Heineken is al een tijd sponsor van de Formule 1 en voor de echte liefhebber hebben ze genoeg kerstcadeaus in de aanbieding. We geven je een viertal voorbeelden.
1. Heineken jas
Hij mag dan misschien niet helemaal gereed zijn voor het winterse weer, maar wanneer het Formule 1 seizoen in maart eindelijk weer van start gaat ben je er met deze jas helemaal klaar voor. Heineken koos ervoor om niet over-the-top te gaan met hun eigen logo’s, maar het casual te houden voor de Formule 1-fans. Zodoende is het jack grotendeels in het iconische groene kleurtje gehuld, met hier en daar wat kreten en plaatjes. Het jasje biedt iedere man de mogelijkheid om het seizoen in stijl te beginnen!
2. Heineken paraplu.
Mocht je komend jaar naar één van de lokalere wedstrijden willen gaan, dan is het nooit te laat om rekening te houden met het weer. Er is immers niets vervelenders dan twee uur in de regen weg te zitten soppen, om vervolgens drijfnat je auto op te sporen. Oftewel, zorg dat je een paraplu bij je hebt. Uiteraard bied Heineken deze eveneens aan in hun winkel, zodat je naast je favoriete sport ook het lekkerste bier kunt reppen. En dan kun je meteen zorgen dat dat jasje droog blijft!
3. Heineken bieropener.
De kans is vrij groot dat je niet iedereen een gigantisch cadeau wilt geven met kerst. In dat geval is het handig om de boel niet te ingewikkeld te maken, maar voor iets goedkoops te kiezen. Laat de sokken eens voor wat ze zijn en kies bijvoorbeeld voor deze bieropener. De redelijk onschuldig ogende credit card, met een inkeping voor bierdopjes, is vervaardigd uit roestvrij staal. Door zijn grootte past het kaartje ideaal in iedere portemonnee, al herinnert hij je er wel aan dat je deze handigheid niet moet misbruiken. “When you drive, never drink“, aldus de glimmende achterzijde.
4. THE SUB.
Het beste bewaren we natuurlijk voor het laatst. Er gaat op kerstavond immers niets boven een versgetapt biertje bij je uitgebreide maaltijd. Met THE SUB kan jij nu zelf je favoriete bier (Heineken, toch?) tappen. Het werkt heel simpel. Het enige dat je nodig hebt is een zogenaamde TORP, waar het bier in verstopt zit, en een heleboel zin om jezelf te trakteren op een paar vloeibare boterhammen. Het fraaie apparaat, met een behuizing van geanodiseerd aluminium, huist maximaal 2 liter bier en koelt het tot 2 graden Celsius. Hoewel het seizoen nog even op zich laat wachten, kun je hem in de tussentijd natuurlijk alvast even warmdraaien.
Uiteraard zijn dit slechts 4 voorbeelden uit een hele reeks van merchandise die ze beschikbaar hebben. Werp eens een blik op hun F1-webshop en zie of er iets voor jou tussen staat.
Korting nodig? gebruik de code EXTRA30EUR voor The Sub (deze geeft 30 euro korting op zowel losse Sub’s als bundel met daarin een Sub) of MM30 (30% korting op alles, behalve huidige bundelaanbiedingen).
toyotafortuner zegt
-edit: dank u, is inmiddels gefixt-
trustmeiamanengineer zegt
Het enige voordeel van zo’n lelijke jas of plu is dat je het in ieder geval niet hoeft op te drinken…
california zegt
Maarja nog steeds niet te zuipen dat heineken spul
dieselkameel zegt
@california: Praat voor jezelf alsjeblieft. Elk bier dat fatsoenlijk koud is, is prima te zuipen.
shadowbroker zegt
@dieselkameel: Dan proef jij je bier niet
sjeppie156 zegt
@california: smaakt prima hoor… daarom drinkt de rest van de wereld het ook.
bakbanaan zegt
@sjeppie156: er zit wel verschil tussen heineken wat we hier drinken vergeleken de rest vd wereld?
mashell zegt
@bakbanaan: waarom zou de rest van de wereld een beter Heineken krijgen dan haar thuismarkt?
henk_he zegt
@mashell: beter is subjectief, maar anders is het wel. Persoonlijk vind ik export Heineken ook beter te zuipen dan dat hoofdpijnwater hier in NLD
jack_abarth zegt
@henk_he:
Maar dan nog heeft @mashell een punt. Waarom zou Heineken voor die beperkte afzet in Nederland kiezen voor een ander soort? Vraag het iedereen, Heineken exportbier “schijnt” lekkerder te zijn, dus waarom zouden ze het doen?
Dickie zegt
@california: wat een dom gelul altijd er is geen bier wat niet te zuipen is tenminste wat gewoon normaal te koop is in de winkel.
Ik heb ook wel een voorkeur voor Heineken maar drink ook net goed Grolsch, Amstel, Hertog-Jan of wat dan
ook, en als het echt niet te zuipen was dat Heineken was het niet een van de meest gedronken bier ter wereld.
henk_he zegt
@Dickie: zegt meer over het buitenlandse pils dan over Heineken. Daarnaast is Heineken in ’t buitenland ook een hip merk. In de VS bestelt een hipster geen ‘beer’ maar een ‘Hainukken’
bartteeuwen zegt
@Dickie: Als je Heineken lekker vind, dan is er inderdaad geen bier wat niet te zuipen is.
connielingus zegt
-edit: ho ho, rustig maar-
plopkoekje zegt
Wat heb je een rot leven als je een bier opener krijgt voor de kerst
hehe zegt
Ze hebben dus nog wat prullaria liggen met het oude F1 logo. Zou ik inderdaad maar snel proberen te slijten
Edge zegt
@hehe: Dat oude logo was wel stukken beter dan het nieuwe, dus of dat nou zo’n straf is..
esprit84 zegt
@edge: Nieuwe is beter. Period.
wachtmaartotmijnvtecinkicktyo zegt
Leuk nu dat ze net het logo veranderd hebben.
moveyourmind zegt
Ben je gek ook als je die zooi koopt en gaat betalen om reclame voor ze te gaan lopen…
Doet Max toch een stuk slimmer… Ok, hij loopt voor lul met die eeuwige pet van hem, maar het legt hem geen windeieren…
toniominestrone zegt
@moveyourmind: gelukkig, ik was al bang dat Max niet voorbij zou komen.
janmetdelangeachternaam zegt
Ik denk dat het verstandiger is in de toekomst om reacties uit te zetten onder advertorials
rutger97 zegt
@janmetdelangeachternaam: haha waarom zouden ze. Is altijd wel lachen toch? En als t echt niet kan kunnen ze altijd nog ingrijpen
vroaaar zegt
@janmetdelangeachternaam: ik denk dat het verstandiger is om voortaan niet van die onbenullige advertorials te plaatsen om de winkeldochters van Heineken te slijten…
Gulli zegt
En dan met je Heineken-jas naar een bierfestival met craft-brouwers gaan :D
mashell zegt
@Gulli: als je er maar een hipsterbaard, een ruitjes blouse en een wat groot uitgevallen bril bij draagt doen ze heus niet moeilijk.
kareljansen zegt
@Gulli: haha, net zoiets alszijnde een Renault eigenaar op autoblog reageren..
esprit84 zegt
Oude logo….
sjeemsbond zegt
Heineken..hmm dat bedrijf dat zich voor het Silvana Simons karretje laat spannen en zo graag wil deugen door de sponsoring van Voetbal Inside ter sprake te brengen over wat mannen denken. Niet alleen het bier, maar ook de marketers zijn ook lause pis. Boycotten die hap.
desjonnies zegt
Laffe lieden, laf bier.
Die niet eens voor Gijp durven op te komen.
Freddie Heineken was op de bres gesprongen voor Gijp.
Was ook een ouwe wijvendief en liefhebber.
Heeft ooit Facel Vega gereden, dat zegt genoeg.