• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi husTTler door Pogea Racing

Auteur: chefke, gepost 19 december 2007 om 09:10 – 22 Reacties

Audi HusTTler


De Duitse tuner Pogea is niet de snelste. Zo kwamen ze in januari nog met een tuningspakket voor het vorige model TT, terwijl de nieuwe al lang op de markt was. Nu zijn ze er toch iets eerder bij, met een pakketje voor het huidige model.

Hun nieuwe creatie noemen ze heel creatief de husTTler. De verschillen ten opzichte van het standaard model bestaan vooral uit een nieuwe bodykit, nieuwe spatborden en een nieuwe elektronisch verstelbare achterspoiler. Voor de ledjes in de bumper heb je drie keuzes. Een lampje onder de codenaam “One”, twee lampjes genaamd “Two” en geen lampjes en dat noemen ze dan heel verrassend “Zero”. Om een extra lekker geluidje te creëren heeft Pogea een ander uitlaatsysteem gemonteerd en ook is de diffuser aan de achterkant aangepast.

Het is gelukkig niet bij alleen optische tuning gebleven, want ook het motormanagement is aangepast, waardoor de 2.0 TFSI motor nu 275 pk en 410 nm koppel levert. Standaard is dat 200 pk en 280 nm. Het interieur kan Pogea naar wens van een sportief koolstofvezel accentje voorzien. (Via Germancarblog)

Audi HusTTler
Audi HusTTler
Audi HusTTler
Audi HusTTler

Wil je meer plaatjes zien? Die staan hier.

Ook interessant!

  • nieuwe gave lakken
    Nieuwe gave lakken voor dikke kleine Audi's
  • Audi TT is goedkoper, maar nog steeds te duur
  • TT RS Heritage is eerbetoon aan Ur-quattro
  • Audi dealerschap onder water

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, pogea-racing, TT, tuning

Vorig bericht: « Arden Range Rover AR7
Volgend bericht: BMW stopt met iDrive? »

Lees Interacties

Reacties

  1. L-M zegt

    19 december 2007 om 09:15

    Met gallardo velgen…

    Login om te reageren
  2. RRPhantom zegt

    19 december 2007 om 09:16

    Leuk, die Lambo sloffen en die motortuning maar de rest mogen ze houden.Vooral die spoiler is lelijk.

    Login om te reageren
  3. Bam_Margera zegt

    19 december 2007 om 09:17

    @ L-M

    dacht ik ook jha volges mi staan de lamborghini tekens er ook nog in :S niet?

    Login om te reageren
  4. bramwillemse zegt

    19 december 2007 om 09:21

    op zich niet slecht, maar die voorbumper verpest de boel toch een beetje :(

    Login om te reageren
  5. Sven zegt

    19 december 2007 om 09:29

    Toch iets te dikke velgen naar mijn zin. Voor de rest wel redelijk gedaan.

    Login om te reageren
  6. SKODA OCTAVIA II - 34000km zegt

    19 december 2007 om 09:34

    Mooi gedaan,…geen halfords bak….dus ja,..nee hoor,..inpakken hoeft niet,..eet m hier wel op!

    Login om te reageren
  7. Dotternetta zegt

    19 december 2007 om 09:42

    De nieuwe tt is een beetje uit verhouding, vind ik.. Voorkant is wel stoer

    Login om te reageren
  8. Arnoud zegt

    19 december 2007 om 09:42

    Die luchtinlaten in de voorbumper zijn echt lelijk. Vreemd om die mee te trekken in de lijn van de koplampen. En die tweedeling van de luchtuitlaten in de achterbumper is ook niks. Dat de voorspatborden doorlopen in de vouw van de motorkap is ook bagger.

    Login om te reageren
  9. Tribe zegt

    19 december 2007 om 09:55

    netjes :D
    ik hou hier wel van hoor…

    Login om te reageren
  10. F430Rijder zegt

    19 december 2007 om 10:21

    Wat ontzettend jammer die benaming..

    Login om te reageren
  11. tekkie zegt

    19 december 2007 om 10:24

    Die nieuwe TT is wel een enorm vette bak eigenlijk!

    Login om te reageren
  12. jonas zegt

    19 december 2007 om 11:00

    Ik vind em rete strak, behave de naam…

    Login om te reageren
  13. Egon8 zegt

    19 december 2007 om 11:25

    Dit is eigenlijk een wagen waar men niet te veel aan mag raken. Kijk bv. naar MS Design, die hebben een veel subtielere kit voor de TT, met enkel een benadrukking van de standaard al zeer mooie lijn van deze nieuwe TT.

    Login om te reageren
  14. vla zegt

    19 december 2007 om 12:01

    Het uiterlijk…tja, het blijft een TT en het uiterlijk is dus veelbesproken.
    Ik zou er geen moeten hebben, maar dat is omdat het een Duitser is, voor de rest valt hij best mee.
    Het interieur dat vind ik dan wel weer prachtig op elkaar afgestemd!

    Login om te reageren
  15. ELB zegt

    19 december 2007 om 12:41

    Naar mijn id veel mooier dan de standaard nieuwe TT.
    Wat rij jij? Een Audi Husttler. Klinkt toch leuk :p

    Login om te reageren
  16. smeck zegt

    19 december 2007 om 13:36

    @ bam magera, ik zie ze idd ook nog zitten…

    maar verder wel een nette kit, alleen jammer van de spoiler

    Login om te reageren
  17. six trey zegt

    19 december 2007 om 13:45

    echt geen mooie auto. ik vind de audi TT zo een echte vrouwen wagen maar dat komt waarschijnlijk om dat ik een audi ”hater” ben ;)

    Login om te reageren
  18. Laurens zegt

    19 december 2007 om 14:19

    De Audi TT vind ik een mooie auto, maar dit slaat de plank een beetje mis. De rode TT Roadster op de beurs van Essen was weer wel mooi gedaan.

    Login om te reageren
  19. Windhoos zegt

    19 december 2007 om 18:55

    Gadverdamme, weer helemaal verneukt, net een boer met kiespijn zo. Neen, doe hem mij maar origineel.

    -Edit: een beetje lief zijn voor elkaar hier!-

    Login om te reageren
  20. 110% zegt

    20 december 2007 om 17:20

    Mooie velgen, kun je trouwens zo bij elke velgen boer halen voor je Audi of Volkswagen. Neemt niet weg dat ze onder deze TT mooi staan. Vind de rest wat minder gelukt

    Login om te reageren
  21. Iceman zegt

    26 december 2007 om 16:25

    Ik vind de achterspoiler wel mooi gedaan, een vast deel en een bewegend deel en dat allemaal van carbon fibre.
    De achterspoiler geeft 34 Kg neerwaartse druk bij 180 Km/u.
    De rest van de kit vind ik niets, geef mijn maar gewoon een TT 3.2 Quattro S-line Carbon en deze achterspoiler en verder 20″ Nothelle velgen met 265/30ZR20″ banden, een 445 pk HGP Turbo setje, een Milltek rvs sportuitlaat en klaar.

    Ice.

    Login om te reageren
  22. joop zegt

    28 januari 2009 om 23:09

    Google eens “kappersauto……”

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North