Ja, ik zal niet de enige zijn die er uit frustratie wel eens rechts voorbij gegaan is. Kilometers op de linkerbaan hangend achter iemand die geen haast heeft, dan zoek je uiteindelijk een uitweg. Zo niet deze Belg in een E92 M3 op de E314. Hij duikt in een gat dat er niet is en gaat dan meermaals voor de braketest.
Gelukkig hebben we tegenwoordig dashcams, dan kunnen we er nog eens van nagenieten. De M3 rijder kan Chris Verhaegen bedanken voor het koel houden van zijn hoofd. Het had ook anders kunnen aflopen.
In dit geval passen maar een paar woorden: “wat een idioot”. Bekijk de video op braketestjunk.nl
Met dank aan iedereen voor de tips!
UPDATE 07-01-2013: In tegenstelling tot eerdere aannames is juwelier Eddy Heleven niet schuldig aan verkeersagressie. De hele dag heeft hij via social media verwijten en bedreigingen naar zijn hoofd geslingerd gekregen, terwijl hij niet de Belg is die wij zoeken in dit filmpje. Dus mensen, leave Eddy alone!
zender zegt
E46?!
Wat een idioot. Dit gaat te ver.. Slecht voor het imago van de BMW rijders.
alcantara zegt
Ik zie alleen maar een E92?
Carreza zegt
@alcantara: beter kijken, je ziet ook een E314… (trololo)
alcantara zegt
@Carreza: Goeie garp!
Wouter zegt
@alcantara: jajajaja zware nacht gehad. :) E92 inderdaad :)
alcantara zegt
Oh en nog wel gepost door Wouter! Die zou toch beter moeten weten…
sls63amg zegt
@alcantara: iedereen maakt fouten…
BartvL zegt
Fijn, zo’n B kenteken duidt dus gewoon op koningshuis. Zullen ze blij mee zijn daar.
jensdm zegt
@BartvL: B kenteken duid niet op het koningshuis, maar op oude adel. Die platen kunnen niet meer verkregen worden maar kunnen wel nog overgedragen worden per generatie. Op zulke platen staan dan ook een pak dure wagens.
ikke8866 zegt
@jensdm: Dat B-platen enkel door mensen van adel verkregen konden worden klopt gewoonweg niet.
De combinatie 1 rode letter + 4 rode cijfers is van 1953 tot 1962 in gebruik geweest. Platen beginnende met A waren voorbehouden aan de Staat, en zijn dat nog steeds (Voorzitter Kamer, Ministers, Hoge Magistratuur, Directeurs van de beleidscellen, enz.).
De eerste vrije reeks nummerplaten begon dus met een B. De enige logische verklaring voor een eventueel verhoogd aantal adellijken met B-plaat is het feit dat zij in deze periode misschien het geld hadden om een nieuwe wagen te kopen en nummerplaten in de familie werden doorgegeven?
Dat deze platen nog steeds rondrijden is misschien te verklaren door enige vorm van exclusiviteit en het bijbehorend handeltje erin? Deze combinatie is maar 9 jaar lang gebruikt en zal niet veel verder het alfabet ingeklommen zijn dan enkele letters.
Ik kan niets anders bedenken want de Belgische Grondwet verbiedt de Koning enig voorrecht aan adeldom te verbinden (art.113 GW). Daarnaast ben ik zelf van adel en kan ik vertellen dat ik (of enig lid van mijn familie) steeds een normale “plak” op de auto heeft gehad. :)
johannes79 zegt
@ikke8866: klopt. Wij ook nooit een ander kenteken gehad.
tonyvds zegt
@BartvL: Zo’n B-plaat was vroeger alleen voor adel, nu kan iedereen ze aanvragen als er beschikbaar zijn. Er hangt natuurlijk wel een prijskaartje tegenover, maar dit geeft natuurlijk wel wat meer exclusiviteit aan je wagen.
saxoke zegt
@BartvL: daarom dat Opel ze jaren lang op zn Belgische testvoertuigen had.
Nu kan je ze gewoon aanvragen. Er staat dan wel een 9 voor.
Vb:
9-B-0085
rcolt zegt
T spijt me wel maar t is geen E46 maar E92 M3. Of ik moet heel nodig naar de Hans Anders
r32turbo zegt
@rcolt: of pearle
monsieurleloure zegt
Ach ,op een zondagavond maakt het beste paard van stal ook wel eens een foutje.
Habing zegt
E92.
henrie zegt
Ik vraag me bij dit soort idioot gedrag toch altijd af wat zo iemand daar nou eigenlijk mee denkt te bereiken. Afgezien van een mogelijke crash…
raceface zegt
Mafkees
sjaakk zegt
Niet om het een of ander. Je hebt een dashcam je rijdt bij hem achterop, dan kan je toch aantonen dat hij fout is. Hoeveel bewijs kan je wel niet aan de politie geven, na het ongeluk.
apeldoorngolf7gti zegt
Ik had m op de Amerikaanse manier zijn kont weg gedrukt, hopen dat die vast op de vangrail klapte… Het liefst met iets waar die lang last van heeft
@ut0 zegt
@sjaakk: Maar zo een dashcam mogen ze niet altijd gebruiken als bewijsmateriaal.
johanhummer9 zegt
@@ut0: waarom niet?
schellekens006 zegt
Tja… Kan niet anders dan een gefrustreerd Marokkaantje zijn omgeving Brussel. Zo vaak meegemaakt daar…zielig volk.
k-man zegt
@schellekens006: Een Marokkaantje dat tot de Belgische adel behoort?
shrike zegt
@k-man: Dat zijn gewoon een vroege reeks uitgegeven nummerplaten niks met adel te maken.
Vooraleer het nieuwe nummerplaten systeem is gekomen (1-AAA-000) kon iedereen dergelijke plaat aanvragen als ze vrij waren.
jensdm zegt
@shrike: Jawel hoor. Werden begin de jaren ’50 enkel uitgegeven aan de adel. Google it.
patab zegt
@schellekens006: vreemd dat je hierdoor kan herkennen welke afkomst de chauffeur heeft. Je hebt je waarschijnlijk nooit in het verkeer begeven. Anders was die reactie niet gekomen.
Ps: al doet m’n naam misschien vermoeden dat ik een Marokkaan ben; dat ben ik helaas voor jou niet
stephanotis zegt
@schellekens006: Volgens @jensdm boven je in de comments is een Belgisch B-tenteken een typisch teken van raszuivere patatteninteelt. Ben jij soms ook van adelijke komaf?
jensdm zegt
@stephanotis: De Belgische staat heeft toen ook nog 100 B-platen aan de Opelfabriek in Antwerpen gegeven. Dus dat is ook een mogelijkheid ;)
bmweber zegt
Tijdloos model de e46 m3… ;)
Carreza zegt
2014 wordt het jaar dat ik mezelf een dashcam aanschaf. Pret verzekerd met al die malloten.
ej20g zegt
Het is toch echt een E92 hoor… Verder is de bestuurder wel echt een mongool, zulke mensen zou je echt (tijdelijk) het rijbewijs moeten afpakken. Mensen met zo’n kort lontje horen niet achter het stuur thuis.
rob68 zegt
Ik had er gewoon tegenaan gereden.
patab zegt
@rob68: heb dat al een keer gedaan gedaan en het enige wat de flikken hadden gezegd toen ik m’n uitleg heb gedaan was. je moet ten alle tijden je auto veilig tot stilstand kunnen brengen. Een getuige hielp helaas niet
jensdm zegt
@rob68: Kon jij lekker zijn schade betalen. Wie in iemand z’n gat rijdt, is aansprakelijk volgens de verzekeringsbepalingen. Volgens het principe: “je moet als goede huisvader voldoende afstand houden om op tijd te kunnen afremmen”
boomhauwer zegt
@jensdm: tenzij diegene voor u zonder reden bruusk remt..
jensdm zegt
@boomhauwer: Voor de verzekering maakt dat niks uit. Jij zal nog steeds aansprakelijk gesteld worden voor het ongeval. Velen snappen niet dat de strafwet NIET gelijk is aan de verzekeringsregels. U bekijkt het als 1 geheel, terwijl het apart moet bekeken worden.
Wat de bestuurder wel boven het hoofd kan hangen is een poging tot doodslag.
koen85 zegt
@jensdm: dit klopt niet, ik heb zo een rechtzaak gewonnen omdat de auto voor mij bruusk remde voor een groen verkeerslicht om voetgangers over te laten. Als de auto voor je zonder reden hard remt is die aansprakelijk bij een eventueel ongeval en niet diegene die erachter rijdt.
FB_100003217100717 zegt
Gezien de dashcam had ik hem toch mooi even aangetikt aan de achterkant.. zielige mafkees
mashell zegt
@Niels van Dijk: maar dan heb jij ook schade en het ergste is je moet dan ook met zo iemand praten. Mensen die zo rijden zijn echt niet de redelijkste en vriendelijkste.
bbroek zegt
Zulke mensen gun je gewoon een deuk in hun auto.
mylvan zegt
Heerlijk dit! Uitgebreid vastgelegd inclusief kenteken…. He’s Fucked! :D
clioracing zegt
Wat een randebiel! Goed dat het gefilmd is en dat zijn kenteken erop staat. Keihard aanpakken die gast!
wokkelz zegt
Eigenlijk zou je vol gas je auto er in moeten zetten. Dashcam bewijst dat hij onnodig remt. En je kan die belg nog een muilpeer verkopen ook!
sls63amg zegt
E92
jitzzzze zegt
Wat een gek.
Rohrl-fan zegt
Wel… In België is men er niet vies van om mensen te veroordelen op basis van videobeelden (denk maar terug aan die knaap met zijn Aston Martin), wat mij betreft mag men deze chauffeur op z’n minst toch ook eens uitnodigen voor een goed gesprek over verkeersveiligheid bij de politie.
Die kerel verdient zo’n mooie Beemer niet!
SimonMc zegt
@Rohrl-fan: *Bimmer.
robert110 zegt
Ik hou van BMW rijders. Ze geven je bijna altijd een reden om boos op ze te worden.
room850 zegt
Mocht ik een brik rijden was ik er graag ingerost, wat een sick puppy is die bmw rijder
Kef zegt
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140105_00913192
Oops… :)
henrie zegt
@Kef: Ah, Chris Verhaegen heeft met z’n lichten geknipperd. Nee, dat verandert de zaak… ;)
Thomasio zegt
@henrie: Ja dan komt het wel op je eer aan als er met lichten geknipperd wordt :P
k-man zegt
Filmpje is al wel bijna een jaar oud.
bbroek zegt
@k-man: bewijs?
k-man zegt
@bbroek: Ah, ik lees net op z’n FB dat de datum van de camera verkeerd is ingesteld. Filmpje is van afgelopen oudejaarsdag.
spykerboy zegt
Tja, als die vent die het filmt geen richting aangeeft (wat ik zomaar vermoed) dan snap ik dat hij dr na de vrachtwagen rechts naast duikt, als hij dan ook in ene komt zou ik ook wel flink boos zijn en de nodige brake test uitvoeren op die persoon, alleen zovaak is ook wel overdreven!
henrie zegt
@spykerboy: Jij bent je rijbewijs dus ook niet waard, als je brake tests gaat uitvoeren. Bovendien, die BMW mag er rechts helemaal niet naast zitten als Chris Verhaegen weer naar rechts gaat. Of Chris daarbij richting heeft aangegeven of niet, dat doet er verder niet toe (al moet hij dat natuurlijk wel doen). Die BMW komt van achteren en die is op dat moment rechts aan het inhalen en dat mag niet. Kun je wel pissig worden dat hij dan ineens naar rechts gaat (overigens deed hij dat vrij vlot; hij hing niet onnodig op de linker baan), maar dat heb je dan aan jezelf te danken. Je kunt ook gewoon even rustig wachten en dan gewoon links inhalen toch?
lambo4all zegt
@spykerboy: rechts inhalen mag sowieso niet. De enige reden waarneer het nog enigzins te verantwoorden is is als iemand kilometerslang links blijft pakken! Dit is bijzonder gevaarlijk en iemand die dit niet de schuld van de bmw rijder vindt heeft het inschattigsvermogen van een mol.
spykerboy zegt
@lambo4all: rechts inhalen is echt niet gevaarlijk, word in zoveel landen gebruikt alleen in ons gekke landje niet. Daarbij weet je niet hoelang hij voor het filmpje ook al links hing en dat de bmw er netjes achter bleef en was hij het nu zat.. Langer nadenken dan je neus lang is ;)
tunefuldjmike zegt
@spykerboy: En verder kijken dan je neus lang is, je ziet hem op het filmpje naar links gaan om die vrachtwagen in te halen.
O en het excuus dat gebeurt in andere ook is bullshit, in Nederland EN België gelden de regels dan rechts inhalen verboden is, op het moment dat het verboden is, is het ook gevaarlijk. Niemand anticipeert op een weg maniak die rechts erbij komt vliegen. En het gedrag in dit filmpje is niet goed te praten, nooit niet.
tunefuldjmike zegt
@tunefuldjmike: erbij = er langs
mashell zegt
@spykerboy: precies dat is wat de BMW rijder had moeten doen: langer nadenken. Eindeloos geduld oefenen. Rechts inhalen doe je sowieso niet zo. Dat doe je wanneer absoluut duidelijk is dat de persoon op de linker of middelste strook in slaap gevallen is. Dus niet direct na een vrachtwagen, het zou immers kunnen dat de persoon zich juist realiseert dat deze naar rechts moet. En tja, braketests horen op de openbare weg niet thuis, al helemaal niet voor een klein en gangbaar vergrijp als onnodig links rijden.
mrB zegt
@spykerboy: Dan is het maar goed dat jij altijd bij je ‘vriendjes in dubai of kuwait of welke zandbak dan ook’ bent, want iedereen die een braketest uitvoert bij andere mensen is niet goed in zijn kop. De bestuurder van de filmende auto gaat direct na het inhalen van de vrachtwagen naar de rechterbaan zoals hij hoort te doen. Als je als M3 bestuurder zo’n kort lontje hebt dat je daar niet op kan wachten en zulke gevaarlijke en verkeersontregelende capriolen gaat doen hoor je niet op de weg met een auto.
spykerboy zegt
@mrB: helaas voor jou xit ik daar tegenwoordig nog maar 3-4 weken per jaar ivm te weinig vakanties van school, rest is lekker in nederland
wouterem zegt
@spykerboy: Dat los je wel zo netjes op dan. :) Ik zou graag naar jou zwaaien.
bierbuik zegt
@spykerboy: als je dat ook maar 1x bij mij flikt rij ik eerst je auto naar ze kloten en daarna kan je nog een paar tikken krijgen, er is geen excuus om mensen te brake testen.
Doe je dit wel, dan ben je je rijbewijs niet waard en ben je dus schijnbaar niet verstandig genoeg om auto te mogen rijden
wif1 zegt
@bierbuik: Er is ook geen excuus om mensen een paar tikken te geven, laat dat aan de politie over. Omdat hij de regels overtreedt is dat voor jouw geen excuus dat dan ook toe doen.
E550 zegt
@bierbuik: jaja internetgangsta
mo220cdi zegt
@e550: spykerboy is de echte internetgangster. Ik ben voor een autoblog meeting in de ring, vechten we al die ongeregeldheden hier eens uit.
bierbuik zegt
@mo220cdi: of een autoblog snelwegmeeting!
Kunnen we elkaar braketesten en afsnijden, kijken hoe iedereen het oplost
spykerboy zegt
@bierbuik: zullen we proberen? Durf te wedden dat jou auto total loss is als je mij van achter raakt en ik hooguit een trekhaak heb die iets verbogen is op mn SUV…
370z_stillen zegt
@spykerboy: Je bent best wel een kneusje, wist je dat al?
bierbuik zegt
@spykerboy: is goed, gaan we is proberen!
Ik hoop dat je pappie en stevige suv heeft voor je, mijn dagelijks vervoer is een werkbus van 3,3 ton, als ik bij jou achterin rij vlieg je regelrecht de vangrail in..
En ieder die denk dat een braketest acceptabel is verdient een paar klappen, ongeacht van wie
bozewolf zegt
@spykerboy: Normaliter zou ik bij zulke reacties een ‘not sure if trolling or…’ plaatje posten, maar in jouw geval ben ik redelijk zeker van dat het ‘or…’ is.
mo220cdi zegt
@spykerboy: Jij bent zon kakker die wat stoer loopt te doen in papas auto. Zodra er een auto langs je stopt met mensen erin zonder blauwe ogen doe je snel de deur op slot…
RazorHead zegt
Ik zou m’n camionet er gewoon vol inzetten. Ga het dan maar eens uitleggen aan de politie met die dashcam als bewijs dat hij gewoon een brake test doet ;)
en dan mag hij huilie huilie doen met z’n papa, blijkbaar was de M3 nog niet van hem ..
spykerboy zegt
@RazorHead: hoe kan jij zomaar zien dat die auto niet van hem is? of ben je net zo iemand als meeste andere nederlanders en gaan ze zodra je de bestuurder niet ziet er vanuit gaan met zulk gedrag dat ze jong zijn en pappa’s auto rijden? beetje racistisch of hoe je dat op dit vlak zou zeggen?
RazorHead zegt
@spykerboy:
1. ben een belg dus beetje meer op de hoogte over de heisa hierrond.
2. er is in de belgische media al gezegd dat de auto niet tot de bestuurder behoord, maar tot zijn vader, ook blijken die B-…. platen vande de oude adel te zijn in belgie.
3. excuses aanbieden voor inneens over racisme te beginnen? Danku !
osmo zegt
@RazorHead: Er wordt ondermeer verteld dat deze auto van een juwelier uit Hasselt is en dat zijn zoon er mee reed.
Terwijl deze auto alleen ooit eens gespot is op de openbare parkeerplaats voor zijn juwelierszaak en deze juwelier niet eens een zoon heeft maar twee dochtertjes van 3 en 6 jaar oud. Deze man krijgt nu al de hele dag bedreigingen naar zijn kop gesmeten gewoon om wat er op facebook gezegd werd, in “de oude media” werd er niets over hem gezegd.
VeniVidiVici zegt
Beste wat je kan doen in dat geval is zelf hard remmen en even richting vluchtstrook gaan en alvast je MAG light ter hand nemen… 9 van de 10 keer volgen zulke macho idioten niet en rijden als een mietje door!
Jammer dat het filmpje al bijna een jaar oud is…
mat7771 zegt
@VeniVidiVici: is geen jaar oud. kijk op zijn facebook
vivelevelo zegt
Waarom dat gerem mij ontgaat het nut, gemiddelde snelheid om laag halen?
isn1981 zegt
Inderdaad wat een idioot! Met een dashcam had ik hem er lekker tegen aan gereden niet te hard (zonde van mijn eigen auto).
mister zegt
Ik was al aan het wachten tot autoblog het filmpje ging posten :D
De auto blijkt van een juwelier van Hasselt te zijn.
Maar op zijn facebook pagina ontkent hij dit uiteraard ^^.
https://www.facebook.com/HelevenEddy.TWJ?ref=nf
natos zegt
@mister: Is het een jood? Die doen toch niks verkeerds? Nou ja zeg..
ag3ra zegt
@mister: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140106_00914584&utm_medium=article&utm_source=standaard&utm_campaign=crosspromoreg&utm_term=feed
Is makkelijk he, iemand beschuldigen omdat je toevallig ergens horen waaien hebt dat die man de schuldige is. Denk eerst eens na over de gevolgen die zulke beschuldigingen kunnen teweegbrengen. Voor mij is iedereen steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is en vind ik het enorm schofterig om iemand valselijk te beschuldigen op basis van louter speculatie en ononderbouwde vermoedens
mister zegt
@ag3ra:
Niet zo aanvallend man, ik las gewoon de reacties van hln waarin stond dat dit hem WAARSCHIJNLIJK was.
Als morgen de kranten hoort zeggen dat Obama zijn vrouw vermoord heeft ga je dan ook iedereen tegenspreken en ontkennen tot dat het proces voorbij is?
En mens mag zijn gedacht toch zeggen zeker? Vrije meningsuiting misschien?
Lennaert zegt
Ik had volgehouden dat ik die tweede keer echt niet meer kon ontwijken.
c-ad zegt
Je hebt haast de neiging om er vol achterop te rijden. Maar dan ben je waarschijnlijk verder van huis.
moderno zegt
He’s fucked:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1768382/2014/01/05/Dashboardcamera-filmt-wegpiraat-op-E314.dhtml
turbotoll zegt
Typische dope-mocro weer aan die kop te zien.
Kunnen geen van allen autorijden.
E550 zegt
@turbotoll: Wat ben jij een idioot zeg. Hoe kun jij met je domme kop zien dat hij/zij een mocro is? Er is nog niks bewezen.
natos zegt
@turbotoll: Arendsoog of rasracist? Ik denk het tweede.
mo220cdi zegt
@turbotoll: Ja het was mijn broer net terug van ramkraak op je huis in het noorden van het land.
ariif zegt
Gewoon volop rammen
arnocs zegt
ik kan wel heel mans net als sommige zeggen dat ik hem zou aanrijden….
maar dan wordt heel snel mn auto total loss verklaard en krijg ik een dagwaarde waar ik net een 2e hands fiets van kan kopen…..
snorrie11 zegt
Opzoeken, en een levenslang rijverbod.
SimonMc zegt
Mijn reactie op zo’n remmer? Pit maneuver !
( Nee even serieus, een mens zou wel willen, maar dan ben jij altijd wel hartstikke de lul )
bmwuberalles zegt
en wat ging er vooraf??? hij was volgens mij érg pissed omdat de vrachtwagen bleef links plakken…
roadrebel123d zegt
B platen kon je ook kopen… Maar dat verandert niets aan de niet-zwarte-BMW-waardige-mongool achter het stuur…
Alhoewel: CAMIONETTEN HOREN RECHTS :-p
mashell zegt
@roadrebel123d: je laatste zin onderschrijf ik maar eigenlijk is dit gedrag best typisch voor bestuurders van zwarte BMW’s, die voldoen erg vaak precies aan hun stereotiep.
xjs678qr zegt
Wie heeft nog nooit eens even geremd omdat een bestelwagen je de pas heeft afgesneden en achteraf nog wat begint te knipperen… Rode lap?
Goed, hij remt misschien wel wat hard, maar aangezien de datum op het filmpje mis, heeft die m3 rijder nog wel kans om er o de ruit te komen… Als de chauffeur al geïdentificeerd kan worden…
heidekonijn zegt
Echt? Wat gaat er dan in je om?
– Mijn BMW is een gelddaaikolk en het beste wat kan gebeuren is dat ik hem kapot laat rijden.
– Mijn BMW heeft zo’n crappy remmen dat die camionette vast beter kan remmen, dus geen gevaar.
– Had ik maar een vriend/vriendin om ooit sex mee te hebben zodat ik een minder gefrustreerde dimwit ben.
– Damn die coke van tegenwoordig is raaaAAAH
lohran zegt
@xjs678qr: Scheer alle bestelbus rijders maar over 1 kam.. Als Sprinter rijder merk ik dat er weinig geduld wordt opgebracht voor busjes. Ondanks dat je de max. snelheid rijdt moeten mensen je toch voorbij, daarna zien ze dat ze te hard gaan en gaan ze weer zachter rijden.. En er zijn genoeg eco wagens die m’n V6 niet kunnen bijhouden, maar toch perse links moeten staan.
reistje zegt
Je kan wel heel leuk zeggen “dan is het straks zijn schuld als hij me raakt” maar als je dood bent omdat dat er een vrachtwagen achterop je reed heb je daar zo weinig aan…
Kef zegt
-edit: geen persoonsgegevens aub-
dalton zegt
@Kef: knap dat je iemand zo snel zwart kunt maken.. ergens gehoord en dan posten we dat direkt?
Omdat soortgelijke auto voor zijn zaak stond?! Werkelijk.. volgens mij heet de dader Kef, durf ik ook zo maar te roepen.
E550 zegt
@dalton: Het is niet te geloven hoe veel idioten er onder dit artikel hebben gepost.
Kef zegt
@dalton: had ik maar een zwarte M3 :)
heidekonijn zegt
@Kef: Blijkt niet zo te zijn.
heidekonijn zegt
@Kef: Alhoewel er een foto op autogespot staat… mmh. Benieuwd hoe dit gaat uitdraaien.
ag3ra zegt
@Kef: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140106_00914584&utm_medium=article&utm_source=standaard&utm_campaign=crosspromoreg&utm_term=feed
Is makkelijk he, iemand beschuldigen omdat je toevallig ergens horen waaien hebt dat die man de schuldige is. Denk eerst eens na over de gevolgen die zulke beschuldigingen kunnen teweegbrengen. Voor mij is iedereen steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is en vind ik het enorm schofterig om iemand valselijk te beschuldigen op basis van louter speculatie en ononderbouwde vermoedens.
Kef zegt
@ag3ra: Heb je gelijk in uiteraard. Soms spreekt een mens al ’s voor z’n beurt en dat is fout. Mijn welgemeende excuses aan de man in kwestie.
svennus zegt
Geht’s los
https://www.facebook.com/HelevenEddy.TWJ?fref=ts
svennus zegt
Bmw is toevallig in 2008 bij Eddy voor de zaak gespot
http://www.autogespot.com/bmw-m3-e92-coupe-1/2008/07/07#img1
Arvado zegt
Oplossing: die belg door zn kop knallen, mij die auto geven!
freddie_homan zegt
http://www.autogespot.nl/bmw-m3-e92-coupe-3/2013/08/19#img5
Hij is al vaker gespot……
jeanclaude zegt
Waarschijnlijk kwam de M3 er met een aardig vaartje aan, en ging de bestuurder met de dashcam voor de M3 naar links, waardoor de M3 dus in de ankers moest. Natuurlijk niet goed te praten.
bozewolf zegt
@jeanclaude: Iedereen wordt wel es pissig in het verkeer. Zelf ook wel gehad, aan beide kanten van de medaille. Dan zit er iemand niet op te letten en gaat het net goed. Dan is er niks mis mee om je onvrede kenbaar te maken, met getoeter, een klassieke schuddende vuist (old sk00l!) en mijn favoriet: wijzen op je ogen zo van ‘kijk uit je doppen, man’.
Maar om op zo’n manier te gaan schermen met de totomobiel is volslagen van de pot gerukt.
bozewolf zegt
Nu doen we hier in Nederland wel eens lollig over onze zuiderburen, maar het is wel verfrissend om te zien dat de politie er meteen op duikt. Daar doen we hier nog wel eens moeilijker over.
Alhoewel ik in dat artikel zag dat er ook daar weer een advocaat liep te bléren over privacy…
2995cc zegt
Gas bij geven en rammen op de bumper. De beelden bewijzen dat de bmw fout zit
Benjamin1 zegt
Waarom niet uitstappen en als kerels oplossen. Triest hoor.
dekubuss zegt
zelf meegemaakt , zelfde M3…deze week brussel – luik .
ik ga me ook een dashcam aanschaffen
#loser
topless zegt
De auto is al eens in Brussel gespot.
http://www.autogespot.nl/bmw-m3-e92-coupe-3/2013/08/19#img5
Arno's zegt
It’s a Bee Em Trouble U
Arno's zegt
Kentekens zijn in Belgie toch voor het leven persoonsgebonden? Zo te achterhalen lijkt me
heidekonijn zegt
@asmulders: Mnee. Dat is enkel zo met onze belastingen ;-)
w211 zegt
Weer en schijnheilige dashcam gebruiker ,die zeker niets verkeert heeft gedaan. En was die ‘Belgische’ nu echt nodig in die titel ?
lohran zegt
@w211: Inmiddels is er al een video die meer laat zien voor het incident. Oordeel zelf: https://www.youtube.com/watch?v=4FWAiFJrDPQ&feature=youtu.be
slkr170 zegt
@w211: Inderdaad, misschien was het wel een Nederlander, ze hebben de bestuurder nog altijd niet geïdentificeerd.
airisforballoons zegt
Ik zou een hakbijl naar die m3 gooien
9114life zegt
M3 zeg je, tja…
endofline zegt
Uit de laatste post in de krant ‘de standaard’ zou de chauffeur enkel zijn lichten gebruikt hebben nadat de BMW hem voorbijvloog waarna hij begon te remmen. Wat een wegpiraat.
Elk geval een goede evolutie zo een dashcam. De BMW chauffeur zal verantwoording mogen afleggen voor meerdere zware verkeersinbreuken. Bye bye rijbewijs… bij dergelijke gevallen komt het wel degelijk tot een veroordeling.
desjonnies zegt
ondanks alle moderne hulpmiddelen die de mens horen te dienen en die voor vooruitgang van de mensheid zouden moeten zijn, las ik dat er een kompleet middeleeuws volkstribunaal heeft plaatsgevonden op facebook.
Triest dat anno 2014 onze beschaving nog steeds een flinterdun laagje vernis blijkt te zijn.
En jammer dat velen zich verlagen tot het bedenkelijke niveau van deze BMW bestuurder.
Zo’n idioot als in deze auto, doe je niets tegen behalve zelf je kalmte te bewaren; dit publiceren vind ik ook niet erg verstandig, immers je weet nooit wat voor figuur je tegenover je hebt. En nu blijkt een onschuldige slachtoffer geworden te zijn
Dit soort zaken en figuren lost zichzelf meestal wel op.
Want ook zij komen op een dag de verkeerde tegen, waar in dit geval Scania Vabis op kan staan.
Of die eeuwenoude eik waar ik het altijd over heb.
freddier zegt
is al lang geweten om wie het gaat….
(las ik op facebook)
zou om een juwelier uit Hasselt gaan…
waarschijnlijk de ‘fils à pappa’ aan het stuur dus….
freddier zegt
hmm correctie….
blijkt dus niet om die mens te gaan…
achja, wat maakt het ook uit….
zal al lang opgespoord zijn ondertss
vind het geen slechte zaak…
veel kan er niet gedaan worden, maar het weerhoud misschien een volgende/andere nozem(s) om gelijkaardige zaken te gaan verbeelden….
mercedesfan zegt
Terecht dat deze man zwaar gestraft wordt. Helaas in België betekenen gevangenisstraffen onder de 3 jaar niet dat men in de gevangenis moet (die zitten te vol), men krijgt enkel huisarrest met een elektronische enkelband op dit te controleren. Het zou beter zijn dat zulke wegpiraten langer zouden brommen. Maar gelukkig wordt zijn BMW verbeurt verklaard.