Zowel met widebody-kit als met “gewone” aanpassingen te krijgen. Toe maar!
De Britten hebben de vierde generatie van hun Range Rover opgefrist, dus kon het Duitse Arden niet achterblijven. Het moet, volgens de tuner, allemaal nét iets luxer en moderner aandoen dan het origineel, maar het woord dat ze eigenlijk zoeken is “stoerder”. Dit doen ze om te beginnen met een setje Arden Forged Sportline wielen, die op aanvraag in de kleur van de auto gespoten kunnen worden. Een andere optie zijn de Arden Dakar II wielen met monoblock design in de kleuren mat zwart-zilver of zilver.
De aanpassingen aan de carrosserie zijn subtiel, maar zeker aanwezig. De voornaamste reden dat Arden het met deze bodykits rustig heeft gehouden, is dat een widebody op dit soort auto’s er zeer imposant uitziet. Leuk is dat je ervoor kunt kiezen om de voorkant, de achterkant, of alles in één keer aan te passen. De chromen sideskirts zorgen er wel voor dat het geheel er netjes uit komt te zien, zeker met de nieuwe voorbumper. Deze oogt een stuk stoerder met het opgetrokken lipje, nieuwe grilletjes en de LED dagrijverlichting.
Toelichting bij de gallery: de eerste drie shops zijn met widebody-kit, de laatste drie met normale carrosserie. Zoek de verschillen en kleur de plaatjes!
fa5test zegt
GAAF
Megakix zegt
Mooie ombouwset…jammer van de auto…
mightymike zegt
@Megakix: goeie tekst,slechte zin
SpeedGeneration zegt
waarom zou je dit je range rover aan doen? zeker met die widebody-kit ziet het er niet uit.
mikkeloentje zegt
@lenny98: die ronde uitlaten…
bmwe46csl zegt
Errug dik
jvdl1990 zegt
Staat hem wel chic!!
sjamp zegt
Bij het inkleuren wèl binnen de lijntjes blijven. Alhoewel: op de weg hoef je met deze auto ook niet binnen de lijntjes te blijven natuurlijk.
bosje zegt
@sjamp: ik vraag me af of je met zo’n grote wagen überhaupt binnen de lijntjes kunt blijven.. ;)
bosje zegt
Leuk dat je met en zonder wide body achter elkaar ziet. Met widebody dacht ik: best wel dik, prima wagen! Klik je verder, en dan zie je dat die auto het helemaal niet nodig heeft! Oogt allemaal veel strakker zonder die kit..
aventadorsv zegt
Doe mij hem maar met een setje 23″ RS600 van kahn, zie: http://speedlux.com/wp-content/uploads/2012/12/2013-range-rover-gets-custom-rs600-wheels-from-kahn_4-640×433.jpg
Svenska_Aeroplan_AB zegt
Duitsers die zich met Brits design bezig gaan houden… Zucht.
toyotafortuner zegt
Naiss… En motorisch?
maru zegt
@toyotafortuner: Die blijft geloof ik gewoon standaard. Het is dan ook slechts een bodykit.
toyotafortuner zegt
@maru: Oh oke thanks for de info…
Rob zegt
Photoshop, ze worden er steeds handiger mee die tuning toko’s. Maar nog steeds zijn de eindresultaten van een bedroevend slecht niveau.
Photoshop-tunen is het nieuwe sticker-tunen..
jrmpower24 zegt
doe mij maar een Evoque.
heerlijk ding vind ik dat!
xilver zegt
Die lui hebben precies een rietje in de uitlaat gezet en dan zo hard mogelijk geblazen. Achteraf hebben ze heel het spul met plastic afgesloten…
Hupke zegt
@xilver:
Precies wat ik dacht toen ik hem zag.
piebepost zegt
Ik heb schaam me ervoor om het te zeggen maar…: Het ziet er toch verdomd goed uit!
awesome zegt
Ik wacht liever op Kahn.
rodger zegt
Dat tupperware is wel vrij amateuristisch tegen die auto geplakt, ziet er niet uit
dolle zegt
Vette bak man danmm
458spider zegt
Voor mij de normale bodykit met Kahn velgen, Yes!
sulobb zegt
Neee hij oogt echt niet zo goed…
voytekbe zegt
Is ook wel de eerste keer dat ik een bodykit voor een Range redelijk mooi vind. Aan de andere kant, pure onzin natuurlijk. Bijna geen grondspeling, maakt het enige waar een Range goed in is, nml offroaden, nutteloos in dus absoluut zinloos tenzij het dient om met je wigga’s door ‘da hooooood’ te ‘cruisen’ …
kickass zegt
Ziet er wel gaaf uit. Hij staat alleen véél te laag..