• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

TechArt 911 Turbo S heeft een prima kont

Auteur: carmiggelt, gepost 6 maart 2014 om 20:00 – 10 Reacties

Techart 911 Turbo S heeft een prima kont


En nog veel meer lekkers.

Een verse generatie 911 Turbo S staat te trappelen om onder handen genomen te worden door bekwame tuners. TechArt is zo’n tuner en perst heel wat extra’s uit de 3,8 liter boxermotor.

Zestig extra pk’s en 130 additionele Nm’s schoon aan de haak. Dat maakt in totaal 620 pk en 830 Nm. Hoeveel verschil in rijgedrag en prestaties deze nieuwe getallen maken, is afwachten.

Zoals jullie weten handelen tuners niet graag volgens het Jan des Bouvrie-credo ‘less is more’. In ieder geval zorgt TechArt ervoor dat deze Turbo S in 2,8 seconden op de honderd zit en de maximum snelheid ligt op 328 km/u. BAM.

Subtiele veranderingen vanbuiten, maar vanbinnen flink gepeperd. Niet dat dat per se nodig was, maar toch.



Ook interessant!

  • Porsche 911 Turbo kust Peugeot 206 in Friesland/Groningen
  • BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
    BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
  • Porsche viert een feestje met deze 911 Turbo S
  • Porsche 911 Turbo S Lightweight Package is sneller dan Tesla

Nieuwste artikelen

  • Is de BMW 5-Serie beter te pruimen met deze nieuwe neus?
  • Hamilton kan voor spoedige komst van Verstappen bij Ferrari gaan liggen
  • Dit is de enige Nederlandse Giulia GTA met een achterbank
  • Dikke BMW op Marktplaats heeft een zeer smakelijke kleurencombo
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 991, Autoshows, geneve, geneve-2014, Porsche, techart, turbo-s

Vorig bericht: « Sbarro Sparta komt recht uit Mad Max
Volgend bericht: Kia GT4 Stinger is heel blij om je te zien »

Lees Interacties

Reacties

  1. jasperd zegt

    6 maart 2014 om 20:20

    Ziet er goed uit, behalve die kleine uitlaatpijpjes die zichtbaar zijn.

    Login om te reageren
  2. mashell zegt

    6 maart 2014 om 20:22

    Het heeft 50 jaar geduurd maar eindelijk heeft iemand aftermarket velgen op een 911 gezet die wel goed staan!

    Login om te reageren
    • MAB zegt

      6 maart 2014 om 21:24

      @mashell: Dat komt ervan als Porsche perfecte velgen ontwerpt

      Login om te reageren
    • benjiiporsche911 zegt

      6 maart 2014 om 21:53

      @mashell: denk eens aan fuchs wielen

      Login om te reageren
  3. sebasjuhh zegt

    6 maart 2014 om 20:37

    Haha 2.8…. My ass! Dat kan rapper

    Login om te reageren
    • karsvdtuin zegt

      7 maart 2014 om 00:08

      @sebasjuhh: is al wel heel rap hoor voor een achterwielaandrijver… Even uit m’n hoofd is dit sneller dan een aventador die doet het volgens mij in 2.9… Met 80 pk meer en ik denk ook wat kilo’s meer

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        7 maart 2014 om 04:32

        @karsvdtuin: de Turbo S is toch echt een vierwielaangedreven auto. Maar daarnaast, de 997 Turbo S ging stiekem al in 2.7 seconden naar de honderd, ik denk dat deze standaard nog iets sneller zal zijn. Deze Techart zal naar de honderd niet veel sneller zijn, daarboven echter wel.

        Login om te reageren
  4. vale46 zegt

    6 maart 2014 om 21:00

    Prachtige auto!! Hij is echt veredeld i.p.v. getuned

    Login om te reageren
  5. Rob zegt

    6 maart 2014 om 22:19

    Het blijft ook een typisch Duitse tuner dat TechArt: ze kunnen het maar niet laten om stickertjes te plakken. Gelukkig maar, want ik was even bang dat de Duitser het stickertunen verleerd waren ….

    Login om te reageren
  6. Arvado zegt

    7 maart 2014 om 10:46

    TechArt kan dat eigenlijk veel beter als Porsche zelf! Die kleine zichtbare uitlaatjes in de uitlaten is wel jammer idd.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North