• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Monsterlijk: BMW M550d van MM-Performance

Auteur: ricardo, gepost 21 oktober 2013 om 18:22 – 25 Reacties

Afbeelding Monsterlijk: BMW M550d van MM-PerformanceAfbeelding Monsterlijk: BMW M550d van MM-PerformanceAfbeelding Monsterlijk: BMW M550d van MM-PerformanceAfbeelding Monsterlijk: BMW M550d van MM-PerformanceAfbeelding Monsterlijk: BMW M550d van MM-PerformanceAfbeelding Monsterlijk: BMW M550d van MM-PerformanceAfbeelding Monsterlijk: BMW M550d van MM-PerformanceAfbeelding Monsterlijk: BMW M550d van MM-Performance

BMM M550d van MM-Performance
Voor wie de M550d een té anoniem uiterlijk vind hebben, deze Poolse tuner stuct hem naar een hoger plan.

MM-Performance speelde leentjebuur bij een aantal grote tuningnamen, en creëerden daarmee een M550d met een bumperlip, kofferklepspoiler, raamspoiler en diffuser van Vorsteiner. Prima uitgangsbasis dachten we zo, want het blijft binnen de grenzen van het betamelijke (lees: niet ordinair). Ook de 21-inch velgen komen er vandaan, evenals de koolstofvezel grille nieren. Voor de spiegelbehuizing en de stickerset werd vervolgens een greep gedaan in het magazijn van M-Performance GmbH. Een verenset van H&R zorgt voor de obligate verlaging van 35 millimeter voor en achter.

BMM M550d van MM-performance

Met een 3,0-liter zes-in-lijn die 381 pk levert en een koppel van 740 Newtonmeter genereert zit je om vermogen nooit verlegen, maar voor de twijfelaars werd een powerbox van Hartge ingeplugd, zodat het blok met drie (3) turbo’s voortaan 430 pk en 850 Nm loslaat op de Continental ContiSportContact5-banden.

Diesel, soms best leuk.

Ook interessant!

  • BMW 2 Serie M Performance
    Nieuwe BMW 2 Serie met M Performance goodies
  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder
  • BMW i4 M Performance
    BMW i4 M Performance moet kippenvel bezorgen
  • Lightweight Performance M3
    Lightweight Performance M3 nu nog lichter dan voorheen

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

5-serie, BMW, Diesel, m550d, tuning

Vorig bericht: « Porsche Beutler Special: rijtest en video
Volgend bericht: Nissan MID4 II: vergeten concept (1987) »

Lees Interacties

Reacties

  1. guusboum zegt

    21 oktober 2013 om 18:25

    430pk?! Ziek hoor! Heb ook eens van Drive (of Motortrend?) Een wedstrijd van Amerikaanse diesels gezien… Je neemt een v8 en gooit er een moddervette turbo in, en 600+pk krijgen die dingen!

    Login om te reageren
  2. gedwongenleaser zegt

    21 oktober 2013 om 18:28

    Dat carbon op de grille is echt te lelijk voor woorden.

    Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      21 oktober 2013 om 19:47

      @gedwongenleaser: Ja, maar die ///M kleur stepen zijn wel een mooi geraffineerd idee…

      Login om te reageren
  3. 3246cm252kw zegt

    21 oktober 2013 om 18:30

    Dikke jongen ja! Gruwelijke wielen!

    Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      21 oktober 2013 om 19:52

      @3246cm252kw: Gruwelijk = Als iets afschuw opwekt…

      Login om te reageren
    • straatpiraat zegt

      21 oktober 2013 om 23:26

      @3246cm252kw: Die velgen zijn inderdaad heel dik!

      Login om te reageren
  4. YSF42 zegt

    21 oktober 2013 om 18:31

    Whoaa wat een beest, maar dan denk ik waarom een 550 tunen, als je ook een m5 kunt kopen?!

    Login om te reageren
    • faalhaas zegt

      21 oktober 2013 om 18:40

      @YSF42:
      Want dan issie lekker zuunig!

      Login om te reageren
      • baap zegt

        21 oktober 2013 om 18:53

        @faalhaas: zuinig zal dit blok niet meer zijn heb ik het op.. 1 op 6?

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          21 oktober 2013 om 20:45

          @baap: dat is wel erg veel voor een diesel.

          Login om te reageren
        • Onehp zegt

          23 oktober 2013 om 13:25

          @baap: Autocar heeft de M5 en de D5 biturbo (kleine broertje van deze) eens tesamen getest, op dezelfde wegen aan hetzelfde tempo, en het verbruik was exact de helft van de Diesel. M5 is leuker ja, maar als je een lange rit in korte tijd wilt doen op de Autobahn, dan maakt dat lagere verbruik wel dat je sneller aankomt gewoon omdat je niet ieder goed uur hoeft te gaan tanken…

          Login om te reageren
    • glennie zegt

      21 oktober 2013 om 19:04

      @YSF42: Een M5 is nog steeds een stuk duurder dan een M550d

      Login om te reageren
    • karim_setta zegt

      21 oktober 2013 om 19:11

      @YSF42: omdat KOPPEL.

      Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      21 oktober 2013 om 20:31

      @YSF42: Misschien vanwege 4WD?

      Login om te reageren
    • danielj zegt

      21 oktober 2013 om 20:38

      @YSF42: Omdat de m5 na de e60 een gedownsized ecohok geworden is.

      Login om te reageren
      • straatpiraat zegt

        21 oktober 2013 om 23:28

        @danielj: Jij hebt duidelijk nog nooit in een F10 M5 gereden…

        Login om te reageren
        • danielj zegt

          22 oktober 2013 om 09:50

          @straatpiraat: Klopt, wat wil je daarmee zeggen? Toch niet dat de M5 niet gedownsized is vanwege milieueisen?

          Login om te reageren
          • baap zegt

            23 oktober 2013 om 16:20

            @danielj: Maar wel een dot sneller dan de E60!!

            Login om te reageren
  5. Donstil zegt

    21 oktober 2013 om 18:31

    Waarom zou ik geld betalen aan een tuner voor spullen van een andere tuner? Lijkt me dan voordeliger om gewoon naar die tuner te gaan.

    Login om te reageren
    • straatpiraat zegt

      21 oktober 2013 om 23:29

      @Donstil: Nou inderdaad! Wat een onzin! Viel mij ook al op..

      Login om te reageren
  6. smoked zegt

    21 oktober 2013 om 18:32

    Oftewel, de ’tuner’ pronkt met andermans veren?

    Wel een mooi auto, ik vind de M kleurtjes bij de nieren wel leuk detail.

    Login om te reageren
  7. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    21 oktober 2013 om 18:51

    ‘Deze Poolse tuner stuct hem naar een hoger plan’ hahaha! Briljant

    Login om te reageren
  8. erwh zegt

    21 oktober 2013 om 19:14

    Enige gave detail vind ik de spijltjes van de linker nier die in M kleuren is uitgevoerd

    Login om te reageren
  9. lambo4all zegt

    21 oktober 2013 om 20:33

    Zelfs Als mercedes fan geef ik toe dat de m kleuren in de gril echt heel erg cool staan! De huidige m3, zonder badges, black on black met “m” kleuren in de gril. Waarom zou je dan nog een c63 kopen?

    Login om te reageren
  10. julez zegt

    21 oktober 2013 om 23:32

    Ongelofelijk dik! Dit ziet er naar mijn mening beter uit dan een M5, deze is wat aggressiever en uitbundiger.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North