• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW M3 F80 gesnapt door onze spyfotograaf

Auteur: CasperH, gepost 16 december 2011 om 10:01 – 68 Reacties

BMW M3 Sedan spyshot
Onze spyfotograaf lag drie maanden in een greppel en moest overleven door gras te eten en slootwater te drinken, maar het is gelukt: hij heeft nieuwe foto’s van de M3 voor ons.

BMW is druk aan het testen met de nieuwe M3 (ook op de ‘Ring) en rijdt inmiddels met een exemplaar dat alleen nog flink bestickerd is maar verder zijn definitieve vorm lijkt te hebben bereikt. De meest in het oog springende zaken zijn de flink uitgeklopte wielkasten en de forse remschijven en wielen.

Kijken we nog iets verder dan zien we de contouren van de agressief gesneden voor- en achterbumper. Als we heel goed kijken zien we ook nog twee dubbele uitlaten onder de achterbumper hangen, daarnaast lijken de buitenspiegels wat agressiever gesneden. De auto lijkt in ieder geval qua uiterlijk dus klaar te zijn. Gaan we echt nog tot de zomer van 2013 moeten wachten op dit snoepje?

Ook interessant!

  • BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
    Video: BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
  • Video: BMW M3 Touring op de 'Ring
  • Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
    Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
  • BMW M3: ‘baanbrekende’ EV mét traditionele uitstraling
    BMW M3: ‘baanbrekende’ EV mét traditionele uitstraling

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, BMW, f30, f80, M3, spyshot

Vorig bericht: « Rhys Millen steelt meer dan een Hyundai om te driften
Volgend bericht: Verschillende banden monteren: het gevolg [video] »

Lees Interacties

Reacties

  1. E34M5Touring zegt

    16 december 2011 om 10:04

    Die wielkasten zijn echt moddervet. Staat em fantastisch!
    Can’t wait!

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      16 december 2011 om 10:17

      @E34M5Touring: Inderdaad, ik ben er klaar voor!

      Login om te reageren
  2. jolig zegt

    16 december 2011 om 10:13

    Eigenlijk staat alleen het deel dat hetzelfde is als bij de vorige versie op de foto.

    Login om te reageren
  3. gedwongenleaser zegt

    16 december 2011 om 10:16

    Ik ben een fan van M modellen maar begin het kunstje onderhand wel erg saai en voorspelbaar te vinden…

    Login om te reageren
    • gedwongenleaser zegt

      16 december 2011 om 10:21

      @gedwongenleaser: mijn voorkeur gaat dan nu ook wat meer richting Alpina modellen, wat subtieler (wat meer BMW) maar toch te onderscheiden van de gemiddelde Beamer. Het M kunstje zie je helaas te vaak door al die M pakketjes.

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        16 december 2011 om 11:59

        @gedwongenleaser: check…alpina for life.

        Login om te reageren
  4. hanse zegt

    16 december 2011 om 10:17

    Waar zie je die M3???
    Ik zie alleen een Autoblog logo!!!

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      16 december 2011 om 10:21

      @hanse: Dat Autoblog logo is juist bijna onzichtbaar in deze spyshots..

      Login om te reageren
      • tinnemans zegt

        16 december 2011 om 11:42

        @kaasboerin: spyshots ? waar ? er is alleen een logo in beeld :/

        Login om te reageren
    • 0725414 zegt

      16 december 2011 om 10:32

      @hanse: you clearly didn’t get the picture…

      Login om te reageren
    • BMW330Ci zegt

      16 december 2011 om 16:34

      @hanse: Ik wordt ook helemaal leip van die logo’s BAM! megagroot er doorheen. Doe dat AUB subtieler. Denk dat ik het vanaf nu maar bij elke foto ga zetten tot met het doorheeft.

      Login om te reageren
      • mepdenepper zegt

        16 december 2011 om 18:52

        @BMW330Ci:

        Dat snappen ze niet zo goed bij autoblog.nl. Heb ik al vaker aangegeven, maar ja.

        Login om te reageren
  5. krari zegt

    16 december 2011 om 10:36

    Das wel een mooie auto zeg!

    Login om te reageren
  6. VeniVidiVici zegt

    16 december 2011 om 10:48

    Ehhh ja… Het is werkelijk een hele oogverblindende verrassende metamorfose t.o.v. het huidige M3 model, wauw! :lol:

    Login om te reageren
  7. europameister zegt

    16 december 2011 om 10:49

    Beeld+Geluid..!? Nein.. schade..
    @Autobloggers: Hoezo wordt er steeds ontwikkelingscode F80 gebruikt ter aanduiding van de nieuwe M3..!? Makes no sense to me.. Lijkt mij dat ’t gewoon F30 dient te zijn..

    Login om te reageren
  8. drivingpleasure zegt

    16 december 2011 om 10:53

    Ziet er zeer goed uit. De brede wielkasten zijn erg dik!

    Login om te reageren
  9. Entwicklung88 zegt

    16 december 2011 om 10:59

    Vat about zhe engine?! L6T, V6T, V8T….

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      16 december 2011 om 11:02

      @Entwicklung88: Geen 8cilinder in ieder geval..

      Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      16 december 2011 om 11:05

      @Entwicklung88: Althans ik hoop ’t … :D … http://www.telegraaf.nl/overgeld/consument/11132717/__Benzine_weer_cent_duurder__.html

      Login om te reageren
      • jzaero zegt

        16 december 2011 om 12:13

        @kaasboerin: Ik heb het motorgeluid al gehoord in een video van een website die ik hier niet mag noemen. Het is duidelijk een in-line 6 met een turbo. Pluspuntje, hij heeft veel weg van het geluid van de M3 E46, het geluid dan. In lage toeren galmt dat scherpe hoge 6 cilinder geluid lekker door de uitlaten heen. In hogere toeren is ie wat tammer geloof ik. Een setje Akrapovic uitlaatjes dan maar ;)?

        Login om te reageren
        • kaasboerin zegt

          16 december 2011 om 12:41

          @jzaero: Helemaal mijn gedachte, PP uitlaat en als je er helemaal een feest van wil maken, een eisenmann of… Een Akra….!! *inLove*

          Login om te reageren
          • jzaero zegt

            16 december 2011 om 13:11

            @kaasboerin: Die 1M met Akrapovicjes. Gewoon pure eargasm.

            http://www.youtube.com/watch?v=x2_xYpmawEk&feature=related

            Login om te reageren
            • kaasboerin zegt

              16 december 2011 om 14:47

              @jzaero: Wowie, heerrrrrlijk!!

              Login om te reageren
      • jzaero zegt

        16 december 2011 om 12:14

        @kaasboerin: @casperH:

        http://www.youtube.com/watch?v=jeOsjLw711s

        Video van het geluid

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          16 december 2011 om 14:59

          @jzaero: Klinkt als mijne, Heerlijk! weer een 6 cilinder M3 whoehoe!!

          Login om te reageren
          • kaasboerin zegt

            16 december 2011 om 15:05

            @E34M5Touring: Is dat zo?? Kom jij is heel gauw langs met die M5.. :D

            Login om te reageren
            • E34M5Touring zegt

              16 december 2011 om 15:10

              @kaasboerin: http://www.youtube.com/watch?v=QFxzhESSqyA&feature=mfu_in_order&list=UL

              Is mijne in Duitsland sorry voor de soundtrack Fakking EinzLive kak herrie.

              Login om te reageren
              • kaasboerin zegt

                16 december 2011 om 15:15

                @E34M5Touring: Lol, dat is serieus snel.. Ongelofelijk.

              • E34M5Touring zegt

                16 december 2011 om 15:19

                @kaasboerin: Voor een bijna 20 jaar oud dametje loopt ze goed door ;)

              • kaasboerin zegt

                16 december 2011 om 15:24

                @E34M5Touring: Dat bedoel ik.. Niet verwacht eerlijk gezegd, grote gedateerde touring.. Übersnel. Wat zijn ze toch ook goed hé bij M GMBH.. :D

              • E34M5Touring zegt

                16 december 2011 om 15:30

                @kaasboerin: Die jongens weten wel hoe de wielen moeten draaien.

              • jzaero zegt

                16 december 2011 om 15:38

                @E34M5Touring: Is de begrenzer eraf gehaald? Normaal loopt ie toch 250?

              • kaasboerin zegt

                16 december 2011 om 15:50

                @jzaero: Zijne is volgens mij nét voordat (denk aan een paar maanden) er begrenzers in werden gebouwd bij BMW.. :)

              • E34M5Touring zegt

                16 december 2011 om 16:04

                @kaasboerin: Maandag ochtend model hahaha. De begrenzer monteur had net vrij die ochtend ;)

              • E34M5Touring zegt

                16 december 2011 om 15:53

                @jzaero: Wat @kaasboerin al zegt, ik denk dat mijne net voor dat tijdperk zit. Ze zijn bij mijn weten begonnen met begrenzen in de E36 M3 met 321 pk. Dat was 1993. Mijne is van begin dat jaar dus misschien gewoon geluk?

              • jzaero zegt

                16 december 2011 om 15:56

                @E34M5Touring: Oh op die manier, ik keek namelijk naar officiële specs en pre-facelift modellen hadden een top van 250, maar post-facelift ook. Misschien heb je inderdaad geluk gehad, misschien verkeerde specs opgegeven, dat kan natuurlijk ook ;) Of gewoon de algemene specs.

              • E34M5Touring zegt

                16 december 2011 om 16:02

                @jzaero: Het vreemde is dat de 6 bak (vanaf midden 94) wel begrensd is. ik denk dat de 5 bak gewoon doorloopt tot ie niet verder kan, waar de 6 bak stopt bij 250. Verder zou ik het echt niet weten. En inderdaad voor de topspeed hoef ik de nieuwe niet te nemen.

              • kaasboerin zegt

                16 december 2011 om 16:06

                @E34M5Touring: Volgens mij zit er een verschil in toerenbegrenzer en snelheidsbegrenzer, of lul ik nu peop?
                Bij de Camaro moesten ze later nog de toerenbegrenzer eruit halen.. Leuk voor in z’n neutraal de buurt wakker maken (was tot 4k RPM begrensd).

              • E34M5Touring zegt

                16 december 2011 om 16:13

                @kaasboerin: Nee je lult geen manure, maar als je geen snelheidsbegrenzer hebt en je wilt er toch graag een afhalen doe dan gewoon de toerenbegrenzer.

                Mijne gaat As Maandag naar hennesey voor de ombouw.
                Hell Yeah!!

              • kaasboerin zegt

                16 december 2011 om 16:21

                @E34M5Touring: Check m’n youtube kanaal voor alvast wat Camaro vertier.. :D

              • E34M5Touring zegt

                16 december 2011 om 16:29

                @kaasboerin: Heb al ffies gebladerd, ziet er goud uit heerschap ;)

              • E34M5Touring zegt

                16 december 2011 om 15:55

                @jzaero: Vind het niet erg hoor. Het is een doorn in het oog van alles wat RS AMG M etc heet. Heb al een paar keer gehad met een maat van me. Die heeft een E55 AMG (oud type 2001 ofzo) en die zegt bij 250 tok, klaar, genoeg. Mijne loopt hem dan altijd voorbij. blijft kicke. Ook met Porsche’s omdat je net iets verder meeloopt dan de rest.

              • jzaero zegt

                16 december 2011 om 15:57

                @E34M5Touring: Tuurlijk is dat lekker! Dan heb je aan je 560pk in je nieuwe F10 M5 ook niks, je komt toch niet verder dan 250. Training betalen van 3500 euro doet ook niet iedereen, om maar 305 te mogen rijden.

              • kaasboerin zegt

                16 december 2011 om 16:01

                @E34M5Touring: Ik wil bij m’n 318i ook de begrenzer eruit slopen… Oh wacht… :lol:

              • E34M5Touring zegt

                16 december 2011 om 16:03

                @kaasboerin: Gewoon doen 9000 RPM FTW hahaha

    • Megakix zegt

      16 december 2011 om 11:58

      @Entwicklung88: L6 bi-T

      Login om te reageren
  10. tborre zegt

    16 december 2011 om 11:15

    vraag me vooral af wanneer die psychedelisch print nu eindelijk in de optielijst komt.. altijd maar beloven en laten zien op prototypes, maar in productie nemen lijkt te moeilijk…

    /sarcasme off

    Login om te reageren
  11. rs_1989 zegt

    16 december 2011 om 11:21

    4 deuren? ;)

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      16 december 2011 om 11:27

      @rs_1989: Ja…??

      Login om te reageren
    • Flamingo zegt

      16 december 2011 om 18:41

      @rs_1989: ja de coupe gaat m4 heten denk ik

      Login om te reageren
  12. raoulkroes zegt

    16 december 2011 om 11:33

    Ik wil hem zien! Kan niet wachten!

    Login om te reageren
  13. Westleah zegt

    16 december 2011 om 11:38

    Ziet er wel weer top uit. Die wielkasten lijken nog wel breder, dan voorgaande foto’s lieten zien. Word weer een heerlijk kanon denk ik.

    Login om te reageren
  14. Megakix zegt

    16 december 2011 om 11:57

    Wat issie dik maaaaaan ! ;-) Helemaal goed, zelfs met deze bestikkering…

    Enne…4 uitlaatpijpjes zijn niet zo heel verwonderlijk.

    De spiegeltjes zullen nooit meer zo mooi worden als bij de E46. Die waren gewoon ‘geil’.

    Login om te reageren
  15. censored zegt

    16 december 2011 om 12:46

    design is goed, downsizing is a bitch

    Login om te reageren
  16. jrmpower24 zegt

    16 december 2011 om 13:03

    ///M Power!!!

    Login om te reageren
  17. umadbrah zegt

    16 december 2011 om 14:03

    L6 beter. Trouwens. Dit is een teken… Als dit de M3 sedan is, waar ze normaal altijd als eerste coupe bouwen, betekent dit M4 ipv M3 coupe? OH SNAP

    Login om te reageren
    • Carreza zegt

      16 december 2011 om 14:30

      @umadbrah: dit wordt alleszins een M3 want het gaat over de sedanversie.

      De coupé zal dan waarschijnlijk M4 gaan heten… dat wordt wennen! :( Een M3 coupé had iets magisch, dus wat mij betreft een domme zet van BMW.

      Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        16 december 2011 om 14:46

        @Carreza: Dat weten we nog niet, pas als de Coupé komt, als die 4-serie gaat heten, sja, dan wordt ’t ook een M4.

        Login om te reageren
  18. Carreza zegt

    16 december 2011 om 14:33

    Ziet er niet verkeerd uit, lekker breed met die wielkasten!

    Bedenking: wordt de volgende 1 serie coupé dan 2-serie? :s

    Login om te reageren
  19. masterstig zegt

    16 december 2011 om 16:09

    Ziet er goed uit, mede dankzij die brute brede wielkassen.

    Login om te reageren
  20. bmwpowerm5 zegt

    16 december 2011 om 16:42

    klinkt ook niet echt lekker de nieuw m3. wat zijn ze toch aan het kloten met de nieuwe m modellen hij moet goed klinken anders is het niks

    Login om te reageren
  21. mrbones zegt

    16 december 2011 om 16:51

    Slootwater = heineken :p?

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      16 december 2011 om 17:58

      @mrbones: Niet vloeken hé..

      Login om te reageren
  22. Martijnvb zegt

    16 december 2011 om 17:31

    Jongens deze stonden gisteren al op f30post.com, dus doe nou niet alsof het ‘jullie’ spyfotograaf is… Ik vind het altijd een beetje flauw om je eigen watermerk op foto’s te zetten die al eerder op andere sites hebben gestaan.

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      16 december 2011 om 17:57

      @Martijnvb: Onzin, dat zijn andere foto’s, gemaakt door andere fotografen.. Deze zijn wel degelijk door AB geschoten.

      Login om te reageren
  23. atakan zegt

    16 december 2011 om 18:54

    Hey, ik zie ’t watermerk van Autoblog bijna niet.. Kan het ietsjes groter?

    Login om te reageren
  24. ericc zegt

    16 december 2011 om 20:08

    Ziet en klinkt goed. Hopen dat de wagen in Genevé staat en niet pas in 2013.

    Kun je nog een huidige M3 bestellen?

    Login om te reageren
  25. ericc zegt

    16 december 2011 om 21:33

    Even gecontroleerd op de http://www.BMW.be -site. De M3-sedan kun je in België niet meer bestellen. Wel de Coupé en cabrio. Vermits de nieuwe M3 als 4-deurs komt, zal deze wel in maart worden voorgesteld. De coupe en cabrio vallen onder M4-badge!!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North