Voortaan zijn geen radicale acties meer nodig om onder de trajectcontrole uit te komen. Jort Kelder heeft een mooie theorie over grijswaarden en andere technische details. In een Porsche 911 wordt e.e.a. getest en op film uitgelegd. Helaas schijnt dit niet te werken, omdat er handmatige controles plaats vinden van foto’s die niet automatisch herkend zijn. Wat wel schijnt te werken is met meer dan 250 km/u door de trajectcontrole rijden. We zoeken nog vrijwilligers om dit te testen!
Het filmpje is overigens niet verschrikkelijk spannend, dus kijken is op eigen risico.
Stefan zegt
brah brah brah, 997 moet je kopen, brah brah brah
over laf gesproken, jort het filmpje zuigt zwaar!
Wouter zegt
OK, OK, ik zal voortaan alleen nog maar echt leuke filmpjes posten dan. ;-) Suf dat Jord ook niet een beetje door rijdt. Blijkbaar vertrouwt hij het zelf ook niet helemaal.
autoblogger zegt
Misschien zat zn bretel klem aan de pook, is toch lastig als je een automaat gewend bent…
Wouter zegt
Ik denk dat er iets anders aan zijn pook vastzat…
http://www.schlijper.nl/portfolio/portraits/images/030908jort-georgina-verbaan.jpg
M* zegt
stom filmpke… en dan van over de 250 klopt hoor… mijn neef heeft dit al eens gedaan… leuk he ma dat was uitzonderlijk want 250 hale is moeilijk hoor
Jan zegt
Had wel wat meer actie mogen zien ze, het enige dat we te zien krijgen is even de spoiler laten omhoog floepen
m5 zegt
een grote misselijke kwal die jort bah
dekster zegt
haha leuke gast :-D
Mark S. zegt
Ik roep iedere porscherijder op om dit te doen en als ze dan een boete krijgen dat ze die gaan terugdeclareren op die J. Kakker.