Bij JE Design weten ze wel hoe ze een Cayenne onder handen moeten nemen. Het verbaasd ons dan ook niet dat ze wederom een dikke bodykit en forse vermogensupgrade gefixt hebben. Wat dacht je van 610 pk voor de Cayenne Turbo. Klinkt dat een beetje goed?
Je kan alleen de “PROGRESSOR” aerodynamics kit kopen en dan ben je 14.280 euro kwijt, maar als je all the way wil gaan voor het complete pakket dan ben je 28.038 euro kwijt. Voor dat geld wordt de boel dan wel gemonteerd en in kleur gespoten. Ook krijg je 22 inch velgen die er in 2 designs zijn.
Een vette optie is dat je via een app op je iPhone de luchtvering kan instellen. Nuttig? Nee. Leuke gimmick? Ja! Wouter heeft in het verleden overigens eens een door JE Design getunede Cayenne GTS getest en dat beviel prima. We gaan er voor het gemak dus maar even vanuit dat deze ook prima zal rijden.
mdemooistelettervanhetalfabet zegt
-edit: dank u, is inmiddels gefixt-
mclarenmercedes zegt
Fugly!
3reihe zegt
Cayenne is nog steeds lulijk
bsxc2 zegt
De vorige generatie van de Cayenne was veel mooier, dit is gewoon een lelijke ronde auto.
jrk68 zegt
14280 euro voor een beetje Tupperware?
En als het er dan een beetje zou opknappen, maar ook dat lukt niet.
p993 zegt
Het verbaasd ons meestal met een T
JaxDryke zegt
Gaan ze nog eens een keer stoppen met het verneuken van een mooie auto ? Eerst kwam er al een gefacelift model van de Cayenne aan in 2010 .. nog nooit zo’n lelijk apparaat op wielen gezien. Voorkant van een 997, achterkant van een Volkswagen Touareg.
Gewoon de oude in herproductie nemen, dát was tenminste een onderscheidend model !
> like this if you agree <
jrk68 zegt
@JaxDryke:
Nee, ze proberen er nog wat moois van te maken maar dat valt niet mee.
jordy14 zegt
Zien die tuners echt niet dat dit gen niet kan?
cayenneturbo zegt
Ik vind het niet slecht eerlijk gezegd, alleen de velgen vind ik niet geslaagd ;)
kickass zegt
Is het erg als ik deze mooier vind dan de gewone Cayenne?