Met dit weer kan Quattro je redding zijn, zeker met zoveel wilde pk’s onder je rechtervoet als in de RS4. Er bereiken ons echter verontrustende berichten over de RS4.
Er wordt al een poosje gefluisterd dat met de komst van de RS5 de RS4 overbodig zou zijn geworden. Klanten die normaal gesproken voor een snelle sedan of station zouden kiezen worden nu verleid tot het kopen van een veel fraaier gelijnde A5 met power: de RS5. Het gerucht steekt nu online weer de kop op. Klinkt logisch, maar is het ook logisch?
Misschien wel. Laten we eerlijk zijn: de A5 is vele malen mooier dan de A4. Natuurlijk, het is een coupé, maar er is ruimte zat voor de kleintjes achterin. Praktisch is het niet met twee deuren minder, maar een kniesoor die daarop let. Voor mensen die praktische bruikbaarheid wél nodig hebben -en deze willen combineren met brute kracht- is er altijd nog de RS6, die volgens dezelfde bron wel in productie blijft en voorzien gaat worden van een twin-turbo V8. En let’s face it: iemand die het zich kan veroorloven om een RS4 te kopen, onderhouden en aftanken, die kan zich waarschijnlijk ook wel een RS6 veroorloven. De RS4 zou dan hoogstens nog gekocht worden voor de iets betere rij-eigenschappen, maar de RS5 is wat dat betreft minstens zo goed.
Echter, er zijn ook meer dan genoeg redenen om de RS4 ook in de toekomst wel te bouwen. Ten eerste: er zijn klanten voor. Moederbedrijf Volkswagen wil de grootste van de wereld worden en ook Audi heeft dus targets te halen. En waarom zouden ze een RS4 van de lijst schrappen terwijl concurrenten BMW en Mercedes concurrerende modellen blijven bouwen? En reken maar dat die concurrentie belangrijk voor ze is, de RS3 komt ook niet zomaar uit de lucht vallen zo gelijk met de 1M.
Er is nu eenmaal behoefte aan de praktische bruikbaarheid van een sedan of avant met power. Op dit moment is het moeilijk om verkoopcijfers van de RS5 met de RS4 te vergelijken (de RS4 is immers niet meer leverbaar) maar de RS4 heeft Audi geen windeieren gelegd. Kijk ik puur naar mijn eigen situatie (en laat ik de concurrenten van Audi en mijn portemonnee voor het gemak even buiten beschouwing) dan zou een RS4 Avant mijn voorkeur hebben boven een RS5. Niet vanwege de looks, wel vanwege de bruikbaarheid. Een RS6 vind ik dan weer té lomp, dus kom maar op met die RS4 dan.
Waar de bron zich op baseert is mij niet duidelijk, en misschien heeft hij contact met een spindoctor van Audi die meer weet dan wij, maar voorlopig zeg ik: bullshit, de RS4 gaat er ook bij een volgende generatie A4 gewoon weer komen. Wat denken jullie?
laurensje zegt
Misschien is het tijd voor een Panamera light?
lennart zegt
Neee!! alsjeblieft niet!! Doe mij part die RS5 van de baan en maak de RS4!!! ;)
touw2k10 zegt
Oohh dat zou ik jammer vinden! Sinds de eerste generatie RS4 heb ik echt een zwak voor die brute avants!
JMWPvG zegt
Hij moet gewoon blijven de RS4 !
vergelijkingsmongool zegt
Misschien komen komen ze wel met een RS5 Sportback aanzetten? Lijkt mij lastig, de Sportback is qua wegligging en balans slechter dan de gewone A5.
Als we toch aan het downsizen zijn: een Audi RS4 met 5-in-lijn en bi-turbo zou zeker wel leuk zijn. Lekker minder gewicht voorin, met wat meer power naar de achterwielen. Zucht… keep on dreaming!
vitorio zegt
Ik vind zelf zo’n RS4 ook wel lachen, een snelle coupe is natuurlijk leuk, maar lekker met je avantje ff wat porsche-rijders kutten is ook wel lekker.
en inderdaad, zolang BMW nog brood ziet in de M3 4-deurs en Mercedes de C63 AMG blijft bouwen, waarom zou er dan geen markt zijn voor een RS4?
Phoenix zegt
@vitorio: Dat is inderdaad mooi.
Ik ben zelf een keer met een oom mee geweest.
Die heeft een oude Volvo V70R zonder begrenzer.
Dat ding loopt ruim 270.
Wij hadden er allemaal lege dozen in gedaan zodat het net leek alsof de auto helemaal vol was gestapeld.
En wij reden de meeste Porsches en BMW’s eruit
Phoenix zegt
Ik ben zowiezo fan van kleine (relatief) auto’s met veel PK’s
Gewoon eeen RS4 Sedan, RS4 Avant, RS5 Sportback en RS5 Cabrio maken. Zoveel extra kost dat niet.
Leg die motor gelijk in een Passat voor een nieuwe R
In de Passat CC kan ook nog wel.
Misschien Superb ook nog.
De motor ligt er toch nog.
90Audi90's zegt
@Phoenix:
Slimmerd, dan ga je in je eigenvaarwater zitten…
Grtz
Phoenix zegt
@90Audi90?s: Dat is de kracht van het VAG
boss5 zegt
Getuigt van veel realiteitszin. Audi doet al jaren verwoede pogingen de m3 te evenaren maar dit is een mission impossible gebleken.
Pieter-Jan zegt
@boss5: haha, iedere generatie RS4 was sneller dan de equivalente M3, of M5. Een B6 S4 was trouwens ook sneller dan de M3 ondanks een meergewicht en minder pk (maar meer koppel en AWD, minder verbruik). Een B5 S4 was standaard trager, maar de turbomotor kon zonder veel moeite opgevoerd worden, en diende uiteindelijk voor de RS4.
De nieuwe S4 heeft nog minder pk dan de oude, terwijl de M3 met een 420pk V8 is moeten afkomen (= Audi B7 RS4 motor).
Binnen 5 jaar heeft de M3 turbos en AWD als optie. Dan is het helemaal een Audi. BMW zijn achterlopers.
[email protected] zegt
@Pieter-Jan: Ja, awd op een M3. Geloof je het zelf? De M-series van BMW rijden zo geweldig omdat ze onder andere geen awd hebben. Het maakt de auto veel zwaarder en onzuiniger en de handling gaat er echt niet op vooruit. De M3 blijft nog altijd koning in zijn klasse. En dat is niet omdat ik een of andere fanboy ben. Audi zit met deze RS5 heel erg dicht op de M3. Qua power en snelheid zijn ze zelfs beter. Maar als het om rijplezier gaat dan is de BMW gewoon een klasse apart.
Pieter-Jan zegt
@[email protected]: X6 ///M, nuff said. Ooit zweerde BMW bij RWD en overvierkante L6 motoren. Daar blijft pratisch niets meer van over. Face it, het zijn gewoon Audis geworden. Ik zeg het u, binnen 5 jaar kan je AWD krijgen op je ///M, hebben ze allemaal Turbos, en zit er geen enkele L6 meer tussen. De 1M is waarschijnlijk de laatste, en die heeft al turbos, dus telt al eigenlijk niet meer als een pure BMW.
Rick-dos zegt
@Pieter-Jan:
Jij leeft in de omgekeerde wereld. Je bent Audi-fanboy en rijdt een BMW. Hier verkondig je ook allemaal tegengestelde dingen. Apart.
DePannekoek zegt
@Rick-dos: Turbo’s zijn baas, en zo ook 4×4.
Rick-dos zegt
@DePannekoek:
Natuurlijk is dat zo. In een SUV. Maar niet in een auto dat pretendeert een sportauto te zijn…
Bwlian zegt
@Rick-dos:
Nee want 500+ pk is verantwoord op de achterwielen.
B8 rs4..hmm liever niet eigenlijk.
Ach het interesseert mij ook geen drol.
Rick-dos zegt
@Bwlian:
Aan die stelling ligt een véél fundamentelere vraag.
Waarom in Godsnaam 500+ pk in zo’n auto?
w0o0dy zegt
Technisch bijna identiek aan de rs5 dus je maakt een RS4 sedan en Avant EN een RS5 Sportback… kost nauwelijks ontwikkelbudget en voor ieder wat wils… aantallen draaien en cashen dus.
p1eter zegt
Tbh slaat de zin dat iemand een RS4 kan kopen, die ook wel een RS6 kan kopen eigenlijk nergens op… een RS6 is wel 80% duurder he? dat is bijna 2x zo veel… ;x
Vreddy_B zegt
Jammer. Heb weinig met Audi maar dit is toch wel in mijn ogen de mooiste Audi die er geproduceerd is!
Jaapie zegt
-edit: check, dankjewel!-
Ontopic, ik ben een M3 fan, maar zo’n RS4 is ook mooi spul. Zou jammer zijn als dat verdwijnt vanwege de huidige milieu hetze.
Fortuna zegt
Casper heeft nog nooit een peuter in een kinderstoel achterin een coupé gezet zeker?
JamesBond007 zegt
@Fortuna:
Als je in de 30 bent en je wilt je vrienden lekker je auto laten zien en een rs6 is te duur, veel plezier met je vijf dertigers in een rs5.
roller79 zegt
De RS4 Avant… blijft voor mij de knapste, meest uitdagende Audi allertijden. Altijd een droomauto geweest en zal het waarschijnlijk ook blijven. Maar ooo wat kriebelt het als ik die uitzonderlijke verschijning plots hier of daar zie opduiken… en weer even snel zie verdwijnen!!
Vincenzo zegt
Potverdikkie wat jammer nou…..geen goed nieuws dit. Rs4 ik zal je missen als kiespijn.
Gideon zegt
En het gerucht is alweer ontkracht:
http://autovisieblog.nl/2010/12/21/audi-rs4-it-giet-doar/
birdboy zegt
Dat zeiden ze toch ook over de RS3 ten tijde?
FungHo zegt
RS4 FTW! Komt er vast wel. Misschien wel alleen een RS4 Avant, voor de mensen die een A6/RS6 Avant te groot vinden en meer sportiviteit wensen. Ik denk dat de cabrio in elk geval verleden tijd is. Lijkt me ook overbodig, want een A5/RS5 cabrio zou veel mooier zijn!
Ronald zegt
Als er een Seat Exeo RS voor terug komt hoor je mij niet klagen..
FungHo zegt
@Ronald: Waarom zou je een Seat Exeo RS willen? Dan kun je net zo goed een 2e hands RS4 op de kop tikken..Is dan nog beter lijkt mij
Rick-dos zegt
Zulke auto’s en vooral opgepepte stations zijn nutteloos als de pest. Een sportieve auto moet in de basis al sportief zijn. Een sedan en station voldoen hier niet aan.
“Maar het is zo handig! Dan kun je je vrienden en gezin in een snelle auto vervoeren.”
Rot alsjeblieft een eind op. Zulke uitspraken klinken net zo fijn in de oren als nagels over een schoolbord.
FungHo zegt
@Rick-dos: Ze zijn niet nutteloos. Vind jij een M3 nutteloos?!
Rick-dos zegt
@FungHo:
Een M3 sedan wel.
Rick-dos zegt
@FungHo:
Als je dan een BMW wil hebben die snel is en waar je passagiers in mee wil nemen, neem dan een 335d. Scheelt je ook nog eens in de benzine kosten.
FungHo zegt
@Rick-dos: Waarom zou je je druk maken over benzine kosten?! Net of een 335d niet veel verbruikt.. Daarnaast, een BMW V8 klinkt net iets beter als een V6 diesel.. Dat lijkt me toch ook wat waarde hebben?!
Daarbij komt dat een M3 sedan gewoon praktischer is dan een M3 coupe. Er zijn genoeg mensen die daarvoor kiezen, zij sluiten een compromis tussen sportiviteit en bruikbaarheid.
Rick-dos zegt
@FungHo:
Durf zomaar te wedden dat als je de brandstofkosten van een 335d afzet tegen dat van een M3 je de waarde van het geluid er dubbel en dwars uithaalt. ;)
Met een coupé sluit je ook al een compromis tussen sportiviteit en bruikbaarheid. Immers is een Lotus of Porsche sportiever en minder bruikbaar. Als je dan voor een sedan, of nog erger, een station kiest, dan stel je eigenlijk dat je bruikbaarheid het belangrijkst vindt en die sportiviteit die erbij komt maar voor de schijn doet.
FungHo zegt
@Rick-dos: Dus jij verkiest een V6 Diesel boven een V8 Benzine? :S Ben je geen Petrolhead dan jonguh!?
Misschien vind je die sportiviteit wel leuk, maar vind je bruikbaarheid belangrijker. Zegt niet meteen dat je die sportiviteit doet voor de schijn!
Als je vrouw en kids mee moet nemen, lijken me die 2 extra deuren van een sedan of station van grote waarde. Je vrouw meenemen in een coupe wil nog, maar je kids wordt lastig. En als de hond ook nog mee moet?!
Je argument dat een porsche sportief is gaat ook niet op, want dan zou je eigenlijk helemaal terug moeten gaan en moeten zeggen dat bijv. een KTM XBOW sportief is maar totaal onpraktisch. En dan zou je vinden dat een Porsche ook nutteloos is…
Rick-dos zegt
@FungHo:
Als je uitgangspunt “bruikbaarheid” is dan beslis of kijk je al niet met een “petrolhead” naar de auto maar uit rationaliteit. En dus kijk ik ook niet naar een sedan of station vanuit het oogpunt van een petrolhead maar vanuit het ratio.
Als ik met de vrouw en kid opstap ben, dan laat ik mijn petrolhead thuis. Ten eerste heeft het toch geen zin en ten tweede zijn zij daar te waardevol voor.
Mijn argument over de Porsche gaat voor de discussie compromis tussen sportiviteit en bruikbaarheid zeker wel op. Als op een schaal tussen sportiviteit en bruikbaarheid de KTM aan de uiterste kant van sportiviteit staat en bijv. een Pick-Up aan de uiterste kant van bruikbaarheid staat, dan staat een M3 coupé bijvoorbeeld in het midden van die schaal. Een Porsche staat dan meer aan de sportieve kant dan aan de kant van bruikbaarheid. Een opgepepte sedan en station staan dan weer meer aan de kant van bruikbaarheid.
salberts93 zegt
@Rick-dos: een M3 is gewoon even een niveautje hoger dan een diesel 3-serie, een M3 is gewoon veel sportiever gebouwd, de snelle diesel 3-series zijn voor mensen die hard willen rijden zonder veel te verbruiken, de M3 is voor petrolheads
Rick-dos zegt
@salberts93:
De M3 coupé E92 zeker wel. De E90 niet.
Tenminste, als je een échte petrolhead bent…
Alexander zegt
@Rick-dos:
Dat klopt van die benzine kosten, want een 335d gebruikt diesel en geen benzine.
Rick-dos zegt
@Alexander:
Inderdaad. In mijn redenering is geen speld tussen te krijgen, toch? ;)
FungHo zegt
@Alexander: Zucht! Heb jij bijdehandjes gegeten?!
mashell zegt
@Rick-dos: inderdaad, een Lotus is sportief. Een RS4,5,6 M3,M5,C63,E63 etc allemaal niet echt.
Rick-dos zegt
@mashell:
Nope. Alhoewel een coupé al snel een sportieve inborst heeft. Daarom daar wel mijn uitzondering.
KippieKnaus zegt
@Rick-dos: Je redenering gaat niet helemaal op. Dat je een auto koopt voor praktisch nut betekent niet dat je er niet ook sportief mee kan rijden. Dat kan allebei op verschillende momenten. (Maar eigenlijk is sportief rijden in Nederland per definitie onzin.)
Ontopic: Ik vind een RS4 mooier dan een RS5. Jammer dus..
markiejj zegt
Oooow neeeen! dat zou echt jammer zijn!
exotic zegt
Met de RS4 is het toch altijd zo geweest dat er een generatie word overgeslagen?
We hadden de:
-RS4 B5
-A4 B6 kreeg geen RS4
-De RS4 B7
-Nu de A4 B8 heeft ook geen RS4
Dus wss zal de A4 B9 wel een RS model krijgen.
Zo denk ik er tenminste over.
mashell zegt
“Laten we eerlijk zijn: de A5 is vele malen mooier dan de A4.”
Dat is een mening. In in mijn mening absoluut onjuist. De A4 klopt veel beter dan de A5, die met die rare zwier over de flank meer een kermisattractie dan een echte Audi is.
jeanclaude zegt
ik lees net op autotelegraaf dat hij nou juist wel komt, en daarbij lees ik in de tekst dat concurrentie belangrijk is voor audi en dan wordt er geschreven, de rs3 komt ook niet zomaar uit de lucht vallen zo gelijk met de 1M. daarmee wil je zeggen dat audi reageert op bmw met een concurrent voor de 1m? volgens mij zijn er vanaf 2006 al geruchten geweest over een rs3 en die van de 1m kwamen pas in 2008 dus bmw kwam er later mee.
VWFreak zegt
Niet doen, ook al is de RS5 nu misschien ietsjes beter dan de RS4, de RS4 heeft tog net iets wat anders dan de RS5, RS5 is een coupé, RS4 een sedan… Mag NIET gebeuren, is hetzelfde als een BMW M3 afschrapen omdat de 1M is gekomen, dat willen we toch ook niet hebben?…
jeroenhelden zegt
Ja ze zitten ook bij elkaar in het vaarwater dus ik zou het wel begrijpen. Als ik moest kiezen tussen een RS4 en RS5, dan wist ik wel.
RickB zegt
Hij komt wel, alleen in Avant uitvoering… Kennen we dat niet van de RS4 B5 :-/ :P
misterx zegt
spijtig, maarja als we moeten overstappen naar een andere auto dan is het deze dan wel, is wel zeker dat ie gemaakt word :
-edit: dat plaatje werkte al een paar keer niet, nu dus ook niet. Afgaande op je Autojunk post probeer je een plaatje van de Sesto Elemento te posten, dat is niet de Aventador. Voor dit soort zaken voortaan de tiplijn gebruiken graag.-
Timmie zegt
Het feit dat er klanten voor zijn, zou al genoeg moeten zijn voor het geldgekke VAG om deze een opvolger te geven…
Alexander zegt
Een snelle en/of sportieve sedan/station heb ik vele malen liever dan een coupe. Aan een coupe heb je gewoon helemaal niks. Waar wil je je spullen laten wanneer je met de auto en eventueel met je gezin op vakantie gaat?
Een A/RS5 is alles behalve mooi. Die heeft een rare lijn. De vorige RS4 sedan/station gaat wel, echter het nieuwe model is niet mooi. Ik ben dan ook geen fan van audi, wel van VAG.
De M3 sedan is wel gaaf, alleen deze is van binnen kleiner dan de C63 AMG. Dus mijn eerste keuze is de C63 AMG en dan de M3 sedan.
Worden nu verleid tot het kopen van een veel fraaier gelijnde A5 met power: de RS5. Fraaier gelijnde? Echt? Grapjas.
De A5 is vele malen mooier dan de A4. Whahaha, wat hebje gerookt.
Er is ruimte zat voor de kleintjes achterin (in de A/RS5). Praktisch is het niet met twee deuren minder, maar een kniesoor die daarop let. Daar letten heel veel mensen op, geloof mij maar.
salberts93 zegt
@Alexander: heb jij ooit misschien gemerkt dat uiterlijk een kwestie van smaak is? volgens mij niet want jouw mening is blijkbaar een feit. ik vind de tweedeurs lijn van de A5 veel mooier, en jij mag de A4 mooier vinden maar doe nou niet alsof jouw mening degene is die telt zeg
clijde zegt
Zal weer een avant komen, net als het begin van de rs4, dus vrij logisch.
clijde zegt
@Alexander
Sorry, maar jouw reacties slaat als een lul op een drum.
Tommy2 zegt
Audi heeft op dit moment geen geschikte motor meer voor een RS4. Misschien in de toekomst dat ze weer een biturbo V6 gaan bouwen.
En een RS4 sedan is overbodig denk ik maar dat ze een Avant gaan bouwen kan ik me nog wel indenken.
Zjonnie zegt
@Tommy2: wat dacht je van de V6 compressor?, die van de S4 van nu?, bijna het zelfde als met de 1e generatie RS4 alleen was die met turbo(s), een compressor heeft meer voordelen vandaar dat deze gebruikt wordt tegenover de turbo.. en anders een combi..
OT: ben al aant sparen voor de RS4 B7!, ziet er IMO beter uit dan de S4 van nu of de RS5..
Tommy2 zegt
@Zjonnie: Aantal redenen waarom deze toch niet helemaal geschikt is:
Dat blok is bij 400 pk wel zo’n beetje uitgepuft, wat toch een beetje te weinig is voor dat type RS. Misschien 430 maar dat zal Audi nooit doen.
Totaal geen exclusivieteit, bijna alle Audi modellen rijden er mee rond.
Ook denk ik dat een compressor niet helemaal geschikt is voor een RS, te soft en gelijkmatig in vermogenopbouw. Een dikke opgefokte biturbo V6 van ruim 400 pk knalt toch wat lekkerder.
Bohica zegt
@pieter jan
Waar komt jouw verstand van auto’s vandaan uit de wehkamp gids ofzo.
RS4 sedan zegt
Ik heb afgelopen zomer een RS4 B7 sedan mogen rijden tijdens een proefrit! Ligt als een bonk op de weg en gaat als de brandweer! Ik vind het jammer dat er (nog) geen nieuwe RS4 van de huidige generatie is gemaakt.
Audi heeft ook lang ontkend dat er een RS3 zou komen, maar dat is nu ook veranderd. Wie weet komt er over niet al te lange tijd toch nog een nieuwe RS4.
AMGJunk zegt
Dat zou heeeel jammer zijn. De A5 is een vreemd rond propje, de A4 heeft veel mooiere verhoudingen.
tom zegt
Jezus wat een gelul over een auto die misschien wel of niet komt. Boeiend!
FungHo zegt
@tom: Waarom reageer je er dan toch op? Bemoei je er dan gewoon niet mee en ga een ander topic/berichtje lezen.
Freewarefreak zegt
@tom: Dat vinden wij leuk. Dat doen auto-fielen. Alvast jezelf verheugen over wat eventueel komen gaat. Is een vorm van voorpret. Aan je reactie te zien hou je niet van auto’s.. je vind het niet boeiend.. wat doe je hier dan?
OT: Ik verheug mij er dus wel op. De B7 RS4 is een retesnelle beauty! Idem de RS5. Een B8 RS4 kan dus nooit tegenvallen! (ja qua prijs misschien..auw..) Laten we dus hopen dat het, zoals de topic titel zegt, een hardnekkig gerucht is.
Bovendien heren van Audi.. blijf bij je leest! Jullie maken toch modellen voor zo ongeveer ieder niche-gaatje? Dan moeten jullie dit bloedsnelle niche-gaatje ook vullen, stel ons niet teleur! ;)
FungHo zegt
@Freewarefreak: Duidelijke tekst! Klaar als een klontje en klopt als een bus! Helemaal met je eens dus!
Jokkebrok zegt
@Freewarefreak: Ik sluit me bij jou aan!
nielsje188 zegt
De reden is dat de RS fabriek het niet aankan. 3, of hooguit 4 modellen is eigenlijk het maximum.
Zjonnie zegt
@nielsje188: je bedoelt Quattro GMBH?
the-budel-guy zegt
De S4 is toch ook te doen
salberts93 zegt
gewoonweg idioot, de RS4 was met afstand de beste hete sedan, de enige van de duitse V8 sedans + ISF waar je in kan rijden zonder dat iedereen zag dat je wat meer pit had dan de rest. die RS5 roept veel te hard dat ie snel is, waarom maken ze dan niet de RS4 erbij om n rustiger publiek aan te spreken, een publiek met kinderen mét benen
The360box zegt
@salberts93: Nu lul je onzin, Zelf vind ik de M3 sedan veel leuker dan een RS4, onderling is het een gewoonte om een RS model uit te brengen.
Flamingo zegt
das nou raar, van mij mag die rs5 ophoepelen en de rs4 terugkomen. rs6 mag als enige ook blijven.
Zjonnie zegt
@Flamingo: +1, nee +2!
joeytrambel zegt
goh, waar heb ik dit eerder gehoord.?
zelfde concern denk ik, ooooooooooooh wacht de rs3 kom nie…
janklaassen zegt
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCK!!!
sommige mensen zeiken deze nu al af, (kun je nagaan) maar hier kan je alleen maar om treuren.
zee rover zegt
medio 2012 wordt het huidige model Audi A4 gefacelift en daarna komt er ook weer een Audi RS4!
hetzelfde was ook het geval met de laaste RS4, die kwam pas ook na de facelift. De RS modellen van Audi komen toch meestal aan het eind van hun levenscyclus zoals nu ook weer met de RS3 wordt gedaan.
janklaassen zegt
@ Tom
ik stem met jou in.
we wachten gewoon af.
paul zegt
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE,
RS 4 hoort gewoon thuis in het programma van AUDI.
een keertje een generatie overslaan oke.
maar bij de volgende reeks moet hij er gewoon weer bij zijn.
met name de RS4 Avant, super.
Atenza zegt
Tja de A4 is toch nog nooit zo lelijk en snel gedateerd geraakt. Dus laat maar lekker zitten
phantom zegt
Die rs4 gaat er gewoon weer komen.Let maar eens op!
Ik bedoel: wel een q7 v12 tdi? en een tt rs en rs3? JAJA?!
Max zegt
alsjeblieft geef ons zo’n RS4, wees voor één keer eens gul!!!
Benz.. zegt
@Max: Hoezo, kan jij er eentje betalen dan?
Dat doe je goed dan..
Robin zegt
Eerst die nieuwe auto’s verpesten en vervolgens dit. Audi is gek geworden.
sjaak zegt
iedereen die toevallig bij iets van audi werkt en 3weken geleden op de dealermeeting is geweest weet dat dat rs4 limo en de rs5 cabrio gepland staan, of dit nou met de facelift van 2011 wordt meegepakt is me even onduidelijk .. lijkt me van wel
Sjoske zegt
http://www.audiblog.nl/?p=41171
Wel een avant, geen sedan. OOK GOED :p
Dimglor zegt
Das wel jammer… De vorige Rs4 was eigenlijk wel een goeie wagen.. had gehoopt dat ze een nieuwe gingen uitbrengen….