Je kon er donder op zeggen: nu de M4 officieel is, heeft BMW hem meteen een safety car-outfit aangemeten.
Sinds jaar en dag is BMW partner van de MotoGP, de koningsklasse onder de motorracers. Over 2 weken gaat het circus weer van start, in Qatar, en daar hoort natuurlijk ook een verse safety car bij. BMW voorzag de 431 pk sterke M4 van een racelivery en de nodige koolstofvezel onderdelen: spoiler, skirts, diffuser en zelfs de omhulsels van de uitlaatpijpen zijn in carbon uitgevoerd.
Het is voor Marc Marquez, Jorge Lorenzo, Valentino Rossi en de rest van het deelnemersveld te hopen dat de coupé niet te vaak uit hoeft te rukken..
mdemooistelettervanhetalfabet zegt
Beetje te druk, niet mijn smaak meer de BMW M3/M4. Af-fabriek lijkt het al een Halfords-petjesbak.
StijnB zegt
Jeuj weer een (mooie) M die voor schut wordt gezet aan de lichten door wat opgevoerde scooters…
redneckdarian zegt
@StijnB: sure. Opgevoerde scooters. Wat een ontwetendheid
nicktexel zegt
@redneckdarian: opgevoerde brommers
sydney zegt
BMW gaat zwaar op de PR stijl.Iets wat Mercedes al een jaartje of 15 doet.
In de Krim hebben ze ook zulke persvoorlichters.
Oeps, sorry for that.
ds3thp zegt
“Omhulsels zijn van Carbon”
Zou het weer een Akrapovic zijn?
sir_smokalot zegt
@ds3thp: Ik denk het wel, maar dat wordt niet genoemd. Kan het dus niet met zekerheid zeggen. Staan ook geen Akra-stickers op de auto..
berlinetta zegt
@ds3thp: Kunnen ook gewoon Performance-uitlaten zijn. Daar kun je volgens mij ook carbonuitlaatjes krijgen.
VeniVidiVici zegt
Echt een mooie dikke SC!! Zet h’m ook maar in bij de F1… ben die SLS onderhand beu!
jrk68 zegt
@VeniVidiVici:
Die SLS is dan een beetje oud maar dat is nog altijd beter dan wat er voor het DTM veld uitsjokt.
Daar is deze ook wel op zijn plaats. Komt bij dat BMW geen link heeft met de F1.
Maar alles overwegende rijdt mijn favoriete safetycar (de 4C) in het WSB.