De Autoblog Occasion van de Week komt deze keer in een iets andere vorm. Even geen opvallende klassieker of een imitatie-Lambo, maar een kloppend hart dat ooit dienst deed in een Porsche Carrera GT. Inderdaad, een 5,7 V10 met 612 pk.
De octaanhoofden bij VWvortex kwamen deze 10-cilinder tegen in een online advertentie. En dat is opvallend, want je ziet zulks niet elke dag, een motor uit een Porsche waarvan er slechts 1.270 van zijn gebouwd zijn.
De verkoper meldt dat er met dit blokje niet meer dan 6.000 miles zijn afgelegd. Waarom de V10 niet meer omringd wordt door een Carrera GT staat er niet bij, maar we hebben zo een vermoeden. Voor nog geen ton kun jij dit blok in je bezit krijgen. En dan komt direct de volgende vraag: in welke voiture zou je ‘m graag (laten) monteren? Een oude VW T1 voorzien van 612 pk? Het aantal cilinders in de boodschappenbolide van je vriendin verviervoudigen of toch liever iets met meer motorruimte aanpakken? De mogelijkheden zijn… nou ja, niet eindeloos, maar je hebt opties genoeg. Onderbouwde antwoorden in de comments s.v.p! Meebieden kan op eBay!
fant zegt
Ik wil hem wel in mijn MX5 :) 950 kilo met 612PK, kan best leuk worden. Gaat wel een probleempje worden met de ruimte onder de kap misschien.
bpc zegt
@fant: haha ;-) maar van die 950 kilo blijft ook niks meer waar hoor
fant zegt
@bpc: hehe, daar heb je gelijk in. Waarschijnlijk komt er ook een klein probleempje met de gewichtsverdeling, met de voorbumper op het asfalt :P
rider zegt
@fant: en die 950kg haal je dan ook niet meer! V10 is wel wat zwaarder dan jou 4cylinder.
The_12oach zegt
@rider: Nou het gekke is dat met een V8 LSx blok het gewicht ook niet schrikbarend omhoog gaat. En ik dacht dat dit ook een compleet alu blok was waardoor het kwa gewicht niet zo schrikbarend moet wezen. De ruimte zal wel beetje lastig worden. Maar als een V8 past is dit ook passend te krijgen.
Harrie zegt
Op de rollator van mijn oma.
balkanlul zegt
@Harrie: In m’n aerox geak!(petjesvolk)
jelle46 zegt
Terug in een porsche natuurlijk ==> 924 of zo :p
bpc zegt
gewoon nergens waarom zou ik een ton aan een motor besteden die al gebruikt is terwijl ik een crate engine van chevy kan bestelen met meer vermogen voor 30k ?
Hupke zegt
@bpc:
Met een Chevy kan je zelf nog veel doen. Maar dit blok is al af, is veel compacter, waarschijnlijk lichter. En het is al af (je moet er nietmeer aan prutsen), daarbij is dit hoogtoeriger en dus ook wel wat sportiever.
Ik bedoel de meest performante crate-engine van chevy nu is de LS7. Een 7L V8 met “maar” 500pk. Het blok alleen kost je al ongeveer 7000$ dan heb je nog geen pistons, krukas, cilinderkoppen, kleppen, …
Dus goedkoper? Deze is al af voor 10k.
Hupke zegt
@bpc:
Ik neem m’n woorden terug, ik had gelezen dat je 3K schreef. En misbegrepen dat het porsche-blok 10k ipv 100k was.
Voor 30k krijg je zo’n LS7 blok wel helemaal af wil ik geloven. Mss niet zo goed als het porsche-blok maar de prijs is dan ook wel een groot verschil.
bpc zegt
@Hupke: http://www.crateenginedepot.com/store/LSX454-Crate-Engine-19244611-P2303C509.aspx
bpc zegt
@bpc:effe ter verduidelijking deze heeft dus 620 pk dus evenveel en kost afgewerkt mis 10 a 20k dus deze lijkt mij beter en je hebt ook nog een 750 pk versie
bpc zegt
@bpc: hupke ik heb lang gezon i hem de 720r het was dus “slechts 720 hp een pak meer vermogen en een stuk goedkoper en nieuw en garantie aajou de keuze http://www.crateenginedepot.com/ZZ572-Crate-Engine-720R-Deluxe-Race-Engine-12498827–P6C2.aspx
ilovestinger zegt
@bpc: wat kan jij toch heerlijk brabbelen. Het ging je om de sfeer toch?
bpc zegt
@ilovestinger: wel das toch het doel van de comments he ;-) en eerlijk ? ja ik vind het echt leuk om eindeloos over nutteloze zaken te discussieren , das toch niet sfeerbedervend ?
Hupke zegt
@bpc:
http://www.gmperformanceparts.com/_res/i/lsx/454_chart_gallery.gif
Ik zwijg.
Neemt niet weg dat de porsche motor echt wel licht is, een enorm laag zwaartepunt heeft. En langer blijft doorgaan tot 8000rpm.
Gnermo zegt
@Hupke: Waarom zou je een V8 willen als je een V12 kan krijgen?
bpc zegt
@Gnermo: prijs, gewicht , vermogen ,betrouwbaarheid , garantie , staat ,….?
bpc zegt
@Hupke: het is zeker een fantatische motor maar ik zou nooit een ton uitgeven aan een motor laat staan een 2dehands ;-)
Dawg zegt
Een hoogtoerig huilende 5.7L V10 met dry-sump is wel wat anders dan een lompe 7.3L V8; niet zozeer qua vermogen, maar wel qua karakteristiek.
Ik zou de motor in een 356B-replica stoppen; 612pk ipv. 90pk ;)
4wd zegt
Ik zou er een zelfbouw-circuitmonster van maken.
Laag gewicht. hoog vermogen, tandwielverhoudingen ingesteld op acceleratie en natuurlijk lekker veel downforce!
fransf40 zegt
in een ouwe mercedes 190 E lijkt me wel een mooie sleeper:p
Rick-dos zegt
Waar zou ik ‘m inhangen? In het achterwerk van mijn schoonmoeder. Misschien dat we dan de volende keer wat sneller door de winkelstraat lopen.
Nee hoor, schoonmoe! Geintje!
….gutver die neplach begint pijn te doen….
bpc zegt
@Rick-dos: terug op ab ?
Rick-dos zegt
@bpc:
Nooit weggeweest. ;)
Alleen wat minder tijd ervoor.
xilver zegt
@Rick-dos: haha sterk :D
Esprit_de_Flandre zegt
@Rick-dos: Tweetakt zal ook wel volstaan voor je schoonmoe zeker? Of weegt ze meer jij, je vrouw, de kinderen en die moddervette buren van je, samen?
Rick-dos zegt
@Esprit_de_Flandre: Je hebt duidelijk nog nooit mijn schoonmuti gezien…
Wees blij…..wees HEEL blij…. ;)
bpc zegt
@Rick-dos: haha scherp
Fortuna zegt
@Rick-dos: wetende dat dochters op moeders gaan lijken…
jp zegt
1988 hyundai pony, wel e.e.a. aan verstevigen, misschien 4wd maken, maar voor de rest gewoon laten uitzien als een originele hyundai pony.
Esprit_de_Flandre zegt
@jp: Origineel, dat wel…
Hupke zegt
Euhm, een Ariel atom frame?
Om eerlijk te zijn moest ik dit te pakken krijgen. En nog wat budget over hebben. Ik zou mezelf de ultieme kit-car maken.
M’n copy’tje van “Racing & Sports Car Chassis Design” openleggen en beginnen maar.
Of misschien is een Opel Speedster body ook wel voldoende?
Maar om heel eerlijk te zijn liever een lichtere motor met wat minder vermogen. Als ik uit dit alles zou kunnen uithalen zou ik het zelf niet kunnen gebruiken.
Laue zegt
in een 917 en straatlegaal maken.
vla zegt
@Laue:
I like! :D
Sjonny zegt
Ik zou hem wel achterin mijn kadettje willen, dan maar een 2 zitter, mocht ik ooit een ton kunnen spenderen dan het liefst een complete auto
Steffen zegt
Lotus Seven waarschijnlijk…
minimarcos zegt
hmm, van m’n minimarcos een achterwielaandrijver maken,
weegt nu 600kg (huidige motor en bak wegen 150kg)
kippetje zegt
Een top-gear tafeltje van maken?
Jochempie zegt
In een Honda NSX Type R :)
FieRo zegt
Als een Bmw V12 in een Fiero past moet dit ook passen ;)
ikke zegt
tsja beetje onzinnige stelling…
Ieder zijn eigen voorkeur toch.
Doe mij voor die ton maar een dikke leuke rs6 met 6.000miles. Zal er best te vinden zijn…
Esprit_de_Flandre zegt
@ikke: “tsja beetje onzinnige stelling… Ieder zijn eigen voorkeur toch.”
Idd, en daarom geniaal. Dit is een reactie-magneet. Iedereen kan hierop reageren, want er zijn evenveel meningen als bezoekers. En uiteindelijk draait het altijd uit op een Audi vs. BMW Battle, wat minstens 50 reacties oplevert. Goed voor de MarketingCijfers van AB…
jeffrett zegt
In onze Opel Zafira A moet denk ik wel passe:P dan zit er eindelijk eens wat gang in die auto:D
Esprit_de_Flandre zegt
“Waar zou jij dit Carrera GT-blok inhangen?”
De slaapkamer?
xilver zegt
@Esprit_de_Flandre: of als tafel gebruiken
xilver zegt
Goed voor een kopie van een Carrera GT op een Toyota MR2 basis ;-)
Die motor in een T1 hangen is verkrachting (in mijn ogen na de Beetle, de meest gefaalde wagen van VW).
vla zegt
Een auto die redelijk zwaar is, om de toch niet zo lichte V10 te compenseren met n mooie gewichtsverdeling, uiteraard gekoppeld aan de carbonceramic versnellingsbak, als die erbij zit..
Verder uiteraard breed, gestroomlijnd, behoorlijk torsiestijf (kan nog verbeterd worden uiteraard)..
Als het kan nog een bruut uiterlijk ook? :)
Ik denk aan een middenmotor gemaakte Skyline, van gelijk welk jaar, of een heel dikke en zwaar versterkte AE86? Het motorkarakter zou ze goed staan.. :)
Of je kan helemaal gek doen en het geheel in een ouwe 5-serie plompen. ;) Altijd al onweerstaanbaar gevonden die machines! :)
jack zegt
heb geloof ik nog ergens een ouwe skelter staan…;)
PCCB zegt
Dit blok weegt maar 214kg, dus ik zou het gewicht niet zo problematisch omschrijven. Met al het geld van de wereld neem ik dit blok mee, koop ik een Panamera en ga ik ermee naar Zagato met de vraag om me daarvan zijn moderne interpretatie van een 928 te bouwen.
MichaelvdBroek zegt
gewoon in een golfje, een wolf in schaapskleding :D
laminaatplaat zegt
Ik zou hem in het vooronder van een Mercedes G 63amg hangen. Onverwacht geluid voor uit een Mercedes en zou de AMG g-klasse nog belachelijker maken :D Of een low gearing en het sperren van de assen dan nog gaat, dat zou ik niet weten!
Terug in een andere Porsche zou natuurlijk ook erg mooi zijn zoals een 968. Maar of dat lukt voorin de auto, zou ik ook niet weten.
Cantago zegt
@laminaatplaat: LM002 opvolger? Leuk idee!
Rick-dos zegt
@autoblog
Boys, volgens mij loopt de klok op jullie site 5 minuten achter…
C220AMG zegt
Doe maar lekker in m’n eigen auto!
norge zegt
Zou toch een kever worden.
Moritzh zegt
Haha Ricardo, hoe kun je met een V10 het aantal cilinders van de kar van je vriendin verviervoudigen? ;)
Cantago zegt
@Moritzh: zn vriendin heeft een Audi met 5-in-lijn die nog maar half loopt en dus een nieuwe motor nodig heeft! Toch?
bpc zegt
@Cantago: dus loopt ie op 2 cyl en half , :p
Moritzh zegt
@bpc: Hahaha oké jullie hebben gelijk! Ik dacht ik post ook es een scherpe comment…
Cantago zegt
@Moritzh: Wel scherp dat je het zag! Ik heb er gewoon overheen gelezen:( *schaam schaam*
Cantago zegt
@bpc: Of 5 halve?:P
bpc zegt
@Cantago: mm waarom kom ik hier niet op of 2 bougies zijn stuk en een doet het de helft van de tijd
Cantago zegt
@bpc: mag ook van mij;) Een 3-cilinder blokje met een zuiger die doormidden gespleten is kan ook nog btw!
Moritzh zegt
@Cantago: Nog effe en jullie kunnen zo bij Fiat aan de slag!
Cantago zegt
@Moritzh: Mochten ze me doorsturen naar Ferrari dan hou ik me zeker aanbevolen;)
bpc zegt
@Cantago: wat kan wat zeveren op ab toch leuk zijn he ;-)
Cantago zegt
@bpc: Af en toe behoorlijk ontspannend ja! Even lekker je mening rondgooien, genieten van prachtige reacties en vurige discussies en uiteraard de auto’s zelf! Geweldig;)
john zegt
In een ferrari
Eindelijk eens iets betrouwbaars aan een italiaan
High Performance zegt
@john: touché, was mijn comment ook geweest…. niet toevallig een naamgenoot ;-)
Kaaskabouter zegt
In m’n Saabje 99 dan maar!
Cantago zegt
Ik zou het wel weten. Dat blok, een paar goeie grote banden om prachtige velgen, mooi sportstuurtje met wat F1 knopjes, 2 (3?) prachtige kuipstoelen, wat aluminium buizen en platen, een prachtige kleur verf en wat losse onderdelen. Dag dag Ariel Atom! Dat kan beter zeg ik:P
Freewarefreak zegt
In een M5 E60.. 100 PK meer.. toch 10 cilinders.. en een Porsche M5 heeft niemand. Of in die witte Lamborghini kitcar die hier van de week voorbij kwam. Wel een passend hart dacht ik.. Leuker als dat Toyota blok wat er in ligt.
Cantago zegt
@Freewarefreak: maar een echte Lamborghini zal het nooit worden, eerder een bijelkaar geraapt zooitje. Met zo’n unieke motor: waarom dan ook niet een ander uiterlijk er bij verzinnen en een hele eigen custom auto maken? Uit een klein onderzoekje dat we een tijdje terug hebben gedaan bleek dat mensen echt extreem meer van cutomizen houden dan ze zelf denken!
Bernard zegt
Je vriendins boodschappenbolide heeft 2,5 cilinders?
Mvl zegt
Remake van de porsche 917…
jeanclaude zegt
in een lupo
Jochempie zegt
Maar ja, je zou het natuurlijk ook in een Carrera GT kunnen hangen.
Gnermo zegt
@Jochempie: Briljant!
renard zegt
in een daf!
met ketting-vario aandrijving tegen doorslippen :p
Jesper zegt
Niet te geloven dat ik de eerste ben die hiermee komt. Een Toyota Prius :D
Alle hybridezooi dr uit, weg met die accu’s en die 1.5 (het 2e model) en zo onzichtbaar mogelijk zo licht mogelijk maken. Gevolg, wolf in schaapskleren zónder wegenbelasting :twisted:
christianjanssen zegt
@Jesper: zolang je gaspedaal niet blijft hangen dan…
patrolhaid zegt
terug in porsche!
cayenne?
Fiat Coupe zegt
Op de achterbank van een vw polo om er rwd van te maken, lekker veel gewicht op de as voor grip en een acceleratie van <3 sec naar de 100.
MWV zegt
“Het aantal cilinders in de boodschappenbolide van je vriendin verviervoudigen”…
Als je 1,2,3 of 4 cilinders in haar boodschappenwagentje zitten, kun je die nooit verviervoudigen met 10 cilinders extra. Al tijden is het duidelijk dat Ricardo niet de snuggerste is op autoblog…
High Performance zegt
@MWV: tis ook duidelijk dat jij niet alle comments leest hier ;-) 23:43 uur op 03-01-11
Valluik zegt
@MWV: Das humor. Zie wikipedia voor de definitie daarvan.
moep zegt
heiligschennis? absoluut, maar dit blok in een f40 lijkt me best interresant…
Rick zegt
In een fiat panda
moep zegt
en anders in een ultima gtr (ja, liever dan een v8)
frank zegt
@moep: idd ultima gtr
racerx zegt
In een mooie BMW E30 Touring.
Pro-normaal zegt
Gewoon zelf een frame eromheen ‘vouwen’…
Of de motor naar Richard Noble sturen met het vriendelijk verzoek om een beest van een auto te bouwen… :mrgreen:
G-Ammo zegt
In een Gen 3 Prius XD Da’s pas lachen!
JanJansen zegt
In een vandenbrink GTO lijkt me een fantastisch project. Hopelijk zien we die ooit nog een keer in het echt.
db87 zegt
Ik zou geen heiligschennis willen plegen met dit motorblok!
Dit motorblok moet dus in een Cayenne of een Panamera. Wel moet er een twinturbo of twee superchargers op omdat zowel de Cayenne als de Panamera twee zwaargewichten zijn en het Carrera GT motorblok met 570NM niet beter zou presteren dan de huidige verkrijgbare V8 turbo met 700NM.
Maar een echt goed antwoord weet ik niet, het is toch middenmotor met een zeer laag zwaartepunt. Welke auto in de VAG groep zou een sterkere middenmotor kunnen gebruiken en heeft daar de inbouw ruimte voor? hmm….
luyetoon zegt
niemand gedacht aan een ariel atom, of een caterham.
en als dat niet kan mijn volvo 940 kan wel wat pk’s gebruiken
Teerdz zegt
@luyetoon:
Kijk, jij snapt het.. Volvo’s hebben in ieder geval genoeg motorruimte en die oude hebben ook nog achterwielaandrijving.. Heb alleen toch liever dat blok in een 240 station.
MLTB zegt
Beste motorblok ever gewoon. Ik kom al klaar als ik eraan denk. Wat een pracht, engineering, en vooral het geluid… Pure porno dit!
doba95 zegt
Als ie in een auto moet dan moet ie in een Porsche 911. De mooiste sportauto ter wereld.
Als ie niet in een auto moet dan maak ik er een hele mooie opengewerkte uitvoering van. Zo 1 waarvan dan een cilinder zichtbaar is e.d.
kakharses zegt
ik zou m in een 944 gooien
frarissimo zegt
Ik zou een oude beetle kopen en er een sportwagen van maken, erg origineel!
Raikkonen zegt
in me golf 1? beetje bijwerken slijpen lassen beuken kom je aardig ver:P
de echte bob zegt
gooi hem in een 911.
krari zegt
in een vw kever (de oude), alleen is de motorruimte waarschijnlijk iets te klein, dus is de achterbank dan ook weg;)
de echte bob zegt
Je kan zien dat een draadeind verbogen is van de ophanging, en waar is het inlaathuis?
BTW, je kan hem ook nieuw krijgen toch? PDF
http://www.porsche.com/all/media/pdf/originalparts/de/D_ATK_KATALOG.pdf
DannyHoff zegt
In deze elfer natuurlijk :D
midasracer zegt
@DannyHoff: Hij is prachtig, ook mijn favoriete 911. Die kwaliteit wordt met de huidige generatie 911 niet meer gehaald. Veel teveel plastic troep.
DannyHoff zegt
@midasracer: Ook niet met wat proppen? Dan laat ik de motor gewoon aan de vooras monteren.
vale46 zegt
@DannyHoff: Een V10 achteraan in deze Porsche? Dat past toch nooit!
Klassiekerrally zegt
Ik zou ‘m niet willen hebben. Ik hou niet van 10-cilinders. De Viper is daarbij de enige uitzondering…
(waarom heb ik die nog niet voorbij zien komen in de comments?)
spykerboy zegt
ik zou hem in me bmw 325i bouwen :D en dan lekker een 316 badge achterop doen :D
bpc zegt
@spykerboy: ik wil niet lastig zijn hoor maar waarom zou je hem dan niet direct in een 316 leggen ….
spykerboy zegt
@bpc: omdat ik de 325i al heb, en anders nog een 316 erbij moet gaan kopen :P
LQDI 850 2.5 20V zegt
Ik zou m in een Volvo 850 hangen. Om er vervolgens wel RWD van te maken. Of in een Volvo 240. En dan de motor plaatsen waar ooit een achterbank hoorde te zitten.
rider zegt
Ultima GTR
bpc zegt
@rider: my god that’s the one i love that car
Eric zegt
Ik zou hem in een Panamera steken! Ok, geen origineel voorstel maar wel een doordachte. Benaming Panamera GTS!
js zegt
In deze auto:
maar dan wel de mijne ^^
CSL zegt
In de CAYMAN natuurlijk endan de 612pk’s testen tegen die van de 911 gt2 rs
vale46 zegt
@CSL: Zalig plan! :D
Met een beetje proppen past het wel ;)
riick27 zegt
renault 5’je!
Robert zegt
NSX-RR
albertvl zegt
ik bouw hem in een M3 E92 of als dat niet past in een BMW M6. maar ik zal eerst proberen om hem op de achterbank van mijn a3 te krijgen net als de Golf gti w12
bm zegt
Ik rijd een Insight(van de zaak).
dus achterbank er uit halen, motor uit het vooronder verwijderen en dat als koffer(tje) gebruiken. gt-blok achter de voorstoelen, mooie stoffen overkapping er overheen maken, achterwiel aangedreven maken en een tikkie bredere sloffen er onder.
verder niets doen… helemaal niets.
dan heb ik een hele leuke sleeper waar ik bijna elke auto de stuipen mee op het lijf kan jagen;)
Mr Hyde zegt
In een Gayman dan maar. Mid-engine, rwd, porsche: precies wat de auto verdient.
Al kan hij natuurlijk ook ni een zwaar aangepaste 550 Spyder.
Eerder genoemde 917-remake kan overigens mijn goedkeuring ook wel krijgen;)
RickB zegt
In een Caddy of een T5(B)
Tommy2 zegt
Op marktplaatst stond een tijdje geleden ook een V10-blok te koop, van Audi. Kon ook in een Q7 had die er bij staan!
wim zegt
kan er weinig aan doen, maar ik zou hem wel in een toyota supra willen zien. de motor die in de toyota supra ligt is al een prachtig stukje kunst, maar om er deze motor in te hangen lijkt me gewoonweg een prachtig project
booij zegt
Polo bluemotion. Haal die schijt 3 cilinder diesel eruit en gaan met die banaan. Vette sleeper :D
aug1 zegt
De buggy van Tim Coronel. zie hem dan die touareqs voorbij knallen.
aug1 zegt
Een speedboot zou ook kunnen natuurlijk.
tycho zegt
Geely Meiranbao, in het oude model, die was het puurst van lijn:
wim zegt
met die twee erbij zeker?
Ruben zegt
Gixxerkart?
288 GTO zegt
http://home.kabelfoon.nl/~wiveld/KamiKameleonvoor.JPG
GOD zegt
In een Carrera GT zonder motor.
Past denk ik wel goed enzo.
gvr zegt
dit blok is enkel intressant voor een carrera gt eigenaar die op circuit gaat en voor zijn gemoedsrust graag een blok in zijn kelder heeft liggen.
King Dingeling zegt
golf 1!
mattetten zegt
In mn Peugeot Expert! Super snelle delivery :D
koreantaxiproductions zegt
in een Skoda Superb, erg mooie wagen al zeg ik het zelf, zeker met zo’n blok erin :)
Porsche_fan zegt
ZONDEEE! zal hem terug hangen in een (lege) Carrera GT.
en anders heel goed inpakken en opbergen..
King Kay zegt
Lijkt me wel leuk in een lichte roadster zoals bv. een MX5, of een Donkervoort D8 GT zou ook wel te gek zijn. Maar ja, denk niet dat er plaats is in een D8 GT voor dit blokje.
Hey, of anders in een jetski? Lijkt me ook wel de moeite, met 612PK over het water scheuren. :)
bm zegt
bij TG heeft clarkson al eens een blender laten aandrijven door een V8, dus waarom dan niet een staafmixer van deze maken?
Simpson zegt
in een keukenmachine. of de grasmaaier
Mardec zegt
GRM supercar http://www.factoryfive.com/table/ffrkits/GTM/concept.html
rubeeeeeeeeeeeen zegt
in een oudere vw kever natuurlijk
Fietsblogger zegt
Heb toevallig nog een carrera gt in de schuur staan zonder motor :P
stefan zegt
gewoon achter in een golf
feboboy zegt
in mijn oude volvo 242 turbo!!
MrJones zegt
M3 E46?
Nee.. dat blok is te lekker om te vervangen voor dit blok.
Gewoon opzoek gaan naar een carrera GT zonder motor! :P
Appeltje zegt
Ik denk dat je wel een leuke sleeper hebt als je de V10 in/op/aan een Méhari legt. Gewoon achterin, alsof je ‘m aan het vervoeren bent. Of eigenlijk omdat vóórin gewoon niet gaat passen.
bpc zegt
@Appeltje: en dan hopen dat ie niet in 2 breekt bij het wegacceleren :D
phantom95 zegt
In een audi a4 2.0 TDI:D
frankj zegt
T1 Pickup.
dan wel voor de achter as, anders lijkt het zo raar.
Dimglor zegt
Zou die in m’n Ford Fiesta passen? Want die kan dat beetje extra vermogen best wel gebruiken :p
jan mesu zegt
in een kitcar zou ook wel een leuk effekt hebben!!!!
SpeedGeek zegt
classic mini clubman en dan achterin :D, no way dat je nog enigszins grip hebt op de kleine voorwieltjes
Ronald zegt
VW transporter T5
Fortuna zegt
Heuvelklimmertje…
BaKpouwww zegt
in de Golf 6 R bouwen,tenminste als er ruimte voor is.
Frank zegt
Ik zou een nieuwe kameleon bouwen……
Hansie! zegt
Ik zou hem zette in een replica van een vergeten concept auto.
Of natuurlijk in deze:
http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2007/05/ppg_turbo.jpg
The Wraith
Reimsts zegt
http://www.comp.co.uk/gallery/pics/RENAULT%205%20TURBO%20ML1570%207X15%20ML1580%208X15.JPG
In dees, is al achterwielaangedreven, heeft naam snel te zijn. Maar met 612 pk een supercombo…
retetikker zegt
grasmaaier
M-Power zegt
in de machtigste porsche ooit, de Yellow Bird! :)
http://galeria.forocoches.com/data/4054/16205YB-1024×780.jpg
rpjm3 zegt
gewoon netjes terug hangen in een Carrera GT:D
TMon zegt
buizenframe, veren met 1 meter veerweg, 1 kuipstoel, blok in het midden en belachelijk hard door de bossen.
lambolover zegt
Citroen 2 CV!!!
Of een T-Ford
moep zegt
aangezien spyker toch geen eigen blokken heeft….
ron32 zegt
ik zal het blok in een 993 rs proppen.
Justawheelchairguy zegt
Op mijn rolstoel!