Onder onze autoliefhebbende homofiele medemens is genoeg animo te vinden voor speciale homo-rijtesten. Op Gaywheels.com kom je ze bijvoorbeeld tegen, maar waar dat serieuze artikelen zijn met als uitgangspunt dingen als de gay-friendliness van een bepaald automerk, doet het bekende magazine Vanity Fair het even heel anders.
De schrijver van het artikel ‘Pricked by Neptune’s Fork’ verwijst naar de Maserati Quattroporte in de mannelijke vorm, en schroomt niet te vertellen hoe graag hij de auto zou “doen”, hoezeer het hem aan het hart gaat als andere mannen “in hem zitten”, en dat hij de auto ervaart als “teder”, “gepassioneerd” en “every inch a gentleman”. Verder douwt hij de Maser graag in krappe plekjes en kon hij moeilijk kiezen welke van de twee versies hij zou meenemen; hij heeft immers maar één kont.
We verzinnen het niet; dit is de meest nichterige rijtest ooit. Daar kan Top Gayer nog een lekker puntje aan zuigen. (via ttac)
De man in kwestie, Brett Berk, doet hieronder nog even zijn verhaal over de geaardheid van de Quattroporte (thanks wout1235). De uitslag van de poll is overigens dat de Maser gay is.
SupercarFan zegt
omg… wil ik dit weten???
Oliver zegt
WTF!
Oliver zegt
2e reactie: Wat een rare vent xD :P
AriM6 zegt
Ooh het is echte homotest.
Ik dacht het was gewoon iets om Wouter een beetje te stangen.
Maar goed ik heb liever gewoon normale testen van Top Gear ofzo.
Timmie zegt
Een welgemeende WTF…
AriM6 zegt
@ Oliver
Dat jij hem nog een vent durft te noemen…
kowalsk zegt
@ Oliver: Hahaha zo ging het bij mij ook xD
Rick dos zegt
Niet heel anders dan hier roepen: “pOrno” of “geil” of “heeft er iemand tissues”
Maar goed, dit is een homo, en dan is het anders. Die zijn achterlijk en vies en bah…
slk 32amg zegt
“een lekker puntje aan zuigen” ja, ja….
topless zegt
Maserati is een van de weinige merken met een onbezoedeld imago. Laat dit soort clowns daarom maar andere merken gaan testen. Als ik Maserati was kreeg hij geen auto te leen.
AriM6 zegt
@ Rick dos
Er zijn ook normale homo’s hoor.
Niet dat ik homo ben hoor, maar ik heb niks tegen ze zolang ze van me afblijven.
LOL @ slk 32amg
Relief zegt
@Rick Dos
Als je homo wil zijn prima, maar val mij daar niet lastig mee. Waarom moeten homo’s zich altijd zo bewijzen en alles zo overdreven doen. Ik loop toch ook niet de hele tijd te schreeuwen dat ik een hetero ben en in Amsterdamse grachten extreem doen om een beetje aandacht te trekken. Vind je het raar dat mensen homo’s raar aankijken als je stereotypetjes hebt (zoals bruno a.k.a sacha baron cohen dat goed kan doen)?
Ben je homo, prima voor je maar val mij daar niet lastig mee en doe normaal. We doen allemaal gek genoeg.
Relief zegt
Wat ik dus wil zeggen: wees een homo zoals een hetero dat doet. En dat is alles binnenshuis houden. En nee ik ben geen fan van bijna-naakte vrouwen op billboarden.
maserfan zegt
Kun je nagaan…
die gays, zonder 3 kinderen zeurende vrouwen etc….
They’re the ones who can afford one..
laurens324 zegt
mss een leuk idee voor Wouter
de volgende rijtest met een roos rokje prestentere ;)
michielh zegt
Het was toch zo dat juist de De-Gayed Clarkson naar de Quattroporte ging? :)
michel zegt
ik zie liever een homo in een maserati dan een hetro in een homoauto als een mx-wijf
of een mens homo of hetro is maakt me niets uit maar ik heb wel een hekel aan homoauto`s!!! of lesboauto`s citroen visa…..
Rick dos zegt
@AriM6 en Relief
Überhaupt z’n column gelezen?
Deze man praat gepassioneerd over een Maserati alleen dan uit het oogpunt van een homo. Had een hetero dit geschreven maar dan vrouwlijke metaforen gebruikt dan hadden we allemaal begrepen wat hij bedoelde, want Maserati is passie en schoonheid, toch?
Maar zoals ik al zei; het is anders. het is vies, het is bah…
Majinstar zegt
Maserati officieel verkracht. Snif snif. :(
Topless zegt
Homo- en heterosexualiteit heeft te maken met tot welk geslacht je je aangetrokken voelt en helemaal niets met auto’s (@Michel, daarom heb je ook geen homo- of lesbo auto’s). Derhalve hoef je uit een test van een auto ook niet de seksuele orientatie van de schrijver te kunnen afleiden. Dit soort verslagen wordt geschreven door mensen die aandacht tekort komen, net als degenen die met de gay parade meelopen. Op deze manier worden ze nooit geaccepteerd, stelletje aanstellers.
Relief zegt
@Rick Dos
Als het een hetero was geweest, dan had ik het nog steeds gestoord gevonden :) En ik had het niet over dit specifieke geval. Ik had het over homo’s in het algemeen. Zoals ik al zei: wees een homo zoals een hetero dat is. Dat is dus je normaal gedragen en vooral geen aandacht trekken voor je geaardheid.
En ja als mensen het vies vinden, wat is er mis mee? Wie ben jij om te bepalen dat mensen homos moeten knuffelen?
Relief zegt
@Topless.
Jij kan het net ff wat beter verwoorden. Thanks!
Rick dos zegt
“Dat is dus je normaal gedragen en vooral geen aandacht trekken voor je geaardheid.”
Zozo. Nogal bekrompen. Maar goed…
“En ja als mensen het vies vinden, wat is er mis mee? Wie ben jij om te bepalen dat mensen homos moeten knuffelen?”
Waar stel ik dat ik voor je bepaal dat je homo’s moet knuffelen? Het enige wat ik doe is de bekrompenheid alhier blootleggen.
Maar uh…ik neem aan dat je de ironie uit jouw twee zinnen wel ziet?
lincoln zegt
ik heb zo,n enorme pleurishekel aan normale mensen ..
zo ook aan normale nichten (ja ja .. ook mensen) ..
gelukkig ken ik er geen 1 ..
normale mensen gaan vanavond weer massaal Top Gear kijken ..
en quotes onthouden om later te kopieeren .. sneu volk ..
wout1235 zegt
dit moet je bekijken http://www.vanityfair.com/online/style/2009/01/maserati-quattroporte-sport-gts.html
Alfisti zegt
Wel zonde dat het juist met deze auto moet gebeuren… Kan ‘ie niet een Peugeot 207CC of Audi TT nemen? :P Maserati is heilig!
SHFT zegt
Zulke homo’s zorgen toch dat de stereotypen over deze mensen blijven e :s
ChrisBaas zegt
@ lincoln:
Heb je ook een ‘pleurishekel’ aan normale leestekens? Hou toch een keer op met die verrekte ”..”tjes man, ziet er niet uit, waarom doe je dat?
OT: Zelfs met een rok-dragende homo op de motorkap blijft het een beauty…
Even door de wasstraat en alles wat niet op de auto hoort te zitten gaat er wel af ;)
RubenBaeten zegt
@wout1235: Thanks, heb het er even bij gezet.
Emile_Benz zegt
Ok, wie heeft hierover getipt?!! What’s next? pedo-rijtest? :?
@ Rick dos: je vergeet dat homoseksualiteit ’n ziekte is…
Emile_Benz zegt
Maserati = Fiat = Gay
GOD zegt
hahaha vet filmpje.
“these are not glory hole’s but heat extraction devices” :lol:
BananaFlip zegt
Alle vooroordelen over homo’s nog maar eens een keer bewezen.
E320cdi zegt
@ Rick dos:
“Deze man praat gepassioneerd over een Maserati alleen dan uit het oogpunt van een homo. Had een hetero dit geschreven maar dan vrouwlijke metaforen gebruikt dan hadden we allemaal begrepen wat hij bedoelde, want Maserati is passie en schoonheid, toch?”
Ja precies, wij snappen het nu niet want zijn kijk op dingen is niet onze (hetero) kijk op dezelfde dingen. Ja, wij snappen wel de tekst van een columnist waarin hij de vergelijking met de vrouw maakt. Dat is het verschil in visie van gays en normale mensen. (Ik vind een homo niet normaal aangezien het nog steeds niet de bedoeling is, al heb ik niet direct een hekel aan ze)
Benno zegt
@ Bananaflip, idd
Wederom bewijs dat kakelnichten niet goed bij hun hoofd zijn!
Rick dos zegt
Normale mensen en gays
Normale mensen en moslims
Normale mensen en christenen
Normale mensen en werkende mensen
Normale mensen en blanke mensen
Normale mensen en zwarte mensen
Normale mensen en autobloggers
Normale mensen en de puntjes in hun comments mensen
Dus. Kies maar uit…
marky zegt
vies hoor :O
lincoln zegt
als die nichten dan zo “normaal” willen zijn !!
waarom kunnen ze dan niet passioneel over een 2001 Opel Astra schrijven ??
liefst 1tje in zilver metallic ..
lincoln zegt
o,ja .. en dat die Brett Berk maar effe 1 van de gevatste/grappigste auto-journalisten is die ik ooit gezien heb ..
7X grappiger als 3 Britse bleekneuzen bij elkaar ..
Rick dos zegt
Normale mensen en
KippieKnaus schrijft:
7 July 2009 om 1:11
Corvette ZR1: Pamela Anderson
Porsche GT2: Eva Braun
Aston Martin DBS: Keira Knightley
Ferrari California: Sarah Jessica Parker…
AriM6 zegt
@ Rick dos
Ja ok , dat je hem een smerige man vind , prima.
Maar dan begrijp ik nog steeds niet waarom je uithaalt naar alle homo’s…
Rick dos zegt
@AriM6
Volgens mij begrijp jij me helemaal verkeerd…
RubenBaeten zegt
@Dos: Je weet toch dat sarcasme door reaguurders over het algemeen niet begrepen wordt?
AriM6 zegt
@ Rick dos
dan moet je beter mening goed uitleggen
jij zei :
Maar goed, dit is een homo, en dan is het anders. DIE zijn achterlijk en vies en bah…
Dat betekent toch echt dat je het over alle homo’s hebt.
Maar goed, leg dan maar eens uit wat je echt bedoelt.
Dat je zijn acties smerig vind dat weten we nu wel , maar nu verder …?
AriM6 zegt
@ RubenBaeten
Je wilt me zeggen dat je dat sarcasme noemt…?
Rick dos zegt
@RubenBaeten
What was I thinking?!
@AriM6
Het was inderdaad sarcasme maar niet t.o.v. de columnist maar t.o.v. van menig reageerder hier…
lincoln zegt
@AriM6 .. geen genoegen mee nemen hoor ..
laat het hem maar eens haarfijn uitleggen ..
AriM6 zegt
@ Rick Dos
Dat sarcasme van jouw gebruik je op een rare manier … :S
Maar goed , leg dan eens uit wat je echt bedoelt ?
Rick dos zegt
@AriM6
Dat sarcasme is alleen maar raar als je het niet begrijpt. ;)
Maar goed, nu weet je dat je mijn comments met sarcasme moet lezen. Lees mijn comments nog eens en als het goed is wordt het je duidelijk wat ik bedoel.
Autogek zegt
Volgends mij zit Rick dos zelf in de kast. Die het hardst tegen schreeuwen zijn er het meest voor. Ik kan het als uit de kast zijnde homo weten.
OP: Ik zou de Maserati nooit willen hebben. Ik vind het zeker geen Gay-car. Eerder iets voor iemand die in zijn broek en thuis te kort komt. ;)
AriM6 zegt
@ Rick Dos
Ja ik denk dat ik je nu wel snap ja.
De vergelijking van bijv de luchthappertjes aan de zijkant met een gloryhole…
of de dikke kont van de Maserati die vergeleken werd met een dikke reed van een kerel.
Als alle homo’s zo denken dan begrijp ik denk ik wel wat je bedoelt.
Autogek zegt
Maar homo’s denken niet zo :)
AriM6 zegt
@ Autogek
Als homo’s autoonderdelen gaan vergelijken met lichaamsdelen die ze mooi vinden dan lijkt het me heel erg sterk dat ze het gaan vergelijken met lichaamsonderdelen van de vrouw.
Dan doen ze niet omdat ze homo zijn, als ze dat wel doen dan zijn ze geen homo.
AriM6 zegt
Correctie : Dan = Dat
Rick dos zegt
OMG…..autogek……als je goed had opgelet dan ben ik NIET tegen homo’s maar tegen de achterlijke uitspraken van de reageerders hier….
Jeez, people. I mean come on…. :roll:
Autogek zegt
@ Rick dos: Sorry kanjer, was snel even over de reactie’s heen gegaan. Thanks voor het opkomen dan. :)
Rick dos zegt
@Autogek
No worries, schat. :)
Autogek zegt
:D Openbaar flirten op Autoblog? ;)
AriM6 zegt
@ Rick Dos
Dat sarcasme van jouw snap ik nog steeds niet helemaal , maar goed dat kotm nog wel.
En ik heb ook niet gezegd dat ik iets tegen homo’s heb.
Zolang ze van me afblijven vind ik het toch wel normale mensen , tenzij je zoals deze “gozer” de maserati een gay-car noemt en de gaten gaat vergelijken met een glooryhole…
AriM6 zegt
@ Autogek
Ze doen bijna niks anders op Autoblog… :p
AriM6 zegt
Waarom werken mij smilies niet …?
Autogek zegt
LOL, Zit ik toch op de verkeerde websites als ik een date zoek. Ha, ha, ha. Nee hoor, hier 13 jar getrouwd.
OT: Maar als ik moet kiezen in deze klasse doe mij dan maar een Panamera.
Autogek zegt
Hoofdletter P in :P
AriM6 zegt
dat deed ik net bij :S
kijken of het nu wel werkt :P
AriM6 zegt
Huh ? Waarom doet de eerste emoticon het niet , maar de tweede wel ?
Rick dos zegt
@AriM6
Komt nog wel. ;)
@Autogek
Hier ook, gelukkig getrouwd met een vrouw en kind. ;)
Autogek zegt
:S is geen smilie hier.
http://www.autoblog.nl/smilies
GOD zegt
waarom mag een homo zich niet anders gedragen dan een hetero?
hetero’s gedragen zich toch ook anders als homo’s
discriminatie heet dat, nee homofobie is trouwens een betere keuze.
Autogek zegt
@ Rick dos: Hier zonder vrouw en met logeerhond. ;)
AriM6 zegt
ooh dat is :? bij AB
Waarom gebruiken ze niet gewoon de combinaties van MSN.
@ GOD
Niemand zegt hier dat ze het niet mogen , alleen dat we het smerig vinden hoe deze homo over de Maserati praat.
Niemand heeft gezegd dat het niet mag.
j zegt
Maserati is ook zo oude mannen gay
AriM6 zegt
@ Autogek
Een logeerhond ?
iemand is op vakantie zeker ..?
Autogek zegt
Yep.
GOD zegt
@ AriM6
Relief schrijft:
12 July 2009 om 11:41
“Wat ik dus wil zeggen: wees een homo zoals een hetero dat doet. En dat is alles binnenshuis houden.”
Autogek zegt
Hou alles binnenshuis net als hetro’s? Ha, laat me niet lachen. Ik mag minder in het openbaar dan hetro’s.
lincoln zegt
homo,s mogen gewoon geen mening hebben over auto,s .. klaar uit ..
dat kunnen hetero,s veel beter ..
en dat minimaal 80% van alle zichtbare onderdelen door die betreffende doelgroep ontworpen zijn laten we gemakshalve maar even buiten beschouwing ..
gewoon normaal doen ..
vat je deze wel @AriM6 ..
lincoln zegt
@Autogek .. is het dan zo moelijk om in een burka te lopen ??
kleed zeker weer niet goed af ..
ttssssss .. jullie maken ook van alles een probleem he ..
Autogek zegt
@ Lincoln: Jij heb een lekkere dunk van jezelf “schat”. Van niet van je paard!
lincoln zegt
@Autogek ..
toch ontwaar ik een duidelijk verschil tussen he en ho ..
en dat zijn oog voor detail en het tot uitdrukking brengen daar van ..
mijn vriendin vindt bijv. een kleur mooi qua kleur (of zoiets doms) ..
zal het best goed bedoelen .. maar toch ..
3 nichten in mijn biotoop (waar onder een betonvlechter) !!
zijn daar toch ietsje begaafder in ..
zeg maar veeeeeeel begaafder ..
soms zelfs begaafder als ik ..
Autogek zegt
Oh, dat vorige was een compliment naar homo’s? Zo ja: Gek, ik als homo las dat niet zo?
AriM6 zegt
@ Lincoln
Bij jouw altijd hoor , schat :D
Bij jouw is het altijd zo overduidelijk…
Daarom ben je ook zo geweldig (of zoiets) :P
@ GOD
ok dan moet ik je gelijk geven.
ok 99% van de Autobloggers accepteert homo’s.
AriM6 zegt
@ Autogek
Dat is het sarcasme waar Ruben het over had
Autogek zegt
Als men dat hier als schrijven met sarcasme noemt, moet men nog veel leren over schrijven met sarcasme!
AriM6 zegt
@ Autogek
Dat dacht ik dus ook , maar aangezien ze elkaar begrijpen…
Na een tijdje zullen wij het ook wel begrijpen denk ik , het kan een paar uur duren maar ook een paar jaar voordat we het eindelijk begrijpen.
Maar van Lincoln snap ik meestal wel dat hij het met sarcasme schrijft.
Hij schrijft zo een beetje alles met sarcasme.
Autogek zegt
Als hij het positief bedoelt tegenover homo’s vind ik het dan jammer dat het negatief overkomt. :(
RubenBaeten zegt
Mogen we hieruit concluderen dat zowel homo’s als hetero’s niet met sarcasme weten om te gaan?
Dat vind ik dan niet erg correct tegenover de sarcasmo’s hier.
AriM6 zegt
@ Ruben
Moeten ze maar duidelijker schrijven…
En op AB gebeuren zoveel dingen die niet correct zijn tegenover iemand.
Weet je nog dat meisje dat ging poseren voor een auto en dat iedereen haar f*cking lelijk vond.
Dat is ook niet erg correct tegenover dat meisje.
Dus ja , we zijn nou eenmaal niet zo correct bezig op AB
AriM6 zegt
http://www.autoblog.nl/archive/2008/11/09/zondagavond-toetje-vriendin-poseert-voor-auto
die bedoel ik
lincoln zegt
en sarcasmo,s hebben het al zo zwaar ..
grijpen bij elke vorm van subsidie mis ..
soms lijkt het wel of we niet serieus genomen worden ..
Emile_Benz zegt
Algemeen: Bij ’n goede sarcastische opmerking valt het bijna niet op dat het niet gemeend is…alleen de intonatie verraadt het. En die valt hier weg… Het is toch algemeen bekend dat Rick dos niet serieus genomen moet worden…zoals bij elke bimmer-fanboy… :wink:
@ Autogek: je hoeft het niet nog eens expliciet te melden dat je ’n bruinwerker bent…dat wisten we al sinds je ervoor uitkomt dat je ’n Prius rijdt… :wink:
AriM6 zegt
@ lincoln
ja dat klopt , jullie worden ook niet serieus genomen.
LOL @ Emile_Benz
Emile_Benz zegt
@ GOD: In de bijbel staat dat U homoseksualiteit verbiedt. Vindt U het dan gek dat met homofobisch is…? :wink:
Emile_Benz zegt
EDIT: met = men… :roll:
Autogek zegt
@ Emile Benz: Ach, ben je jalours op mijn man? ;)
Rick dos zegt
Het is maar goed dat ik niet serieus genomen wordt. Anders zou ik geen hetero zijn…
Emile_Benz zegt
@ Autogek: Jaloers op Rick dos? Echt niet! :wink:
@ Rick dos: Idd… :wink:
Emile_Benz zegt
http://www.youtube.com/watch?v=AO43p2Wqc08
RubenBaeten zegt
@AriM6: Door jou toch juist wel? Of ben jij nu plots ook sarcastisch aan het schrijven?
Ik snap het niet meer. Misschien ben ik dan toch hetero of homo.
lincoln zegt
@Rick dos ..
best wel een goeie grap ..
maar voor in een omgeving waar mensen al moeite hebben met sarcasme ..
parels voor de zwijnen ..
Emile_Benz zegt
@ RubenBaeten: …of Bi :lol:
Emile_Benz zegt
En intussen staan er wel al 100 comments (met deze erbij 101) bij dit topic…maar daar hoor je niemand over zeuren…
Autogek zegt
Eindelijk een YouTube video waar je wat aan heb op Autoblog. :) Thanks EB.
AriM6 zegt
@ Ruben
eerst wel ja , lincoln nam ik nooit serieus, maar rick dos wel.
Maar volgens mij moet ik gewoon niemand hier serieus nemen , behalve de nieuwelingen
@ Emile_Benz
Ja leuk toch , we gaan het record van meeste comments proberen te breken (of zoiets)..
Wat is het record eigenlijk ?
bozewolf zegt
Ik heb hier hartelijk om moeten lachen. Die twee waren samen gewoon grappig. Punt.
Autogek zegt
Deze week 147 comments.
AriM6 zegt
En van alle topics op AB ?
Autogek zegt
Weet ik het? Ben maar homo! :?
AriM6 zegt
@ Autogek
ja ik ben maar een hetero.
Weet iemand anders het ?
Ruben jij misschien ?
Autogek zegt
@ AriM6: Dom vraagje hier natuurlijk, maar waarom staat mijn naam bv in het zwart en de jouwe bv in het rood?
Emile_Benz zegt
@ AriM6: Iets in de duizend…
@ Autogek: Ah dus je geeft toe, dat nichten dom zijn. :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=8hYtUYiuzkw
AriM6 zegt
Omdat ik ingelogd ben op AB
Ik gebruik een acc , net zoals EB
Maar jij blijkbaar niet , dus die van jouw is zwart.
Emile_Benz zegt
@ Autogek: Omdat jij je niet ingelogd hebt (geen account aangemaakt?)…
Autogek zegt
@ Emile Benz: Nee, ik geef alleen maar toe dat ik niet weet waarom sommige met rode naam staan en andere niet. Dom kan ik mezelf helaas niet noemen. En natuurlijk zijn er domme nichten, maar kwa aantallen nog veel meer domme hetro’s.
Stel: 20% is dom. 1 op de 6 schijnt homo/lesbisch/bi te zijn. Dus 20% van 1 miljard. Maar dan is de rest hetro. En dat zijn er dan dus 20% van 5 miljard. ;) LOL
Autogek zegt
Okee, thanks mannen (of vrouwen natuurlijk ik discrimineer niet).
AriM6 zegt
@ EB
Zoveel ?
Nee dat record breken we nooit, tenzij iedereen zijn levensverhaal op AB dumpt.
En ja , zo te zien geeft hij het toe :P
Emile_Benz zegt
@ Autogek: percentagefiel…
AriM6 zegt
Ooh mijn comment kwam net te laat.
En ik ben een man , ik weet niet wat Emile_Benz is.
Misschien een man , een vrouw of misschien een kruizing van beide.
Autogek zegt
Ben gek op statistieken. We staan bv nu al op de 6de plaats van meeste reactie’s van deze week. ;)
AriM6 zegt
Waar kun je dat zien ?
Autogek zegt
Op de hoofdpagina rechts onder laatste reacties, carwoman en daaronder de tekst: Hete discussies deze week. ;)
robbie zegt
Heren, ik begrijp dat jullie heel erg opgewonden worden van het woord homo, maar willen jullie het een beetje ontopic houden aub?
Autogek zegt
Ik heb het over het topic gehad. :) Geen gaycar is het oordeel.
AriM6 zegt
Ooh ja ik zie het.
2e moet lukken toch , 127 comments.
Met deze erbij zitten we op 117.
Dus als iemand nog even zijn ei kwijt wil, nu heb je de gelegenheid.
AriM6 zegt
@ Robbie
Absoluut robbie
AriM6 zegt
Waarom kijken ze eigenlijk of de Maserati een gaycar is ?
The gay car of the year is altijd een cabrio…?
Dan waarom gaan ze niet gewoon bij een cabrio kijken ?
Autogek zegt
Mijn lijst van Gaycars: Smart, Prius, Franse cabrio’s, Bentley ( voor de rijke homo’s), Mini, alle Landrovers ( behalve de Sport).
Gideon zegt
De reacties hier geven heel goed aan hoe goed het met de algemene ontwikkeling van de reaguurders staat. Volgens mij zijn er hier zelfs nog mensen die denken dat homo’s iets van de nieuwe eeuw zijn.
Gideon zegt
@ Autogek:
Wat is dan het criterium bij een gaycar, laat staan dat er zoiets bestaat?
Autogek zegt
Denk zelf toch wel wat vooruitstrevende modellen. Smart was bv eerste ministadscar. Milieuvriedelijkere auto’s zoals de Prius omdat vele homo’s toch meer om milieuvervuiling geven( klinkt erg arogant, maar ken meer homo’s die bv recyclen dan hetro’s. En Prius is daarom ook heel populair in San Francisco en LA ;) ). Dan toch wat duurdere auto’s (klinkt weer arogant, ze hebben meer inkomen bv 2verdieners en geen extralasten bv kinderen). En dan auto’s die meer een luxe uitstraling hebben dan een Grommm grommm grommm more power uitstraling.
Maar dit is natuurlijk maar alleen mijn idee. ;)
GOD zegt
Emile_Benz schrijft:
Emile_BenzBenzofiel 4 life, maar mooie (en dure) snelle wagens van andere merken kan ik ook waarderen… Prius-HATER!!!
12 July 2009 om 19:12
@ GOD: In de bijbel staat dat U homoseksualiteit verbiedt. Vindt U het dan gek dat met homofobisch is…? :wink:
en wie heeft die bijbel geschreven ;)
Emile_Benz zegt
@ GOD: Ik was er niet bij (beetje voor mijn tijd), dus zou ’t U niet kunnen zeggen… :wink:
Autogek zegt
Ik heb het boekje geschreven, maar dat anti-homogedoe is er later in gezet bij een herdruk. :?
AriM6 zegt
@ GOD
Wij hebben geen idee , U bent god , dus U kunt het ons vast wel vertellen..
GOD zegt
@ Emile Benz
Ik was er ook niet bij (beetje na mijn tijd) ;)
@ Autogek
jij bent een goede sprookjes schrijver ;)
GOD zegt
@ AriM6
maar ik besta helemaal niet, dus mij moet je het niet vragen ;)
AriM6 zegt
@ GOD
Maar als U niet bestaat en het was na Uw tijd, aan wie moet ik het dan vragen ?
GOD zegt
@ AriM6
Jezus?
ik noem maar wat
AriM6 zegt
@ GOD
Ik zou het met alle plezier aan Jezus willen vragen , maar ook U weet dat hij 2000 jaar geleden leefde.
Dus dat is ver voor mijn tijd.
Andere suggesties ?
SyriX zegt
Die gast van Maser houd zicht wel goed staande, and it ain’t gay!
Autogek zegt
GOD staat denk ik voor Grazy Oldmobiel Driver. ;)
S2000 zegt
Maserati is niet een speling van de ontwerpende mens, maar een serieuze auto.
Gay’s zijn een speling (fout ?) van de natuur (waar ze zelf ook niets aan kunnen doen; mutanten die blijven leven)
AriM6 zegt
@ S2000
Hahahaha, ja de maserati is idd een serieuze auto.
Naar mijn mening maken ze hele mooie auto’s.
Misschien een beetje duur maar je krijgt wel een vette bak.
En dat Gay’s een fout in de natuur zijn zou goed kunnen.
Alleen we zullen er nooit achter komen natuurlijk.
Autogek zegt
Ik ben Gay, en ik vind mezelf minder fout dan iemand die in een Maserati of S2000 rijdt. Ik ben zo geboren, een foute auto rijden daar kies je. ;)
W115 zegt
Ik heb niets tegen homos, maar wel iets tegen hun gedrag
Autogek zegt
@W115: Ach, de meeste willen gewoon hand in hand in de stad kunnen lopen, een kusje kunnen geven aan degene waarvan ze houden in een cafe of elkaar toetje in een restaurant kunnen proeven. Maar helaas vinden vele hetro’s dat slecht gedrag. Dit terwijl hetzelfde gedrag bij hetro’s heel normaal gevonden wordt.
Emile_Benz zegt
Wat is “normaal”…?…
S2000 zegt
@Autogek
Mijn neef is gay en de verjaardagsfeesten bij hun zijn de leukste en gezelligste feesten die ik ooit meegemaakt heb !
Dus er is niets fout met jullie, alleen dit is niet de bedoeling in de natuur want jullie voegen niets toe bij het in stand houden van de soort ! En daar gaat het om: survival of de fittest -> evolutie.
En dat zie je terug bij auto’s: evolutie.
Autogek zegt
Misschien worden wij wel op de wereld gezet om ervoor te zorgen dat de wereldbevolking ( die nu al te groot is) niet veel te ver op te laten lopen. Mensen die geen kinderen willen of kunnen hebben dus volgends jouw ook niets toe te voegen?
Stel je voor een wereld zonder homo’s: Veel minder leuke kleding, meubels, auto’s, kunst ( vele ontwerpers zijn gay). Minder veelverdieners die vet belasting betalen zonder dat ze hun hand ophouden voor kinderen of ziektekosten ( ja klinkt weer arogant, maar uit onderzoek blijkt dat homo’s zijn vaker hoogopgeleid zijn, meer verdienenen, het is ook een feit dat meerverdienende minder ziek zijn).
Zeg maar, wij zijn de S-klasses die de C-klasses beter betaalbaarder houden. Ha, ha, ha.
:)
Autogek zegt
Maar door gays, staat dit artikel nu ook bovenaan in de top “hete discussies deze week”. :)
Emile_Benz zegt
Eigenlijk is iedereen homo…
Homo is latijn voor mens
Homo is latijn voor man
Homo is latijn voor gelijk zijn aan
dakloos zegt
Pfff, deze Quattroporte is bedoeld voor homo’s met een wansmaak; die zijn er niet veel dus zie deze auto gelukkig ook niet veel.
AriM6 zegt
@ Autogek
Vergeet de hetro’s en zeker de sarcasmo’s niet.. :D
@ dakloos
Voor homo’s met een wansmaak…?
Dan zijn veel mensen hier op AB homo en hebben ze een wansmaak…
Autogek zegt
@ AriM6: ik ken geen homo’s met wansmaak. Maar daarom ken ik ook geen homo’s met een Maserati. ;)
AriM6 zegt
@ Autogek
en wat precies probeer je me hiermee duidelijk te maken …?
Autogek zegt
@AriM6: Dat Maserati’s lelijk zijn. :?
AriM6 zegt
@ Autogek
ja ok dat is jouw smaak.
Ik vind de Gran Turismo toch wel erg mooi.
Ik dacht dat je bedoelde dat Maserati gay cars maakte, daarom vroeg ik gewoon wat je bedoelt voordat er een misverstand zou ontstaan ;)
AriM6 zegt
bedoelt = bedoelde
dakloos zegt
@ AriM6: heel goed opgemerkt!
dakloos zegt
@ AriM6: die GT is inderdaad wel aardig (maar toch wel ’n tikkie gay)
@ autogek: als JIJ geen homo’s met wansmaak kent, dan twijfel ik aan je seksuele voorkeur.
Autogek zegt
Ligt er denk ik ook aan welke homo’s je wel en niet ken.
Maar ken wel veel hetro’s met slechte smaak. ;)
AriM6 zegt
@ dakloos
Volgens mij heef elke auto wel iets waar aan je kunt denken dat het een beetje gay is.
Zoals die “kerel” in dat clipje zei dat het interieur meestal een tikkie gay is.
@ Autogek
Wat rijden die dan ?
MCW zegt
Hilarische reacties weer. Nou ja vooral bekrompen. Homo’s moeten maar binnenshuis zichzelf zijn en buiten “normaal”. Wat is normaal? En als je het idee achter de Gaypride niet snapt moet je ook niet miepen. Weet jij hoe het is om in een minderheidsgroep te zitten die nog altijd gediscrimineerd word? Hebben de hetero’s niet de love parade ofzo waar iedereen geschaarst rondloopt? Zijn ALLE hetero’s zo übermannelijk? En wie bepaald hoe iemand zou moeten zijn? Waarom moeten homo’s zich aanpassen aan de zogenaamde hetero-norm?
Autogek zegt
@AriM6: Opel Astra en Omega, Rav4, Fiat Seciento en Barva, Volvo V40, Chevrolet Matiz. Dat zijn er een paar. ;)
Maar andere mensen mogen die natuurlijk wel mooi vinden. Hier een Prius en een Smart Fourfor en dat vinden vele niets. Maar het grappige is dat ik de Smart voor een tijd had uitgeleent en deze persoon hem daarna ook fantastisch vond als kleine auto. En Iemand vond de Prius ook niets. Is een paar keer meegereden en nu heeft hij er ook 1. :)
dakloos zegt
@ Autogek: een RAV4 is anders wel erg gay (zeker als driedeurs).
AriM6 zegt
@ Autogek
Ja dat zijn idd geen mooie auto’s.
Een smart is misschien wel een leuke stadsauto maar ik zou nooit een prius kopen.
Dat ding is veeel te duur.
Ik zie het al aankomen dat er nu reacties komen van ja denk aan het milieu bla bla bla.
Maar niemand weet nog wat er met die batterijen over een jaartje of 20 gebeurt…
Autogek zegt
Die is bijna volledig recyclebaar. ;)
En ik heb hem inderdaad gekozen voor het milieu. Hier doe ik ook aan recyclen, heb natuurstroom en CO2 gecompenseerd gas. Ik vind dat je zelf je best moet doen voor de klimaatverandering, maar dat is een eigen keuze. Andere mogen het onzin vinden. :)
Maar ik rij altijd automaat ivm knieeen. En ga maar eens kijken naar auto met automaat in die klasse met dezelfde specs en prestatie’s. Dan is de Prius trouwens niet zo duur hoor.
Autogek zegt
En natuurlijk rijdt hij heerlijk. En dat kan natuurlijk helemaal niet in een hybride. :?
AriM6 zegt
Bijna volledig recyclebaar ?
Weet je het zeker ?
Volgens mij las ik laatst nog ergens dat met die batterijen die we nu in de prius gooien ons nog meer problemen zal opleveren over 20 jaar.
Als het waar is dan hoop ik dat ze tegen die tijd al iets gevonden hebben op het probleem.
Ooh nee ? Hoeveel heb jij ongeveer betaald voor je prius dan ?
Maar dan nog, een prius vind ik niet zo mooi.
Als dat ding er bloedmooi uitzag dan reden er veel meer rond.
Dakloos zegt
@ AriM6: er rijdt heel veel rond wat niet bloedmooi is.
Autogek zegt
Battery toxicity is a concern, although today’s hybrids use NiMH batteries, not the environmentally problematic rechargeable nickel cadmium. “Nickel metal hydride batteries are benign. They can be fully recycled,” says Ron Cogan, editor of the Green Car Journal. Toyota and Honda say that they will recycle dead batteries and that disposal will pose no toxic hazards. Toyota puts a phone number on each battery, and they pay a $200 “bounty” for each battery to help ensure that it will be properly recycled.
Hopelijk heeft dit je gerust gesteld. ;)
Mijn Prius was iets van 32000,- euro , maar voor bv een Opel Astra 1.8 automaat met dezelfde spec moet je al 30000,- betalen. En voor de Ford Focus 2.0 ben je al snel zo’n 34000,- kwijt.
Ik zeg niet dat een Prius bloedmooi is. Maar in zijn klasse is hij zeker niet de lelijkste (vind ik) en hij rijdt ook als de beste in zijn klasse. De mooiste blijft voor mij de Range Rover. Ook al staat dat haaks kwa vervuiling op mijn ideeen. Dus met dat geld zou ik denk ik ( maar weet het niet zeker LOL) voor de Lexus RX450H kiezen.
Dakloos zegt
@ Autogek: verder is je Prius in het dagelijkse leven veel goedkoper dan die Ford / Opel; hou je centen over om te sparen voor je Lexus. (Jippie, mag ik dan met je meerijden?)
Autogek zegt
Tuurlijk. Als ik er heb. ;)
MCW zegt
Nieuwe Prius zien rijden; hij oogt werkelijk dynamisch met een lichte sportieve inslag! Echt zóveel mooier dan de vorige Prius
Autogek zegt
@AriM6: Stilgevallen omdat de Prius-batterijen blijkbaar geen probleem zijn kwa milieuvervuiling? LOL
Dakloos zegt
@ Autogek: nee ik denk omdat dit niets meer met die Maseratie en/of dat jochie op de motorkap te maken heeft ;-)
Autogek zegt
@ Dakloos: Hij vroeg of de accu’s recyclebaar waren. Als ik daar een antwoord op geef verwacht ik een: “Okee, bedankt voor die informatie” of zo. Zou toch netjes zijn? :)
AriM6 zegt
@ Autogek
Ja sorry ik had geen computer tot mijn beschikking vandaag.
Vandaar dat ik niet kon reageren.
Laten we hopen dat je verhaal klopt.
En hier is wat je zo graag wilde horen :
Okee, bedankt voor je info ! :P
@ Dakloos
Als je die auto’s in die prijsklasse vergelijkt , dan zijn ze in mijn ogen bloedmooi vergeleken met de Prius.
Maar wat ik ermee wil zeggen is dat mensen sneller voor de Prius kiezen als ie er echt mooit uit ziet.
Als het er mooi uit ziet en de prijs is vergelijkbaar met bijvoorbeeld van een golf dan kiezen mensen denk ik sneller voor de prius.
Mischien zou het handig zijn als de wat luxere merken zoals BMW , Audi , Mercedes, Lexus, Jaguar en dat soort gasten ook eens auto’s gaan maken zoals de prius.
Op dit moment heb je vrijweinig keus als je een echt milieu vriendelijke auto wil.
En om het een beetje on topic te houden.
Maserati zou ook wel wat milieuvriendelijke auto’s gaan maken, dan kijken of die homo’s van Gaywheels.com het nog steeds een gay car vinden…
Beetje vreemd dat ze de maserati een gaycar noemen…
Autogek zegt
@ AriM6: Ja eindelijk een dank je. LOL.
OT: Ik vind zijn beschrijving waarom het een Gaycar zou zijn niet helemaal kloppen. Is he gay of European? Dus hij vind hem gay omdat hij maar rondere lijnen heeft. Maar het merk Maserati is gewoon niet gay omdat het toch meer de more power boys aan spreekt dan de homo’s denk ik.
AriM6 zegt
@ Autogek
ik vind dat inderdaad ook vreemd , maar als hij zegt dat het door de rondingen komt dat lijkt het mij dat hij de Ferrari 599 GTB ook een gay car vind aangezien die ook veel rondere lljnen heeft.
En dat is bepaald geen gaycar, dus om een auto een gaycar te noemen door zijn ronde lijnen klopt denk ik niet.
En zoals in het clipje te zien was is de Maserati een Sedan , dus voor een gezin.
Dus voor de hetero ma.
Ik vind het eigenlijk een een hetero wagen , maar homo’s kunnen er natuurlijk ook in rijden.
Niet alle homo’s zijn nichten zoals deze “kerel”.
Autogek zegt
Precies. Ik heb het ook niet zo met die schreeuwnichten. ;)
AriM6 zegt
@ Autogek
Ik denk dat de homo’s die geen nichten zijn, ongeveer de zelfde smaak hebben als de hetro man
Behalve natuurlijk dat ze er voor kiezen om van achter naar binnen te gaan inplaats van van voren.(doordenkertje)
Dus eigenlijk denk ik dat gaycar een veerkeerde naam is.
Aangezien niet alle homo’s nichten zijn…
Autogek zegt
OT: Er zijn wel bepaalde auto’s waar meer homo’s in rijden. wat je zelf al schreef: Het zijn toch meer de speelauto’s. Ze hoeven niet praktisch te zijn voor een gezin. Maar mestal moet er wel een hond mee kunnen. :)
OT: Het is jammer dat homo’s zoals wij hier nooit in het normale licht komen. Op tv zijn het altijd de extremen die je ziet. Natuurlijk mag je die laten zien (levert kijkcijfers op). Maar die heb je bij hetro’s ook ( SM, parenclubs, wurg/plass.x, parkeerplaatss.x, enz). Homo’s die gewoon een huisje, boompje, beestje leven hebben worden door de media nooit getoond. En dat geeft een heel vertekend beeld.
AriM6 zegt
@ Autogek
Ik denk dat ze op tv niet echt de homo’s laten zien , maar meer de nichten
Zoals ik al zei, niet alle homo’s zijn nichten.
Dakloos zegt
@ AriM6: maar de meeste homo’s hebben wel een auto die net effe leuker is.
AriM6 zegt
@ Dakloos
Dat de meeste homo’s een leukere auto hebben dan de meeste hetero’s ?
Waarom denk je dat ?
Dakloos zegt
@AriM6 :Ga maar na in je omgeving / familie / vrienden / kennissen, ik denk ’t niet alleen ik regstreer dat.
AriM6 zegt
@ Dakloos
Dus jij kent evenveel homo’s als hetero’s ?
Dakloos zegt
Ja, als homo zijnde ken je naar ’t schijnt meer homo’s dan een normale man.
Jopie zegt
Laat die 2 kerels, in een kamertje onder de grond zonder ramen elkaar gaan testen ofzo. Ik snap niet waarom homo’s altijd persé zo extravagant doen. Hetro’s praten toch ook niet op zo’n ordinaire manier over van alles en nog wat……
lincoln zegt
@Jopie ..
maar homo,s weten bijv. wel wat ordinair betekent ..
best wel belangerijk als je dat woord ook gebruikt ..
Autogek zegt
@ Jopie: Hetro’s praten niet ordinair? Ga mij dan vertellen waar die wonen. Moet je ze horen als er een vrouw langs loopt. Als ze een voetbalwedstrijd kijken. En dan hier op Autoblog: Geile auto dit, kut auto dat. Ga even lekker eerlijk tegenover jezelf zijn.
Hetro’s doen niet ordinair. Ha, ha, ha. Is dit Bananasplit of Candid Camera?
Dakloos zegt
@ Autogek: en anders de klassieke uitdrukking ‘maakt me niets, als ze maar van mij afblijven’ hoe beledigend is dat dan?
(alsof je ook maar de minste interesse in zo iemand zou kunnen hebben)
Autogek zegt
@Dakloos: Toen ik op mijn werk uit de kast kwam. Waren er heel wat vragen van collega’s: Wie van ons vind je de leukste? Hoe vaak doe je het? Wat is de grootste die je gezien heb? Echte diepe vragen! Ze kwamen 1 voor 1 naar mij toe om te vragen of ik hun leuk vond en wat ik dan leuk aan ze vond. En dat waren de hetro’s met hun “normale” gedrag. Hun wisten wanneer Gaypride was terwijl ik nieteens weet wanneer die is!
AriM6 zegt
@ Dakloos
Waarom is dat beledigend ?
Het is gewoon de waarheid.
Het zijn prima gasten, ik heb niks tegen ze zolang ze maar niet aan me gaan zitten.
Autogek zegt
@ AriM6: Ja, maar omdat ik Gay ben wil ik je gelijk hebben/nemen? Daarom is het een onzin opmerking. Als vrouwen dat over jouw zouden zeggen, zeg jij ook waar slaat die opmerking op? Ik wil gewoon even gezellig praten/hallo zeggen!
AriM6 zegt
@ Autogek
Nee, niet op die manier.
Het is niet zo dat als k met een homo praat dat ik dan meteen zeg stapje achteruit ofzo.
Het is gewoon dat ik er zo over denk.
En als een vrouw niet wil dat k aan dr zit, prima, er zijn genoeg andere vrouwen waar ik plezier mee kan hebben hoor.
En eh.. Als een Hetero man een lekker wijf ziet dan wilt ie dr wel nemen ja. :P
Ik weet niet hoe het bij de homo’s zit.. :P
AriM6 zegt
@ Autogek
En over dat vrouwen dat tegen mij zouden zeggen.
Dat ligt toch echt net een stukkie anders hoor
Autogek zegt
@AriM6: Tuurlijk, alle vrouwen willen jouw! en alle mannen ook!
Waarom zouden alle homo’s ineens aan hetro’s gaan zitten? Dat is complete onzin. Homo’s zijn ten eerste voor 99% bang dat ze als ze “te close” bij een hetro komen dat ze een knal krijgen. Dus ze kijken zelf echt wel uit met wie ze gaan flirten. Daarnaast zijn homo’s niet zoals men denkt dat ze alles nemen wat los en vast zit. dat is weer een beeld dat door de tv gegeven wordt. En als jij een leuke dame ziet, ga jij dan ook gelijk aan der zitten of praat je eerst om te kijken wat ze van je vind en of je een kans maakt? En waarom zouden wij dan wel gelijk aan jouw gaan zitten ipv eerst te kijken hoe en wat?
AriM6 zegt
” Tuurlijk, alle vrouwen willen jouw! en alle mannen ook!”
Dat is wat jij ervan maakt , dat heb je mij nooit horen zeggen.
Het zou goed kunnen ja dat ik of een andere hetero een knal aan een homo geeft als ie “te close” komt, maar dat lijkt me logisch.
En wat jij zegt dat 99% bang is om een stoot te krijgen dat klopt niet helemaal. Neem bijvoorbeeld de nichten.
Ik ken er een paar en dat zijn niet bepaald types die bang zijn om een stoot te krijgen.
Het zijn eerder “gasten” die snel op je zenuwen werken en dingen doen of zeggen zonder erbij na te denken.
En als ze niet nadenken dan gaan ze soms ook aan je zitten.
Autogek zegt
Ik dacht dat je wel een aardige gozer was met je eerdere reactie’s. Maar hier blijk uit je teksten hierboven dat je toch een homofoob ben. Jammer, we hadden gezellig gebabbelt. :(
arjens zegt
Ik had net een vrij pittig stukje geschreven over een Maserati, over dit stuk. Ik herhaal een stuk. Weet je waar ik een echte hekel aan heb. Hokjes gedachtes. Ik wil gewoon met iemand over auto’s kunnen ouwehoeren. En dan interesseerd mij zijn geaardheid totaal niet. Ook al is ie homo, pimpelpaars, moslim, blind, doof of weet ik veel. Het gaat mij om de auto. Niet om wat de beste gay auto is….
AriM6 zegt
@ Autogek
een homofoob ?
ooh , jij denkt nu zeker dat ik een hekel heb aan homo’s ?
Absoluut niet.
Ik heb alleen een hekel aan de manier waarop nichten soms aan je zitten.
Meer niet…
Ik ken genoeg homo’s die normaal doen, het zijn toffe gasten.
Alleen kben niet echt een fan van nichten.
@ Arjens
Als je een discussie hebt over een auto dan interreseert het me geen moer wie het is.
Maar het gaat in dit geval niet meer over auto’s…
Dakloos zegt
@ AriM6: Ik denk niet dat jij homofoob bent, maar zoals je zelf al aangeeft ‘als ze maar niet aan me zitten’ is niet erg vriendelijk
(alsof ik er telkens op zit te wachten als een vrouw mij ‘en plein publuc’ omhelst; omdat ik zo’n ‘leuke’ jongen ben)
No offence, ik vind ’t evengoed fijn om over ’n auto te ‘lullen’ ;-)
@Autogek: ik voel met je mee, je hebt je kranig geweerd!
(had ietsje minder gemogen XxX)
Autogek zegt
@Dakloos: Veel mensen die zeggen/vinden dat ze geen homofoob zijn zijn het wel.
Gewoon simpel na tegaan bij jezelf als je eerlijk ben.
Je zit in een cafe in een groep gezellig te praten. Er staat een man op en komt op je af, leg zijn hand op je schouders en zeg: “He toffe gozer, wil jij een biertje van me?” 99% zal denken: ja, lekker of nee, ik moet nog rijden of zo.
Nu komt ipv deze man een man op waarvan je vermoet/denkt/weet dat hij homo is op je af. Leg zijn hand op je schouders en zeg: “He toffe gozer, wil jij een biertje van me?” Vele zullen dan denken: Blijf van me af man ik moet niets met je ipv ja, lekker of nee, ik moet nog rijden of zo. Dus zijn ze homofoob.
Stel je voor dat die AriM6 van elke vrouw die hij heeft aangesproken/probeerde te versieren die het niet waarderde “een knal” zou krijgen. Loop hij zeker weten elke dag wel minimaal een knal op. Maar hij vind het wel normaal om een homo gelijk een knal te geven die hetzelfde bij hem doet.
En inderdaad: Hoeveel vrouwen heb ik ook wel niet moeten afwijzen omdat ze mij wilde “omtoveren” naar een hetro. Maar daar maakte ik altijd een grapje van ipv te meppen. Ik zei altijd dat ze mijn type niet waren, maar hun broer wel. ;)
AriM6 zegt
@ Autogek
Nee, dat is het niet.
Een hand op mijn schouder of een schouderklopje ofzo dat is niet zo erg.
Daarvoor geef ik niet iemand een knal, maar gewoon als ze echt echt aan je gaan zitten.
Misschien begrijpen jullie mij verkeerd, maar kben niet echt fan van nichten door hun seksualiteit, maar eerder door hun gedrag.
Net zoals hooligans, daar hou ik ook niet echt van.
@ Dakloos
Het is misschien niet vriendelijk, maar zo denkt bijna elke hetero er over.
“Het zijn toffe gasten zolang ze maar van me afblijven”, dat hoor ik wel vaker.
Dus dan zou volgens autogek, bijna iedere hetero homofoob zijn.
Autogek zegt
@ AriM6: Echt aan je gaan zitten klooien is gewoon Sexual Harassment. En dat is nooit goed. Hetro/homo/bi/blank/zwart of wat dan ook. Maar uit je verhaal kwam dat niet zo naar voren. Ik heb er ook een hekel aan als vrouwen ineens zomaar aan me gaan zitten. Zelf regelmatig meegemaakt zelfs in gaybdisco’s. Was aan het dansen en ineens lag mijn shirt naast me. Een “vrouw” had mijn shirt letterlijk van mijn rug afgetrokken en schreeuwde vanavond ben je van mij en ik maak je straight. Der wel uitgescholden en barpersoneel ingelicht. Maar dan ga ik nog steeds niet slaan. ;)
PS: Vele zijn inderdaad homofoob maar vinden zichzelf dat niet. Net als vele mensen racistisch zijn en er niet voor durven uitkomen. Als iemand tegen mij zeg: Dat je homo ben prima, maar blijf wel van me af. Dan krijgen ze gelijk de volle laag (verbaal dan). Want dat is wel pure discriminatie. Al ben jij het er daar niet mee eens.
Dakloos zegt
@ AriM6 & Autogek:
Een homofoob is iemand die gezellig met z’n kameraden (waarvan hij niet weet waarover ze fantaseren) -bijna- alles doet, maar volledig over de rooie gaat als een home hem maar ook durft aan te kijken, laat staan aanraken op de schouder (deathwish)
Verder is er natuurlijk ook een hoop ‘stoerdoenerij’, wanneer je als homo zijnde iemand treft met zijn vrienden reageert de persoon bijna altijd anders dan bij ’n één op één ontmoeting; dat maakt iemand niet homofoob, degene is enkel onzeker.
Dat alles neemt niet weg dat je als homo erg tolerant moet zijn ten opzichte van kerels die zich hetero gedragen.
Maar goed ik blijf die Maseratie erg gay vinden, vierdeurs of niet.
Dakloos zegt
@ Autogek, inderdaad moet je zeer tolerant zijn jegens bepaald vrouwvolk.
AriM6 zegt
@ Autogek
Nee , vrouwen sla ik ook niet.
Maar wat jij zegt dat ze je shirt eraf trok zou ik ook niet fijn vinden.
En natuurlijk jullie vinden het niet fijn, ik zou het ook niet tegen een homo zeggen als ik er met eentje praat ofzo en dat doen vele volgens mij ook niet.
Terwijl ze er wel zo over denken.
@ Dakloos
Dat stoerdoenerij dat ken ik wel ja. Maar dat heb je alleen als het echt aan de persoon te zien is dat hij homo is.
En dan leg mij even uit waar je een gaycar aan kan herkennen ?
Want in dat lijstje van de top 10 stond ook een R8 en een E-klasse
Dus dat begrijp ik niet helemaal
Autogek zegt
Dat lijstje zijn de gaycars in Amerika. Daar proberen homo’s zo min mogenlijk op te vallen dus kopen zoveel mogenlijk naturelle auto’s. Daar is homo zijn nog helemaal niet geaccepteerd.
Er zijn een hele boel rijkere homo’s ;) en die kunnen dan niet in een golfje aankomen. Dan is een Mercedes E klasse dan een goeie naturelle keuze. Vele homo’s in Amerika rijden zo ie zo europese wagens. Terwijl de gemiddelde Amerikaan een amerikaanse auto koopt. De R8 is gewoon het supercar broertje van de Audi TT wat ook een gaycar is.
Gayauto’s zijn meestal toch meer spelledingetjes auto’s hier in Nederland. Kleintjes, tweezitters, cabrio’s enz. Dit omdat gays meestal meer te besteden hebben en geen kinderenhoeven te vervoeren. :)
PS: Je staat wel weer wat aardiger in mijn boeken hoor. ;) Maar je moet echt zelf homo zijn om in te zien hoevaak we hier zelfs in Nederland nog gediscrimineerd worden.
AriM6 zegt
@ Autogek
Ja ik snap dat ze meer te besteden hebben dan de meeste hetero’s en dat ze dan voor klein en snel kiezen.
Maar daar zou een alleenstaande vrouw zonder kinderen ook voor kiezen.
Ja ik weet dat jullie vaker gedisrimineerd worden, zeker in islamitische landen.
Autogek zegt
Natuurlijk kunnen alleenstaande vrouwen ook voor deze type auto’s kiezen. Maar homo’s hebben vaak meer inkomen ( tweeverdieners, en mannen verdienen nog steeds meer dan vrouwen en homo’s zijn vaker hoog opgeleid). Dus hebben ze een ruimere keuze.
Discriminatie gebeurd overal hoor. Zeker in islamitische landen. Maar ik kan ook niet met mijn man hand in hand door Rotterdam lopen hoor. Dan krijg je ook van alles te horen of erger.
AriM6 zegt
Hoezo zijn homo’s hoger opgeleid dan ?
Ooh ja ?
Ik wist niet dat het zo erg was
Autogek zegt
Blijkt uit onderzoek dat homo’s op school natuurlijk niet zo goed inpassen en zich vaker afzonderen. En daarom storten ze zich meer op schoolwerk dan op de vriendkringen op school. Daardoor halen ze hogere cijfrs en studeren ze eerder door. Het percentage homo’s dat Havo en hoger heeft gedaan ligt hoger als dat bij hetro’s. Wil natuurlijk niet zeggen dat homo’s nu ineens beter zijn. Maar dat zijn nu eenmaal feiten.
Nou, helaas is het in Nederland nog net zo erg. Nederland is zo aardig voor homo’s, maar leuk hand in hand lopen, even een kusje in een cafe omdat je het zo gezellig heb of zelfs een toetje delen in een restaurant wordt met vieze blikken afgekeurt of erger. En maar zeggen dat we al gelijke rechten hebben.
AriM6 zegt
Ja als je het zo bekijkt dan zou het wel kunnen kloppen ja
ja toetje delen in een restaurant zou ik ook een raar gezicht vinden , maar ik zou ze gewoon hun gang laten gaan.
Wie ben ik om te zeggen wat ze wel en niet mogen
Autogek zegt
Jij deelt toch ook wel eens een toetje met je vriendin/vrouw? Even laten proeven hoe lekker jouw toetje is. Of samen een Coupe de Amor ( groot ijsje voor 2) bestellen. Maar jij vind het ook raar zeg je zelf. Dus als ik er 1 zou bestellen zou jij in je eerste reactie ook vreemd of zelfs vies naar ons kijken. Ook al bedoel je er niets mee en laat je ons onze gang gaan. Zo zit heel Nederland helaas in elkaar.
Als je eens wilt weten hoe slecht het in Nederland is en je je een echte man voelt en niet bang ben voor je mannelijkheid, dan moet je maar eens het lef hebben om gewoon met een echte goede vriend hand in hand van Rotterdam Centraal naar San Tropez lopen. Mijn broertje vond ook altijd dat ik overdreef. En heb ik ook een klein stukje met hem hand in hand gelopen. Hij was verbaast over hoe snel de eerste reactie’s kwamen. ;(
AriM6 zegt
Nee nee , ik bedoel niet dat het raar is wat ze doen.
Maar het ziet er anders uit dan ik gewend ben.
Want ik ga niet zo heel veel met homo’s om ik let er ook niet echt op of ik in de buurt 2 homo’s zie ofzo.
En als ik dan een stel zie dan is het op het eerste gezicht raar, maar als je dan even nadenkt en beseft dat ze homo zijn dan is het wel normaal wat ze doen.
Hmm okee.
ik vind het vreemd dat mensen daarop reageren.
Maar waren de reacties echt met woorden of keken ze alleen vies ?
Autogek zegt
Precies, wij doen precies hetzelfde als hetro’s. Maar toch wordt dat vaak anders gezien door de hetro’s. En dan vooral door mannen. Vrouwen hebben er toch minder moeite mee.
Mensen reageren door idd door vies/afkeurend te kijken, achter je rug (keihard) te lachen, je na te schreeuwen ( bv vieze homo’s, mietjes) of zelfs met dreigen van: We zullen die poten even in elkaar rammen. Daarom lopen mijn man en ik maar gewoon niet hand in hand. Denk net als de meeste homo’s willen we gewoon het risico niet nemen omdat dat gewoon te groot is.