook dom en ongepast:)
      K vind alleen wel dat velen hier puur feiten aan het ontkennen zijn, door te zeggen dat de gt-r sneller is.
      Dat plaatje zal vast meer van toepassing op jezelf zijn:)

      Login om te reageren
  80. Davidov zegt

    10 juni 2010 om 17:25

    @ Something:

    Dus een GT-R is volgens jou hetzelfde als bijvoorbeeld een Porsche GT3? Een speelgoedwagentje dat op vrijwel elk circuit uit de voeten kan. Oké, jij je zin.

    Login om te reageren
  81. hayemyes zegt

    10 juni 2010 om 17:29

    @een oplettende voorbijganger:
    een kind over steken het is ten eerste afgesloten daaro en dat een oude vliegveld geweest ik weet niet hoor maar speelde jij ook op een oude vliegveld toen je klein was???

    Login om te reageren
  82. rebbels zegt

    10 juni 2010 om 17:53

    Iedereen die niet begrijpt waarom dit leuk is heeft waarschijnlijk nog niet eens een rijbewijs.

    Wat is er leuker dan een auto af te troeven die voor de meesten onbetaalbaar is en word gezien als een statement?
    Weinig.

    De Bugatti rijder is een emotieloos type, hij heeft geld en heeft gewoon de snelste auto gekocht die er is waarbij hij alleen het gas hoeft in te trappen.
    De Nissan rijder heeft waarschijnlijk geld gespaard en zo langzamerhand zijn auto veranderd in een allesverslindend monster en daar heb ik waardering voor.

    Dat is onbetaalbaar, voor de rest Eurocard Mastercard.

    Mvg,

    Remon

    Login om te reageren
    • Something zegt

      10 juni 2010 om 18:08

      @rebbels: Hoe is dit aftroeven? Ondanks dat ik een Veyron fan ben, weet ik nog wel feiten te onderscheiden van meningen.
      Feit is dat de Veyron sneller is, dat de gt-r wint in bovenstaand filmpje is te wijten aan de bestuurder.
      Dan roep je ook nog is dit is dat over de Bugatti rijder, dat is jouw mening en niet een feit.

      Login om te reageren
  83. trambel zegt

    10 juni 2010 om 18:16

    wat een zielige verweren hier van de veyron lovers, 1001 pk uit een 16 cil. met 4 turbo’s is geen wereldwonder. moet hij atmosferisch makkelijk kunnen halen volgens mij, dus niet zeuren dat de nissan 1 turbo heeft en zo gezegd niet standaard meer is.. gewoon erg genaaid met je k@t bugatti van bijna 2 miljoen..

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      10 juni 2010 om 20:01

      @trambel: Tuurlijk is het geen wereldwonder, maar vergeet niet dat dit 20 jaar moet kunnen meegaan zonder al té grote kosten.

      Dat snap jij dus niet.

      Login om te reageren
  84. vincent996 zegt

    10 juni 2010 om 18:26

    In de eerste RUN lift de Veyron bestuurder halverwege het gas na het opschakelen. Desalniettemin had de GTR toen al een mooie voorsprong te pakken. In de 2de RUN gaat het zoals ik had gedacht. De GTR heeft de ‘edge’ bij wat lagere snelheden, en de 1001pk’s van de Veyron trekken dat boven de 250 langzaam weer recht. Wel een über GTR trouwens. Heeeeeerlijk geluid!

    Login om te reageren
  85. Loebas zegt

    10 juni 2010 om 18:34

    Zoals aangehaald door Flowmotion, is de snelste tijd neergezet in de Veyron, gereden door de GTR bestuurder in het filmpje. Zo genaaid is de Veyron dan toch niet.
    De Veyron is op dit moment DE auto om mee vergeleken te worden, en zal dat nog lang blijven.
    Als alles zo makkelijk haalbaar en in elkaar te knutselen was, hadden menig concurrenten al een gelijkaardige bolide in elkaar geschroefd. Dat is juist de kunst van de Veyron uitstraalt, het lijkt allemaal zo simpel te gaan. Als je’n topsport golfer, tennisser of skiër bezig ziet op televisie, meen je ook dat’t moeiteloos gaat… totdat je’t zelf moet doen. Concurrenten van de Veyron die’t ook zelf moeten doen, kunnen’t niet op dit moment. Praatjesmakers daar en tegen hebben de Veyron natuurlijk al lang overklast met hun k@tje :)

    Login om te reageren
  86. W0ut zegt

    10 juni 2010 om 18:36

    Hoeveel uur heeft de GTR moeten afkoelen voordat hij terug kon rijden?

    ;)

    Login om te reageren
  87. Mark zegt

    10 juni 2010 om 18:40

    @something

    Hoezo GTR niet sneller? 0-200 kan de Veyron echt niet bijhouden (ook bij voorgaande filmpjes op de snelweg) dat is een feit en wil je niet toegeven. Dat de Veyron na de hand pas sneller, oke daar heb je gelijk in. Maar goed ik zal hier wel weer een irritante reactie op krijgen ;)

    Login om te reageren
  88. Ante zegt

    10 juni 2010 om 19:09

    er wordt erg afgegeven op de duurzaamheid van de GT-R maar er zijn meerdere filmpjes te vinden op youtube die flink opgefokte skyline’s laten zien die nog erg betrouwbaar blijken ook. er is zelfs in een oude film van Clarkson waar hij een 1000pk R33 aanvoelt.

    dit zijn dan wel andere blokken maar het doel van nissan met deze auto is om mee te kunnen doen in de japanse gt series. dan moet je toch een betrouwbaar blok in elkaar klussen.

    een echte vergelijking laat ook beide wagens een rondje doen over de ring. ik denk dat een hoop mensen de veyron dan van het voetstuk gooien en eens gaan kijken naar auto’s die op de weg ook echt snel zijn.

    een race win je niet op de rechte stukken, het zijn de bochten die tellen. en dat kan de veyron aanzienlijk minder goed dan een heel aantal (ongefockte) andere auto’s.

    Login om te reageren
  89. Ante zegt

    10 juni 2010 om 19:10

    ()

    Login om te reageren
  90. Nick GT-R zegt

    10 juni 2010 om 19:16

    Elke x als de GT-R ineens “vooruit knalt” laat de veyron gewoon z’n gas los. Niks nos of iets dergelijks..

    Login om te reageren
  91. anything zegt

    10 juni 2010 om 19:19

    Ik denk da de gtr een nitro boost heeft.. want zo snel voorbijkomen tegen een denk ik tog al meer als behoorlijke snelheid is denk ik zo goed als onmogelijk

    Login om te reageren
  92. bozewolf zegt

    10 juni 2010 om 19:20

    Uh, ja, Veyron lost gewoon.

    lol @ nitro boost. Iets met klok en klepel.

    Login om te reageren
  93. Something zegt

    10 juni 2010 om 19:54

    @Mark

    P800 Switzer
    0-200 – 8.4 sec

    Veyron
    0-200 – 7.3 sec

    Deze tijden zeggen genoeg lijkt me.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      13 juni 2010 om 22:23

      @Something: De snelste tijd voor een Veyron op 1/4 mile staat op 10,2 sec…. de snelste GT-R’s doen dat ruim onder de 10… (maar wel op drag radials) en dat met “slechts” 866bhp…

      http://www.dragtimes.com/2009-Nissan-GT-R-Videos-20716.html

      Login om te reageren
  94. phantom zegt

    10 juni 2010 om 19:59

    De gtr noemen ze niet voor niets een mini veyron!
    Maar de veyron vind ik vooral in het echt met de juiste kleur veel mooier dan de gtr die een beetje hoog en lomp is.

    Login om te reageren
  95. AMG Powerrr zegt

    10 juni 2010 om 20:35

    Mij de GTR maar! Kan ik nog wat boodschappen doen, en dan in recordtijd terug naar huis.

    Login om te reageren
  96. FungHo zegt

    10 juni 2010 om 21:33

    @Iedereen: Bedankt voor de uitleg van NSFW! Snap jij!! (A)
    Maar ik denk toch echt dat dit die verlepte veyron is uit china…:P Dit is echt vernederend, da kan toch nie!

    Login om te reageren
  97. joostve zegt

    10 juni 2010 om 22:14

    Hier een GTR met 800pk tegen een veyron
    http://www.youtube.com/watch?v=Qgm2t6o6LZ8
    veyron blijft de king.

    In dit filmpje ging hij gewoon niet voluit

    Login om te reageren
    • bigcar zegt

      18 september 2011 om 20:46

      @joostve: wow, bij 3.05 zie je links een gtr met blauwe vlammen uit z’n uitlaat. dat kan maar 1 ding betekenen..(nitro?)

      Login om te reageren
  98. Grote Smurf zegt

    10 juni 2010 om 22:47

    De oorsprong van de Veyron is dat Piech gewoon eens gedacht heeft: we gaan een exclusief karretje maken van 1001 pk en 400 km/u waar we niet eens geld aan willen verdienen. Dat hebben ze dan ook gewoon gedaan ondanks dat er heel wat technische moeilijkheden opgelost moesten worden. De Veyron is een gentlemens’ car, waarmee je te kennen geeft dat je houdt van luxe, dat je dat kan betalen en dat je dat ook wil laten zien. Bekijk het als een Rolex – duur en mooi maar niet echt het uurwerk met de meest uitgebreide functionaliteit.

    De Nissan is een werk van een groep ingenieurs die, met typische Japanse mentaliteit, een bestaand ontwerp steeds verder en verder hebben geperfectionneerd om de superioriteit van hun kunnen en hun merk te bewijzen. Het is een track day car waarmee je eventueel ook even naar de gym kan en die over jou zegt dat je graag snel rijdt in een auto die niet Duits is. Vergelijk het met een Casio G-Shock – je zal ‘m waarschijnlijk niet uitdoen om de pot uit te schuren, ’t ziet er niet te verfijnd uit maar je kan er eventueel wel van aflezen welk weer het wordt in Timboektoe volgende week.

    ’t Zijn dus gewoon twee verschillende objecten. En de ene is sneller. En de andere is goedkoper.

    Login om te reageren
  99. Cantago zegt

    10 juni 2010 om 23:30

    De eerste keer ziet het er niet echt vol gas uit (geen sleutel in de Veyron?) en de 2e keer houdt de veyron het nog bij, tot hij gas los laat ofzo? Want die Nissan kan echt niet ineens zo’n sprint maken. Dat hij hem bijhoudt is al absurd!

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      10 juni 2010 om 23:32

      @Cantago: Zoals al eerder gezegd, de sleutel beperkt geen vermogen, wel aerodynamica ( auto zakt niet, spoiler blijft uitgeklapt ).

      Login om te reageren
      • Cantago zegt

        11 juni 2010 om 00:10

        @SimonMc: Ik dacht dat een Veyron dan ook op 375km/u begrenst was en (twijfel) maar 750pk had?

        Login om te reageren
        • bozewolf zegt

          11 juni 2010 om 19:00

          @Cantago: Waar heb je die onzin vandaan?

          Login om te reageren
          • Cantago zegt

            15 juni 2010 om 14:24

            @bozewolf: Nou, in het verre verleden voordat de Veyron bekend was kan ik me nog een artikel herinneren in een of ander blad (ik dacht de KIJK) waar over de Veyron werd gesproken. Dat artikel moet inmiddels meer dan 5 jaar oud zijn, alleen ik heb hem nooit meer terug kunnen vinden… Daarin stond dat je pas 1001pk en 407km/u tot je beschikking had als je de speciale sleutel in het contact deed. Ik ben eens even op internet gaan zoeken, en ik ben lang niet de enige die het over deze 2e sleutel voor de Veyron heeft. Een echt betrouwbare bron kan ik alleen niet vinden. Dit wel:

            “Maar niet iedereen mag zo snel rijden met Veyron. Je hebt er een speciale “top snelheid sleutel” voor nodig. Nadat je de sleutel in het contact hebt gestopt verschijnt er een menu waarin je gevraagd wordt of je klaar bent voor top snelheid. Als je voor ‘ja’ gaat ,sluit de auto de lucht verspreiders aan de voorkant af, trekt hij de spoilers in en verlaagd hij de afstand naar de grond van 12,5 cm naar 6,5 cm.”

            Op de meeste site’s zie ik dat er alleen een max aan de snelheid zit (375km/u), en niet aan het vermogen. Zelfs de site van Hessing spreekt er over, dus dit is echt niet zomaar uit de lucht gegrepen!

            Login om te reageren
        • SimonMc zegt

          11 juni 2010 om 20:28

          @Cantago: Zoals ik al zei…Doordat de auto niet zakt en de spoiler uitgeklapt blijft, gaat de topsnelheid vanzelf naar beneden.

          Login om te reageren
  100. GTR zegt

    10 juni 2010 om 23:50

    fuck damn! :|

    Login om te reageren
  101. Wouter zegt

    10 juni 2010 om 23:55

    Als je 500.000 in een GT-R steekt is die zeker sneller dan een Veyron.
    Dan kan je er zelfs nog 1tje kaduuk rijden…

    Login om te reageren
  102. realcar zegt

    10 juni 2010 om 23:55

    Kortom het filmpje zegt niets je kunt er alle kanten mee op.

    Login om te reageren
  103. jack_abarth zegt

    11 juni 2010 om 07:38

    @trambel,

    De GTR is sowieso een Twin-turbo, dat is hij standaard al.

    Login om te reageren
  104. rwd zegt

    11 juni 2010 om 11:21

    Eerste run wordt overduidelijk door de Veyron bestuurder geen vol gas gegeven. Het lijkt wel of hij bang is voor snelheid. Graag volgende keer een filmpje waarin beide bestuurders voluit willen en kunnen gaan.

    Login om te reageren
    • Something zegt

      11 juni 2010 om 12:57

      @rwd: :) Daar is al een filmpje over geweest paar weken terug.
      Daarin zie je hoe de de Veyron met gemak wint :D

      Login om te reageren
  105. Phille zegt

    11 juni 2010 om 18:20

    last time i checked was de p800 switzer de maximum tuning kit voor een GTR door switzer…in onderstaand filmpje zie je hoe die GTR wordt afgemaakt door een koenigsegg…dus we mogen er van uit gaan dat als de veyron voluit gaat, die gtr geen schijn van kans heeft
    http://www.youtube.com/watch?v=NIRrfyToynk

    Login om te reageren
    • bigcar zegt

      18 september 2011 om 20:55

      @Phille: tot de 180 km/h houd de gtr dat ding wel lekker bij (dankzij dubbele koppeling) maar daarna wordt die toch echt wel dik geklopt! :)

      Login om te reageren
  106. jonahim zegt

    11 juni 2010 om 20:26

    hahaaaaaa bugattie dik geownd door een auto dat 10 keer minder kost ! geniaal , nog een bewijst dat japanezen ook auto’s kunnen maken :D

    Login om te reageren
    • Something zegt

      11 juni 2010 om 22:45

      @jonahim: owned? nou NEE! ga toch knikkeren man, waarom ontken je pure feiten en roep je dit soort dingen, wanneer het een feit is dat de Veyron sneller is en vrijwel elke andere auto afmaakt.
      De P800 switzer wordt geowned door Koenigsegg in bovenstaand filmpje, en de Veyron is sneller dan de Koenigsegg.
      Als je het nu nog niet begrijpt, dan mag je van mij je waan blijven dat de gt-r sneller is.

      Login om te reageren
  107. D-Racer zegt

    13 juni 2010 om 15:03

    Gaan ze moeilijk doen met NOS kitjes? Wrm dan niet een NOS kitje in de veyron? zo moeilijk is dat tog ook weer niet…

    En volgensmij is er wel iets aan de hand met die veyron in dit filmpje…

    Login om te reageren
  108. w0o0dy zegt

    13 juni 2010 om 22:38

    enne… de tijd over de Full mile voor de Switzer GT-R… Nissan GTR R35 Switzer P800 (Oleg) – 26.928 maar 0,8 sec verschil met de snelste tijd voor de Veyron. De Veyron is sneller maar puur op vermogen.

    Login om te reageren
  109. w0o0dy zegt

    13 juni 2010 om 22:44

    oh die tijd van de Switzer is al uit 2009… mogelijk is er al een sneller tijd neergezet, maar het is ook niet ondenkbaar dat de 26,1 niet het maximale is dat de Veyron KAN halen…

    Login om te reageren
  110. proto wc zegt

    1 augustus 2010 om 22:33

    veyron vs skyline of gtr vs skyline dat wil ik wel eens zien

    Login om te reageren
  111. johan-und-patrick zegt

    22 oktober 2010 om 15:11

    veyron heeft toch zo’n mooi contact in de deur waar je een sleutel in kan doen om van 800 naar 1001 pk te gaan?

    misschien niet omgedraait:D?

    Login om te reageren
  112. nelis88 zegt

    30 juli 2011 om 18:55

    beetje late reactie, maar ik vind het wel grappig hoe mensen krampachtig hun Veyron verdedigen als zijnde de snelste auto ter wereld.
    Want wie dat beweert is bezig met appels met peren te vergelijken.
    We hebben het hier over een Bugatti Veyron:
    – 1,8 Miljoen Euro
    – 16 cilinders
    – 7993 cc
    – 1001 PK
    – 1250 Nm
    – Turbo
    – 4×4
    – Launchcontrol
    – 1888 kg

    En dan de GT-R:
    – 110.000 Euro
    – 6 cilinders
    – 3800 cc
    – 480 PK (standaard uitvoering) of 820 PK bij P800 pakket
    – 588 Nm (standaard uitvoering) of 915 Nm bij P800 pakket
    – Twinturbo
    – 4×4
    – geen launchcontrol
    – 1740 kg

    Ik denk dat eenieder met een beetje gezond verstand de verschillen wel ziet. Dit is hetzelfde als een fiets met een straaljager vergelijken en verbaasd opmerken dat de straaljager sneller is.
    Ook de topsnelheid is van aannemelijk belang, een Veyron gaat ver over 400 en een GT-R vind het rond de 300 wel prima.

    “Tot ongeveer 300 km/u kan deze auto de Bugatti Veyron 16.4 bijhouden en de topsnelheid zal liggen op minimaal 350 km/u, iets wat nog niet getest is.” (bron: Autogespot.nl)

    Waar het om gaat is dat men in Japan een auto heeft gebouwd die 17x minder kost dan de Veyron, 10 cilinders minder heeft, 4100 cc minder heeft en die toch een Veyron bijhoudt. En dat is wat men niet leuk vind bij al die Veyron fanaten, en ik kan daar hartelijk om lachen !! :)
    Dus voor mij lekker de GT-R.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North