
Deze widebody met een Audi RS6 eraan vast doet een gooi naar die laatste categorie.
Het beste van twee werelden. Zo beschrijven velen de Audi RS6 Avant. De nieuwste generatie doet in ieder geval alles volgens de vooroordelen: gigantisch, duur, enorme motor en dito specs. In dit geval een standaard A6 met een 4.0 V8 met twee turbo’s, goed voor 600 pk en 800 Nm. De RS6-fanbase is tegenwoordig dermate groot dat ook de Amerikanen de auto voor het eerst krijgen.
Unieker maken
Met steeds meer fans van de vorige RS6’en die nu genoeg geld hebben om eentje te kopen, is de nieuwe waarschijnlijk veel interessanter. Zo zijn er in zijn paar maanden op de markt al een stuk of 20 op Nederlands kenteken geregistreerd en in andere markten wordt de auto al driftig gekocht. De keuze is reuze wat betreft Audi’s eigen verfraaiingen, maar dan nog wil je misschien iets meer in het oog springen. Dan moet je een tuner maar eens lief aankijken of deze widebody voor de Audi RS6 op de markt mag komen.
Blubberdik
Digitale tuner Brad Builds (Facebook en Instagram) laat zien hoe je de auto unieker zou kunnen maken. Het antwoord is, zoals vaker, een gigantische widebody voor de Audi RS6. Naast het extreem brede voorkomen van de auto is er ook nog ruimte voor een lage voorsplitter waarmee zelfs blaadjes weerstand bieden en natuurlijk brede velgen met kleine banden die met een goede lading camber de rest van de tuning-clichés bevestigen.
Qua kleur werd gekozen voor ‘perzik-roze’. Het lijkt op wit met de warme kleurstelling van de foto’s, maar toch een mooie subtiele afwijking. Datzelfde geldt voor de achterlichten: het lijkt niet veel bijzonders, maar ze zijn wit doorzichtig in plaats van rood. Omdat alles aangepakt moet worden.
Enkel digitaal
Zoals gezegd bestaat de dikke widebody Audi RS6 alleen digitaal, de toch wel foto-realistische renders zijn de signatuur van Brad Builds. Hij verzorgde ook bijvoorbeeld de dik getunede RX-8 en apocalyps-klare Model X die we eerder lieten zien. Inspiratie voor een tuner of widebody-maker om zich te melden?
Krijgen we nu iedere week een artikel over Brad Builds te zien?
Deze humor kan ik wel waarderen
Het kan altijd dikker: https://inspgr.id/app/uploads/2017/06/art-erwin-wurm-02.jpg
En die bestaat echt.
@donvincenzo: ken je die ‘elephant man’?
Beetje humor op de zondag kan geen kwaad
Oh, het is dus een fotosjop…
Volgens mij er zat custom/tuning/hotrod projecten, die wel daadwerkelijk gebouwd worden, om over te schrijven….
Mijn vriendin krijgt ook een widebody. Alleen de vraag wanneer dik, té dik is, durf ik haar niet te stellen.
@pielemuis: Zijn de Coronakilootjes…. ?
@pielemuis: als ze zulke vragen al niet aankan moet je haar gewoon buiten de deur zetten.
@rhellema: moet ie misschien nog mee opschieten ook :)
@davelepeef: ja met zulke moet je niet te lang blijven zitten. Die kan je beter kwijt dan rijk zijn?
Rollen of duwen?
Mijn god….. ?
Laat deze bodykit maar digitaal
Ja lach maar, maar de volgende RS6 zal er waarschijnlijk fabrieks af zo uit zien.
@harrie: haha ja lachen man!
“The combination of peach paint and silver taillights is just ??”. Over de rest zou ik inderdaad ook geen woorden meer vuilmaken…
Er zullen as I speak nu vast gasten in Duitsland of ergens in Oost-Europa zijn die de bussen purschuim en polyester matten bij de groothandel van de plank pakken om deze digitale horror IRL tot leven te wekken.
“Moge de Here hen genadig zijn…”
Arme wiellagers
Met een petje op en een dikke gouden ketting om je nek en een bondkraag kan het best.
Los van dat: iets dergelijks zou in NL toch herkeurd moeten worden ivm wijziging spoorbreedte?
Spuuglelijk.
Dit is te dik. En dan bedoel ik niet te dik, maar gewoon te dik.
Ik mis de popnagels.
@potver7: gewoon kitten, popnagels is jaren 70……:)
Mis staat niet maar elke Audi kan wel wat cosmetische verandering gebruiken, ?