Om de verkopen van de A4 nog verder op te krikken heeft Audi Nederland een speciale gelimiteerde versie van de A4 ontwikkeld. Deze S edition-uitvoering krijgt onder andere de volgende lekkere opties mee: S line sportonderstel, Xenon plus-verlichting, een diefstalalarm, MMI-navigatie en 18 inch lichtmetalen velgen.
Ook het interieur heeft van Audi de nodige S line touches gekregen. De hemelbekleding in zwart, de stoelen zijn bekleed met een speciale combinatie van stof (middenbaan) en zwart leder (zijwangen), voorzien van elektrisch verstelbare lendensteunen en het S line-logo. Om te sturen heb je een met leer bekleed driespaaks S line-sportstuur en schakelen doe je met een pooknop die is afgewerkt met geperforeerd leer. De stiksels van het stuur, de pookknop én de vloermatten zijn uitgevoerd in zilvergrijs of zwart. Het interieur is bovendien afgewerkt met S line-decoratielijsten in geborsteld aluminium.
Aan de buitenkant heeft Audi diverse S line badges geplakt om je buurman jaloers te maken. Er is keuze uit twee lakkleuren: Daytonagrijs pareleffect en Phantomzwart pareleffect.
Tot de standaarduitvoering van de S edition-modellen horen namelijk ook Xenon plus-verlichting, Audi parking system achter, diefstalalarm, MMI-navigatie, bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm, Audi soundsystem, telefoonvoorbereiding, een middenarmsteun vóór en fraaie optische accenten in de vorm van aluminium raamlijsten en een aluminium dakrailing (Avant).
Het S edition pakket kost 5.000 euro en is leverbaar in combinatie met de volgende motoren: 1.8 TFSI (120 pk en 160 pk), 2.0 TFSI (180 pk) en 2.0 TDI (120 pk en 143 pk). Quattro en een Multitronic traploze automatische transmissie zijn opties.
Interesse? Dan moet je er snel bij zijn, want er worden maar 500 stuks geleverd in Nederland.
Dries zegt
En de s-line dan?
Vincenzo zegt
very premium hoor! :(
Saai saai boring.
RBH zegt
Wel lekkere opties erop. :)
Jesper zegt
Vind ik niet veel geld, alles bij elkaar. Het MMI en de velgen alleen al zijn goed voor een kleine €3000 schat ik zo. Als je kijkt naar wat je dan allemaal nog meer krijgt zou ik zeggen een koopje. Die 500 toekomstige leasesletjes zijn gauw genoeg weg.
Jo-zef zegt
Ja kijk dit zou gewoon altijd op de optie-lijst als handig pack moeten blijven staan! Ik vraag me weleens af waarom constructeurs hun wagens niet altijd al standaard tot dit level uitrusten. Akkoord zo kan je minder opties verkopen natuurlijk, maar als merk zien ál uw rondrijdende wagens er wel een flink stuk beter uit, het zal veel bekijks lokken en reken maar dat je een hele reeks kandidaat-concurrentie-kopers/rijders over de streep zal trekken!!
Mattcurlew zegt
Dit neigt wel erg naar reclame. Autoblog lijkt wel gesponsert door Pon..
robbie zegt
@Mattcurlew: Heb je weer wat te zeiken?
We besteden regelmatig aan actiemodellen, speciale uitvoeringen.
Laue zegt
ja akkoord het is leuk pakket met extra mooie afwerking, maar noem het alsjeblieft niet S line. zelfde by chrysler kun je op de 300C een SRT pakket nemen, alle opties,badge,velgen en spoilers maar dan voor je 3.0 Diesel.
Sjappoo zegt
vieze lijntje onder de ogen…
Verder wel leuk pakket!
Mo zegt
Niet slecht. Als ze nou zo een pakket voor de A3 doen a 5000 euro, dan hebben ze goud in handen. Maar dan niet in een gelimiteerde oplage aub.
wouter zegt
@Mo: de Audi A3 is er ook als s line. zie persbericht van 5 aug.l van audi:
Leusden, woensdag 5 augustus 2009 – Nieuw in de Audi A3/A3 Sportback line-up: de S edition-uitvoeringen. Deze modellen beschikken over een even sportieve als complete standaarduitrusting. Voor het grote aantal extra’s, zoals S line, volautomatische airconditioning en het Audi radio/DVD-navigatiesysteem, betaalt de klant slechts € 3.520,-. Zodoende is er al een Audi A3 S edition vanaf € 31.990,-. De S edition-modellen met 1.4 TFSI motoren vallen bovendien in het aantrekkelijke bijtellingstarief van 20%. Er is een beperkte oplage van 250 stuks.
De Audi A3 en de A3 Sportback zijn leverbaar in een S edition-uitvoering. Daarbij is er keus uit drie motoren (1.4 TFSI, de 1.8 TFSI en de 2.0 TDI 140 pk), twee transmissies (handgeschakelde zesbak en S tronic) en twee aandrijfvormen (voorwielaandrijving of quattro). In alle gevallen vormt de Ambition-uitvoering de basis voor de standaarduitrusting. De S edition is daarnaast standaard voorzien van een volautomatische airconditioning, pareleffectlak, een middenarmsteun vóór (met opbergvak) en het Audi radio/DVD-navigatiesysteem. Tevens wordt dat aangevuld met het S line-pakket. Dit staat voor een extra sportief interieur (zijwangen van de stoelen in zwart leder, pookknop van geperforeerd leder, interieuraccenten van geborsteld aluminium, verlichte make-up spiegels) én 17 inch gegoten lichtmetalen velgen en diverse S line-aanduidingen. Ook Xenon plus verlichting, telefoonvoorbereiding, de S line dakspoiler en een afgevlakt multifunctioneel sportstuurwiel (voor S tronic inclusief schakelpaddles) behoren standaard tot de S edition-uitvoeringen. Er is keus uit twee sportieve exterieurkleuren: Daytonagrijs (exclusief voor S edition) en Phantomzwart.
Sportiviteit met (zakelijk) voordeel
Voor alle extra’s die een Audi A3 en Audi A3 Sportback tot een S edition maken, brengt de Audi-dealer met een meerprijs van € 3.520,- slechts een fractie van de werkelijke waarde in rekening. Dit voordeel is óók zeer interessant voor de zakelijke rijder. Daarnaast betaalt de zakelijke rijder slechts 20% bijtelling voor de 1.4 TFSI motoren. De Audi A3 1.4 TFSI S edition met handgeschakelde zesversnellingsbak is er vanaf € 31.990,-. De Audi A3 Sportback S edition is leverbaar vanaf € 33.150,-. De S edition-uitvoeringen van de Audi A3/A3 Sportback zijn voor Nederland in een oplage van 250 stuks beschikbaar.
Relief zegt
Wat een napraters hier. Nooit van een eigen mening ontwikkelen gehoord? Dat autoblog het saai noemt, betekent niet dat je dat zelf ook moet roepen?
De A4 is een mooie auto. PUNT!
robbie zegt
@Relief: Zie jij het woord saai in dit artikel?
jochem zegt
Dit worden wel hele commerciële posts. Graag voortaan dit soort berichten eerlijk onder ‘advertorial’ zetten mensen!
Michael zegt
Mooi actie model van Audi!
@Mattcurlew : vooraleer je domme commentaar komt geven, leer dan eerst even het woord gesponserD opzoeken en correct te spellen.
Mattcurlew zegt
Robbie, ja en héél toevallig weer één van VAG.. Ik ken nog een aantrekkelijk actiemodel van een japans automerk. Maar door hen worden jullie niet gesponsert dus niet interessant genoeg om te melden zeker..
robbie zegt
@Mattcurlew: stuur maar een mailtje naar tips@ zou ik zeggen. Hopelijk is dat actiemodel wel een beetje bijzonder. Over een gratis setje kokosmatten schrijven we niet.
PS We zijn altijd positief over VAG/Audi? Dacht het niet…
http://www.autoblog.nl/archive/2009/08/30/china-roewe-biedt-betere-service-dan-bmw-en-audi
http://www.autoblog.nl/archive/2009/08/28/audi-a4-3-0-tdi-clean-diesel-minder-clean-dan-bmw
http://www.autoblog.nl/archive/2009/08/11/audi-a5-sportback-heeft-onderstel-problemen
http://www.autoblog.nl/archive/2009/07/30/apart-smoeltje-omdat-alle-audis-zo-op-elkaar-lijken
http://www.autoblog.nl/archive/2009/07/10/audi-pionier-van-de-voorwielaandrijving
http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/07/audi-wordt-wakker-en-biedt-binnenkort-ook-start-stop-tech
Etc etc etc…
MattCurlew zegt
@robbie: had ik al gedaan over de Mazda3 MPS. Maar dat werd niet interessant gevonden. Maar een lelijk getunede Leon Cupra weer wel.. tja.. VAG prioriteiten he.. of misschien gewoon van het niveau dat de gemiddelde bezoeker heeft. 16 jarige knulletjes die geilen op papa’s geleasde Audi/VW…
–of het is een kwestie van smaak, ja dat kan ook–
Je kan beter vaker nieuwsberichten plaatsen over ondergewaardeerde auto’s die wel een impuls kunnen gebruiken ipv de zoveelste Audi die we toch al tig keer per dag op straat zien
micheloo0 zegt
-edit: nutteloze bijdrage-
MattCurlew zegt
@micheloo0: ja lelijk ben ik he.. kots.. vandaar mijn rare smaak in auto’s
MattCurlew zegt
-edit: nutteloze bijdrage-
RobertJ zegt
@Mattcurlew: ja, of japanse auto’s zijn gewoon minder interessant. :o *doet stoken*
micheloo0 zegt
Nu horen we de laatse tijd niks van die ambetante s2000 nu begint die Mattcurlew al even ambetant te doen man man wat een ei.
Windhoos zegt
Waarschijnlijk is dit model met alle opties redelijk voordelig, maar verder zie ik het bijzondere er niet van eigenlijk. Met alle opties erop+bekleding kan men later altijd nog wel A4 “S edition” maken. Imo dus alleen maar een goeie publiciteits stunt van Audi….
Solstice zegt
Wel een ‘lui’ actiemodelletje van Audi NL hoor, wat opties aankruisen kan ik zelf ook wel.
Trouwens, dat woord ‘actiemodel’ klinkt ook niet erg (komt ‘ie weer) premium… de prijs is dat daarentegen weer wel.
Jullie hoeven natuurlijk niet objectief te zijn, maar blijf a.u.b. wel een beetje integer. ‘Leuk actiemodelletje’ in de titel is stemmingmakerij, messing with our weak minds..
Laue zegt
@ Mattcurlew
– Ik ben 22
– De A6 van mijn is niet geleased.
– Ik geil niet op zijn auto, de mijne is mooier
– zeiken op een site/forum = tijdsverspilling (kom er dan gewoon niet)
– In discussie gaan via/op internet(zie punt 4)
ggj zegt
Huh? Hoor ik dat nou goed? Een standaard goed uitgeruste Audi??
jack zegt
@ggj,
Hahaha, 10 punten voor je opmerking, prachtig:D
slappehap zegt
@advertentiezeikers: als dit een advertentie was had er ongeveer het volgende kunnen staan:
“Het S edition pakket kost slechts 5.000 euro. Slechts, want aangestreept op de optielijst zou je voor de afzonderlijke onderdelen ruim € 17.905,- betalen. Feitelijk heb je dus een nieuwe Audi met tot wel 25 % korting op de aanschafprijs, als ik een nieuwe auto nodig had wist ik het wel.”
Kortom, Robbie is een waardeloze advertentieverkoper! ;)
CHRISS zegt
@Mattcurlew, ik deel je mening compleet. Vol lof over VAG, en japans en italiaans wordt weinig over gemeldt. De zoveelste topic die er bij VAG wordt opgestart lijkt wel een replica van de huishuis blad onder de rubriek aangeboden auto.
Beetje jammer.
robbie zegt
@CHRISS: Je hebt helemaal gelijk! Er staat vandaag zowaar 1 artikel van Audi op de frontpage, schande!
Al die andere artikelen over Hyundai (2x!), Ford, Mitsubishi, Citroen (3x!), Peugeot(2x!), Alfa Romeo etc etc zijn gewoon natuurlijk uhuh, tsja… Lul je daar maar eens uit ;)
MattCurlew zegt
@robbie: gaat niet om de frontpage maar sowieso over het aantal en de manier waarop. Waarom wel een getunde Cupra en geen Mazda3 MPS nieuws? Waarom wel de ene actiemodel van de zoveelste Audi en geen actiemodel van een bepaald ander merk waar jullie wellicht niet op geilen?
vla zegt
Audi begint echt astronomische getallen van saaiheid te vertonen. Denk dat als ze dit nog lang voortdoen, ze aan een imago geraken waar ze heel erg moeilijk af zullen geraken.
Windhoos zegt
Vrees het ook vla, wel op deze manier. De A4 B7 DTM edition was nog een superstrakke actie, maar dit vind ik eerlijk gezegt het opnoemen niet waard….
Thelis zegt
Ik dacht dat de Seat Exeo al het actiemodel van de A4 was ;)
micheloo0 zegt
Mijn bijdrage was niet nutteloos :evil:
b0z4 zegt
Super actie met veel voordeel !
Maarten zegt
@Mattcurlew:
Waarom moet Autoblog aandacht besteden aan een ondergewaardeerd merk? Is dit een sociale werkplaats of zo? Hebben ze een morele verplichting aan de maatschappij o.i.d.?
micheloo0 zegt
Mattcurlew is gewoon een autoblog-hater
CHRISS zegt
@Maarten, ze zoeken wellicht nog mensen bij autoblog. Je bent uitermate geschikt.
De hele essentie van een autosite als dit is dat het voor en door autoliefhebbers moet zijn van alle merken, en dat je objectief bent. Uiteraard wel met een mening. De historie laat alleen zien dat het niet zo is. Zal vast iets met de sponsoring te maken hebben.
micheloo0 zegt
@CHRISS: iemand als Vla is uitermate geschikt voor autoblog kennis van zaken en maakt nooit ruzie ;)
VolvoXCseries zegt
Volgens mij is dit een alleszins redelijke aanbieding gezien alles wat men voor de meerprijs krijgt
MattCurlew zegt
CHRISS snapt het.. Tuurlijk het een blog maar inmiddels geen simpel blogje meer van een fanatiekeling van een 18 jarig jochie ofzo. AB is toch ook een soort van nieuwssite maar op hun manier gebracht.
Maarten, het zou ze wel sieren. De pers heeft een groot aandeel aan de verkopen van een merk. Als autonieuwssites best belangrijk nieuws over een goed maar ondergewaardeerd merk niet plaatst dan weet het publiek ook minder snel over het nieuws enz enz. Visuele cirkel. En vervolgens miepen ze wel van; ja ik heb niks met dat merk of wat verkoopt dat merk slecht! waarom eigenlijk?
Nou nogal duidelijk waarom..
Liever een ster in de achterruit dan in de voorruit, want daar moet je doorheen kijken zegt
@CHRISS
Wat versta jij onder objectief met een mening? Bedoel je dat die persoon zijn mening tegelijkertijd wel en niet moet uitspreken, of bedoel je dat iemand zijn mening moet hebben, maar niet moet delen met anderen? :S Ik dacht tenminste dat objectief betekende: Zonder je mening te geven…
cardesigner@USA zegt
Papa deze moeten we leasen!!! :D
MattCurlew zegt
Trouwens, net even gecheckt; tig nieuwsberichten over de Focus RS. Zelfs eentje speciaal toen de prijs bekend werd gemaakt.. een hot hatch van Ford krijgt wel alle aandacht maar een hot hatch van een Japans merk vrijwel niet. Klopt toch iets niet..?
northspotting zegt
Even over iets anders: op deze modellen zullen enkele S(-line)-badges worden geplakt.
Wat is het geval? Ik zag vandaag een E90 320i Touring facelift, met rechts op de achterklep de 320i aanduiding, en een beetje halverwege links op de klep een M (inclusief diagonale strepen, algemeen bekend). Ik vond het raar staan, zeker voor zo’n vrij dure nieuwe auto. Daarbij zat er ook nog een man van 55-60 jaar achter het stuur.
Hebben meerdere mensen wel ‘ns een M-badge achterop een BMW gezien? Behalve op de M-modellen natuurlijk. Van Audi is het bekend, S-line… bij BMW bestaat het ook, maar ik heb het nog nooit met zo’n of andere badge aan de buitenkant gezien. Anyone? Het kan ook zijn dat ik niet goed op let, maar ik let eigenlijk wel behoorlijk goed op bij zulke duidelijk zichtbare details.
MattCurlew zegt
Mensen plakken wel vaker een M plaatje op hun BMW terwijl ze geen M versie hebben. Wel willen maar niet kunnen
Windhoos zegt
Is de S edition nou gewoon een S-line? Want dan ken ik het alleen als S-line…
EPO zegt
Mazda nieuws is niet interessant. En ook alle andere zooi uit Japan. Dat jij die auto’s wel leuk vindt, top, maar ga deze site niet dwingen om die Japanse rommel te posten.
lowlow zegt
WOW lekker sportief!! Eum neen, vrij ontgoochelend & saai, en het is niet jullie schuld maar van Audi.
cardesigner@USA zegt
@EPO, van mij krijg jij een duim. Japanse auto’s horen thuis in vrouwenbladen, niet op deze site.
Freewarefreak zegt
@cardesigner@USA: “van mij krijg jij een duim. Japanse auto’s horen thuis in vrouwenbladen, niet op deze site..”
Niet mee eens en dat uit de mond van een German car lover.. ;) Ik vind dat als je een echte petrolhead bent (en daar schaar ik mijzelf ook onder) dat het merk er niet zo heel veel toe doet. Natuurlijk ontwikkel je je eigen voorkeuren, ik net zo goed, maar ik geniet intens van het fenomeen “auto” op zich. Ik “overzie” het totale wereldaanbod (zo noem ik het maar…) en daar pik ik dan de exemplaren uit die mij aanspreken. Uit Europa, U.S.A. maar ook Japan. Vanuit deze optiek bekeken hoef je geen liefhebber van Japanse auto’s te zijn om toch te zien dat daar wel degelijk ook pareltjes vandaan komen… Honda NSX, Nissan GT-R, Toyota AE86 Trueno, Subaru WRX, enz.
OT: Helemaal in mijn straatje. Wat een superleuke actie van de “Lord of the Rings”. Helaas is het leasebudget waarin ik van mijn werkgever zou mogen leasen niet zo hoog. Blijf de A4 B8 een geweldige auto vinden, zeker in deze “uitmonstering”.. ;)
cardesigner@USA zegt
Hoeveel A4’s worden er overigens per maand verkocht?
Kenny zegt
Zo speciaal vind ik het eigenlijk niet,eerder gewoontjes.
Mja Audi hé ;-)
Kenny zegt
northspotting:vroeger(en nu nog steeds)kan je indien gewenst zo een badge achteraan laten plaatsen.
Mijn vader had een E30 320i en daar stond ook een M op achteraan.
DenE zegt
Heerlijk zeg al dat gezeik over de lease bakken.
Gelukkig heb ik ook een leasebak (die ik voor 25% bijtel) en hebben jullie azijnpissers wel een nagerekend wat zo’n ding kost ? Gewoon, van je EIGEN geld ??? Mij hoor je hier niet over klagen hoor, ik vind het best. Maar de gemiddelde leaserijder betaald, privé, per jaar meer bij als de auto’s van sommige kinders die hier posten gekost hebben. Dus laat ons leaserijders lekker in onze ‘saaie’ auto’s rondtuffen. Ga naar je huistuner en koop maar een mooi opzet-uitlaat-eindstuk voor je Civic ! Doe je nog iets nuttigs. Neem gelijk de aanbieding van deze week mee, een heuse ‘NOS’-Sticker.
MattCurlew zegt
@DenE: lang niet zoveel als iemand die zelf spaart voor een auto die hij ook écht kan betalen ipv een standaard leasehok. Vreemde optiek van je trouwens dat mensen die zelf een auto kopen een fout getunde auto hebben.. zegt maar weer genoeg over de arrogantie van de leaserijder die zich niet durft te onderscheiden.
Mo zegt
@wouter dank u zeer. Dat had de gladde verkoper bij audi amsterdam me niet verteld. Wat een oplichter zeg. Dan maar de 1.4 tfsi s edition halen bij een lokale audiboer.
jack zegt
@MattCurlew,
Wat je bovenaan suggereert met een visuele cirkel, is een vicieuze cirkel;) Behoorlijk groot verschil overigens.
@DenE,
Ik vind het ook echt een schande zoveel dat je als lease rijder moet betalen, echt waar ongelooflijk gewoon. Maar vertel ook ff hoeveel privé km’s je maakt?
mashell zegt
Wel erg veel zwart en grijs. De winterdepressie is vroeg dit jaar. Het zou leuk zijn als Audi weer het colorstorm concept van stal haalt, kleur maakt het leven leuk.
mashell zegt
“arrogantie van de leaserijder die zich niet durft te onderscheiden.”
Mijn leaseauto is rood! Hoezo niet onderscheiden?
Ik proef toch enige afgunst, en terecht want zo goedkoop kan je prive niet een nieuw auto rijden rijden. Sommigen hebben geluk, sommigen pech zo is het leven nou eenmaal.
DenE zegt
@MattCurlew, Dank je voor je commentaar. Daar blijkt uit dat jij niet weet hoe het leaseconcept werk.
Ja kan namelijk je leasebak zo aankleden als jij zelf wilt.
Meestal heb je te maken met een budget (gesteld door je werkgever) en heb je de keus welke auto je voor gaat en hoe je hem aankleed. In mijn geval zou ik -bij voorbeeld- een Mazda 3 MPS kunnen passen. Maar in mijn overweging heb ik gekozen voor een ruime middenklasser in plaats van een hatchback. Die middenklasser is ‘fully loaded’ met allerlei speeltjes, 18″ lichtmetaal, verlaagd sportonderstel en met z’n (gechipte) 210Pk beslist geen tobber. En geen arrogantie in mijn commentaar, maar een bevinding dat de meeste die hier, zoals jij, hun gal spuwen over een leasebak zelf met autootjes rijden zoals ik hierboven schets. En daarnaast, ik bezit ZELF naast mijn lease bak nog twee auto’s. Een Renault Mégane CC (voor m’n meisje) en een Golf II 1.8T Quattro (op de dyno 345Pk op de wielen) zonder spoilers of sportuitlaat. Dus kom maar op met die MPS om dat ouwe Golfje te vernederen.
Zo zie je maar, alles is betrekkelijk. Niet iedereen over één kam scheren.
MattCurlew zegt
@DenE: boffen? Ja het is idd nogal makkelijk om een auto voor minder geld te rijden. Vaak is het ook een auto die men zelf eigenlijk helemaal niet zo heel spannend vind maar rijdt omdat het representatief is of andere bullshit. Ik ken zat mensen (autoliefhebbers!!) die al moeilijk gaan doen over 10 euro extra p.m. Ze rijden dan liever in een auto die ze zelf ook saai vinden dan hun betaalbare droomauto (alles in relatieven he) in dezelfde klasse.. ik vind dat nogal krenterig en getuigd imo niet van een echte autoliefhebber
Ps: ik had deze zelfbetaalde sjonnie Jap trouwens ;)
DenE zegt
Ow, en overigens mashell, ik vind het niet erg dat ik die 25% bij moet tellen hoor. Als ik het netto terug reken kost het me -ongeveer- net zo veel als mijn laatste ‘eigen’ auto me kostte voordat ik een leasebak kreeg.(inclusief afschrijving, onderhoud e.d.)
DenE zegt
Ik rij ca. 50.000 Km per jaar werkverkeer en ca. 8000 privé kilometers. vandaar de 25%
DenE zegt
MattCurlew; ‘ja en héél toevallig weer één van VAG.. Ik ken nog een aantrekkelijk actiemodel van een japans automerk’ Heb jij überhaupt wel eens ‘normaal’ nagedacht hoé dit kan trouwens ?
Binnen de VAG-groep horen: Bugatti, Lamborghini, Porsche (??), Audi, VW, Seat & Skoda (om nog maar te zwijgen van de vrachtwagen merken M.A.N. en Scania waar VAG een meedereheidsbelang in heeft) Dit zijn al meer verschillende merken als alle merken dit uit Japan, de US of Korea komen. Dus is het niet een beetje -logisch- dat veel autonieuws, VAG-nieuws is ? Welkom in de échte wereld.
MattCurlew zegt
@DenE: met VAG nieuws doel ik voornamelijk op het VW en Audi nieuws. Seat en Skoda komen sowieso al minder ter sprake. Overal komt nieuws vandaan alleen houdt men zich vooral bezig met het nieuws dat uit Duitsland komt. Beetje jammer. Je hebt nl geen flauw idee hoeveel ander Japans nieuws er nog is
rwd zegt
Kunnen we nu weer eens on-topic heren? Deze aanbieding van Audi is erg gunstig voor piepels die in de markt zijn voor een nieuwe leasewagen. Dat zijn in mijn ogen dus boffers, want enorm voordeel, mooiere looks en geen hogere bijtelling. En wie een Audi niet mooi vindt hoeft hem niet te nemen toch? En gefrustreerde Mazda aanhanger kunnen zelf een stukje posten over hun favo merk MattCurlew;-)
BananaFlip zegt
Oei, dik exclusief enzo.
Daytonagrijs ziet er wel lekker uit trouwens.
MattCurlew zegt
Mensen als EPO en cardesigner@USA zijn gewoon wat zielig. Hoe kun je nou een hekel hebben aan meerdere, totaal verschillende, merken alleen maar omdat ze uit een ander continent komen? Alsof gros van de Europese auto’s zo boeiend is. Autonieuws is autonieuws. Of het nou uit Noord-Amerika, Europa, Japan, China of Australie is. Een IS is net zo interessant als een A4, een Civic is net zo interessant als een Astra enz enz..
DenE zegt
Dat is géén ‘sjonnie’ Jap, zo’n klassieker is gewoon wél weer leuk.En ik ben het absoluut met je eens, waarvandaan ook, autonieuws is interessant. Maar om direct te beginnen met azijn-pissen omdat het ‘wéér’ VAG nieuws is gaat wat ver. Dat probeerde ik je duidelijk te maken.
Deze aanbieding van Audi vind ik heel behoorlijk. De extra’s die je voor dit geld krijgt is echt netjes. (Vooral de Nav met MMI) Neemt niet weg dat ik de (achter)ruimte in de A4 gewoonweg té klein vind. Maar zonder meer de moeite van het publiceren op AB waard ! (zonder negatief te hoeven zijn over ‘VAG-reklame’ e.d.)
M.M.M zegt
Nog 499 te gaan !
Tommy2 zegt
Toch blijft de A4 er zeer appetijtelijk uit zien, hij lijkt vanuit alle hoeken te kloppen. Ditzelfde gevoel heb ik trouwens ook wel bij de C-klasse, auto’s waar goed bij nagedacht is. :P
Golfgtilover zegt
Is het nu wel of geen compleet S-line pakket? Zijn de stoelen bijvoorbeeld sportstoelen en zijn er skirts, diffusor of een andere grill gemonteerd?
roetkaa zegt
Voor de mensen die het niet meer snappen. (Voorlopig) verdwijnt de Audi Pro Line S. De S-edition is gewoon de Pro Line S – de keus voor Metallic Lak. Dus je krijgt een zeer uitgebreid pakket voor een lagere prijs.
Een audi-dealer had het over een voordeel van €2500,-.