De makers van de Gymkhana-franchise hadden na Gymkhana 4 nog behoorlijk wat ongebruikt beeldmateriaal liggen. Dus wat doe je dan? Je wacht even en brengt een bonus-edit uit.
Volgens de makers is dit “a raw, more focused action edit”. Ze hebben het hele “Hollywood”-verhaal een stukje terug getuned en leggen in plaats daarvan meer de nadruk op het stuur- en schuifwerk van hoofdrolspeler Ken Block zelf. Met andere woorden: minder toeters en bellen, meer pure, technische actie. Zijn ze hier in geslaagd? Check het snel op Gymkhanajunk!
darkpluisje zegt
Blijft heel cool maar had niet echt het idee enorm veel nieuwe shots te zien of ligt dat aan mij ?
krari zegt
@darkpluisje: inderdaad, volgens mij grotendeels herhaling…
dennisr zegt
“Hollywood”-verhaal een stukje terug getuned..”
ik wil het origineel niet eens zien!
gijsso zegt
Eerst op dumpert, nu hier. Had toch wel een andere volgorde verwacht.
Maar dit is weer typisch Ken Block, blijft mooi, maar ik wacht wel op nieuwe beelden. Dit is inderdaad van wat ze een paar maanden tot een jaar geleden geschoten hebben en dan maar later als ‘bonus’ op da interwebz dumpen.
druon zegt
Zie ik toch niet veel verschil met de andere versie.
Ik zou het persoonlijk toffer vinden moesten ze in deze versie alle (mislukte) pogingen zetten..
bonkers zegt
Lijkt bijna hetzelfde als de normale 4. Dus niet veel aan eigenlijk
kickass zegt
De cameraman schrok er zo van dat ie z’n camera liet vallen. :)
AudiQuatro zegt
Toevallig heb ik van de week zelf ook net zo`n fiesta aangeschaft! maar dan 1:16 van traxxas. Dan wordt elektrisch rijden ineens wel leuk met een 0-80 rijd in 2 seconden!
4poorte zegt
Lol @ Autowiki specificaties :p
MLTB zegt
Blijft tof die Gymkhana filmpjes; maar toch veel van hetzelfde. Ken het onderhand wel allemaal! Buiten dit nog steeds knap staaltje stuurmans-kunsten.
jordy14 zegt
Haha zo doe ik dat ook met dirt 3. Lijkt me wel echt vet als je dit kan.