Deze foto’s kwamen eerder vandaag in onze mailbox binnen. Zonder context, dus het is gissen wat er is gebeurd. Zeker is wel dat er iets tegen deze 5 Serie aan is gereden dat groter was dan een fiets, want de hele velg is doormidden. Maar wat is er gebeurd?
Mensen die er bij waren mogen het zeggen, maar uit de foto’s maak ik op dat er geen wegdek is afgesloten. Ook is er geen politie te zien, maar liggen de kapotte stukken achterlicht en velg nog gewoon naast de auto. Dikke kans dus dat het kakelvers was, en de eigenaar van de auto nog niet op de hoogte was van wat er met zijn Bimmer was gebeurd. Wat zal die balen zeg…
Maar wat is er gebeurd? Driftende Arabieren? BMW-haters? Ruud Lubbers die langs reed? ManBearPig? Een nieuwe Raad de Schade? Wie het weet mag het zeggen. Zie de gallery voor een grotere versie.
Met dank aan Chris voor de foto’s!
UPDATE: we hebben nog twee extra foto’s (zie gallery), en een reactie:
[..] geen vloeistof niks.. Ook geen politie idd. Maar de auto heeft er zeker een paar uur zo gestaan, reed er eerst met de tram langs en ben later nog een keer terug voor fotos.. Weg was helemaal vrij, ook amper sporen.
Nog mazzel dat het ding al met zijn rechterwielen op de stoep stond, (denk ik toch?) scheelt toch een flinke optater aan de assen en de rechtervelgen.
Alwood zegt
denk dat ‘ie gewoon een u-turn op z’n handrem wilde doen maar z’n wieltje plofte ;-)
Wrx23 zegt
vrachtwagen die er langs geschraapt is..?
Hupke zegt
Geen idee wat dat geweest is.
Doet me denken aan een filmpje van een lambo die z’n wiel eraf drifte door tegen een stoep te glijden.
Het moet alleszins iets geweest zijn dat laag genoeg was om hem op z’n wiel te pakken.
torana zegt
aan de hoogte van de schade zou ik zeggen : een rollator
SimonMc zegt
@torana: Een rollator?
torana zegt
@SimonMc: dat zeg ik… de schade van het achterlicht zit ter hoogte van de handvaten en de breuklijn van het achterwiel zit onder het center van de achteras, wat overeenkomt met het beugeltje tussen de voorwielen van de rollator… zijn stevige dingen hoor, en Ghadaffi heeft vast een gepantserde :lol:
SimonMc zegt
@torana: LOLOL.
Toch even de grammar-nazi uithangen ( sorry hoor ).
Het meervoud van handvat is handvatten. Het meervoud van een vat (bier bv) is vaten.
Veel voorkomend misverstand.
torana zegt
@SimonMc: je hebt gelijk, was autisme… euhhhh, automatisme
zeevink zegt
Moet iets van flinke massa zijn geweest (tram zie foto 2). Wel bijzonder zuur om je nieuwe BMW zo terug te vinden. Freude am fahren ist vorbei (voorlopig).
sir_smokalot zegt
JA!!1111!!! HET WAS NATUURLIJK EEN TRAM!!!1111!! Rotdingen, en daarna gewoon weer sneaky op de rails rijden alsof er niets gebeurd is…
Gizzi zegt
@sir_smokalot: Haha!
kaasboerin zegt
@sir_smokalot: Ahahahahahaha :lol:
dolie zegt
@sir_smokalot: Niet echt een professionele reactie van u op de reactie van de heer Zeevink, heer Smokalot.
Esprit_de_Flandre zegt
@dolie: Professionele reactie? Op AB???
dolie zegt
@Esprit_de_Flandre:
Oke, oke, je hebt gelijk!
robbie zegt
Chinese imitatevelg?
kaasboerin zegt
@robbie: Inderdaad, ziet er erg plastic uit.
lincoln zegt
@robbie:
imitaties komen vanuit elk land behalve China ..
nsmvo zegt
@lincoln: “imitaties komen uit elk land behalve China?” Je hebt geen idee…
bowie zegt
@nsmvo: Nee joh, Lincoln is zelf een imitatie…….en dan nog een heel slechte ook!
Esprit_de_Flandre zegt
@robbie: Je bedoelt originele BMW velg, made in China …
kaasboerin zegt
@Esprit_de_Flandre: Mua, denk dat dat nu wel afgelopen is..
Esprit_de_Flandre zegt
@kaasboerin: Mua, waarom zouden ze? Lekker goedkoop. Volgens mij zijn die importheffingen er nog niet door gekomen…
Northwestern zegt
Zie ik daar nou een blauwe veeg van Lubbers z’n Golfje?
72bug zegt
@Northwestern:
En toch.. Als ruud nou eens in dezelfde rijrichting reed als de BMW staat geparkeerd.. Past de schade toch netjes “in elkaar”;)
Rouge zegt
Schade? Geen dader? Duidelijk!! Pizzakoerier!!
Scarface zegt
Ik denk een slaapkop met een pallettruck die ff op hol sloeg, met een loeizware lading op die pallet…
birdboy zegt
Vraag me ook af hoe dat op de Overtoom doet (toch redelijk krap).
Tenzij ie na afloop daarheen gesleept is, maar het glas doet anders vermoeden.
kaasboerin zegt
En hij parkeert ‘m nog zo’n eind de stoep op… Wat een idioten lopen (lees: rijden) er toch rond…
Gizzi zegt
Aan de streep op het wegdek te zien is er iets in gereden. Lijkt op een andere auto die blijkbaar nog wel door kon rijden.
Scarface zegt
Of een vrachtwagen met zn laadklep naar beneden die ff een stukje achteruit reed.
dutchcourage86 zegt
@Scarface: Er is ook nog een stuk ingedeukt en laadkleppen scheuren gewoon het chassis open (zien gebeuren). Ik denk misschien een vuilniswagen die draaide.
fep739 zegt
aangezien de brokstukken op dezelfde plaats liggen , is de wagen op die plaats aangereden. Dat zwarte spoor lijkt me een remspoor van motorfiets of zo.
Dus motorrijder glijdt onder BMW mss ?
timberleek zegt
@fep739:
dat is veel te smal voor een motorfiets, eerder een gewone fiets qua breedte.
met een motor maak je ook gewoon sporen van ca 10 cm breed (afhankelijk van de motor)
dennisr zegt
@timberleek: heeft die gene snel gefietst.. damn..
bozewolf zegt
Netjes ook om door te rijden =/
Zonde zeg.
mrs250 zegt
Zou die vent nou ook bij het waarborgfonds met getuigen op de proppen moeten komen die kunnen bevestigen dat hij z’n auto toch echt niet in die toestand op die plek heeft geparkeerd? :D
rvdw zegt
Zou wat zijn als de eigenaar ook een AB fan is en dan hier de foto’s voor het eerst ziet, denk dat een heftruck of iets in die geest hem geraakt heeft.
Tommy2 zegt
@rikvdw: Zie ze al rijden, op een heftruck door de binnenstad? Lepels op halfzeven! :lol:
kaasboerin zegt
Uiteraard geen briefje, ook niet in hartje Amsterdam..
dennisr zegt
was natuurlijk een honda rijder, je weet wel die jeugdige, die hebben van die taart scheppen voorop, daar kan zo’n velg niet tegen..
torana zegt
naaah, dit is een bekend probleem van duitse wagens… om de meest ongelukkige momenten vallen ze spontaan uit elkaar
kaasboerin zegt
@torana: Inderdaad, dat zal ook wel de reden zijn waarom jij dat object daar op jouw avatar nog rijdt hé? … :lol:
torana zegt
@kaasboerin: haha, en nu mag jij mij vertellen wat voor eentje dat is en uit welk land die komt ;)
E34M5Touring zegt
@torana: Holden Ute uit the land from down under
torana zegt
@E34M5Touring: heel goed, volgens kaasboerin geïmporteerde ouwe meuk maar ik ben er niet minder trots op, ondanks dat het maar de “kleine” 3.8 V6 is ipv de 5.0 V8… nice beemer btw, toen hadden de BMW’s nog echt karakter en herkende je ze nog aan de lijnen
E34M5Touring zegt
@torana: Is dat zo’n Maloo of heet alleen die nieuwe zo. Ik vind het super coole wagens flinke motoren mooi uiterlijk en 0 druk op de achterwielen, een garantie voor fun en nog praktisch ook. tnxs for the compliment!
torana zegt
@E34M5Touring: Maloo tuned ze al jaren maar de mijne is redelijk standaard, afgezien dat het een Commodore Sports Ute is dan ipv gewoon Ute… iets meer luxe en volgens mij issie ook een klein beetje gekieteld, want ondanks dat ie maar een 3.8 liter heeft die standaard 130kW heeft en een koppel van 295Nm zou moeten hebben volgens het boekje ( van de standaard VR-Ute ), gaat ie van 0-100 binnen de 7 en 0-150 binnen 11 seconden ( mits het wegdek droog is ) dus ik denk dat de Sports uitvoering wat anders is of de vorige eigenaar er wat mee gedaan heeft, pluspunt vind ik ook dat ik inderdaad 900 kilo laadvermogen heb en 2120 kilo mag trekken… dus ik ben er wel heel blij mee, misschien niet zo blits als wat de meeste hier allemaal mooi en “vet” vinden, maar wel lachen bij de kruispunten als er eentje stoer staat te gassen mer een E30 M3, Golfje GTi of Honda V-Tecje en er dan door een suf uitziende pick-up uitgereden worden
E34M5Touring zegt
@torana: Die Maloo was in de Top Gear Special tegen het australische trio een van de allerbeste naar mijn mening. Dat ding zag er echt te gruwelijk uit met Corvette motor.
Vette shit inderdaad geen slechte cijfers voor een 1995 work horse ;)
torana zegt
@E34M5Touring: ik heb de Maloo wel gezien in de aflevering dat de vierdeurs Vauxhall VXR8 Bathurst vergeleken werd met een Audi RS4, BMW M en een Merc AMG… dat wordt mijn volgende slachtoffer over een jaar of vijf, vooralsnog doe ik het met deze en een 1968 Holden HK Kingswood, die de prestaties weer compenseert haha, 3.3 liter lijn 6 met 2-traps automaat en 0-100 ij 18,9 of 19,8 sec ( ben ik even kwijt ), maar daar komt op den duur ook een V6 in uit een Chevy of Pontiac, da’s het mooie van wagens uit die tijd, daar kun je nog redelijk wat aan klussen zonder dat de politie er iets van kan zeggen… de RDW heeft geen specificaties van dat ding
Esprit_de_Flandre zegt
@E34M5Touring: Hmmm, ik denk eerder een Suid-Afrikaner Chevrolet…
torana zegt
@Esprit_de_Flandre: nee, hij heeft gelijk hoor, Holden VR Series2 Commodore Sports Ute … niet jong idd., 1995, maar goed genoeg voor me
Esprit_de_Flandre zegt
@torana: Mja, heb het ondertussen ook gezien. Had beter eerst even ‘Calibra Ute’ gegoogeld…
torana zegt
@Esprit_de_Flandre: als de onderdelen van een Calibra nu inderdaad zouden passen dan had me dat een hoop werk gescheeld ja… maar helaas.. oh wacht even, de velgen passen inderdaad
Esprit_de_Flandre zegt
@torana: Oeps. Nu ik dichter kijk zie ik idd dat het een Commodore is en geen Calibra-snuit…
kaasboerin zegt
@torana: In ieder geval geimporteerde ouwe meuk, je avatar is nogal klein.
torana zegt
@torana: heel goed, volgens kaasboerin geïmporteerde ouwe meuk maar ik ben er niet minder trots op, ondanks dat het maar de “kleine” 3.8 V6 is ipv de 5.0 V8… nice beemer btw, toen hadden de BMW’s nog echt karakter en herkende je ze nog aan de lijnen
kaasboerin zegt
@torana: Jij woont zeker op ’t platteland, waar ze nog op hun borst slaan en aan hun eigen oksels ruiken, en 30 jaar oude chevy pickups van 2,5 meter breed met een ronkende V8 die nog meer zuipt dan vijf M3’s.. Je rijdt compleet voor l*l met zo’n tokkiebak, hou op, dit is 2011.
torana zegt
@kaasboerin: inhoudelijk heb je niet echt veel te melden eh..
nee ik woon niet op het platteland en ik heb ook al niks met amerikanen, SUV’s of veel te grote pick-ups waar je niks aan hebt… jij geilt miss op een X6 ( wat al helemaal een nutteloos model is… ik wil wel het terrein in maar kan het niet ) en andere show-off-cars… ik kick niet of zinloze pk’s ( zoals jij ) en zeik EV’s niet af ( zoals jij )… en a;s een ander dan een V6 rijdt dan zeik jij ze af asls benzineslurpende bakken haha, beetje hypocriet eh…toch ? ik zoek een auto uit voor het doel waar ik ‘m voor nodig heb… 900 kilo laadvermogen en een ruim 2100 kilo trekvermogen en een heel net verbruik, ook op LPG, een BMW kan me daar niet bij helpen… tevens omdat ze al ver overprijsd zijn… ja ik rij een 15 jaar oude auto met 104.000 km die niet verneukt is en die kan wat ik van haar vraag… voor jou een tokkie auto, oké, da’s dan mooi, maar alles beter dan je als een tokkie gedragen en een sjieke auto te rijden… alles voor het oog… en nog iets, mijn auto is van mij en niet van de bank
kaasboerin zegt
@torana: Noem jij dit inhoudelijk veel melden: “naaah, dit is een bekend probleem van duitse wagens… om de meest ongelukkige momenten vallen ze spontaan uit elkaar” … Je kan ’tokkie’ reacties verwachten op jouw ’tokkie’ teksten. BMW overpriced? Ik zeg 1 ding en daarmee klaar: Bekijk de cijfers van BMW eens.
torana zegt
@kaasboerin: het doorhebben van cynisme is niet je sterkste kant he, incasseren ook niet, voor dagelijks gebruik rij ik ook duitse wagens, voel je je daarom aangevallen omdat ik die opmerking maakte… maar goed dat het hier op AB allemaal zo serieus en doordacht is…”NOT”
Ik hak niet op een ander in om wat voor auto die rijdt… als jij een 3ér wilt rijden zul je me daar niet over horen.
BMW overprijsd…? … dat vind ik absoluut, zeker op de tweedehands ,arkt, en dat geldt ook voor Mercedes ( ja die rij ik ook al )… nog niet zolang geleden was hier een blog waarin geopperd werd dat een C-Class AMG 55 rond de 20k kost, terwokl ik daar in het buitenland een CLS AMG55 voor koop, en dat is met BMW hetzelfde hier… wat je hier voor een 318 betaalt koop ik elders een M3 voor… dus ja ze zijn hier zeer zeker overprijsd
kaasboerin zegt
@torana: Dat is dan ook een andere kwestie, dat ligt aan het belastingstelsel en dan ook een andere discussie, daar ben ik het met je mee eens. Een 318 hier voor een M3 daar is misschien een tikkeltje overdreven maar het verschil is wel schrikbarend. Maar goed als het allemaal een geintje was dan laat ik ’t wel rusten.. :)
torana zegt
@kaasboerin: ;) en overigens is dat prijsverschil tussen een 318 hier en die M3 niet overdreven
1997 M3 EVO < € 3000
1999 M3 EVO Cabrio < € 7000
M3 2002 Cabrio € 9.500
M3 2003 < € 10.000
M3 2004 € 13.000 – € 15.000
M3 2004 € 14.000 – € 17.000
M3 2008 Full Options € 30.000 carbon dak etc.
2005 Mercedes CLS AMG55 € 18.000
2005 mercedes C350 coupe AMG < € 8.500
2006 Mercedes CLK 200K Black Edition AMG CONVERTIBLE € 12.500
2005 Volkswagen Phaeton € 7.000 – € 11.000
2006 Volkswagen Phaeton € 9.000 – € 16.500
2007 Volkswagen Phaeton € 13.000 – € 14.500
dit zijn de min en max-prijzen van gewoon normaal onderhouden wagens en geen afgetrapte auto's… aardig verschilletje met hierzo lijkt me, zelfs met BPM erbij ben je nog vele malen goedkoper uitm zo kocht een klant van mij een vier jaar oude full options ( Airco, leder, traction control ) Saab 9.3 cabrio van vier jaar oud en inklusief alle kosten ( BPM en kenteken etc ) was hij nog geen € 9.000 kwijt
torana zegt
@torana: -edit- tweede rijtje M3 2004 moet 2005 zijn
kaasboerin zegt
@torana: Dat ziet er goed uit, al is ’t onderhoud natuurlijk een ander verhaal. Is dat dan ook ongeveer ’tzelfde aantal KM’s op de teller? PB me je site dan eens, ik ben daar wel benieuwd naar… :)
torana zegt
@kaasboerin: de kilometerstanden zijn niet anders dan hier het geval is… hier het linkje met alle AMG 55 modellen maar links bovenin kun je je gewenste auto intikken > > > http://www.gumtree.com/cgi-bin/list_postings.pl?search_terms=amg+55&search_location=United+Kingdom&ubercat=1
kaasboerin zegt
@torana: Whuuut haha, die eerste van 4,250 GBP… BPM rond de €2,5k? Onvoorstelbaar…..
torana zegt
@kaasboerin: is heel normaal daar hoor, heb er mijn auto dus ook gekocht, kijk voor de gein maar eens war daar een Lancer EVO of een Nissan Skyline kost, dan voel je je aardig bescheten als je er hier net eentje gekocht hebt :lol:
torana zegt
@kaasboerin: 4250 pond is 4850 euro, BPM erbij = € 7350, kemteken aanvragen, apk etc > 150 = 7500 euro + ongeveer 500 euro berekenen om het ding op te gaan halen… voor de overtocht heen en terug, mijn “tokkie”holden Ute kostte 3000 pond ( en hoefde geen BPM af te dragen omdat het grijs kenteken is ) , was 10 jaar oud, 100% roestvrij en amper een ton op de teller, wat voor auto koop ik hier voor dat geld die 0-100 in 7 en 0-150 in 11 sec doet… overigens verbruikt ie niet meer dan een bmw 330… de prestaties zijn leuk maar dat is niet de reden dat ik m gekocht heb, ik heb een bedrijf en dit rijdt stukken relaxter als een busje of idd zon’n lelijke benzineslurpende, vaak 4×4 pick-up… een Ute is een luxe sedan met laadbak en niet een gewone pick-up, de basis van mijn auto is Opel Omega, maar dan net even iets breder en met een 3.8 V6… snap je nu dat ik heel happy ben met dat ding ?
kaasboerin zegt
@torana: Als je naar de financieen kijkt, en ’t feit dat ‘ie handig is voor jouw werk, is dat ongetwijfeld een goede keuze, waarschijnlijk ook wel 1 v/d beste, persoonlijk vind ik ’t niks maar goed, smaken verschillen… Ik kan jou ook weer citeren als je wilt.. ;) Een vriend had 4-5 jaar geleden ook voor een knaak een Skyline uit engeland gehaald, ook wel lachen maar je moet er maar trek in hebben, o.a. ’t stuur aan de verkeerde kant.
torana zegt
@kaasboerin: stuur rechts is ideaal hoor, je hebt geen dode hoek meer als je gaat inhalen, handig met fileparkeren en je kunt altijd aan het trottoir uitstappen, wanneer de verkeerslichten vrij steil boven het kruispunt hangen heb je altijd duidelijk zicht op de verkeerslichten die doorgaans ook rechts van het kruispunt staan, de enige twee kleine nadelen zijn bij een parkeergarage als je je ticket moet pakken, maar dat is in een redelijk ruime auto wel te doen, en inhalen op een B-weg als je achter een vrachtwagen zit, maar aangezien je daar doorgaans toch niet meer mag inhalen en ik zelden op B-wegen kom is dat voor mij geen punt, voor alle zekerheid heb ik een extra binnensiegeltje met zuignap gekocht die ik tegen het linkse zijruitje achter de linkerdeur heb zitten zodat ik evt toch langs mijn voorganger kan kijken, maar zoals ik al zei, dat komt eigenlijk nooit voor, geluk is ook dat ik vermogen genoeg heb om voorbij te komen mocht er toch onverwacht een tegenligger in de verte aankomen, dooraccelereren van 100 naar 150 duurt namelijk ook maar 5 sec met dit monster
torana zegt
@kaasboerin: ik heb even twee vergelijkingen voor je… en alvast rekening gehouden met de BPM zodat je ongeveer op hetzelfde bedrag uit zult komen
1: http://auto.marktplaats.nl/bmw/482527876-bmw-3-serie-m3-coupe-4-0-m3-m-dct-bj-2009-automaat.html?utm_source=autoblog&utm_medium=referral&utm_campaign=CA____autoblog_promotie_site_autoblog&utm_content=45881
of 2 : http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/white-lamborghini-murcielago-2004/87950873
zou je nu nog moeite hebben met het rechtse stuur ? ;)
mar10us zegt
Het moet iets hoogs geweest zijn, want het linkerachterlicht is ook kapot. Ik zeg een vrachtwagen die de draai niet geheel goed in heeft geschat en achteruit de boel geraakt heeft….
fiscaal zegt
Lijkt me duidelijk, dit is geen BMW, maar een Chinese imitatie in de praktijk…. Overigens staan de witte knipperlichten achter hem wel goed…
girls_VS_cars zegt
Moet een behoorlijke klap zijn geweest. Een velg ligt echt niet zomaar in stukjes… maar wat?
“I know it wasn’t you Mr. Biggleworth”
fiets zegt
Snel de Badge van de velg er af halen en op je eigen Toyota zetten.
zeevink zegt
@sirsmokealot wellicht doelde ik op het feit dat de aanrijding op de rails heeft plaatsgevonden, en de auto tijdelijk is geplaatst op een parkeervak. Maar ja daar moet je voor nadenken ipv een makkelijke grap maken.
sir_smokalot zegt
Kom op zeevink, beetje gevoel voor humor graag! Maar laat ik het serieus proberen dan…Klinkt nog best plausibel, je verhaal, maar ik vraag me af of je met zo’n velg wel door kan rijden. Lijkt me dat je hele onderstel dan over de grond sleept… Of hij moet verplaatst zijn door een heftruck oid.
Esprit_de_Flandre zegt
@sir_smokalot: Plus een ongeval met een tram, daar komt altijd een verzekeringsman van De Lijn bij. Die 5 zou daar niet zomaar meer staan…
E34M5Touring zegt
Misschien is ie gaan rijden met een wielklem erop??
Brum zegt
@E34M5Touring:
Plaatsen ze die nog?
SimonMc zegt
@E34M5Touring: Nou, sommige mensen laten zich er niet door tegenhouden in ieder geval. ( kan ook aan het merk liggen )
http://www.youtube.com/watch?v=EH7o1RlIMAE&NR=1
E34M5Touring zegt
@SimonMc: Op wielklem en co met die Pot en dat blonde vliegdekschip reed er ook een weg met een (hoe kan het ook anders VAG) Vento ook die had de klem er half onder hangen.
SimonMc zegt
@E34M5Touring: In dit geval nogal een geluk dat z’n aandrijving niet “Premium” is ( Audi is verlekkerd op dat woord ), een BMW/Mercedes eigenaar had er wel gestaan.
KaCh1ng zegt
op markplaats zetten met lichte schade en een foto van de rechterkant :D
)
wessel04 zegt
@KaCh1ng: haha, mijn idee, totdat ik jou post tegenkwam. Maar goeie ja.
E34M5Touring zegt
Staat ie niet voor het gerechtsgebouw waar ze die mortier in hebben geschoten.
bigcar zegt
@E34M5Touring: +1
Sm0keGun zegt
je zou toch denken dat een aluminium velg waardeloos is , breekt gelijk een kopje , ipv sterkere stalen zanten die plooien in dit geval
gizmothestig zegt
Dat is toch duidelijk?, deze BMW had een band met Al qaida
bigcar zegt
@gizmothestig: moest die geliquideerd worden? :)
Brum zegt
Een stratenveger die zijn werk iets te serieus nam??
Meer waarschijnlijk een motorrijder die onderuit gegeleden is en al glijdend de BMW heeft geraakt. Maar hoe die dan weer heeft verder kunnen rijden?
Zonde, vind dit een mooie auto!
rickhof zegt
Ik gok sjofel maar dan niet helemaal jofel.
RubenPriest zegt
De auto van rechercheur na een conflict met een autoblog reaguurder
speedlimit zegt
@rubenpriest:
Oei dan heeft ie nu n probleem…al z’n spaargeld is opgegaan aan n dagje huur van deze bmw ;)
bigcar zegt
@speedlimit: +1 :)
GOD zegt
@speedlimit: lol!!! :lol:
RubenPriest zegt
@speedlimit: :d
tvme zegt
Was een vent op een snorscooter die werd aangereden en eronder klapte vannochtend!
yerrie zegt
de lepels van een vorkheftruck of een ander appart voertuig (drollenzuiger die straatje ging draaien zoiets), kan mij niet voorstellen dat dit door een andere auto of truck komt.
norge zegt
Dat heb je met die BMW rijders, denken dat ze hem overal mogen parkeren .Maar op de tramrails kan het wel eens fout gaan :mrgreen: (sorry sjonnie)
AudiQuatro zegt
Ja was gewoon een parkeerwachter die niet heel handig was met de wielklem;)
JMWPvG zegt
Ik verwacht dat hij stond aan de anderekant van de weg en wilde vervolgens omkeren.
Daarna is zijn achterwiel op de baan van de tram blijven staan, en komt vervolgens de tram eraan, botsing en natuurlijk kon de band/velg geen kant meer op! alsware afgesneden.
JMWPvG zegt
@dreumeltje
Zie drempeltje tussen weg en tramgedeelte
bigcar zegt
hoe de hell krijgen ze dat voor elkaar?
4 doemscenario’s:
1-) mortiergranaat van vanochtend
2-) vrachtwagen met die open laadklep achteruitrijdend
3-) scooter / pizzakoerier
4-) bij het keren geschept door een tram en vervolgens met een heftruck o.i.d. naar die parkeerplaats gehaald / gesleept o.i.d.
aangezien ik denk dat een vrachtwagen of scooter geen velg kan breken (en omdat ik niet weet waar die granaat vanochtend af ging) blijven oplossing 1 en 4 over:
maar als er een granaat ontploft was zou de hele straat schade hebben en zouden de ruiten verbrijzeld zijn.
dus alleen oplossing 4 lijkt me nog logisch! :)
timberleek zegt
het tramverhaal klinkt best logisch, maar ik vraag me wel af waarom.
was de bestuurder in slaap gevallen? een tram kan ook gewoon remmen (of de auto bestuurder moet er net voorbij hebben willen schieten)
torana zegt
@bigcar: de stukken achterlicht liggen bijna achter en de stukken velg naast de achteras… het ziet ernaar uit dat de bmw niet verplaatst is… maar miss dat er een tram aan het keren was… in Amsterdam kan alles eh
bigcar zegt
@torana: daar heb je wel een punt..
maxx1 zegt
een kut vuiliswagen
hahahi20 zegt
dat hij op het spoor stond lijkt mij een beetje stug, als een tram een auto ramt dan ziet die auto er heel anders uit.
ook omdat de schade met hele scherpe hoeken is, moet het wel een vrachtwagen of een heftruuk ofzo zijn geweest, met hele hoge massa en met uitstekende delen.
als je op die stand van wat er nog heel is van de velg let, zie je dat het wiel wel heel hard geraakt moet zijn omdat het blijkbaar helemaal omgebogen is
BmwMPower zegt
Toedracht bekend:
*zie 2011 Vlamfilm Bloopers by AB!* :lol:
BmwMPower zegt
Een heftruck mag daar niet eens rijden, centrum van A’dam….
mrbones zegt
boeiend
vincenzo zegt
Potverdikkie wat zonde zeg! De beste auto die er op de markt is. Je gaat er spontaan van huilen. Freude am fahren hoop ik snel voor de eigenaar.
the-budel-guy zegt
Bermbommen nu ook bij u in de straat :P
bigcar zegt
@the-budel-guy: dan zouden er heel erg veel glasscherven zijn in die straat weet je… dus geen bommen of granaten die daar af zijn gegaan..
Esprit_de_Flandre zegt
@the-budel-guy:
bigcar zegt
@Esprit_de_Flandre: lol, plus 1 :)
sebastos zegt
Volgens mij was het Leontine Borsato een stoepje raken is immers meer dan gewoon
highperformance zegt
Nieuw type Zero Tolerance wielklem???
bigcar zegt
@highperformance: +1
Cantago zegt
Iemand die achteruit is gereden met een aanhanger ofzo?
4991 zegt
Het is ondertussen duidelijk, Qadaffi heeft er tegen gereden toen hij onderweg was naar Den Haag.
4991 zegt
Met zijn vlucht auto van €4mil. natuurlijk.
SimonMc zegt
Dit is gewoon zo’n imitatievelg van het merk BYD.
288gto zegt
Let op foto 3, een remspoor van een door EPO gebooste wielrenner als je het mij vraagt.
Flatfour zegt
Nieuwe Audi reclame.
bas525537 zegt
Een vluiniswagen die met de bocht maken niet aan de treeplank dacht! Die lekker langs de auto geschuurd! Chauffeur heeft dat niet snel in de gaten en rijd gewoon door!
consumptieverplicht zegt
Marters
Brum zegt
Is het mysterie ondertussen ontrafeld?
bigcar zegt
@Brum: nog niet… :)
escort77 zegt
OK, dan vertel ik het maar:
ik heb me hond tegen het achterwiel van deze auto laten pissen…
(hoop wel dat mijn WA dit dekt…)
sjonniek zegt
Tja dat krijg je he als ze aso parkeert. Ik kan me ook altijd zo ergeren aan mensen die hun auto’s met de wielen scheef op dat soort parkeerplaatsen zetten. Ik hoop dat er dan een keer iemand flink hard tegenaan rijdt! Zoiets als dit
realcar zegt
Hoe bedoel je wiel scheef? Dit is het achterwiel daar zit geen stuur op.
arias zegt
ze ziet nog een zwarte streep op de weg dat heeft vast iemand gedaan toen hij weg wou gaan
bigcar zegt
eeuwige mysterie? :)
sanderbmwfan zegt
het is een snorscooter die werd aangereden en er in is gegleden!!!!!
bigcar zegt
@sanderbmwfan: dat moet er dan wel hard aan toe zijn gegaan…