• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

1.250 pk sterke Nissan GT-R scheurt over Fuji Speedway

Auteur: robbie, gepost 21 januari 2012 om 16:16 – 70 Reacties

Nissan GT-R van GReddy met 1.250 pk @ Fuji


Is er iets leuker dan met een tot 1.250 getunede Nissan GT-R op een circuit spelen? Mij lijkt van niet. Dit door GReddy getunede beest heeft een tot 4.3 liter opgeboorde V6 onder de kap en gaat op de Fuji Speedway even proberen om de topsnelheid van 320+ km/u aan te tikken.

Hoor de V6 met twee extra grote TD06-20G turbo’s schreeuwen als het gas vol wordt ingetrapt. GReddy heeft in elk geval geen half werk geleverd en Godzilla grondig aangepakt. Ze hebben onder andere het volgende aangepast:

GReddy 4.3l stroker engine and twin TD06-20G Twin Turbo kit. Type-29 Intercooler, DCT Cooler kit, DCT cooling pan, high-flow Intake Manifold, GReddy EXhaust. Art Factory LIvery. BenSopra wide-body Aero kit.

Genoeg praatjes, tijd voor wat lekker geluid!

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

circuit, gt-r, Nissan, tuning, Video

Vorig bericht: « Bizarre carjacking loopt uit de hand in China [video]
Volgend bericht: Lexus CT200h met setje dik lichtmetaal »

Lees Interacties

Reacties

  1. 4poorte zegt

    21 januari 2012 om 16:19

    Komkommertijd!!

    Login om te reageren
    • sebasjuhh zegt

      21 januari 2012 om 16:22

      @4poorte: in plaats van je als een klein kind te gedragen, kun je ze ook bedanken voor de tijd en moeite die er in de site word gestoken. Filmpje is echt niks mis mee en zeker post-waardig.

      Login om te reageren
      • The360box zegt

        21 januari 2012 om 18:12

        @sebasjuhh: Want? Ik zie eigenlijk ook het nut niet van dit filmpje in, de verwezen link is trouwens ok fout. Komt meer met deze http://www.autoblog.nl/archive/2011/10/25/bensopra-komt-met-1000-pk-sterke-gt-r overeen.

        Login om te reageren
        • joosthoeve zegt

          21 januari 2012 om 18:43

          @The360box: Volgens mij werken GReddy en BenSopra samen. Of GReddy gebruikt de bodykit van BenSopra. 1 van beide. Als je ook kijkt op de site GReddy, staan tussen de dingen die hij verkoopt ook BenSopra dingen, zoals dee bodykit.

          Login om te reageren
        • sebasjuhh zegt

          21 januari 2012 om 19:44

          @The360box: ga jij dan maar weer lekker racen op je xbox

          Login om te reageren
          • The360box zegt

            22 januari 2012 om 10:50

            @sebasjuhh: In een hoekje gedrukt Mr. weethetbeter. Kom eens met relevante reacties..

            Login om te reageren
    • temptation zegt

      21 januari 2012 om 21:10

      @4poorte: en valt die topsnelheid even tegen voor zoveel vermogen. Volgens mij is dit sop de kolen niet waard, altijd leuk als het kan, maar met een ‘standaard’ GTR op circuit ga je je even goed amuseren… Zeker als je geen professioneel coureur bent…

      Login om te reageren
      • kevlard zegt

        22 januari 2012 om 00:24

        @temptation: Man-o-man, dit is op een circuit weet je. Niet op de autobahn of een kombaan waar ze 10 kilometer lang het gas opdraaien. Die top ligt dus veel hoger. Sommige mensen…

        Login om te reageren
      • straatpiraat zegt

        22 januari 2012 om 01:31

        @temptation: Wat knap zeg dat jij “de topsnelheid” kunt waarnemen. Slimmerik.

        Login om te reageren
      • dennisa zegt

        22 januari 2012 om 10:56

        @temptation:
        F1 haalt de 333 km/h niet op het rechte eind van fuji. Dat geeft op zichzelf dus al aan wat een beul deze machine is.

        Login om te reageren
  2. integraturbo zegt

    21 januari 2012 om 16:24

    Lekkâh, lekkâh.. :)

    Login om te reageren
  3. ferrari94tr zegt

    21 januari 2012 om 16:26

    he autoblog, regelen jullie een testexemplaar dan doe ik de rijtest wel van dit monster!!!

    Login om te reageren
    • jordy14 zegt

      21 januari 2012 om 16:44

      @ferrari94tr: Ik ben al blij als ik met mijn papa’s seat ibiza mag rijden. Ik ben eerder tevreden hahaha

      Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      21 januari 2012 om 23:39

      @ferrari94tr: dan zal ik de schoonmaakdienst wel even bellen zodat ze de stukjes kunnen opvegen als je met 500 km/h tegen een boom bent gevlogen!=)

      Login om te reageren
  4. jdmfan zegt

    21 januari 2012 om 16:27

    F*cking ziek ding!

    Login om te reageren
  5. E34M5Touring zegt

    21 januari 2012 om 16:44

    Heftige auto hoor. Ziet er nog redelijk controleerbaar uit ook. Wel volledig aangepast zo te zien. Beetje jammer van die spoiler, ook al is hij natuurlijk puur functioneel, die bevestiging vind ik erg lelijk.

    Login om te reageren
  6. derx zegt

    21 januari 2012 om 16:46

    Holy crap, want een ongelofelijk brute bak.

    Login om te reageren
  7. Vanquish zegt

    21 januari 2012 om 16:48

    Dát is één geslaagde bak, wauw! :O

    Login om te reageren
  8. norge zegt

    21 januari 2012 om 16:49

    Heerlijk filmpje en wat een bruut van een wagen ,wel oppassen voor die sloome Audi op het rechte stuk, je weet maar nooit .

    Login om te reageren
  9. tunefuldjmike zegt

    21 januari 2012 om 16:51

    rij je daar in je honda s2000 en je audi tt komt dat ff voorbij vliegen

    Login om te reageren
  10. bozewolf zegt

    21 januari 2012 om 16:51

    Standaard versnellingsbak? Slikt dat ding al die newtonmeters?

    Knalt wel hard!

    Login om te reageren
    • norge zegt

      21 januari 2012 om 17:41

      @bozewolf: Japans kwaliteit. :D

      Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      21 januari 2012 om 17:41

      @bozewolf: Zal vast voorzien zijn van straight-cut gears i.p.v. helical cut. Sheptrans heeft er een ontwikkeld voor GR6 die kan worden belast tot 1300Nm. Je zou dus een flinke overhead hebben.

      On topic: Me gusta! :D

      Login om te reageren
  11. barryb zegt

    21 januari 2012 om 16:53

    K*t muziek, laat gewoon het motorgeluid horen.

    Login om te reageren
  12. marchel zegt

    21 januari 2012 om 16:57

    Dit is pure passie met kippenvel en last but not least kwalitatief, betrouwbaar en prestatie staat deze R 35 nog altijd eenzaam aan de top, en al helemaal voor hetgeen wat je ervoor moet betalen.

    Marchel.

    Login om te reageren
  13. laurensl zegt

    21 januari 2012 om 16:59

    Gaat dit model racen? Of is dit een showcase wat GReddy allemaal kan?

    Login om te reageren
  14. mylvan zegt

    21 januari 2012 om 17:07

    OEF! Wat een bak! Zoals Marchel al zei, pure kippenvel.

    Login om te reageren
    • marchel zegt

      21 januari 2012 om 17:51

      @mylvan: nee ik zei: pure passie met kippenvel.

      Marchel.

      Login om te reageren
  15. theblackdude zegt

    21 januari 2012 om 17:21

    zieke tuning zoals alleen de japen dat kunnen.

    Login om te reageren
  16. audifanaat zegt

    21 januari 2012 om 17:24

    Spuuglelijk, 1250 pk en toch maar met moeite over de 300 km/h heen?!, compleet log en inefficient, ooh en die film slaat de bal nog harder mis alsook de artikelschrijver hier, waar hoor jij de motorgeluid? ?k hoor niks anders als kut trancemuziek of zo, ga jullie weekend met iets betees nuttigen.

    Login om te reageren
    • speedzz zegt

      21 januari 2012 om 17:26

      @audifanaat: je ben mn gedachtes aan het lezen :)

      Login om te reageren
      • gotty zegt

        22 januari 2012 om 22:06

        @speedzz: @audifanaat:

        Deze jongens vliegen anders niet in de fik als je een keertje remt…

        Login om te reageren
    • marchel zegt

      21 januari 2012 om 17:37

      @audifanaat: Met moeite over 300km/h, kom op he, 1700 kg massa met die snelheid zijn er zover ik weet maar een enkele auto’s die dat kunnen evenaren, en daar zit geen audi bij.
      Inefficient: moet dan dan, anders koop maar een prius.

      Marchel.

      Login om te reageren
      • gerard1710 zegt

        21 januari 2012 om 21:22

        @marchel: Kuch*R8 V10* kuch, 1720kg, vmax 313

        Login om te reageren
        • marchel zegt

          21 januari 2012 om 23:30

          @gerard1710: Jawel alleen doet die er 3 weken over.

          Marchel.

          Login om te reageren
          • gerard1710 zegt

            21 januari 2012 om 23:40

            @marchel: Nou en, ook al doet hij er drie jaar over… Verlaag je dan niet tot zijn niveau.
            17-jarige die veertiger erop wijst dat hij niet zo kinderachtig moet doen.

            Login om te reageren
            • marchel zegt

              22 januari 2012 om 16:28

              @gerard1710: wie bedoel je ” met zijn niveau” volgens mij jezelf, of niet ??
              Hey 17 jarige puber ga jij eens heel snel van deze grote mannen site af, jij hebt hier niets te zoeken, voor jou hebben ze brommer/scooter en fietsblog.

              Marchel.

              3 jaar, pak dan fiets jongen.

              Login om te reageren
              • gerard1710 zegt

                22 januari 2012 om 16:38

                @marchel: Ik pak de fiets ook regelmatig, dankje. Nu gedraag je je weer op een manier die niet past bij ‘grote mannen’, je zet jezelf wel een beetje voor aap zo…

              • marchel zegt

                22 januari 2012 om 18:44

                @gerard1710: hey ben je nou nog steeds, wat zei ik nou, luister naar deze oude wijze man.
                ga naar je fietsblog en heel snel.
                Ik wil je niet meer horen of eigenlijk lezen.

                Marchel.

        • marchel zegt

          21 januari 2012 om 23:32

          @gerard1710: Heb je last van je keel ?

          Marchel.

          Login om te reageren
    • joosthoeve zegt

      21 januari 2012 om 17:38

      @audifanaat: Lol, of nadenken. Een race auto als deze pak je niet voor de topsnelheid, daar is de tandwielverhouding in de versnellingsbak niet voor gemaakt. Wil wel eens weten wat de acceleratie cijfers zijn.

      Login om te reageren
    • besaram zegt

      21 januari 2012 om 17:45

      @audifanaat:

      Nutteloze bijdrage….

      Login om te reageren
    • gerard1710 zegt

      21 januari 2012 om 21:20

      @audifanaat: Who cares? Bovendien: rustig aan… weekeinden zijn niet eetbaar, en wie ben jij om kwaliteitseisen te stellen; je betaalt nergens voor..

      Login om te reageren
    • speedlimit zegt

      21 januari 2012 om 22:06

      @audifanaat:

      de motorgeluid…beetes…je doet je naam eer aan ;)

      Login om te reageren
    • kevlard zegt

      22 januari 2012 om 00:27

      @audifanaat: Hoe dom kan je zijn. 330 op een recht stuke van een paar honderd meter…Da’s is echt z’n top niet

      Login om te reageren
      • jzaero zegt

        23 januari 2012 om 03:08

        @kevlard: dat dus, vergelijk het met een F1, die net aan 330 haalt op dat stuk. Supercars halen net aan 240-250 daar.

        Login om te reageren
    • jzaero zegt

      23 januari 2012 om 03:06

      @audifanaat: meeste supercars halen maar net 240-250 aan het eind van de straight op Fuji. Deze tikt net geen 330 aan. Dat doet een F1 net aan. Your turn Audifanboy.

      Login om te reageren
  17. speedzz zegt

    21 januari 2012 om 17:24

    Wooow holy shitt lekkere autooo
    K ben gek op die gtr35..

    Maar zou een auto met zoveel pk’s niet wat sneller moeten klimmen richting de 300km/h??
    Niet dat dit langzaam is hoor :)

    Login om te reageren
  18. Carreza zegt

    21 januari 2012 om 17:47

    Tuning level: Asian :D

    Wat zouden we toch zonder die Nissan GT-R zijn… Prachtbak!

    Login om te reageren
  19. xilver zegt

    21 januari 2012 om 17:54

    Gelukkig hebben we nog gekke Japanners die zo’n dingen willen doen… gewoonweg heerlijk!

    En voor diegenen die 320km/u traag vinden in verhouding met de Pk’s… moet je niet vergeten dat dit geen Veyron is en door ‘amateurs’ (als ik het zo mag noemen) gebouwd is in vergelijking met VAG…

    Login om te reageren
    • besaram zegt

      21 januari 2012 om 18:05

      @xilver:

      Hahaha amateurs bij greddy?
      Ik zou eerder vag amateurs noemen vergeleken bij deze mense! V6 met 1250 pks!

      Login om te reageren
      • fernie zegt

        22 januari 2012 om 11:53

        @besaram: Nou nou ze reden 20 jaar geleden met 1.5Ltr en 1500pk dus dat valt ook wel weer mee..

        Login om te reageren
      • The_12oach zegt

        22 januari 2012 om 13:29

        @besaram: In vergelijking zijn ze bij Greddy amateurs te noemen als je ziet hoeveel meer mensen en geld er aan de research zaten bij de Veyron.

        OT: Maar ach dit langzaam noemen met een taartschep achterop die zo op een F1 auto had kunnen zitten. Nemen jullie maar lekker die Veyron ik neem deze wel en rijd je het stront voor de oren. De acceleratie is echt briljant gewoon.

        Login om te reageren
  20. Larrs zegt

    21 januari 2012 om 17:57

    I liked it, I liked it a lot. 8)

    Login om te reageren
  21. panzerknacker zegt

    21 januari 2012 om 17:58

    Dit is een race auto met zwaar verhoogde downforce, die alsnog op het rechte stuk van een circuit de 330 km/h aantikt. Redelijk bizar.

    Greddy is een van de vele zeer professionele Japanse tuners die werkt aan de GTR. In het voorjaar zullen deze monsters het tegen elkaar opnemen op de HKS Premium Day, op Fuji Speedway. Hier zijn nog een aantal exemplaren te zien:

    http://speedhunters.com/archive/2012/01/17/gallery-gt-gt-tas-2012-the-gt-rs.aspx

    Login om te reageren
  22. panzerknacker zegt

    21 januari 2012 om 18:07

    ‘gaat op de Fuji Speedway even proberen om de topsnelheid van 320+ km/u aan te tikken.’

    Fout in deze zin in het artikel btw, topsnelheid zal eerder richting de 360 liggen met deze configuratie, waar het hier om gaat is een zo hoog mogelijk snelheid aan te tikken op het rechte stuk van het circuit voordat er weer geremd moet worden.

    Login om te reageren
    • TDI-goeroe zegt

      21 januari 2012 om 18:27

      @panzerknacker: precies, hij zal best harder dan 330 gaan, maar niet op dit korte rechte stuk. De versnellingsbak bepaald ook mede de topsneldheid, maar ja, dat wisten jullie hier allemaal al natuurlijk…

      Login om te reageren
      • baap zegt

        21 januari 2012 om 19:17

        @TDI-goeroe: “met dit korte rechte stuk?! Het rechte stuk op Fiji Speedway is bizar lang!!

        Login om te reageren
  23. VeniVidiVici zegt

    21 januari 2012 om 19:08

    Wat blijft het gaaf om te zien wat mogelijk is met die GT-R! Erg tof filmpje alleen muziek overheerst te veel, beetje zonde.

    Login om te reageren
  24. Jantje_555 zegt

    21 januari 2012 om 19:15

    lekker geluid zeggen jullie dan, je hoort meer muziek dan motor!

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      21 januari 2012 om 19:43

      @Jantje_555:
      http://www.youtube.com/watch?v=3xw50eju8pI

      Login om te reageren
  25. pikes83 zegt

    21 januari 2012 om 19:53

    WTF die jappen zijn goed bezig

    Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      21 januari 2012 om 21:04

      @pikes83: Tja inderdaad, wat een beetje radioactiviteit met een mens kan doen he :)

      Login om te reageren
      • RubenPriest zegt

        22 januari 2012 om 02:04

        @VeniVidiVici: LOL

        Login om te reageren
  26. michelyman zegt

    21 januari 2012 om 23:19

    Moeilijk naar 300? Er is ook zoiets dat heet als downforce, in de bochten rijd ie er een veyron dik uit.

    Login om te reageren
  27. wouter_the_great zegt

    22 januari 2012 om 00:50

    Slechts 330 op dat rechte stuk van 750 meter?
    Dat kan elke auto toch? Volgens de meeste hier toch. ;-)

    Login om te reageren
  28. hans75 zegt

    22 januari 2012 om 10:16

    wat een lelijke achterspoiler..ziet er uit als het nieuwste model Twinny Load..
    misschien ook wel handig om er een fietsje aan te hangen… voor als je dan langs de kant van de weg komt stil te staan met een opgeblazen turbo,

    Login om te reageren
    • gotty zegt

      22 januari 2012 om 22:08

      @hans75: Dat gebeurt alleen bij niet Japanse exoten.

      Login om te reageren
  29. tvr1974 zegt

    22 januari 2012 om 15:43

    Rechte stuk is 1475 meter waar je met een redelijke snelheid al in komt. Formule 1 loopt op dit zelfde rechte stuk ca 310km/u. Als je met deze auto dus kan eindigen op 330km/u waar je ook even er rekening mee moet houden dat de F1 de helft van de remweg van deze Nissan nodig heeft dan weet je pas hoe bizar snel dit ding is… De R8 is al langzamer dan een standaard GT-R en die heeft normaal 0-300 bijna 1 minuut nodig… Dit recht stuk rijdt dit monster binnen 20 tellen dus rekent u ff uit…

    Login om te reageren
  30. grandmasterb zegt

    4 juni 2012 om 23:26

    Ach, het blijft een Nissan/Datsun, weinig opwindend qua design en karakter dus, ofschoon wel verrekte snel.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North