Ja hoor, de zomer is afgelopen en BMW trekt het doek af van een nieuwe cabrio. Deze open versie van de 1 Serie is al het vierde model na de 3-deurs, 5-deurs en coupe.
De kleinste cabrio uit het BMW gamma krijgt een softtop en zal gelijk al met 5 verschillende motoren leverbaar worden. Dat zijn 4 benzinemotoren (118i, 120i, 125i, 135i) en een dieselmotor (120d).
Filmpje: BMW 1 Serie Cabrio Driving scenes.
Filmpje: BMW 1 Serie Cabrio met gesloten dak.
München/Rijswijk. Met de nieuwe BMW 1 Serie Cabrio presenteert BMW als eerste premium merk een cabriolet in het compacte segment. Met deze belangrijke introductie is het gamma van de succesvolle BMW 1 Serie compleet.
Door de komst van de BMW 1 Serie Cabrio krijgt de ervaring van rijden in een cabriolet een geheel nieuwe dimensie. Als enig model in zijn segment weet de BMW 1 Serie Cabrio sportieve elegantie te koppelen aan de lichtvoetigheid van een auto met achterwielaandrijving. Een breed palet van vier efficiënte benzinemotoren en één dieselmotor voorziet daarbij in de rijdynamiek die van een BMW mag worden verwacht.De BMW 1 Serie Cabrio is herkenbaar aan een even elegant als sportief design met de voor een BMW kenmerkende convexe en concave vormen en duidelijk geprononceerde wielkasten. De L-vormige achterlichtunits met daarin LED-technologie maken de nieuwe cabriolet ook in het donker herkenbaar als lid van de BMW-familie.
De BMW 1 Serie Cabrio is een vierzits cabriolet met een elektrisch bedienbare stoffen kap. Bij lage snelheden kan de kap zelfs tijdens het rijden worden bediend, waarbij openen en sluiten slechts 22 seconden in beslag neemt. Zoals kenmerkend voor cabriolets van BMW heeft de nieuwe BMW 1 Serie Cabrio een scherp gesneden, volledig horizontale schouderlijn. Deze strekt zich uit vanaf de motorkap, en loopt via de A-stijl door tot aan het kofferdeksel.
Veelzijdig motorenpalet
Voor de nieuwe BMW 1 Serie Cabrio zijn bij zijn introductie vier verschillende benzinemotoren beschikbaar, evenals één dieselmotor. Elke afzonderlijke krachtbron staat garant voor een uitgekiende combinatie van dynamiek, efficiency en rijcomfort. De motoren zijn ontwikkeld volgens de EfficientDynamics-filosofie, met tal van innovaties die bijdragen aan een lager brandstofverbruik en dito emissies. Voorbeelden daarvan zijn zowel VALVETRONIC als de High Precision Injection motoren, maar ook systemen als Brake Energy Regeneration en de automatische Start/Stop-functie maken de BMW 1 Serie Cabrio tot een uitzonderlijk efficiënt voertuig.
Topmodel binnen de reeks van de nieuwe BMW 1 Serie Cabrio is de BMW 135i Cabrio. Met enkele subtiele aerodynamische aanpassingen van BMW M GmbH onderscheidt deze extra sportieve variant zich van de overige uitvoeringen binnen de reeks van de BMW 1 Serie Cabrio. De BMW 135i Cabrio is voorzien van de krachtigste zes-in-lijn benzinemotor. Door een combinatie van twee turbo’s en zeer nauwkeurige injectie ontwikkelt de 3,0 liter motor een vermogen van 225 kW/306 pk. Het maximum koppel bedraagt maar liefst 400 Nm en is beschikbaar tussen 1.300 en 5.000 tpm. Accelereren van 0 tot 100 km/u neemt slechts 5,6 seconden in beslag, terwijl de topsnelheid elektronisch werd begrensd op 250 km/u. Waarden op gebied van brandstofverbruik en emissies zijn vooralsnog nog niet bekend.De BMW 125i Cabrio beschikt eveneens over een 3,0 liter zes-in-lijn motor. Met innovatieve technieken als dubbele VANOS en VALVETRONIC ontwikkelt deze een vermogen van 160 kW/218 pk, gecombineerd met een koppel van 270 Nm. De acceleratie van 0 tot 100 km/u verloopt in 6,8 seconden, tot een topsnelheid van 238 km/u. Het gemiddelde brandstofverbruik van deze krachtbron bedraagt 8,2 l/100 km, met een CO2-emissie van 194 g/km.
De basis van het veelzijdige motorenpalet wordt gevormd door de 2,0 liter viercilinder benzinemotor van de BMW 118i Cabrio en de BMW 120i Cabrio. Voor het eerstgenoemde model levert deze krachtbron een vermogen van 105 kW/143 pk, met een topsnelheid van 209 km/u. De BMW 120i Cabrio beschikt over een vermogen van 125 kW/170 pk en een koppel van 210 Nm, cijfers die goed zijn voor een topsnelheid van 218 km/u. Ondanks deze sportieve prestaties bedraagt het brandstofverbruik van deze uitvoering slechts 6,5 l/100 km.
Dieselrijders komen aan hun trekken in de BMW 120d Cabrio, met onder de motorkap een 2,0 liter viercilinder dieselmotor met een vermogen van 130 kW/177 pk. De over een hoog koppel beschikbare krachtbron genereert zijn maximale trekkracht van 350 Nm tussen 1.750 en 3.000 tpm. Met een topsnelheid van 223 km/u en een acceleratie van 0 tot 100 km/u in 8,0 seconden bewijst ook de BMW 120d Cabrio dat rijden met een innovatieve dieselmotor op geen enkele wijze afbreuk doet aan het rijplezier van een cabriolet.Automatische transmissie met Steptronic
Afgezien van de handgeschakelde zesversnellingsbak kunnen alle uitvoeringen van de nieuwe BMW 1 Serie Cabrio optioneel worden uitgerust met een zestraps automatische transmissie. Door een vernuftige omvormer wordt het energieverlies in deze transmissie tot een minimum beperkt, terwijl de schakelovergangen zich aanzienlijk sneller en nauwkeuriger voltrekken. Met behulp van de Steptronic functie is de bestuurder bovendien in staat om handmatig te schakelen.
Daarvoor kan hij de transmissiehendel op de middenconsole bedienen, of schakelen met de paddles (standaard voor de BMW 135i Cabrio, optioneel voor de BMW 125i Cabrio) aan weerszijden van het stuurwiel.Innovatief onderstel
Uiteraard is de nieuwe BMW 1 Serie een échte BMW. Dat betekent in de eerste plaats dat het motorvermogen via de achterwielen op de weg wordt overgebracht. Om de daarmee gepaard gaande dynamiek te kunnen weerstaan, bestaat de achterwielophanging uit vijf verschillende draagarmen, terwijl voor het differentieel nieuwe lagers werden ontwikkeld om de overbrenging nog soepeler te maken.
Ook de voorwielophanging is uniek binnen het segment van de BMW 1 Serie Cabrio. De constructie met veerpoten, trekstang en een stabilisatorstang bestaat hoofdzakelijk uit aluminium, waardoor een hoge mate van stijfheid wordt gecombineerd met een laag gewicht. De voorwielophanging levert dan ook een aanzienlijke bijdrage aan het dynamische en sportieve karakter van de nieuwe BMW 1 Serie Cabrio. Eveneens nieuw is de Servotronic stuurbekrachtiging die de mate van bekrachtiging afstemt op de rijsnelheid.Veiligheid op hoog niveau
Alle uitvoeringen van de BMW 1 Serie Cabrio beschikken over een zeer complete standaarduitrusting die zowel het comfort als de veiligheid op een voor dit specifieke segment op een ongekend hoog niveau brengt.
Op gebied van actieve veiligheid wordt een ABS remsysteem bijvoorbeeld gecombineerd met Dynamic Stability Control (DSC). Beide systemen zijn volledig berekend op het dynamische potentieel van de nieuwe cabriolet. Ook systemen als Cornering Brake Control (CSC) en Dynamic Traction Control (DTC) zijn standaard aanwezig. Optimale passieve veiligheid wordt in de eerste plaats gegarandeerd door de uiterst robuuste carrosserie, gecombineerd met verstevigde voorstoelen, achter de achterste hoofdsteunen verborgen rolbeugels en vier airbags – frontairbags en zijairbags.
Kobey zegt
Prachtig!!
Marc zegt
Ik vind hem zo vreemd.. (De hele 1-serie trouwens..) dat het nog best wel eens een succes kon worden.. Wordt dit de concurrent van die oerlelijke EOS van VW?
Rick dos zegt
Je kan me nog meer vertellen, maar ik vind de coupé en cabrio ècht leuke autootjes. Beter dan de hatchback variant in ieder geval….
Thijs zegt
Gadver. Dat dak als hij dicht is. Nee sorry, ik vind dat BMW best leuke auto’s maakt, maar dit vind ik gewoon slecht. Ze zijn die 1 serie aan het uitmelken en het maakt ze geloof ik niet uit hoe het er uit ziet.
VeyronLover zegt
Ok, dit is dan wel de laatste 1 hé :-) Op de tweede foto lijkt hij wel zwaar beladen als je naar de achteras kijkt
Werner zegt
De coupé is leuk, maar dit is echt lelijk :(
Nick-G zegt
Oei dat is wel een hondslelijke kap. :P Niet dat de 1-serie coupe/cabrio’s uberhaupt mooi zijn.
Donny zegt
Whahahaha, wat een verschrikking. Ik denk niet dat dit een succes gaat worden. Het doel van de gemiddelde BMW-rijder is het tonen van zijn maatscheppelijke status. En die krijg je echt niet met deze wagen hahaha. De hatch valt nog mee, maar deze straalt toch echt: ik wil wel (een echte BMW) maar kan niet, uit.
FrankyCash zegt
Over uitmelken gesproken, wacht daar dan mee tot de volgende generatie zeg ik. De coupe was al echt lelijk en dan nu de cabrio. Vind hem helemaal niks hebben, die achterlichten zijn gewoon niet mooi! En dan de motoriseringen. Je kunt mij echt niet vertellen dat je zo veel 125i’s en 135i’s verkoopt. Als ze nu niet klaar zijn weet ik het niet meer….
Ze klooien maar wat aan!
w0o0dy zegt
@rick dos: na die 5 deurs 1 serie is zelfs een nieuwe lada niet echt lelijk… dus viel het te verwachten dat de zaag in de 1 serie zetten een goed plan zou zijn. ;)
De cabrio is zelfs met het dak dicht beter qua proporties dan de coupe, en open is een heel stuk beter, maar mijn smaak zal het wel nooit worden.
Stijn zegt
Zie ik nu een stoffe kap, niet verwacht.
Lout zegt
@Donny:”quote”
De hatch valt nog mee, maar deze straalt toch echt: ik wil wel (een echte BMW) maar kan niet, uit.
volgens mij heb je de post niet zo goed begrepen!
w0o0dy zegt
echte vrouwenauto trouwens, meer nog dan de Eos denk ik
mastertjen zegt
blijft lelijk bakkie toch
lincoln zegt
@Donny .. ik denk niet dat je weet waar je het over hebt .. per CM3 is dit waarschijnlijk het duurste wat BMW te bieden heeft.
robbie zegt
Aan de coupe kan ik ook niet echt wennen. Heb em in Frankfurt uitgebreid bekeken en zag em toevallig vorige week in Duitsland op de snelweg rijden en zelfs dan is ie niet mooi.
Op foto, film en real life (stil staand en bewegend) is de 1 Serie Coupe in mijn ogen (helaas) een mislukte auto.
Deze cabrio is op zich wel aardig, maar ik ben wel benieuwd naar de A3 Cabrio!
renaultfreak zegt
ik weet niet wat ze gedaan hebben maar het is ze weer gelukt!…
… om een misbaksel te maken. die neus alleen al ziet eruit of dat ie op ieder moment in janken kan uitbarsten.
dan zetten ze er weer een aardige achterkant op en moeten ze het weer perse verknallen met die achterlichten
ze kunnen nog heel wat leren van andere premium merken…
PieterA zegt
2 woorden: Misvormd hok.
Donny zegt
@ Lout
Volgens mij heb je mijn reactie niet goed begrepen!
De 3- en 5-deurs 1-serie is gewoon een invulling van een marktbehoefte. Dat is een logische stap. Maar ik vind dit geen BMW. Dit is zoals eerder gezegd het uitmelken van het succes van de 1-serie. Voor dat geld kopen een hoop mensen iets anders.
@ lincoln
Ja, dat klopt, maar daar bedoel ik dus mee dat ik, en ik denk heel erg veel anderen, dan veel liever een 3-serie zou kopen. Dit model straalt zijn waarde absoluut niet uit.
don zegt
jammer dat deze mooier is dan de 3 serie cab :P nu nog die coupe laten verdwijnen want die is werkelijk vreselijk
OWD zegt
Waarom ook niet als je het geld ervoorover hebt, maar dat geld voor alles. Ik vind het persoonlijk een hondslelijk ding, echt een wannabee mobiel, zoals de hele 1-serie een net-niet model is. Koop dan een goedkopere 3-serie, ipv een duurdere 1-serie. Pedicures genoeg kennelijk in het klantenbestand van BMW, dit model ontwikkelen ze niet voor niks.
bmwF zegt
@ pieterA, 1 woord voor u,.. pollll! waar zijt g mee bezig met u commentaar?
fijn wagentje maar ik vind hem iets te duur voor wat je krijgt.
Jerry zegt
Open of dicht, de 1 blijft lelijk….!!! Gelukkig heb ik een Eos, de mooiste (nog betaalbare) cabrio op dit moment…..
MrSelected zegt
Ok, de coupé begrijp ik nog. Als diesel is dat een zeer coole leasebak. Dit is echt een vrouwenauto.. itt de 3 cabrio. Ach, het kon ook niet anders.
Brecht zegt
Ik vindt het nog allemaal nog kunnen :)
Spijtig van dat canvas-dak, mja er moet wel ergens onderscheidt zijn tussen de coupé en cabrio. (ze hadden beter een coupé/cabrio’t ontworpen!)
En dan nog een 135i erin ;)
Dat zou wel een héél pittig cabriootje dan worden, vooral lekker onbetaalbaar voor wat het is…
Mja, met de dieselmotoren zoals de 120D zal het een dikke hit worden waarschijnlijk…
m5 zegt
het ziet er gewoon niet uit koop dan gewoon een 3 serie cabrio
rashaad zegt
hmm de ideale opvolger voor de verallochtoonde 3 serie cabrio. ik sta al in de rij:p
JANUS zegt
Ziehier…..de eerste zinnige 1 variant !
Sander zegt
dit is ultra gaar. Dat BMW lelijke auto’s bouwde wist ik al maar dat ze zo iets lelijks kunnen maken is echt onbegrijpelijk.
J zegt
dit vindt ik echt een nichtebak:P de 3-serie vindt ik dan op zich nog best mooi maar wat een gedrocht is dit..
jesper zegt
bah bah
Spaz zegt
Beter dan de coupe iig:p
floryn zegt
gaaf best leuk veel beter dan de a3 cabrio die nog komt!!!
Mark zegt
Lekker met z’n 4-en op pad, incl. trombosebeen. Jammer van die achterlichten, een slip of the ‘pen’.
XP zegt
Eerste shot dat ik zag leek me nog mee te vallen… maar zo een stoffen kap… erg lelijk. Zal ook wel het nodige lawai met zich mee brengen die kap.
CSL zegt
Hij heeft bijna dezelfde maat als de E36 Cabrio! met meer kofferruimte en hij is zelfs iets breder
Xemurai zegt
Echt heel raar ding… :S
Rick dos zegt
“echte vrouwenauto trouwens, meer nog dan de Eos denk ik”
Leg uit…..
bramwillemse zegt
bmw is flink aan ’t ontsporen op design gebied
de 1-serie coupé, de cabrio, de X6 en wat komt er nog meer?
vind ’t zonde, want ik vond ze steeds mooier worden :(
Jesper zegt
BMW: Bij Mazda Weggegooid–edit: origineel joh!–
Citrofiel zegt
Wow… Waarom ziet die foto recht van achteren er zo geshopt uit…? Die achterklep ziet er heel vreemd uit. Of de naad is iets te groot. Het lijkt iig heel vreemd… :? Verder is het een BMW, en vind ik er nog steeds niet veel aan… :)
@ Janus; Zinnig? Hoe dat?
w0o0dy zegt
@Rick dos: ik denk dat er een heleboel vrouwen zijn die het wel leuk vinden te kunnen zeggen dat ze een BMW rijden (meer dan “ik heb een volkswagen”). Daarnaast is het een cabrio en dat blijkt ook een bepaalde aantrekkingskracht op vrouwen te hebben (zelfs al rijden ze vervolgens zelden met het dak open)
Daarnaast is de auto niet zo groot en daar houden vrouwen van. Het interieur is niet spannend maar met wat mooie kleuren en materialen denk ik dat het waarschijnlijk mooier is dan dat van de Eos.
500 zegt
Te lelijk voor woorden.
Rick dos zegt
Nounou wOoOdy niet zo positief! Dadelijk ga ik nog denken dat je het een mooie auto vindt! ;) :D
bozewolf zegt
Hijs best schattig. Een gewone 1 serie ziet er dom uit, als een half hondje ofzo, nu lijkt ie op een mini 3 serie.
Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden, verder….maar das een andere discussie :p
*mompelt iets over wijvenauto en drinkt zn Palmpje*
Scooperdepoep zegt
Het is mij wel duidelijk, nu de 3 serie gemiddeld 50.000 eurotjes kost, moet er gewoon een hele modellijn onder gezet worden. De 7 verdwijnt over 7 jaar en dan is de 5 doorgegroeid naar die plek, de 3 op 5 en de 1 op 3… toch ;- )
bozewolf zegt
^ lol. k zou niet eens verbaasd zijn.
marex zegt
Ik vind dit wel een stoer bakkie, zwarte kleur xenon en lekker velgen ziet deze er supper strak uit! Geef mij deze maar in de 135i uitvoering en ik blaas 90% van alle auto;s op de weg eruit ( met mn dakkie open! )
Om het kort te maken! Geile bak! alleen de 4 deurs hatch is lelijk rest leuke serie. Zal vast wel een succes zijn anders komen er niet zo veel varianten. Dus niet zeiken ( zogenaamde auto kenners ) want blijkbaar word de 1 toch wel veel verkocht!
Peace
w0o0dy zegt
@rick dos: ik&bmw&mooi in één zin? zonder het woord “niet” erin? I wouldn’t hold my breath ;)
Nee, mooi vind ik deze niet, maar dat betekent niet dat ik me helemaal niet voor kan stellen dat er mensen zijn die dit willen kopen…..
C30CDIAMG zegt
kijk, nylon dak… daar begint het al mee, en het volgende model zal met wieldoppen geleverd worden. Nou ben je mooi klaar mee. Bovendien, als je 335 gereden heb wil je toch geen andere?
speedlimit zegt
Voor ’n mooie cabrio van bmw zul je toch naar de 6 moeten…anders wordt ’t toch echt verder shoppen naar de concurrent.
Kwa prijskaartje natuurlijk ’n wereld van verschil de 1 en 6.
Vind dat ze na de 5/6 serie toch hard achteruit zijn gegaan kwa design (exterieur)…ik noem ’t maar hangbuikzwijn details.
binkie zegt
Ik vind dit echt de enige leuke BMW van het moment, hij ziet er beter uit (niet dat dat moeilijk is) dan alle andere modellen en zeker dan dat trieste dieptepunt de 6 cabrio.. De neus vind ik mooi en stoer, en ‘en profil’ heeft hij een mooie lijn.
Dit is weer een wat kleiner, stoer autootje om lekker mee te gummen én open te rijden, en laat dat nou net het soort auto zijn wat ik zoek.
Het enige is dat ze hem waarschijnlijk weer zo duur maken dat hij meteen niet interessant meer is in vergelijking met concurrenten. Daarbij, het is toch een stoffen kap en dat is een nadeel.
Oh ja, en die achterlichten zijn lelijk. Maar dat ligt ook heel erg voor de hand bij BMW, dat kunnen ze gewoon niet (meer).
bradley zegt
met die motorisaties heb je zeer fijne stadswagen. Klein,vinnig en cabrio voor de betere dagen !!
Rick dos zegt
Mja na het zien van de filmpjes bevestigd het eigenlijk mijn eigen gelijk…
….eigengereidheid……het is een zegen! :D
Mpower zegt
Ben benieuwd naar het gewicht, de Eos breekt alle records wat betreft het gewicht
DennieFR zegt
Wen er maar aan,wat BMW op de markt brengt verkoopt toch,lelijk of niet.
P.s. Ik ben geen BMW-fan,maar vind wel dat ze goed bezig zijn!
Ronny zegt
@Rick Dos
Je bedoelt “bevestigt”?
En wat is “eigengereidheid”…?
JANUS zegt
@Citrofiel.
Omdat ik de 1 serie een volledig nutteloze wagen vind.
Een kleine cabrio echter doet het tegenwoordig goed. Zeker als het dan ook nog eens een BMW is !
VLS54 zegt
Zie ik het nou juist, of is dit gewoon een beetje eeen jammere auto…
mashell zegt
Het wordt steeds beter met de 1 serie. Na de 5 deurs, die zo krampachtig een Golf na wou doen dat het niet leuk meer was, kwam de 3 deurs die er stukken beter uitziet. Om het leuk te maken is er de leuke kleine coupe en nu de cabrio die er warempel gewoon goed uitziet. Lekker bonkig en een echte cabrio!
friedrich zegt
Aha, de hyundai zoals we die een tijdje terug zagen, maar nu in cabrio versie. Leuk hoor, die Koreanen zijn goed bezig.
a_buis zegt
Waarom hangt die dubbele uitlaat bij BWM’s altijd scheef? Alsof de walm maar uit 1 pijp komt en de andere er voor de show naast bungeld. Zie ook bv een 535d. Kan iemand een foto plakken?
Rick dos zegt
Nou, overtuig me maar…..
jodocus zegt
het is natuurlijk mijn allerindividueelste smaak – en over smaken valt niet te twisten – maar die BMW 1 reeks is toch wel veruit naar mijn bescheiden mening het allerlelijkst wat er vandaag in de autohandel verkrijgbaar is. Telkens ik er één zie passeren draait mijn maag om én moet ik kokhalzen – het ligt wellicht aan mijn zwak spijsverteringsstelsel, – maar toch…
Die cabrio-versie maakt het er alleszins niet beter op, wel integendeel !
In plaats van die 1 serie ASAP af te voeren en voor mijn part te vervangen door een nieuw en soberder en meer uitgebalanceerd design gaat BMW die handel nog verder uitmelken met een coupé en cabrio-versie. Ik zal maar zwijgen over een break-versie want ik zou ze op ideeën kunnen brengen.
Echt wél het lelijke eendje van vandaag die 1 – serie,
en ik wil wel motiveren waarom dat dat zo is: design-matig klopt hier geen enkele lijn: die botsen allemaal tegen mekaar op, die tranerige triestkijkende koplampen, die hangbuikzwijn-lijn, te lange motorkap in verhouding tot het kleine auto’tje dat nog volgt, een gordellijn die nog een extra-plooi legt in de reeds verrimpelde carrosserie,…
Maar ja ’t zal wel weer verkopen want het komt uit Munchen…
Bayerische Motoren zegt
Lelijk of niet.
Wen er inderdaad maar snel aan : wat BMW maakt zal verkocht worden.
Waarschijnlijk zullen ze langer nagedacht hebben over de plaats van de cabrio 1 op de automarkt als over het desing van de achterlichten.
@jodocus
de 1serie afvoeren omdat ze lelijk is?
Ook lelijke auto´s verkopen goed…
bmw6cyl4life zegt
doe mij maar de 3 serie cabrio als het dan toch een cabrio moet zijn.
GOD zegt
als de prijs niet zo hoog was dan was het hele 1 serie verhaal super geslaagd geweest in mijn ogen
Us zegt
Eerlijk is eerlijk.
Hij is lelijk. Wellicht dat ie in het echt mooier is.
The R6 Tornado zegt
Supercool deze Beemer!
Hier staat hij in vrouwenconfiguratie op de foto’s, maar met 18 inchers, 125i of 135i versie in het zwart is hij megavet, de coupé trouwens ook. En een echte mannenauto, in tegenstelling tot een Eos die steeds dat verwijfde blijft hebben wat je ook doet. Dat is juist één van de mooie dingen aan BMW, je kan ze steeds aankleden voor beide geslachten… En dan blijft er nog het rijden. Een 1 reeks is de Reïncarantie van de BMW’s uit de goeie oude tijd. Met de DSC moet je ze goed in de hand hebben, een echte driver’s car voor echte chauffeurs. Is wat anders dan al die voorwieltrekkers en kapperauto’s.
De helft van de reacties die hem niet mooi vinden kunnen hem trouwens niet eens betalen! Dus doe geen moeite, verspil er geen woorden aan en ga rijden met je 10 jaar oude astra. En maar bidden voor je dat je geen 1 reeks tegenkomt. Anders ist Bye bye…. Peace sign
GOD zegt
amen
majinstar zegt
Dope wagen. Ben benieuwd naar de prijzen ????
Cliff zegt
Begin hem steeds mooier te vinden! Paar mooie sloffen eronder 3.0 liter twinturbo onder de kap en knallen maar!
Baracuda zegt
Mooie auto hoor. Mijn vrouw rijdt een Z4 3.0si. Lekker sportief. Helaas ie ie door gezinsuitbreiding nu te klein.
Dus wordt het per 1 januari een bmw 3 cabrio….of deze 1 serie cabrio.
Ik snap al die negatieve commentaren niet. Het is echt een mooi karretje…een klein bommetje. M onderstelletje…19 inch wieltjes..kleurtje zwart….wordt ie echt heel mooi van!
Jammer dat zoveel mensen de schoonheid er niet van kunnen inzien en van die kinderachtige commentaren insturen.
Svenska_Aeroplan_AB zegt
Mooie auto!
Weer een voorbeeld dat je een Cabrio met stoffen kap tenminste normale verhoudingen kan meegeven.
Veel beter dan de ‘dikke-reten-CC’s’!!
Tot nu toe TT zegt
Ik vind m ook vet maar ben erg benieuwd naar de prijs, ook ten opzichte van de A3 cabrio. Eindelijk een volwaardige cabrio op diesel en 170 PKtjes
i raes zegt
zeer mooie vormgeving,
veel negatieve commentaar door mensen die hem niet kunnen betalen.
Gewoon de mooiste die nu op de markt te vinden is.
Een Havanna sigaar is ook niet goed hé,sukkelaars