
Als ik dan toch voor een uitgerekte Duitser ging, dan maar meteen deze fijnbevelgde Binz in plaats van de Audi A8 TDI die onze koning nu heeft.
Voor het betere verlengwerk moet je in je spam-mailbox en bij Binz zijn. Laatstgenoemde nam een gefacelifte E-Klasse onder handen. Het is een E350 4-MATIC die nu zes deuren heeft. Met 5.979 mm is hij van bumper tot bumper net geen 6 meter lang.
Voor het eindproduct verwachten de Duitse carrosserietovernaars het lieve sommetje van 147.600 euro te ontvangen. In Duitsland dan hè, hier komt er nog een stoot aan BPM overheen.
Het is net het Playstation logo.
Veredelde taxi..
Een 7-zit voor 148k? Dan ga ik wel voor de Fiat Multipla. :p
@pjp911:
Helaas, de Multipla was maximaal een 6zitter, 5zits met de optionele koelkast tussen de voorstoelen.
Wel graag wat zwarte voile voor de betraande ogen
Sorry Sir smokalot,onze koning heeft blijkbaar een betere smaak als jij.Audi is gewoon een nettere auto.Veel mensen(waaronder ik) vinden mercedes een merk voor,kampvolk,turken,criminelen(zelfs in films)etc.Ik zou van m’n leven nooit een mercedes halen.
@Alfarobert:
Kampvolk oké, daar kan ik mij nog wel in vinden (hoewel ik een keer met Fransie Bauer in een hotel heb gezeten en die reed destijds BMW X5).
Turken, Mocro’s en criminelen hier in 010 rijden echter hoofdzakelijk met 4 nullen.
Nu is generaliseren sowieso niet slim, maar als je het dan doet, blijf dan niet in de jaren ’90 hangen….
@jrk68: Oh, vandaar dat jij zo’n vertekend beeld hebt van dat geweldige merk uit Ingolstadt..
@jrk68: Mocro’s en criminelen in 010 die Audi rijden?? Vooralsnog komen de (CL) AMG-modellen nog steeds uit Stutgart en Affalterbach!
@Alfarobert: Waarschijnlijk omdat je het niet kan betalen ..
@Alfarobert: Ieder zijn meug :) Ik kies ervoor om me in mijn autokeuze niet te spiegelen aan het koperspubliek maar gewoon mijn eigen smaak te volgen.
“Voor het betere verlengwerk moet je in je spam-mailbox zijn” I see what you did there :)
OT: Dit ziet er nou niet bepaald mooi uit, dan is die verlengde A8 toch beter en die velgen zouden natuurlijk echt niet kunnen voor een staatshoofd. Had dit bedrijf niet gewoon kunnen wachten totdat ze een nieuwe S konden krijgen?
Als onze koning ‘m wel had gezien had hij iig een extra argument gehad om voor een verlengde A8 te gaan..
Waarom zou de koning in een volgauto van de begrafenisondernemer moeten rijden?
Sinds de laatste feestlift is het echt een Koreaan geworden.
Zakelijk gezien, is het beter om eerst de auto te kopen in NL en hem dan naar Duitsland te brengen voor de “smaak gebonden” ombouw. Dan kost het waarschijnlijk geen extra geen BPM.
Als Wim-Lex een te dure limousine neemt moet je de onderdanen eens horen. Die Audi is ook net wat onopvallender dan deze bus.
De koning betaalt toch geen bpm?
Wat imago betreft valt bij mij de Audi juist in de categorie opscheppers. Kijk maar eens naar die grote bek die er tegenwoordig op gemonteerd wordt.
Maar nu eens over de keuze van onze koning: die koopt een auto die door een bedrijf wordt verlengd dat er nog maar 1 eerder heeft verlengd, vervolgens wordt de auto gepantserd. Normaal is dat de eerste van een reeks gepantserde auto´s een schiettest doorloopt. Vraag me af of die van Alex dat heeft meegemaakt. Dan de Binz. Binz krijgt de volle ondersteuning vanuit Mercedes. Grote kans dat er zelfs een zekere mate van koppeling is tussen productie Sindelfingen en Lorch.
@rolov:
de BPM is een registratieheffing. Zolang je niet onder de RDW kentekenregistratie valt, val je buiten de heffing. Met alleen een AA-nummer betaal je dus geen BPM.
Alleen: veel auto´s van het koninklijk huis moeten ook weer een keer verkocht worden en dan is een nieuw kenteken niet handig. Gelukkig kun je met de RDW ook daarover afspraken maken (pas BPM betalen bij verkoop bijvoorbeeld). Blijft alleen het probleem als je ook nog eens onopvallend wil kunnen rijden met behulp van een normaal kenteken.