Middels een nieuw programma.
Niet genoeg centen op de bank om een nieuwe Bentley te kunnen veroorloven? Dan moet je het van de tweedehands markt hebben. Echter, als je gaat shoppen voor een Bentley dan wil je deze natuurlijk niet bij één of ander occasionpaleis gaan kopen. Een net gebruikt exemplaar bij een dealer, inclusief de service van het merk, geeft toch nog een beetje die Bentley-magie alsof je de auto nieuw hebt gekocht.
Mocht je in de markt zijn voor zo’n tweedehands Bentley en wil je een top of the bill exemplaar kopen, dan hebben de Britten goed nieuws voor je. Het merk lanceert het Certified by Bentley label. Een nieuw programma voor tweedehands auto’s van het merk.
Een occasion krijgt pas het Certified by Bentley-vinkje als de auto aan een aantal strenge eisen voldoet. Zo is de auto door Bentley technisch geïnspecteerd, heeft de occasion een beurt gehad en komt de aankoop met 12 maanden garantie. Het is mogelijk om die garantie tegen betaling te verlengen.
Tweedehands Bentleys met dit nieuwe label zullen ongetwijfeld een klap duurder zijn in vergelijking met vergelijkbare exemplaren zonder het label. Daar staat tegenover dat je een auto koopt met onder andere garantie. En dat is wel zo fijn als het gaat over luxe voertuigen in deze prijscategorie.
T5Power zegt
Middels een nieuwe programma…ja joh?
En het verderop gewoon nog eens schrijven:-p Blijft lastig die Nederlandse taal.
superhans zegt
@t5power: Dat kan je vast op een sympathiekere manier schrijven…
lecomte zegt
@superhans: Hoeft niet. Met alle spellingscontrole handigheidjes van tegenwoordig moet dat niet moeilijk zijn. Bijna in elke post staan fouten.
superhans zegt
@lecomte: omdat er spellingscontrole is, is het ok de lomperik uit te hangen?
0carboy0 zegt
@T5Power: Het mag gewoon hoor… Dat geeft aan dat je zelf de betweter wil uithangen. Het mag echt wel!
bbfix zegt
@T5Power: dat gevoel ken ik! De mogelijkheid óm wat te typen staat boven de inhoud van hetgeen er getypt wordt! Dus je bent niet alleen?
roberto zegt
Dus wat andere merken al decennia hebben, komt Bentley met ‘iets nieuws’ …
lecomte zegt
@roberto: Nee hoor, ze hebben het alleen een nieuwe naam gegeven.
supercarboy zegt
Ik denk dat het uiteindelijk nog zo duur wordt dat je beter nog even door kan sparen voor een nieuwe
ukbob zegt
@supercarboy: de afschrijving van dit soort bolides in het eerste jaar ligt behoorlijk hoog, dus dat verschil is nog best aanzienlijk.
Dutchdriftking zegt
Tja, met dit soort auto’s altijd doen. Onderhoud is zo extreem duur dat garantie altijd voordeel oplevert. Een jaar genieten en na de garantieperiode met veel afschrijving inruilen is wellicht het beste…….
theblazerunner zegt
@dutchdriftking: Gewoon op rijden is leuker. Dan maar zelf beunen als het onderhoud te prijzig wordt.
Dutchdriftking zegt
@theblazerunner: Tja garage uren zijn idioot duur bij dit soort merken, maar ook de onderdelen bestel je niet bij Autodoc. Kon nog wel eens een duur grapje worden.
cossiekiller zegt
Een auto die nog een beurt krijgt vooraleer je hem in ontvangst neemt… Ik krijg er dan altijd dit beeld bij…
https://www.google.be/search?q=man+with+dick+in+exhaust&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiFo72yuPbmAhXBKFAKHd2MD5QQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1440&bih=847&dpr=1.5#imgrc=Oa2biH1hlkFIBM
mopar70 zegt
@cossiekiller: Dat ligt aan jou.
galverink zegt
Wat is eigenlijk het verschil met nu? Ik vermoed namelijk dat veel Bentleys hun hele leven bij de importeur in onderhoud zijn. Dan hebben ze toch ook een FSH?