• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de Audi Prologue allroad concept: 734 pk

Auteur: sir_smokalot, gepost 16 april 2015 om 10:59 – 27 Reacties

Afbeelding Dit is de Audi Prologue allroad concept: 734 pkAfbeelding Dit is de Audi Prologue allroad concept: 734 pkAfbeelding Dit is de Audi Prologue allroad concept: 734 pkAfbeelding Dit is de Audi Prologue allroad concept: 734 pkAfbeelding Dit is de Audi Prologue allroad concept: 734 pkAfbeelding Dit is de Audi Prologue allroad concept: 734 pkAfbeelding Dit is de Audi Prologue allroad concept: 734 pkAfbeelding Dit is de Audi Prologue allroad concept: 734 pk

Audi Prologue Allroad
Na de Coupé en de Avant melkt Audi zijn Prologue-conceptlijn in China verder uit, met een allroad-variant die 734 pk herbergt.

Eigenlijk is de auto niet veel meer dan een Avant op hoge poten, dus we houden het kort: de bodemvrijheid werd met 77 mm vergroot, en verder wijzigden de buitenafmetingen niet. Het is dus nog steeds een strakgelijnd bakbeest van dik 5 meter lang.

In het interieur zien we o.a. een OLED‑Display op de middenconsole en onder de kap dreunt de 4.0 TFSI, die met behulp van elektro-tovenarij als gezegd maximaal 734 paarden aan de dag legt. Dit betekent: 3,5s naar de 100 en 2,4 liter gemiddeld verbruik, en 56 gram co2/km. De Lithium‑Ion accu heeft een capaciteit van 14,1 kWh, je kunt er 54 km elektrsch mee rijden Daarnaast is inductieladen mogelijk.

Er is wederom voor een benzinemotorisering gekozen omdat het concept in China (Shanghai) debuteert, en daar lusten ze geen diesel. Zo, en dan nu plaatjes kijken, in de gallery.

Ook interessant!

  • Video - Audi RS6 GTO Concept in detail
  • Audi Grand Sphere
    Audi Grand Sphere wordt volgende A7. Hopelijk.
  • Audi grandsphere is privéjet zonder vleugels
    Audi grandsphere is privéjet zonder vleugels
  • Audi A6 e-tron concept: 700 km range en supersnel laden

Nieuwste artikelen

  • Is de BMW 5-Serie beter te pruimen met deze nieuwe neus?
  • Hamilton kan voor spoedige komst van Verstappen bij Ferrari gaan liggen
  • Dit is de enige Nederlandse Giulia GTA met een achterbank
  • Dikke BMW op Marktplaats heeft een zeer smakelijke kleurencombo
FacebookTweetPinLinkedIn

allroad, Audi, avant, China, concept, prologue, shanghai-2015

Vorig bericht: « Peugeot 308 R HYbrid is een loeihete Fransoos
Volgend bericht: Wilt u deze sportievere Infiniti Q50 wél kopen? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Dutchdriftking zegt

    16 april 2015 om 11:01

    Blijft een mooie concept. Maar kom nou eens door met de nieuwe A8 die lijkt op dit ding!

    Login om te reageren
  2. audirijder zegt

    16 april 2015 om 11:04

    Kan zo bij mij op de oprit!

    Login om te reageren
  3. bsxc2 zegt

    16 april 2015 om 11:11

    Wat zijn dat nou voor GTE ledbalken in de bumper, net zo premium als VW not!

    Login om te reageren
    • giangian zegt

      16 april 2015 om 11:29

      @bsxc2: Jij bent ook niet premium

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        16 april 2015 om 12:46

        @giangian:
        Doet dat er dan toe…?
        Mag hij geen mening hebben…?

        Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      16 april 2015 om 11:29

      @bsxc2: Dat vind ik juist mooi…..

      Login om te reageren
  4. knipperlichtje zegt

    16 april 2015 om 11:11

    Het interieur is echt geweldig, mooiste interieur dat ik ooit heb gezien. Warm, strak, modern en futuristisch. Ik hoop dat we dat interieur vrijwel ongewijzigd terug zullen zien op de productiemodellen, maar dat zal wel een brug te ver zijn.

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      16 april 2015 om 11:29

      @knipperlichtje: Ik vind het maar koud en afstandelijk….

      Login om te reageren
  5. agera zegt

    16 april 2015 om 11:17

    Ik vind die allroad zooi zo’n onzin! Je verpest er een prachtig model vrijwel altijd mee!

    Login om te reageren
    • exotic zegt

      16 april 2015 om 12:27

      @agera: De Allroad is dan ook niet echt bedoeld voor Nederland.
      Ga maar ‘ns een keer naar ski-gebieden in het hoogseizoen. De Allroad’s vliegen je daar om de oren.

      Het is wel degelijk functioneel, ondanks wat de meeste denken.

      Login om te reageren
      • agera zegt

        16 april 2015 om 12:53

        @exotic: ik zou als ik iets praktisch wou een range rover kopen, mooier dan een audi, grotere bagageruimte, meer ruimte binnen en een stuk beter in het terrein.

        Login om te reageren
  6. mrrallycross zegt

    16 april 2015 om 11:18

    Ze hebben de eerste gepakt en er hoger veren onder gezet?

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      16 april 2015 om 12:48

      @mrrallycross:
      Yep, als hij weer lager moet pakken ze een setje spanbandjes van de Gamma…, wel zo premium….

      Login om te reageren
  7. exotic zegt

    16 april 2015 om 11:19

    Fantastisch concept!

    Ik ben erg nieuwsgierig in hoeverre Audi zal gaan om hem om te zetten naar productievorm.

    Login om te reageren
    • michaelcorleone zegt

      16 april 2015 om 13:34

      @exotic: Inderdaad dit ziet er gewoon heel goed uit.

      Login om te reageren
  8. lekkaah zegt

    16 april 2015 om 11:24

    Mooi man, ik heb ook een concept ‘gemaakt’, 1200 pk, 0-100 in 0,8 seconde (door fenomenale grip) en verbruikt slechts 1 liter bio-ethanol per 1800 km.

    Login om te reageren
    • norge zegt

      16 april 2015 om 11:28

      @lekkaah: Tss; 10.000 peeka en 0,1 seconde hier..

      Login om te reageren
  9. norge zegt

    16 april 2015 om 11:27

    Het derde voorwoord dus, bij anderen zit je dan al bij de tweede scene..

    Login om te reageren
  10. centho zegt

    16 april 2015 om 11:31

    Mooi design.Alleen is het in het interieur net alsof je tegen deuren aan zit te kijken waarvan de panelen zijn verwijderd, lijkt gevoelsmatig te dun.

    Login om te reageren
  11. berlinetta zegt

    16 april 2015 om 11:34

    Dit vind ik dan weer niet bij het model passen.

    Login om te reageren
  12. harrie zegt

    16 april 2015 om 11:46

    Aan de hand van de grootte van de grille en de banden lijkt dit me meer iets voor Truckstar magazine.

    Login om te reageren
  13. phaeton zegt

    16 april 2015 om 11:52

    Ik word nu wel aardig moe van al die elektronische concept pk’s. Eerst die 308 met een 270pk blok waar in Road mode 300 van wordt gemaakt en in race mode ineens 500pk.
    Nu weer de hoeveelheid pk’s van een Aventador en F12 in een auto waar straks een 2.0 TDI met 150 pk onder de kap ligt.

    Login om te reageren
  14. moveyourmind zegt

    16 april 2015 om 12:00

    Ook al is het interieur niet mijn smaak, ik vind de manier waarop de schermen zijn toegepast wel heel erg mooi en overzichtelijk.

    Login om te reageren
  15. freezzr zegt

    16 april 2015 om 12:37

    Extreem cool ding. Jammer dat de wielen op die concepts ook altijd extreem groot zijn en nooit hun weg naar de realiteit zullen vinden. Denk dan de strakke lijnen nog weg, alle hippe gadgets pleitos en je hebt ’t eindresultaat…

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      16 april 2015 om 12:51

      @freezzr:
      Laat ze nou in die waan, als je al die zaken wegdenkt blijft er een A6 avant lease edition met wieldoppen over…, desgewenst wel in driedelig grijs….

      Login om te reageren
  16. michaelcorleone zegt

    16 april 2015 om 13:33

    Wat ik jammer vind is dat de nieuwe Q7 zo’n braaf ding is geworden en het lijkt meer een verhoogde wagon dan een SUV Jammer dat de q7 niet wat elementen van deze heeft.

    Login om te reageren
  17. philipf zegt

    17 april 2015 om 12:52

    Das veel!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North