Vorig jaar geen Gumball, begin mei. Wel ging er heel veel stuk. Een Nissan GT-R, een Spyker C8, een dragracer, Martin Bril, een Porsche Cayenne (omg), een Lamborghini en een Hyundai, een snelheidscontroleur, een zwaan en tot slot werd de rekening van het Veyron ongelukje op Zandvoort gepresenteerd.
Toch was niet alles dood en verderf. Jaguar liet een beetje meer van de nieuwe XJ zien en een Lamborghini LP670-4 mocht lekker buitenspelen. Verder pikte Aston Martin weer wat supercar-aandacht in door de One-77 nog een keer te onthullen. Bugatti zat reeds vuistdiep in de special editions.
Terwijl er een flink geprijsde klassieker te koop werd gezet bleek de prijs van tweedehandsjes juist te dalen. Nieuwe auto’s waren alleen nog goedkoop met een heel zuinige motor. Volvo probeerde zuinig vervolgens weer een beetje aantrekkelijk te maken met spoilers.
Net als dit jaar racete er een Aston Martin V12Vantage over de ring. Porsche deed het rondje in 7:40 minuten met een vernieuwde GT3.
Tot slot waren er nog wat wilde uitspattingen te melden op het gebied van tuning. Wat te denken van een gouden Cayenne? Is dat net wat te bling, dan had Gemballa ook nog een 750pk Porsche SUV klaar staan. Bertone bedacht een ander jasje voor de Corvette ZR1 en ASMA maakte wederom duidelijk dat je ze echt geen Mercedes moet geven. Carlsson bleek daadwerkelijk te verkopen, en liet ook een nieuwe E-klasse zien.
John zegt
Die flashbacks zijn wel echt rete-populair he…
Dimglor zegt
Pijnlijk.. Al die gecrashte schoonheden… :s