Speciaal voor mannen die heel snel kaal willen worden?
Op de 9ff website voor de Verenigde Arabische Emiraten is deze schets opgedoken van een open variant van de GT9R. Je weet wel die Veyron-über-killer met 1120 pk en 1050 Nm. Er is nog weinig bekend over de open variant, maar het schijnt dat 9ff slechts 3 exemplaren zal bouwen. In eerste instantie zullen die verkocht worden aan Arabieren en als die ze niet allemaal direct kopen krijgt de rest van de wereld ook een kans.
Wie spot de eerste in Londen/Monaco/Zuid-Frankrijk? (via: worldcarfans.com)
norman zegt
now the challenge 4 for the bugatti veyron
Duidelijk zegt
haha, snelste convertibel dan aangezien de veyron gransport niet echt volledig opendak kan krijgen(oke, een stuk dak van 1m² weg… das de moeite niet)?
Benz zegt
Toch blijft de Veyron #1!!!
Henk zegt
wannabe veyron grandsport
Eric zegt
Voor zoveel geld koop je toch wel iets anders. Deze GT9 is in een stoplichtsprintje langzamer dan een M3. Deze GT9 is snel eens hij aan het “bollen” is maar in de lage toerentallen komt hij haast niet van zijn plaats. Een Bugatti is over het volledige toerental snel en veel confort. Deze GT9 is een hardcore sportwagen met totaal geen luxe. Maar, ik vind de andere wagens van 9FF wel technische pareltjes hoor!!!
Bobby Orlando zegt
In deftig Nederlands:
Komt de 9ff GT9R ook als Cabriolet?
TimoBac zegt
@Bobby Orlando: Lol ;)
Edge zegt
Leuk idee, maar ik denk ook niet dat ze meer dan drie exemplaren verkocht krijgen. (Tenzij een of andere sjeik z’n complete familie trakteert 9ff GT9R’tjes ;) ). Ik denk dat de meeste potentiële kopers van zo’n snel apparaat toch voor een Veyron gaan, en ik kan het ze niet kwalijk nemen. Met een snelheid van over de 400km/h wil ik toch wel een beetje comfortabel zitten zodat ik m’n ogen ook op de weg/het circuit gericht kan houden.
Luuk---d zegt
Ik ben geen porsche fan, omdat simpel gezegt, ze komen niet met iets vernieuwend, maar toch dit heeft wel een mooie lage daklijn, en heeft toch een strakke uitstraling, toch wel duidelijk een porsche, maar vernieuwend!
die conveirtible zie ik wel zitten, het is echt zeker vernieuwend, en zker innovatief!
rick-k zegt
Ze hadden wel meer hun best kunnen doen op een fatsoenlijke schets… Kan me haast niet voorstellen dat je hem hiermee verkocht krijgt
Luuk---d zegt
@rick-k
dat is misschien ook juist de reclame, nieuwsgierig maken, want als je de cijfers ziet, en de coupe versie, dan is het wel een hele speciale auto om als convertible uit te voeren, en dus ook te bezitten. ik vind het wel geslaagd.!
bozewolf zegt
9ff is op zich aardige fail. Ze hebben enorme lange bakverhoudingen nodig om die top te halen. Gecombineerd met uber-turbo charging betekent dat bout-acceleratie.
Dus tsja. Fail? In mijn (nederige) opinie wel.
Deze wagen is alleen interessant voor kroeg-opscheppers.
Eric zegt
@bozewolf,
Kroeg-opscheppers = schitterend woord voor op AB.
Lange zegt
Blijft toch een prachtige machine
Rouge zegt
Zo word ik graag kaal!!
Sprite zegt
De GT9R zal nooit een concurrent van de Veyron worden. Daarvoor is hij op de eerste plaats al te lelijk, in mijn ogen. Daarnaast kan je oma nog boodschappen doen in een Veyron, gewoon in D zetten en gaan. De GT9 daarentegen kwam bij een test van AutoVisie niet eens fatsoenlijk van z’n plek, vanwege de moeilijke besturing van de auto (koppeling etc.)
SLR zegt
nou de cabrio vind ik niks aan want hij is gewoon lelijk aan de achterkant
Buyck zegt
Bwah vind ik echt wel belachelijk. Geef me maar de gesloten versie.