Op zich zou bij het transporteren van Aston Martins niet elk dubbeltje omgedraaid hoeven worden, maar toch ging deze transporteur voor stapelkorting. Dafuq?
Dit vrolijke Britse trio kwamen we tegen op de facebookpagina van de collega’s van Autogespot, begeleid door de tekst ‘Destination Poland’. Tsja, zegt u het maar…
matje140 zegt
Dan moet er toch een aardig steekje bij je los zitten, wil je denken dat dat een verstandige manier is om die Astons te vervoeren……. 1 woord: Zonde!!!!!!!!!!!!!!!
rdev zegt
@matje140: Heb gelezen dat het test auto’s zijn van Aston zelf, het soort wat helemaal finaal afgemat is. Geboorde gaten voor meet apperatuur, on originele kabelbomen, missende niet essentiele onderdelen etc etc.
Deze moeten waarschijnlijk toch vernietigd worden.
utr1984 zegt
Lijken mij eerder gewoon paar modellen die gestript gaan worden, omdat ze misschien niet meer verkoopbaar zijn o.i.d.
aventadorsv zegt
@utr1984: dat maakt niet uit. Dit kan echt als enige reden achterlijkheid zijn.
aggy32 zegt
If it fits, I sits.
gijsso zegt
@aggy32: Dat geldt meer voor Jaguars.
reventon zegt
Zou het een photoshop zijn?
bollegek zegt
@reventon: waarschijnlijk hangt die bovenste aan stevige kabels en zijn die weggeshopt.
rodger zegt
Geen zuivere koek als je het mij vraagt, zou de chassisnummers toch effe checken
sir_smokalot zegt
Da’s waar. Even checken moet voor een professional gesneden koffie zijn.
rodger zegt
@sir_smokalot: tekort aan koffie zullen we maar zeggen
darrock zegt
Raken ze elkaar nu wel of niet?
De wiel hangen wel erg laag namelijk
Hangt ie dan met de bumpers op de ruit of hebben ze em op een andere aparte manier bevestigt
knipperlichtje zegt
Vraag me ook af hoe die middelste erop is gekomen, op de lepels van een vorkheftruck?
jerry zegt
Schade 15.000 euro.
Extra op en neer rijden omdat auto er niet oppast
Polen – UK en weer terug, 15.500 euro.
Rekenen op zn Pools noemen ze dat.
– On topic –
Dat kan anders…
lohran zegt
@jerry: Eeh juist niet, want die Polen kosten geen drol, dat is waarom de transportsector zo verneukt is..
notsobig zegt
@lohran: Waar zullen deze auto’s gerepareerd worden?
Wordt de brandstof en de overtocht van het kanaal goedkoper door een Pool op de vrachtwagen te zetten?
I rest my case…
lohran zegt
@notsobig: Haha ook echt ‘I rest my case’, maar op iemand van 10 jaar zal ik maar niet in gaan :) Maar zou wel even Googlen als ik jou was ;)
beetec zegt
De wielen hangen los in de kasten. Volgens mij valt het wel mee.
moveyourmind zegt
Welke simpele gast heeft dit gedaan? Gewoon niet te geloven! Je kan toch zo zien dat er nog makkelijk nog één bij kan.
sydney zegt
@beetec: De onderste twee gaan bij de voorwielen anders aardig door de veren.
Er zal vast wel een goede reden voor zijn, anders zorg je voor een extra autoambulance.Dat zijn de kosten niet wil je ze echt schadevrij vervoeren.
bullzeyersn zegt
De mening op het interweb is dat het pre-productie exemplaren zijn die gesloopt moeten worden. Maar toch een sneue manier om zo naar je einde vervoerd te worden. Of ze bij Stobart ook massaal aan de Polen zijn durf ik niet te zeggen.
thomcarspotter zegt
Zag m ook al langskomen op FB, zeer apart dit..
Alfarobert zegt
Wat zonde,geef ze dan aan mij.
bietje zegt
10 tegen 1 dat het pikkertjes zijn, in een met zeil afgesloten trailer kun je dit soort wagens relatief onopgemerkt de grens over dieselen… gebeurt op deze manier vaak met gestolen premium wagens die richting Oostblok moeten.
smoked zegt
Op FB werd er juist gesuggereerd dat dit testauto’s waren die worden gesloopt.
Daarnaast lijkt de vrachtwagen en trailer wel van transportbedrijf Eddie Stobart (aan de kleuren te zien) en niet 1 of andere oostblokker.
xyrrath zegt
@smoked: Eddy Stobart zal wel een goede reden hebben om het zo te transporteren. Dat bedrijf staat bekend om zijn hele goede transport.
bofkont zegt
WTF !! strafbaar stellen dit soort mishandeling!!