Het lukte iedereen om uiteindelijk de eigen pitbox te vinden. Maar soepel verliep de race in Maleisië allerminst, wie kwam er als eerste over de streep?
Hamilton gaat op de koffie bij McLaren, Button valt stil en Alonso probeert het zonder voorspoiler maar belandt in de grindbak. Daarmee is het uiteindelijk aan Vettel en Webber om te beslissen wie de snelste is op een vochtig Sepang. Sebasitian Vettel komt als beste uit de bus. Webber wordt tweede en Hamilton rijdt zijn Mercedes naar een derde podiumplaats.
1. Sebastian Vettel; Red Bull 1:38:56.681
2. Mark Webber; Red Bull +4.298
3. Lewis Hamilton; Mercedes +12.181
4. Nico Rosberg; Mercedes +12.640
5. Felipe Massa; Ferrari +25.648
6. Romain Grosjean; Lotus +35.564
7. Kimi Räikkönen; Lotus +48.479
8. Nico Hülkenberg; Sauber +53.044
9. Sergio Perez; McLaren +1:12.357
10. Jean-Eric Vergne; Toro Rosso +1:27.124
11. Valtteri Bottas; Williams +1:28.610
12. Esteban Gutiérrez; Sauber +1 Lap
13. Jules Bianchi; Marussia +1 Lap
14. Charles Pic; Caterham +1 Lap
15. Giedo van der Garde; Caterham +1 Lap
16. Max Chilton; Marussia +2 Lap
Jenson Button, Daniel Ricciardo, Pastor Maldonado, Adrian Sutil, Paul di Resta en Fernando Alonso bereiken de finish dus niet. Sebastian Vettel klimt met deze winst meteen naar de top van het algemeen klassement. Kimi won in Australië en staat nu tweede. Infiniti Red Bull staat eerste bij de constructeurs. Nu een pauze van 3 weekjes, dan de stenen uit de straat rijden in Shanghai.
Meer duiding van @gregorius over de race-intriges HIER.
Scorso zegt
Bye bye spanning…
Red Bull schijnt alweer ongenaakbaar :-(
Maar misschien vinden ze wel weer een gaatje in het reglement, zodat Lotus, Mercedes, Ferrari of een andere het nog een beetje spannend kan maken!
vale46 zegt
@Scorso: De andere auto’s konden ze nog redelijk bij houden hoor, het is niet dat Vettel een halve minuut is weg gereden.
Zeker overbrugbaar dat gat :)
pand zegt
Kan gebeuren alleen wel lullig op dit niveau.
j00rs zegt
Zo zonde dat Alonso er meteen af ging. Had meteen een stop moeten maken voor een nieuwe front wing. Was ie waarschijnlijk niet op het podium gekomen maar had het tenminste nog wat punten opgeleverd. En was de race leuker voor mij geweest om te kijken :).
norge zegt
Wanneer komt de echte F1 weer terug ? Die met 3,5 liter 12 cilinder motor en handbak en zonder el shit?
Alwood zegt
@norge: wanneer gaan ze weer echte ontwikkeling stimuleren in de F1 ipv een stel praalwagens met ‘geinige’ techniek die totaal niet ontwikkelen in de richting die nodig is van de auto’s uit gezien…
heidekonijn zegt
@Alwood: Inderdaad, F1 hoort in het teken te staan van vooruitgang. Voor carburatoren en vuurballen hebben we Nascar.
martijnb11 zegt
@heidekonijn: de F1 is wel degelijk aan het werk om hun auto’s nog beter te maken. Als je een beetje verstand van techniek heb weet je dat als je een standaard motor in zo’n wage legt dat ie er bij de eerste bocht al uit licht. Die techniek is echt prachtig. Lukt ons niet in onze garage hoor
heidekonijn zegt
@martijnb11: Maar goed dat jij zo’n genie bent, dat steekt lekker af tegen een domoor als ik. Wagens van twintig jaar geleden hadden een actieve ophanging, die van veertig jaar geleden actieve aero. Gaat lekker met de vooruitgang, Einstein?
mashell zegt
@Alwood: Wat stel je voor? Hybride, diesel? Ruimte voor 5 personen en 500l kofferbak?
heidekonijn zegt
@mashell: …of misschien iets waardoor ze harder gaan, ik zeg maar wat. Mogelijk zoiets?
osmo zegt
@heidekonijn: Het gaat niet om het hardste te gaan, want dan hadden ze die hele regels van kleinere motoren en geen actieve aerodynamica gewoon weg gelaten (klein nadeel was wel dat de kans dan vrij groot was dat je ieder jaar een piloot kon begraven), het gaat erom om het efficientste gebruik te maken van de middelen die ze reglementair mogen gebruiken, kwestie van zo veel mogelijk met gelijke wapens te strijden. Volgend jaar gaan ze trouwens met 1.6 V6 motoren rijden, hetgeen alleen maar positief kan zijn voor de ontwikkelingen van de motoren van de auto’s waar we momenteel mee rijden :)
heidekonijn zegt
@osmo: Prachtige logische loop maak je daar. F1 gaat niet over snel gaan maar over regeltjes volgen… en dus moet je de regels ernaar maken. Ahuh.
Er al eens aan gedacht dat we met kutmobieltjes rijden door al die nichtregels in F1?
osmo zegt
@heidekonijn: Ik denk dat dat eerder komt door alle ecologische regeltjes en de brandstofprijzen van tegenwoordig …
ropbp zegt
@norge: lang leve de vooruitgang! Je vergeet de houten banden!!
mmot05 zegt
@norge: F1: autosport zonder auto’s, sportdrank magnaat gaat weer domineren dit jaar.
vale46 zegt
@norge: Nooit! Maar waarom zo ouderwets?
Wat te denken van actieve aerodynamica (fex-wings etc), actieve ophanging, “oneindige” motorblokken, met bvb 1L inhoud etc..
Kan mij het geven dat er dan te veel geld word uitgegeven! Zo zou het tenminste spectaculair zijn, en uitdagend.
Die KERS is meer voor endurence races, DRS is echt shit en men kan geen nieuwe dingen meer doen door de beperkingen.
Hopelijk kan de V6 turbo er een beetje verandering in brengen.
sebasjuhh zegt
Hoppa. Zoals het hoort! Balen voor Webber, maar als je sneller bent dan is het gewoon klote om er achter te moeten blijven hangen.. Mooie race!
MAB zegt
Ik had gewild dat kimi zou winnen:(
heidekonijn zegt
@MAB: Dat wil volgens mij iedereen ;-)
bmwe46csl zegt
15e klinkt heel goed voor gvdg maar alsnog eenaarlaatste. Knap dat hij hem iig nog op de baan heeft gehouden, en dat eerste punt voor caterham komt er nog wel door hem.
dennisr zegt
@bmwe46csl: Volgens mij is het lijstje hier niet helemaal compleet.. Hij liet als ik het goed heb 3 rijdende wagens achter zich..
Hij heeft gedurende de race een aantal rondjes voor zijn teamgenoot gereden en was mooi geweest als ie dat had volgehouden, al is het alleen maar om credits te winnen bij zn baas..
Ach, seizoen net begonnen en is zijn eerste seizoen.. wie weet :)
jrk68 zegt
@dennisr:
Nope, die stonden al binnen maar zij wel geklasseerd op basis van het aantal gereden ronden.
Gisteren nog even staan babbelen met 1 van zijn concurrenten uit zijn kart tijd.
Gelachen dat wij hebben, altijd leuk ff ouwe koeien dreggen….
rsvbf1 zegt
Leuke race, alleen vond het commentaar van Aalbers bij Sport1 best slecht
hamerhaai zegt
Zwaar jammer dat Alonso eruit lag. Vond het nu toch een stukje minder spannend in zijn geheel, ondanks de leuke gevechten onderling.
Mooi dat Red Bull wel vocht met elkaar, zo hoort het toch. Niet zeuren Webber. Des te minder was het dat Mercedes niet met elkaar vocht. Zeker als Lewis dan ook nog toegeeft dat Rosberg sneller was en eigenlijk op het podium had moeten staan.
ropbp zegt
Zijn hier nou veel mensen die speciaal sport 1 hebben genomen voor de F1?
Rick-dos zegt
@ropbp: Ik niet in ieder geval…
ropbp zegt
@Rick-dos: ik zelf dus ook niet. Na de 83762e overwinning aaneengesloten van Michael S ben ik sowieso gestopt met alle races kijken. Nu zijn er heel incidenteel nog wel eens een paar races waarvan ik denk: “jammer, gemist”
Rick-dos zegt
@ropbp: Het is eigenlijk verkeerd gegaan in de jaren ’90 met de dominante Williams. Daarvoor had je wel de dominantie van McLaren maar daar was nog strijd tussen de teamgenoten.
Met de Williams dominantie was het eigenlijk al meer een parade dan een race waarbij je een duidelijke nr. 1 had (Mansell, Prost, Villeneuve, Hill, Senna) en de rest die volgde maar.
Ik kijk het eigenlijk ook alleen maar nog als ik thuis ben. Als ik niet thuis ben heb ik ook niet echt het gevoel dat ik iets gemist heb.
Freewarefreak zegt
@ropbp: Ik ook niet. En niet nodig. Ik doe het zo dit jaar:
Datum Land Circuit zender Tijd
17 maart 2013 Australië Albert Park RTL D 7:00
24 maart 2013 Maleisië Sepang RTL D 9:00
14 april 2013 China Shanghai BBC Q 8:00 R:9:00
21 april 2013 Bahrein Shakir RTL D Q 14:00 R 15:00
12 mei 2013 Spanje Circuit de Catalunya BBC 14:00
26 mei 2013 Monaco Mont Carlo RTL D 14:00
9 juni 2013 Canada Montral Vero/BBC Q 19:00 R 20:00
30 juni 2013 GB Silverstone BBC 14:00
7 juli 2013 Duitsland Nürburgring RTL D 14:00
28 juli 2013 Hongarije Hungaroring RTL D 14:00
25 aug 2013 België Spa BBC 14:00
8 sept 2013 Italië Monza BBC 14:00
22 sept 2013 Singapore Singapore RTL D Q 15:00 R 14:00
6 okt 2013 Zuid-Korea Korean RTL D Q 7:00 R 8:00
13 okt 2013 Japan Suzuka BBC Q 7:00 R 8:00
27 okt 2013 India Buddh BBC 10:30
3 nov 2013 Abu Dhabi Abu Dhabi RTL D 14:00
17 nov 2013 VS Americas Vero Q 19:00 R 20:00
24 nov 2013 Brazillië Interlagos Veronica / BBC 17:00
Hopen dat RTL7 het volgend jaar gewoon weer terug heeft. Ik mis dat hele spektakel er omheen. Olav Mol, Allard Kalf de pit reporter, dat interview met de coureur van de week, de technische nieuwtjes, etc.. baal er nog steeds van..
clioracing zegt
@Freewarefreak: Haha, ik kijk het op precies dezelfde manier. Ik heb net zo’n lijstje in mijn telefoon staan.
Inderdaad heel dom van ze dat het niet meer op RTL7 te zien is. Dat was net ff wat leuker.
undifined1 zegt
@Freewarefreak: dat had ik eerst ook in het hoofd, maar ik begin steeds meer aan die Duitsers te wennen, ik keek vandaag streams van sky en van rtl DE, maar ik vind RTL wel beter eigenlijk. En ze zijn ook voor Vettel, nog een pluspunt. Ik denk dat ik maar gewoon alle races op RTL DE ga kijken. Eventueel ga ik misschien nog maar es een 2e hands schoteltje zoeken, RTL DE is FTA dus ik hoef dan ook geen abbo
str8six zegt
@ropbp: Ik wel, wil voor geen goud een seconde missen..
dennisr zegt
@ropbp: Wij hebben het wel, omdat mijn moeder persee Nederlands commentaar erbij wil :P
ej20g zegt
@dennisr: lucky bastard! Het enige wat mijn moeder zegt is: “tsjah”. Ben ik lekker mee…
dennisr zegt
@ej20g: Haha, ach ik had het net zo lief op een andere zender gevolgd hoor, BBC enzo zie ik voorbij komen dus als het daar gewoon op is maak ik er niet zo’n punt van..
rsvbf1 zegt
@ej20g: Mijn moeder is meer van “is die race nou nog niet afgelopen”
Lon zegt
Redelijke race met mooi gevecht tussen Vettel en Webber!
Dat commentaar van Albers werd ik ook echt niet goed van, hij sprak alsof de kijkers voor het eerst Formule 1 keken en vond het erg prettig om zijn eigen bevindingen die die heeft opgedaan te delen in jip en janneke taal.
rsvbf1 zegt
@Lon: Doornbos was daarintegen vele malen beter
gregorius zegt
Button viel niet stil: hij reed weg voordat zijn rechter voorband er goed op zat. Zijn fout. Hij stopte nog op om z’n auto terug te douwen in de pit. Daarna ging ie weer door met racen, op een 14 – 15e plaats en ruim 40 sec achter een plaats in de punten. McLaren was 2 ronden voor tijd duidelijk niet geïnteresseerd in een 14e plaats en heeft m dus naar binnen geroepen. Ik denk niet dat er echt iets mis wat met die auto.
Wat was er trouwens mis met het banden systeem van Force India. Eerst ging er links achter wat mis met Sutil (toch) en daarna in beide gevallen links voor; maar het was niet iets dat ze met een andere banden’sleutel’ konden fixen.
dennisr zegt
@gregorius: Ik begreep er uit dat de wielmoeren vast zaten, en als ze dan eindelijk los waren niet meer goed erop, en dus niet veilig om te rijden..
Volgens mij zeiden ze ook nog hydraulisch systeem.. Ik weet niet waar het gereedschap door aangedreven word maar als dat hydraulisch gaat zou het dus daarin kunnen zitten.
lambo4all zegt
@gregorius: hoeze de fout van button? Fout van het team, alsof button gaat checken of elk wiel vast zit voor hij wegrijdt, gaat de lollipop omhoog dan geef je gas.
gregorius zegt
@lambo4all: klopt, je hebt gelijk, t gaat te snel voor de bestuurder. Hij kan natuurlijk alleen de lolliman in de gaten houden.
Rick-dos zegt
Zoals ik al in het andere topic schreef: Het gaat nog gezellig worden dit jaar bij Red Bull. Vettel heeft Webber al vaker genaaid. Nu ben ik niet een uitgesproken Webber of Vettel fan maar Vettel is in dit opzicht een eikel. Is nu al drie jaar achter elkaar kampioen geworden, afspraak is dat degene die voor ligt na de laatste pitstop mocht winnen (voor blijven) gun Webber het dan ook. Nee, gaat ie nog de strijd aan met het risico dat hij ze weer met z’n tweeën uit de wedstrijd rijdt.
heidekonijn zegt
@Rick-dos: Eerste tekenen zijn dat Webber toch al wat meer in de buurt zit van Vettel met deze auto. Een mens vraagt zich af of dat invloed zal hebben op publiek, en dus sponsors, en dus op termijn teamorders in Vettels nadeel…? Kan me voorstellen dat Red Bull eerder wil geidentificeerd wil worden met een sympathieke Aussi dan een meedogenloze Duitser als ze kunnen kiezen tegen seizoenseinde.
str8six zegt
@heidekonijn: Ik denk dat Red Bull geidentificeerd wilt worden met een 3-malig kampioen niet met een chagrijnige aussie.
Rick-dos zegt
@heidekonijn: Het vervelende met Webber is dat hij een grillige rijder is. De ene keer rijdt ie de sterren van de hemel en de andere keer valt hij nauwelijks op. Ik mag hopen dat Webber aan kan sluiten want ik zie het zomaar gebeuren dat Red Bull/Vettel naar het wk “cruisen”.
str8six zegt
@Rick-dos: Ben ik het niet mee eens, je zag dat toen Vettel Webber passeerde hij uiteindelijk 7 seconden sneller was dan Webber. Een echte racer gaat gewoon de strijd en en voor de overwinning, zeker als je teamgenoot zo sloom is. En wees nou eerlijk, Webber maakt toch geen kans op het kampioenschap.
dennisr zegt
@str8six: Werd ook nog geroepen (ook door Webber zelf geloof ik) dat hij zijn brandstof moest besparen maar dat vind ik toch wel zo’n waardeloos zinnetje.. Ga er ten eerste vanuit dat Vettel en Webber evenveel brandstof meekrijgen en daarnaast moest elk team er gewoon voor zorgen dat elke coureur fatsoenlijk de race kan uitrijden zonder dat dat excuus er aan te pas komt..
Grote kans maakt Webber idd niet, maar hij maakte een goede start en dat is al bijzonder in zijn geval, reed verder en goeie race dus hoeft zich wat dat betreft ook weer niet te schamen.. Moet alleen wat verdraagzamer worden tegenover Vettel (die gewoon beter is)
mashell zegt
@dennisr: Als ze Webber meer brandstof meegeven is ie zwaarder en langzamer. De coureur moet niet alleen het stuur vasthouden maar ook een beetje nadenken en zuinig met het materiaal en brandstof omgaan, dat kan Vettel veel beter dan Webber.
Rick-dos zegt
@str8six: Ach het maakt mij niet veel uit of Webber of Vettel kampioen wordt. Maar het geeft de integriteit van Vettel goed weer. Hoe vaak heeft Webber Vettel wel niet geholpen in het verleden en hoe vaak heeft Vettel Webber wel niet een loer gedraaid? Vergeet niet een paar jaar geleden dat Vettel Webber uit de race reed terwijl ze aan kop lagen. Toen had Vettel er ook zogenaamd van geleerd.
Je kan het echt racen noemen maar je kan het ook noemen zoals het is: een mes in de rug. Ben totaal geen fan van teamorders maar als er afspraken zijn dan mag ik er toch van uitgaan dat mijn teamgenoot zich daar aan houdt.
JanC zegt
@Rick-dos: Was in Silverstone het niet ene Webber die teamorder negeerde?
Rick-dos zegt
@JanC: Klopt maar dat was ná het Turkije incident dus dat zou zomaar vereffening geweest kunnen zijn. Daarnaast was de situatie ook anders. Als ik mij goed herinner lagen ze niet op 1 en 2 maar op 3 en 4 ofzo? En hadden ze nog uitzicht op de auto’s voor hun. Daarnaast was het toen niet een vooraf gemaakte afspraak maar één die tijdens de wedstrijd er doorheen komt.
Maar dit kan Vettel wel eens gaan opbreken. Wat hij dit weekend gewonnen heeft kan hij weleens gaan verliezen als hij de hulp van Webber nodig heeft.
rsvbf1 zegt
@Rick-dos: het was natuurlijk een teamorder die vettel negeerde (Multi 21) dat je je teammaat niet mocht inhalen, ik ben daar op tegen. kijk maar als vettel zich aan die regel hield was het best saai nog geworden, en nu hield hij zoch daar niet aan en het was een spannende race bij het einde, Rosberg hield zich wel aan de regel met Hamilton, als hij dat niet deed was daar ook nog een gevecht ontstaan wat toch weer een mooiere race zou worden maar dat deed hij niet en was het best saai, daarom Vettel deed lullig met webber maar He That’s Racing
Rick-dos zegt
@rsvbf1: Ik ben wel tegen meer dingen in F1 bijv. die stomme regel dat je maar één keer van je racelijn mag om je positie te verdedigen. Gewoon vrij geven die hap dan krijg je tenminste mooie strijd te zien. Of banden die maar een paar ronden mee mogen gaan.
Heb het al op de andere topic geschreven: Dit gaat Vettel nog eens in de ass bijten.
rufctr01 zegt
Ik kijk wel op BBC of op RTL. Ik ga er niet voor betalen. Voor dat kutvoetbal hebben ze wel alles voor over. 1keer in de 2 weken F1 is waarschijnlijk teveel gevraagd.
heidekonijn zegt
@rufctr01: Face it, voor voetbal verkopen politici en media hun eigen moeder. Ik snap het ook niet maar het is zo.
Freewarefreak zegt
@rufctr01: Amen to that! Bah.
ravi zegt
@rufctr01: Inderdaad, al die kudde koeien die voetbal kijken, er hun leven voor geven, knokpartijen etc. Maarja het draait allemaal om het geld he..
mashell zegt
@rufctr01: Of Bernie heeft aan Veronica en BBC gewoon teveel gevraagd. Als we allemaal Sport 1 boycotten zullen ook dieop een gegeven moment de belachelijke prijzen verlagen. Ik betaal nu 45 euro per maand voor dik 100 zenders bij Ziggo. Per zender 45 cent. Dus zelfs als betaal TV 10x zo duur zou moeten zijn dan is dat 4,5 euro per maand, flink minder dan de 15 euro die Sport1 nu kost. Misschien moet Sport 1 een F1 only pakket (dus zonder voetbal) brengen dat max 5 euro per maand kost (in de maanden dat er F1 is) of pakweg 30 euro voor een heel seizoen.
964rs zegt
Regen race?! Ze reden 10 rondjes op inter bandjes
E34M5Touring zegt
Vd Garde mooi weer uitgereden! Lekker weer veel data voor de volgende race en geen schade om ze druk te houden. Laat hem dit seizoen het spul heel houden en mooi z’n rondjes rijden. Schat aan ervaring voor hem en het team.
sebasjuhh zegt
@E34M5Touring: Precies! Hij is zelfs boven Alonso geindigd! :)
mashell zegt
@E34M5Touring: Informatie is 1 ding, dat hij goed kan meekomen mag hem (en ons) met trots vervullen.
replicant zegt
Heerlijke race, ook mooi dat gevecht bij Red Bull..
Het verslag op Sport 1 was opnieuw helemaal top! Dat gezeur hier van die gierige Nederlands.. Als je een avondje gaat stappen ben je meer kwijt. Geen reclames, Olav op locatie en het commentaar was ook weer erg goed. Leuk ook om aan de ene kant de fan en aan de andere kant de ex coureur te horen. Zo worden situaties van twee kanten belicht. Een mooi voorbeeld was ook het gevecht bij Red Bull waar het incident van twee kanten werd belicht.
Als je alleen maar kunt zeuren op Sport 1, kijk dan gewoon niet.
dennisr zegt
@replicant: Klinkt leuk. met je avondje stappen.. Een weekje Disneyland kost nog meer trouwens..
Beetje vreemd gelul.. gewoon jammer dat ze je weer eens dwingen te betalen voor iets at je al jaren gratis volgt..
Maar goed, kennelijk doe je liever braafjes wat anderen je toeschuiven of je toe dwingen en zeg je liever nergens wat van laat staan ergens over zeuren..
hamerhaai zegt
@dennisr: Gratis? Ik neem dat je een HD decoder hebt waarvoor je betaald?..
Daarnaast gaat de redenering ‘avondje stappen’ altijd op. Hoe je het ook keert. Een avondje niet stappen levert je wel F1 op in dit geval. Niet dat mij het lukt om te laten..
Overigens ben ik positief verrast door het commentaar op Sport1. Was er een beetje huiverig over, maar Doornbos en Albers geven leuke insider feitjes.
replicant zegt
@dennisr,
Gratis? Je bent, sorry dat ik het zeg, wel een beetje naïef.
Om de F1 uit te zenden moet je als zender veel geld betalen. Dit hebben ze proberen terug te verdienen met hele irritante reclame blokken middenin de race. Schijnbaar was het niet winstgevend, anders zonden ze het nog steeds uit. Nederlands betalen in verhouden veel minder belasting (voor televisie) dan bij.v Duitsers of Engelsen Je betaalt dus als Engelsman ook gewoon mee aan de F1. In Nederland heb je tenminste de keuze om te betalen.
mashell zegt
@replicant: belasting? Het kijk en luistergeld (of eigenlijk de belasting die er voor in de plaats is gekomen) is voor de publieke omroep, daar worden het Journaal, DWDD, Boer zoekt Vrouw en (het belangrijkste) Sesamstraat van betaald. Niet dat wat RTL, SBS en Veronica ons proberen mee te vermaken.
hamerhaai zegt
@mashell: de BBC is de publieke omroep ;). Daar betaalt dus iedereen, of je nu wilt of niet, mee aan het uitzenden van de F1. In Nederland is dit anders: commercieel, met reclameblokken in het pakket of zonder en betaling per beeld.
In ieder geval: iemand die niet wil kijken, hoeft ook niet te betalen.
jrk68 zegt
@hamerhaai:
Ik moet nu ook meebetalen voor dat achterlijke voetballen dus die vlieger gaat niet op.
VWJH zegt
Ik loop stage in Maleisië en had daarom de kans om de race live te zien! Echt schitterend om er bij te zijn, zeker het geluid van die wagens is iets wat je ooit gehoord moet hebben!
VWJH zegt
Ik moest 100 euro betalen voor deze race alleen! Maar was alleen wel op het sepang circuit. Het geluid van die wagens moet iedereen eens hebben gehoord, wat een geweld!
alfamail zegt
Who the fuck cares? Millionairs spelletje alleen voor millionairs!
F1 gooit zijn eigen ruiten in!
Moet je voor die optocht nog betalen ook!
str8six zegt
@alfamail: niemand verplicht je te kijken toch?
bertuss zegt
@alfamail: je kijkt duidelijk nooit … het is al jaren geen optocht meer namelijk …
alfamail zegt
@bertuss: zie dat je alle mensen die niet positief reaguren hier een beetje “afzeikt”
niet nodig, iedereen mag een mening hebben, zelfs jij.
Hou het gewoon leuk voor iedereen .
vale46 zegt
Ik deel Webber zijn mening 100%
Wat de mening van Webber is t.o.v. Vettel zie je hier:
http://www.youtube.com/watch?v=jbb3tYcyRvw&feature=share
vale46 zegt
@vale46:
http://www.youtube.com/watch?v=jbb3tYcyRvw
lemans96 zegt
Formule 1. Gaaaaaaahaaaap.
bertuss zegt
@lemans96: irritante reacties met weinig zeggende woorden: gaaaaaap
lemans96 zegt
@bertuss: Hahaa, op ’t F1 pikkie getrapt?
Doe je best met dit oersaaie en pedante circus te verdedigen. ;-)
bertuss zegt
@lemans96: Ja je hebt helemaal gelijk … voel me enorm aangesproken en reageer eigenlijk enorm gefrustreerd … ik zal eens gaan denken aan therapie … bedankt voor je opbouwende kritiek …
lemans96 zegt
@bertuss: Graag gedaan. ;-)
str8six zegt
@lemans96: Le Mans, gaaaahaaaaaap.
lemans96 zegt
@str8six: Als je de volle 24 uur wilt zien wel ja. LOL
str8six zegt
@lemans96: en de uitslag ook, het is alleen de vraag welke audi er op 1 staat.
lemans96 zegt
Tsja, als je zo oppervlakkig bent om je enkel met de leider bezig te houden, dan kan het inderdaad knap saai zijn ja. Maar goed, dat doen de meeste F1 liefhebbers. ;-)
bertuss zegt
@lemans96: Tjonge moet ik je alweer gelijk geven … want dat is natuurlijk stukken oppervlakkiger dan alleen reageren met: F1 Gaaaaap.
Neem man ff serieus … waarom reageer je op een topic waar je eigenlijk niks mee hebt ?Gewoon om reacties uit te lokken ofzo ? Prima dat het je mening is hoor, maar wat heeft het voor nut om het te posten op deze manier, zonder enige onderbouwing.
Svda zegt
Vettel blijft toch een lul, arrogant en rijd als Schumacher dat iedereen aan de kant moet.Geef mij nog steeds Button, heer en meester vooral met een natte baan.
osmo zegt
@dahlback: Baby Schumi begint meer en meer een grote Schumi te worden idd.
autogek123 zegt
Vettel is gewoon een klootzak. Red Bull hoort hem hard af te straffen voor zijn actie.