Zoveel eurootjes breng je mee voor de compacte SUV met klauwen.
Gisteren werd de E-PACE pas onthuld en vandaag hebben de mannen van Jaguar Nederland al berekend welke prijskaartjes er aan alle versies komen te hangen. De vanafprijs was al vastgesteld op 48.300 euro en die hadden we je gisteren reeds ingefluisterd. Voor dat geld krijg je een 2.0 diesel met 150 pk en FWD, combinatie met een handbak. Hoeveel kosten de andere versies?
De instapper met AWD kost je 53.850 euro en deze verse met AWD én automaat mag mee voor 58.650 euro. Wie een zwaardere caravan heeft kiest de 2.0 diesel met 180 pk. De handgeschakelde versie doet 56.000 euro en de automaat 60.750 euro. De zelfontbrander met 240 pk is louter leverbaar met automaat en kost minimaal 76.050 euro.
Wie minder kilometers maakt doet er wellicht goed aan om de uitvoeringen met benzinemotor te overwegen. De versie met 250 pk heeft een vanafprijs van 61.600 euro en de grote broer met 300 pk mag mee vanaf 75.600 euro. Blijft over de First Edition die als diesel (180 pk) voor 81.800 euro mee mag. De benzine (250 pk) doet 82.650 euro.
Het is nog effe wachten op onze rijtest met de E-PACE, maar wie niet kan wachten checkt HIER of @CasperH een beetje blij werd van de grotere F-PACE.
cpp1 zegt
Vind dit persoonlijk een iets te hoog aaibaar, vrouwelijk karakter hebben. En net te duur ook nog. Maar goed, er komen steeds meer succesvolle dames bij, dus dit ding zou wel redelijk aftrek vinden.
marvin1608 zegt
ik dacht aan een elektrische auto bij de naam e-pace
PunicaOase zegt
@marvin1608: of een medisch apparaat voor je hart…
racerx zegt
@marvin1608: tot ik las dat de instapper een 2.0 diesel kreeg dacht ik ook dat het om een elektromobiel ging. ?
bmwm8gc zegt
@marvin1608: ik dus ook
lebeaunl zegt
@bmwm8gc: dat wordt de i-Pace..
lekkerlinksrijden zegt
Wat een geld voor een kleintje. Met een beetje opties kost de benzine 250pk al snel 70.000 euro. Dat kost een 280 pk Stelvio ook. Rij je wel een stuk groter
camber24 zegt
@lekkerlinksrijden: Maar persoonlijk vind ik de E-pace wel veel mooier dan de Stelvio…
PunicaOase zegt
Is dit een Jaguar? Heeft het design van een Hyundai als je t mij vraagt. Interieur is helemaal Jaguar onwaardig… Ach je ze ziet ze toch nooit rijden…
berlinetta zegt
Vind het nogal veel geld voor de oubolligste Jag sinds de S-type.
lincoln zegt
@berlinetta:
Ja ja .. je afkeer van electrische voertuigen is inmiddels duidelijk ..
lavoro zegt
@lincoln: mijn buurvrouw was laatst ook teleurgesteld toen ze er achter kwam dat er geen batterij in zat
jorden zegt
Ziet er duurder uit dan dat tie is! Ik vind het gewoon een tof ding, lekker belangrijk dat de achterpassagiers minder beenruimte hebben… hun probleem.
moveyourmind zegt
Wat een fraai afgewerkt interieur!
Waar Jaguar vroeger nog wel eens een steekje liet vallen door de interieurs met mooi Connolly leer te bekleden, maar het dashboard van fraai gepolijst houtfineer vast te schroeven met zichtbare Philips-schroeven sluiten de onderdelen nu naadloos op elkaar aan…
Kijk eens hoe mooi het dashboard bij deze E-Pace met een dubbele stiknaad aan elkaar bevestigd is:
https://www.autoblog.nl/gallery/Jaguar/E-Pace/jaguar-e-pace-041.jpg
Echt vakwerk om plastic zo fraai aan elkaar te naaien…
Rob zegt
@moveyourmind:
*scrollt door de interieur foto’s*
Het ding is een stiknaad- galore joh…. Tis (bijna?) lachwekkend.
Tel ze allemaal!
https://www.autoblog.nl/gallery/Jaguar/E-Pace/jaguar-e-pace-031.jpg
amg65 zegt
Waarom gaan hyperlinks naar een artikel via de browser (in-app) versie? En waarom zijn nog steeds alle foto’s misvormd in de app in het artikel (pas als je er op klikt komen ze in juiste verhouding te staan). Evenals tabellen. Is er echt geen budget bij Autoblog?
Iets meer “10 redenen dat..” “waarom silverstone …” “dit is…” en soortgelijke clickbait titels inclusief siliconen op de header maken om meer views te genereren dan maar? (Niet te vergeten haat berichten jegens Tesla, laten we innovatie vooral niet stimuleren).
Tot dusver mijn irritaties..
moveyourmind zegt
@amg65: Ik zou als ik jou was je abonnementsgeld bij Autoblog terugvragen…
Moet je wel je kroontje op je Avatar inleveren… Dat dan weer wel…
amg65 zegt
@moveyourmind: Betaal jij voor elke website/blog die je bezoekt een abonnement? Reclame’s zijn prima, bijna alle websites / apps werken tegenwoordig zo goed dat de gebreken binnen de AB app / Apparata opvallen.
Verder geen ramp maar zo nu en dan is klagen even lekker.
lincoln zegt
@amg65: Autoblog .. 1 grote oplichtersbende ..
autoblogger zegt
@lincoln: hahaha :D
autoblogger zegt
@amg65: dank voor je melding, maar ik weet niet zeker of ik het goed begrijp. Als je op een link in de app klikt, dan wordt er een browser geladen in de app. Of bedoel je dat je in de (safari) browser op je iPhone zit en dan op een link klikt, en dat dan de app wordt geopend?
Voor de tabellen is helaas geen makkelijke oplossing op een klein scherm, maar als je daar suggesties voor hebt dan vernemen we dat graag.
amg65 zegt
@autoblogger: Inderdaad de browser in de app. Dus de mobiele-site-weergave terwijl je in de app zit. Dat is jammer, foto’s in de banner etc zijn we in juiste verhoudingen maar in het artikel niet.
autoblogger zegt
@amg65: ok, dat gaat we binnenkort fixen!
tenaci zegt
Weinig innovatieve aandrijflijnen voor een nieuwe auto. Zeker met een naam die doet vermoeden dat er toch minstens een electrovariant zou zijn.
raymster zegt
Het dashboard lijkt op een Honda van rond 2001.
lavoro zegt
Zoek de verschillen: foto 13 vs foto 19
lavoro zegt
Trouwens, is dat handig je? Je carkit en navigatiescherm op die plek? Zie foto 23
pier zegt
Ik vind dit maar niks, te klein, te rond, niet modern…mijn vriendin vindt het geweldig. Dus mijn conclusie is gelijk aan die van velen hier: wat een wijven bak!
freezzr zegt
Heeft iemand al even geconfigureerd op de Jaguar site? Zie die velgen dan! Moehahahahaha. Jeetje wat een draak dit zeg.
prop zegt
Zo vanaf de foto lijkt het een Suzuki Swift. Mis idd ook innovaties. Teren op een merk uit het verleden door de badge ervan op de motorkap te plakken is voor mij niet de overtuiging
Nielsv20 zegt
Jaguar Evoque?!
Teerdz zegt
FWD? Op welk platform staat de E-Pace dan?
ghost zegt
Eigenlijk net te duur, hij oogt klein en denk dat het een vrouwenauto’tje wordt maar dan kies je eerder een evoque.
v60germany zegt
Boksen tegen de GLK, X3, Q3 en binnenkort ook nog de XC40… en dan zulke prijzen (zeg maar XC60 niveau).
schwedenkreuz zegt
Wat een schatige auto om te zien.
burninrubber zegt
Dit lijkt wel een Japanner, of een Opel? Totaal Jaguar onwaardig
icloud zegt
Het design valt me zwaar tegen, hoewel het interieur prachtig is. Prijzen vallen mee voor deze Jaguar :)