De Duitse tuner Pogea is niet de snelste. Zo kwamen ze in januari nog met een tuningspakket voor het vorige model TT, terwijl de nieuwe al lang op de markt was. Nu zijn ze er toch iets eerder bij, met een pakketje voor het huidige model.
Hun nieuwe creatie noemen ze heel creatief de husTTler. De verschillen ten opzichte van het standaard model bestaan vooral uit een nieuwe bodykit, nieuwe spatborden en een nieuwe elektronisch verstelbare achterspoiler. Voor de ledjes in de bumper heb je drie keuzes. Een lampje onder de codenaam “One”, twee lampjes genaamd “Two” en geen lampjes en dat noemen ze dan heel verrassend “Zero”. Om een extra lekker geluidje te creëren heeft Pogea een ander uitlaatsysteem gemonteerd en ook is de diffuser aan de achterkant aangepast.
Het is gelukkig niet bij alleen optische tuning gebleven, want ook het motormanagement is aangepast, waardoor de 2.0 TFSI motor nu 275 pk en 410 nm koppel levert. Standaard is dat 200 pk en 280 nm. Het interieur kan Pogea naar wens van een sportief koolstofvezel accentje voorzien. (Via Germancarblog)
Wil je meer plaatjes zien? Die staan hier.
L-M zegt
Met gallardo velgen…
RRPhantom zegt
Leuk, die Lambo sloffen en die motortuning maar de rest mogen ze houden.Vooral die spoiler is lelijk.
Bam_Margera zegt
@ L-M
dacht ik ook jha volges mi staan de lamborghini tekens er ook nog in :S niet?
bramwillemse zegt
op zich niet slecht, maar die voorbumper verpest de boel toch een beetje :(
Sven zegt
Toch iets te dikke velgen naar mijn zin. Voor de rest wel redelijk gedaan.
SKODA OCTAVIA II - 34000km zegt
Mooi gedaan,…geen halfords bak….dus ja,..nee hoor,..inpakken hoeft niet,..eet m hier wel op!
Dotternetta zegt
De nieuwe tt is een beetje uit verhouding, vind ik.. Voorkant is wel stoer
Arnoud zegt
Die luchtinlaten in de voorbumper zijn echt lelijk. Vreemd om die mee te trekken in de lijn van de koplampen. En die tweedeling van de luchtuitlaten in de achterbumper is ook niks. Dat de voorspatborden doorlopen in de vouw van de motorkap is ook bagger.
Tribe zegt
netjes :D
ik hou hier wel van hoor…
F430Rijder zegt
Wat ontzettend jammer die benaming..
tekkie zegt
Die nieuwe TT is wel een enorm vette bak eigenlijk!
jonas zegt
Ik vind em rete strak, behave de naam…
Egon8 zegt
Dit is eigenlijk een wagen waar men niet te veel aan mag raken. Kijk bv. naar MS Design, die hebben een veel subtielere kit voor de TT, met enkel een benadrukking van de standaard al zeer mooie lijn van deze nieuwe TT.
vla zegt
Het uiterlijk…tja, het blijft een TT en het uiterlijk is dus veelbesproken.
Ik zou er geen moeten hebben, maar dat is omdat het een Duitser is, voor de rest valt hij best mee.
Het interieur dat vind ik dan wel weer prachtig op elkaar afgestemd!
ELB zegt
Naar mijn id veel mooier dan de standaard nieuwe TT.
Wat rij jij? Een Audi Husttler. Klinkt toch leuk :p
smeck zegt
@ bam magera, ik zie ze idd ook nog zitten…
maar verder wel een nette kit, alleen jammer van de spoiler
six trey zegt
echt geen mooie auto. ik vind de audi TT zo een echte vrouwen wagen maar dat komt waarschijnlijk om dat ik een audi ”hater” ben ;)
Laurens zegt
De Audi TT vind ik een mooie auto, maar dit slaat de plank een beetje mis. De rode TT Roadster op de beurs van Essen was weer wel mooi gedaan.
Windhoos zegt
Gadverdamme, weer helemaal verneukt, net een boer met kiespijn zo. Neen, doe hem mij maar origineel.
-Edit: een beetje lief zijn voor elkaar hier!-
110% zegt
Mooie velgen, kun je trouwens zo bij elke velgen boer halen voor je Audi of Volkswagen. Neemt niet weg dat ze onder deze TT mooi staan. Vind de rest wat minder gelukt
Iceman zegt
Ik vind de achterspoiler wel mooi gedaan, een vast deel en een bewegend deel en dat allemaal van carbon fibre.
De achterspoiler geeft 34 Kg neerwaartse druk bij 180 Km/u.
De rest van de kit vind ik niets, geef mijn maar gewoon een TT 3.2 Quattro S-line Carbon en deze achterspoiler en verder 20″ Nothelle velgen met 265/30ZR20″ banden, een 445 pk HGP Turbo setje, een Milltek rvs sportuitlaat en klaar.
Ice.
joop zegt
Google eens “kappersauto……”